Uitstekende kwaliteit kozijnen gezet door een vakman voor een scherpe prijs

Prima communicatie voorafgaand aan het plaatsen. Er was wat vertraging vanuit de fabriek, dit is goed gecommuniceerd. Na een misrekening vanwege ingewikkelde constructie van kozijnpartij aan voorzijde (verdiepingen aan elkaar verbonden), is er samen met Dave een goede oplossing gekomen. De service na het plaatsen was uitstekend. Eén raam konden we niet open krijgen vanwege een defect, deze is op korte termijn kosteloos gemaakt. Ook waren er wat beschadigingen aan de handgrepen, ook deze zijn kosteloos vervangen.

goed produkt, nette omgang en levering.

enige aanmerking is dat kozijn zaagwerk is verricht op bosgrond, waardoor de witte plastic deeltjes nog lang een doorn in het oog zullen vormen. tip: leg volgende keer een zeil op niet verharde ondergrond.

Wij zijn zeer blij met het goede materiaal dat DM ons bezorgd heeft. Ook leveren ze goede service, bovendien zijn het hardwerkende vriendelijke mannen. Wij kunnen hen aan iedereen aanbevelen. Hopelijk vinden ze nog veel adressen. Veel geluk en succes!

Prachtig resultaat voor een schappelijke prijs!

Alles werd netjes afgewerkt, zoals afgesproken. Ook de dingen die op voorhand niet te voorzien waren werden keurig afgehandeld. Het enige minpuntje was dat de levering langer op zich liet wachten dan afgesproken, maar dat was omdat de fabriek niet op tijd kon leveren in verband met de vakantieperiode. Dit kan DM kozijnen natuurlijk niet aangerekend worden. Al met al zijn wij dik tevreden met het eindresultaat. We gaan dan ook zeker nog vaker gebruik maken van de diensten van DM kozijnen.

Nette montage en afhandeling

Kozijnen zijn door Dave en zijn mannen netjes gemonteerd. Deze zijn per verdieping en voor/achterzijde geplaatst, zodat elke avond alles weer afgesloten was. Helaas zijn tijdens de montage een aantal vensterbank tegels gesneuveld. Omdat deze niet meer verkrijgbaar waren, is deze vensterbank zonder meerprijs vervangen door een kunststof exemplaar.

Alleen het eindresultaat is oke

We hebben gekozen voor DM omdat ze in onze woonplaats zitten, de overeengekomen prijs redelijk was, en ik zo de lokale bedrijven kan ondersteunen. We hebben een aantal kunststof kozijnen gekocht en enkele dubbele beglazingen. Nadat we akkoord hadden gegeven op de offerte hebben we erg lang moeten wachten en meerdere malen contact gehad waarom er vertraging was. Uiteindelijk werden de kozijnen op de fabriek besteld maar toen was er al zo veel tijd verloren dat de zomervakantie er tussen kwam, dus werd ons geduld nog langer op de proef gesteld. Uiteindelijk werd er een montage datum afgesproken (ruim 4 maanden nadat ik akkoord had gegeven op hun offerte) en toen bleek een kozijn de verkeerde kleur te zijn. Tevens sneuvelde een raam tijdens de montage. Wederom werd ons geduld beproefd. Ruim een maand duurde voordat dit opgelost was. Tot overmaat van ramp bleek wederom een onderdeel van het kozijn in de verkeerde kleur te zijn geleverd en moesten we weer wachten op het onderdeel in de juiste kleur. Dave bedoeld het allemaal wel goed, maar erg professioneel vonden we het niet. De kozijnen zijn wel mooi, zijn mensen werken netjes, maar we hebber erg veel geduld moeten hebben voordat alles goed kwam.

Professioneel en deskundig geholpen en geplaatst.

Tijdens het opmeten van de kozijnen heeft de eigenaar Dave kosteloos de voordeur opnieuw gesteld. De deur was door een ander geplaatst. Ook na het plaatsen hebben de monteurs alles keurig opgeruimd en achtergelaten. Niets was te veel een prima bedrijf. Ik ben zeer tevreden en zou dit bedrijf iedereen kunnen aanbevelen.

Erg tevreden met wat Dave heeft gemaakt

Alles netjes en nauwkeurig volgens afspraak gemaakt.

Aanrader, Dave is een hele goede vakman, komt afspraken na, heel professioneel

Sinds medio 2019 heb ik kunststof kozijnen; deze werden oa door Dave geplaatst. Ik ben heel tevreden over de vakkundigheid van hem en andere collega's die hier gewerkt hebben. Al met al helemaal TOP!

Volgends afspraak, op tijd, netjes, keurig, gewoon top !!

