Een leuke wintervakantie

Volledig tevreden. Friendelijk welkom, een klein problem met het toilet werd in vijf minuten gerepareerd. Super!

Heerlijk groot en mooi gelegen appartement

Heel mooi gelegen appartement aan de Kreek met geweldig uitzicht over de kreek en richting zee. Wat een luxe om ‘s-morgens de gordijnen open te doen en dan over de kreek uit te kijken. Appartement zeer veel ruimte als je met 6 personen bent. Heerlijk voor de kinderen die alle ruimte hebben om te kunnen spelen.

luxueus

al de sterren waard. een geweldig verblijf op een mooie locatie.

A great stay

Smient 02 was a great location. Furnished with a delicate taste, everything in best order, kitchen well equipped. We will come back definitely.

Ongecompliceerd vakantiepark, prima omgeving en accomodaties.

Div. keren reeds geweest, mooi park etc. centrale ligging. Jammer dat het restaurant nog geen nieuwe uitbater heeft.

Huisje

Goede ontvangst vriendelijk. Goede uitleg.

Prachtige accommodatie en goede organisatie

Duidelijke informatie vooraf, alles vlot en goed geregeld, gastvrije ontvangst en prachtige accommodatie. Wij komen graag terug!

Schöner Aufenthalt nahe am Meer, leider ohne Fliegengitter im Haus

Kustlicht Zoutelande - Duinpark Boulevard 25 Wir waren im August 2023 im Haus Duinpark Boulevard 25 in Zoutelande untergebracht. Schönes Haus mit tollem Grundstück und gewachsenem Pflanzenbestand. Da im Park auch Wasserteiche angelegt sind (wir waren glücklicherweise etwas weiter weg mit unserem Haus), hat es am Haus leider auch abends Stechmücken. Fliegengitter - zumindest in den beiden Schlafzimmern, gerne auch bei weiteren Fenstern, wären hier echt hilfreich, um sich abends das Durchsuchen der hohen Schlafzimmer nach Stechmücken zu ersparen. Die Kinder hatten morgen leider den ein oder anderen Stich. Das Haus ist gut ausgestattet und wir haben uns sehr wohl gefühlt. Weiterer Verbesserungsvorschlag wäre im großen Schlafzimmer das Bett, dessen Lattenrost seitlich über einzelne kleine Noppen im Bettgestell eingehängt ist. Die Noppen einzelner Latten sind doch das ein oder andere Mal rausgesprungen und mussten wieder eingesteckt werden. Klares Verbesserungspotenzial, was uns an einem sonst echt tollen Haus noch aufgefallen ist.

Slechte woning en onfatsoenlijk behandeling door de eigenaren

Bij het boeken beloofd dat de tuin volledig afgesloten zou zijn voor de hond, speciaal voor terug gebeld en dit zou het geval zijn, dus niet de tuinen naar elkaar gewoon open, met als gevolg dat de hond van de buren al in onze tuin liep. Dus de hond aan een lijn moeten leggen. Vervolgens viel de vaatwasser in storing en heb ik de zeef schoon moeten maken om hem weer af te laten pompen. Toen de badkamer blank met water, de zeef eruit gehaald en deze zat een volle bos haren en zeep in. De kraan zat los op de fontijn en de lampjes bij de bedden deden het niet, de deur rechts naar de tuin viel uit zijn scharnier en de slaapkamerdeur boven kan niet dicht omdat deze vast liep in het kozijn. Kraantje in het toilet lekte water op de grond. De huursom voor 1 week €1800 dan mag je wel wat anders verwachten lijkt mij. En zit je zeker niet te wachten op reacties als ik kan een paar stroomkabels spannen tussen de bosjes in de tuin, als de hond daar aankomt, doet ze het maar 1 keer. Of de andere reactie, de vorige huurder had een week regen, die heb ik niet horen klagen, dat kan , maar ik heb geen regen geboekt was mijn antwoord, maar die begreep ze niet. Ook nog maar een nieuw koffiezetapparaat zelf aangeschaft, die er stond was zo oud en vies, daar wou je geen koffie mee zetten. De compensatie die men uiteindelijk wilde geven was €200, die heb ik geweigerd en aangegeven dat ik de helft had verwacht na het verpesten van mijn week vakantie, maar er werd gewoon €200 terug gestort en daar moest ik het maar mee doen. Inmiddels Juristu ingeschakeld om de gehele som incl kosten terug te vorderen, daar is het nu wachten op. Al met al geen echte aanrader!

Héérlijk!

Komen hier al jaren en voelen ons daar helemaal thuis! Huis is gezellig ingericht en alles is aanwezig.

Heerlijke ontspannende vakantie

Prachtig park, vriendelijke mensen en een heerlijk huis. De omheinde tuinen zijn echt een pluspunt. Hierdoor hebben we echt een extra ontspannende vakantie gehad ivm de hond. Huis was ook keurig schoongemaakt en van alle gemakken voorzien.

super genieten

vanaf het moment dat we binnenkwamen hebben we genoten. Het huis is van alle gemakken voorzien, ziet er ook nog eens heel gezellig uit en is perfect onderhouden. In de tuin is het heerlijk vertoeven en biedt door de mooie beplanting uitstekende privacy. kortom sterrenwaardig.

