Slechte woning en onfatsoenlijk behandeling door de eigenaren
Bij het boeken beloofd dat de tuin volledig afgesloten zou zijn voor de hond, speciaal voor terug gebeld en dit zou het geval zijn, dus niet de tuinen naar elkaar gewoon open, met als gevolg dat de hond van de buren al in onze tuin liep. Dus de hond aan een lijn moeten leggen. Vervolgens viel de vaatwasser in storing en heb ik de zeef schoon moeten maken om hem weer af te laten pompen. Toen de badkamer blank met water, de zeef eruit gehaald en deze zat een volle bos haren en zeep in. De kraan zat los op de fontijn en de lampjes bij de bedden deden het niet, de deur rechts naar de tuin viel uit zijn scharnier en de slaapkamerdeur boven kan niet dicht omdat deze vast liep in het kozijn. Kraantje in het toilet lekte water op de grond. De huursom voor 1 week €1800 dan mag je wel wat anders verwachten lijkt mij. En zit je zeker niet te wachten op reacties als ik kan een paar stroomkabels spannen tussen de bosjes in de tuin, als de hond daar aankomt, doet ze het maar 1 keer. Of de andere reactie, de vorige huurder had een week regen, die heb ik niet horen klagen, dat kan , maar ik heb geen regen geboekt was mijn antwoord, maar die begreep ze niet. Ook nog maar een nieuw koffiezetapparaat zelf aangeschaft, die er stond was zo oud en vies, daar wou je geen koffie mee zetten.
De compensatie die men uiteindelijk wilde geven was €200, die heb ik geweigerd en aangegeven dat ik de helft had verwacht na het verpesten van mijn week vakantie, maar er werd gewoon €200 terug gestort en daar moest ik het maar mee doen.
Inmiddels Juristu ingeschakeld om de gehele som incl kosten terug te vorderen, daar is het nu wachten op.
Al met al geen echte aanrader!