DM kozijnen komt zijn afspraken na ! Dat is al een goed begin. Producten (kunststof kozijnen) werden netjes uitgelegd met ieder zijn kwaliteiten en mogelijkheden. Kleur keuze was ruim voldoende. Montage was goed geregeld, natuurlijk komt er stof en rommel, maar de mannen van DM hielden dit netjes binnen de perken. Afwerking ook netjes en volgends afspraak, geheel in over leg met ons (de klant). Aftersales zoals je wil en mag verwachten van een bedrijf ook keurig en zonder problemen. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe kunststof kozijnen, de horren en de Padac functie in de ramen. De keuze voor DM kozijnen was omdat wij graag in ons dorp willen shoppen en niet daar buiten, daar was DM kozijnen voor ons snel de juiste keuze, uit het dorp, vriendelijk, op tijd, komt afspraken na zonder problemen, werken netjes, en zijn vriendelijk. Onze raamdecoratie hebben wij bij DM besteld, en ook deze zijn keurig netjes gehangen en verzorgd ! Wij raden DM zeker aan bij vrienden, buren en kennissen !! Mvg, Fam van de Wouw

Goede informatie vooraf, nette offerte/ faire prijs, flexibel qua planning, netjes gewerkt en een prachtig comfortabel eindresultaat!

Fijn bedrijf

Goede communicatie en bij ons kwam er wat klein werk bij daar werd niet moeilijk over gedaan maar gewoon aangepakt. Ook het zetten is netjes gedaan niks te klagen.

Zeer leuke en prettige ervaring. Hebben meer gedaan dan verwacht. Kozijnen zien er mooi uit, alles werkt goed en is echt zeer netjes afgewerkt.

• Het betreft: Renovatie kozijnen

bedankt voor uw reactie en we zijn blij dat u tevreden bent. klant tevreden wij tevreden.

Vriendelijk personeel netjes en secuur Goed en netjes werk afgeleverd

• Het betreft: Anders

vriendelijk zijn we altijd. netjes en secuur werk leveren is standaard bij ons.

We zijn zeer tevreden. Ons nieuw raam is nog mooier dan we hadden gehoopt ,al veel complimenten gekregen. Het is ook heel professioneel afgewerkt voor een goede prijs. Wat ook niet onbelangrijk is,een ontspannen, vriendelijke sfeer. Wat ons betreft,kunnen we DM kozijnen iederen aanbevellen.

• Het betreft: Renovatie kozijnen

Goed en zeer net werk geleverd. Correctte offerte. Nemen zelfs de verpakking mee. Kortom een bedrijf om mee in zee te gaan. Bedankt voor de goede service.

• Het betreft: Renovatie kozijnen

Top firma en top prestatie

• Het betreft: Renovatie kozijnen

Dave is prettig in de omgang. Hij werkt heel zorgvuldig en netjes. Het resultaat mag er wezen. Bij een volgende klus gaan we hem zeker weer inschakelen.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Het betreft: Renovatie kozijnen

DM kozijnen neemt de tijd om de klant te adviseren en denkt mee met de klant. Er wordt keurig opgemeten, kozijnen pasten meteen. Er wordt netjes gewerkt en als er toch iets tegen zit, wordt dit netjes en in overleg met de klant opgelost. Na afloop van iedere werkdag is zowel binnen als buiten alles netjes opgeruimd door DM. Ook als er na afloop van de werkzaamheden nog vragen zijn, zijn ze bereikbaar. Kortom: heel tevreden over de werkwijze en het resultaat!

• Het betreft: Renovatie kozijnen

Uitstekend werk geleverd met de aanbouw van een overkapping. Een storing in de lampjes samen met een onderdeel dat nageleverd moest worden was binnen een week opgelost.

bedankt voor de review

Alles was na wens geleverd en vernieuwd,TOP TEVREDEN

• Het betreft: Renovatie kozijnen

fijn dat jullie zo tevreden zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De nieuwe kozijnen/deur zijn perfecte vervangen, prima kwaliteit. Echter, schade aan vensterbanken moest herhaaldelijk gemeld en werd uiteindelijk wel vervangen maar matig afgewerkt. Enkele flinke gaten onder de vensterbanken werden niet afgewerkt. Dit was wel een tegenvaller op verder goed werk.

• Het betreft: Renovatie kozijnen

bedankt voor uw reactie. wij zijn blij dat u over het algemeen tevreden bent, maar betreuren het dat we u niet op alle punten tevreden hebben kunnen stellen. helaas kan het voorkomen dat vensterbanken stuc- / schilderwerk of behang beschadigd raken ondanks onze voorzichtigheid tijdens het renoveren. dm kozijnen probeert dit altijd tot een minimale / geen schade te beperken, maar is niet altijd te voorkomen. deze schades zijn normaal gesproken risico's die kunnen voortkomen door renovatie. helaas zijn bij u 2 vensterbanken beschadigd waarvan er 1 meteen vervangen werd in een kunststof vensterbanken en de 2e binnen ander halve week ( i.v.m. voorraad ). echter vinden wij het zeer vervelend dat u dit als tegenvallend heeft ervaren terwijl vensterbanken normaal niet in de prijs zijn inbegrepen.

• Het betreft: Renovatie kozijnen

fantastisch! klant tevreden wij tevreden.

• Het betreft: Renovatie kozijnen

bedankt voor uw reactie en veel plezier met uw product(en)