Veel licht, beschutte ligging, fijne tuin maar aankleding armetierig.

Aan de hand van de informatie van Kustlicht krijg je een redelijk beeld van deze gehuurde accomodatie. Wat de eigenaar er zelf van gemaakt heeft viel ons erg tegen: vooral kaal en dus onpersoonlijk. De tuinaccessoires onvolledig, deels stuk (parasol) en opgeslagen in de vervuilde schuur.

Grandioos en ideale ligging

Ons huis ligt zeer gunstig, ideaal om vanuit hier het strand te bereiken. Ook de bijbehorende tuin is groot en afgesloten. Dit is fijn voor eventuele kleine kinderen of een hond. Het enige nadeel vonden wij, dat sommige meubilair ( banken en bedden ) niet helemaal meer update waren, maar nog wek functioneel.

Ein Haus für Kinder

Ein großer Garten mit viel Spielzeug für die Kinder. Die Matratzen sind nicht mehr die besten. Scheint die Sonne wird das Schlafzimmer mit Bad sehr stark aufgeheizt. Es fehlt ein richtiger Sonnenschutz.

Prachtig gelegen aan de Kreek

Super goed en mooi gelegen appartement, met uitzicht op de kreek en op loopafstand van de Zee. Kustlicht personeel zeer vriendelijk.

Mooie vakantie met kanttekeningen

Het luxe appartement is mooi ingericht en zeer ruim. Een tegenvaller is de keuken en de keukeninrichting. Lijkt wel of zelf koken ontmoedigd wordt.

Zeer geslaagde strand- en wandelvakantie

Fijne plek, mooi huis, alles bij de hand om een heerlijke relaxte vakantie te vieren.

het was weer een geweldige tijd

zoals altijd op het mooiste plekje op walcheren, een prima uitvalsbasis voor als je erop uit wilt. schitterend uitzicht , rustige omgeving , mooi appartement van alle gemakken voorzien. o ja misschien een haakje in de slaap- badkamer om de kleren op te hangen.

Tolle Anlage, aber Sauberkeit lässt weiter nach

Wir sind schon seit Jahren zu Gast im Duinpark Het Kustlicht. Der Park hat eine super Lage, ist toll angelegt. Jedes Haus hat einen Garten. Die Häuser sind meist liebevoll eingerichtet und gut ausgestattet. Leider wird die Sauberkeit in den Häusern immer mehr ein Problem. Bei unserem diesjährigen Aufenthalt waren gerade die Bäder ein großes Problem. Überall Kalkflecken, Haare, dreckige Duschen und die Spiegel und die Toiletten wurden auch nicht richtig geputzt. Wir haben dies sofort an der Rezeption gemeldet. Daraufhin kam ein Herr, der sichtlich genervt war, um nachzubessern. Wirklich viel verändert hat sich dadurch leider nicht. Für die Preise muss man ein sauberes Haus erwarten können. Und das war nicht das erste Mal, dass uns das im Duinpark Het Kustlicht passiert ist. Schade! Der Park könnte DIE Top-Adresse sein, es müssten einfach nur saubere Häuser sein. Trotzdem empfehlen wir den Park weiter, weil die Lage einfach super ist.

Geweldig personeel

Begrip voor de situatie waarin we zaten. We moesten plots naar huis en ziekenhuis . Erg behulpzaam ,zeer goede service ,vriendelijk ,ent huisje waarin we zaten ,was gewoon geweldig .Een dikke pluim voor het personeel .

Immer wieder gerne

Sehr freundliches Personal, ordentlich gereinigte Unterkunft. Ein Problem mit der Spülmaschine wurde sofort behoben. Wir buchen immer gerne im Kustlicht!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heerlijke plek, ruim en comfortabel appartement. We komen volgend jaar zeker weer. Niet om te publiceren maar: we missen nog een paar dingen: een afzuigkap zou fijn zijn, een paar pannelappen en wat comfortabelere matrassen zou erg gewaardeerd worden ( voor mensen met rugklachten). We gebruiken altijd onze eigen dekbedden, kussens en beddegoed, omdat het synthetische materiaal ons niet bevalt. Het meebrengen is een kleine moeite hoor. Het past nog steeds allemaal in de auto. Tot ziens! Het zou fijn zijn wanneer de deur van de kleinere slaapkamer ook op een 'luchtstand' gezet zou kunnen worden, zoals op de andere slaapkamer. Het slot is nu zo gemaakt dat je er van buitenaf in kunt, maar dat heeft voor ons weinig voordelen. Een kiepstandfaciliteit zeer zeker wel.

Großartige Unterkunft in perfekter Lage

Wir haben uns im Kustlicht Apartment sehr wohl und heimisch gefühlt. Es war alles da, was man für einen längeren Aufenthalt brauchte.

prima !

beschrijvingen en foto's zoals in werkelijkheid vlotte en correcte dienstverlening