Priema

Gewoon goed,top.

uitstekende kwaliteit

Mijn eerste ervaring met Bart Sanders Maatpakken is heel prettig verlopen. In een prettige ambiance kan uit veel soorten stof worden gekozen, waarbij veel gepersonaliseerde details in het maatpak mogelijk zijn. Bart geeft advies, maar dwingt niet tot bepaalde keuzes. Het pak was binnen vier weken gereed en voldeed volledig aan mijn verwachtingen: een prachtige kwaliteit stof en een uitstekende pasvorm. Ik ga hier zeker nog meer pakken aanschaffen!

Een maatpak laten maken bij Bart Sanders is vanaf het eerste contact tot en met de aflevering heel erg leuk.

Kwaliteit

Goede ontvangst Goeie koffie Ruime keuze Snelle levering Mooi pak

Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Goed advies, ik ga zeker terugkomen.

Eindelijk een colbert die echt goed zit!

Jarenlang kocht ik confectiepakken en die zaten over het algemeen wel goed. Toch heb ik me voor een speciale gelegenheid laten overhalen om een colbert te laten maken op maat. En ik ben erg verrast door de reacties van mijn omgeving. Normaal was het meer in de trend van "wat zie je er netjes uit", maar nu hoor ik vaker "wow, wat staat dat je goed!" Een combinatie van ander design en een veel betere pasvorm maken dat ik nu beter opval en sterker voor de dag kom. Voor mij geen confectie meer, maar een maatpak of maatcolbert van Bart Sanders.

Draagt erg prettig en heeft een mooie uitstraling.

Kernwoorden: * Ruime keus aan materialen * Perfecte pasvorm * Mooie afwerking * Deskundig advies * Vakkennis

Zowel de persoonlijke service als de kwaliteit is super

Bart is een echte vakman. Ik ben erg goed geholpen.

Snel en super!

Voor mijn trouwpak heb ik me een maatpak laten aanmeten. Bart is niet een man van veel woorden of mooie praatjes, maar laat juist de stoffen en materialen spreken. En daar gaat het om. Pak zat als gegoten. Een stropdas omruilen was geen probleem.

Perfecte service

• Prijs/ kwaliteitverhouding

op tijd volgens afspraak maatwerk! prijs ok

• Prijs/ kwaliteitverhouding

De eerste keer dat een pak werd 'aangemeten'. Wat betreft aandacht en zorg kom je als klant wel aan je trekken. Prima. Wat ontgoochelend was de discrepantie tussen de advertentieprijs voor een maatpak en de andere geboden duurdere opties. De toelichting daarop volstond en vergemakkelijkte het maken van een keuze om binnen het budget te blijven. Fijn dat er ruimte was om dit bespreekbaar te maken.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Prettig contact. Vrij snelle levertijd. Goede kwaliteit materiaal. Kundig en secuur opmeten. In één keer goed.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Ik heb zeer goede ervaringen met Bart Sanders. Een prachtig maatpak, goed advies en bereidheid om mee te denken.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Prima geholpen, mooi pak!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Zoals Bart bij eerste kennismaking zei: "Eenmaal een maatpak, nooit meer wat anders". Na een eerste pak van Bart Sanders zijn m'n confectiepakken in de kast blijven hangen en dus kwam ik al snel terug voor een tweede pak en overhemd. Bart is sociaal, klantvriendelijk, heeft oog voor detail, geeft goed advies en levert een top product. Bart Sanders Maatpakken, mijn adres voor een nieuw pak!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Prima bedrijf volgende order gelijk besteld.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Prettig mens ben je Bart als gastheer van jouw bedrijf. je staat voor jouw kwaliteit. We zien elkaar weer ... Gr Erik Jan

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Altijd pakken gekocht van bekende merken, maar nooit ideaal. Nu levert Bart Sanders mij pakken die perfect passen. 'Een maatpak van Bart Sanders, wie wil er nog anders?'

• Afspraken nakomen
  • Prijs/ kwaliteitverhouding N.v.t.

goed geholpen voor mijn trouwpak op korte termijn. prijs en kwaliteit ligt goed in verhouding.

Kerkweg 43

4121 KR Everdingen