2 sterren: slechter dan verwacht

Keukenblad gekocht via dochteronderneming realstone, ingeschreven op hetzelfde adres. Blad verkeerd ingemeten, waardoor er een ongewenste oversteek is. Daarnaast kookplaat beschadigd bij installatie, kan gebeuren, maar oplossen duurde in totaal 1 maand, terwijl n nieuwe bestellen 2 dagen levertijd had. Wacht nogsteeds op financiële afwikkeling van gemaakte kosten, omdat ze in eerste instantie niet toegaven de kookplaat verkeerd aangesloten te hebben. Communicatie en opvolging is zeer slecht, moet altijd af contact leggen en mag blij zijn als ik reactie krijg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben heel fijn geholpen in de winkel en goed geadviseerd. Het plaatsen van de keuken was ook goed en al binnen aantal weken. Alleen nu nog kleine puntjes aan afwerking kan iets sneller. Maar ben heel blij met nieuwe keuken en raad anderen wel aan naar Wolters te gaan.

• Telefonische bereikbaarheid

Wilco Krijns heeft ons geweldig geholpen met het samenstellen van de keuken. Vooral de kleur van de keuken vinden we echt super. Hij zag het al voor zich, maar wij vorige week pas toen het af was. We zijn heel erg tevreden.

• Kennis en vakmanschap
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.

Na een paar grotere keukenwinkels gezien te hebben zijn we via via terecht gekomen bij Wolters keukens in Lochem. We hadden inmiddels al wat keukenervaring opgedaan bij een paar ketenwinkels in de buurt, dus konden we goed duidelijk maken wat we wilden. Er werd vriendelijk uitleg gegeven en meegedacht in de opzet van de keukenruimte. we zijn niet gepushed of overdreven in de watten gelegd, het voelde ongedwongen en persoonlijk. Een prachtige keuken vonden wij. We wisten natuurlijk al dat zo’n keuken van €16500 naar € 9400 kon in minder dan een kwartier.. dus we waren benieuwd naar de tactiek van onze verkoper bij Wolters. Er werd gevraagd of alles naar wens was en of we de offerte per mail wilden ontvangen of meteen mee wilden nemen! ‘ Hartstikke bedankt voor uw interesse en ik bel u eind van de week, u denkt er maar eventjes over na. Zo doen wij dat hier.’ De volgende dag een goeie offerte met alle prijzen er op, dat hadden we nog niet gehad. Ook een pluspunt wat ons betreft. De prijs was prima, het gevoel wat we er aan over hielden niet minder!

• Telefonische bereikbaarheid

Jaren geleden was ik al klant en nu hebben we een fantastische nieuwe keuken. Zeer tevreden!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb een hele slechte ervaring achter de rug met uw bedrijf. Ik heb 2 maanden geleden een offerte aangevraagd. toen ik daarover telefonisch contact opnam bleek degene waarmee ik had afgestemd vertrokken. Omdat niemand meer bij zijn bleek te kunnen (?) werd mij verzocht de hele correspondentie opnieuw te mailen, en dan zou het goed komen. Ook op mijn expliciete vraag of dit in mijn woonplaats geleverd kon worden en of dat niet te ver was, werd aangegeven dat dit geen probleem was. ^weken niks gehoord, dus nu zelf maar weer eens gebeld. Heel moeizaam gesprek gehad. Konden mail niet meer goed vinden, wilde eigenlijk niet meer leveren, want was toch wel ver weg, en de offerte zoals uitgebracht klopte bij nader inzien ook niet, dat moest anders. Ongelofelijk wat een klant onvriendelijke en weinig professionele aanpak

• Afspraken nakomen
  • Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Telefonische bereikbaarheid

We hebben onze fronten laten vervangen inclusief grepen en eindelijk een vaatwasser in laten bouwen service was prima we zijn op gesprek geweest in de showroom en werden prima ontvangen met koffie er gingen zelfs hapjes rond We zijn daar voorzien van een duidelijk verhaal het enige negatieve wat ik kan bedenken is dat de monteur ruim een uur later was als afgesproken verder prima !!!!

• Telefonische bereikbaarheid

We zijn erg tevreden met het resultaat! Daarnaast is de samenwerking met Wolters Keukens prettig verlopen. Een leuke en handige bijkomstigheid is de calculator. In slechts enkele stappen kun je je eigen keuken samenstellen en ontvang je direct een indicatie van de mogelijk kosten. Handig!

• Telefonische bereikbaarheid

Van begin tot eind goed geholpen. In de winkel werd er alle tijd genomen om alles door te nemen en de verkoper kwam met goede adviezen. Keuken is binnen drie weken gerenoveerd!

Topteam en snelle service

• Telefonische bereikbaarheid

Renovatie is goed uitgevoerd. Mijn keuken is weer als nieuw!

• Telefonische bereikbaarheid

Goed advies gehad over de kleuren van onze nieuwe keukendeurtjes. Snel geregeld en zeer vriendelijk personeel.

• Telefonische bereikbaarheid

Mijn keuken is weer zo goed als nieuw! Ik ben erg tevreden met de manier waarop Wolters Renovatie Keukens te werk gaat.