Je voelt meteen, dit is zit 'als gegoten'

Vakkundig, vriendelijk en goed advies.

Kennis en kunde met een luisterend oor voor mijn behoefte. Geweldig!

Bart Sanders Maatpakken heeft ervoor gezorgd dat ik er op mijn trouwdag geweldig uit kom te zien. Ik had al een plaatje in mijn hoofd, met de tips van Bart is dit helemaal compleet geworden. Daarnaast ook passende handgemaakte schoenen erbij aangeschaft, top kwaliteit van zowel het pak als de schoenen. Mijn dank is groot!

Geweldig naar verwachting

In het dagelijks leven ben ik geen pakken drager, alleen bij gelegenheden. Nu is mijn aankomende bruiloft een gelegenheid waar ik een schitterend maatpak voor wilde hebben. Nadat ik op internet gezocht had kwam ik Bart Sanders maatpakken tegen, een man die pakken maakt uit passie voor een eerlijke prijs. Daar moest ik maar eens een afspraak mee gaan maken. Ik ben door Bart vriendelijk ontvangen met een bak koffie en samen hebben we naar mijn wensen een schitterend pak samen gesteld met genoeg keuze uit stoffen en accessoires. Inmiddels heb ik na slechts 3 weken mijn pak in ontvangst mogen nemen en hij is echt schitterend. Alles wat ik ervan verwacht had en zit als gegoten. Ben er echt heel blij mee, laat die bruiloft nu maar komen.

Zeer correct geholpen en vakwerk geleverd!

Ik beveel Bart van harte aan. Weet waar hij het over heeft en zijn advies is positief. Goede verhouding in advies, kwaliteit en prijs. Prachtige zaak in Vianen. Visitekaartje!

Zeer goed geholpen

Ik had op korte termijn een trouwpak nodig. Zeer goed en kundig geholpen door Bart. Hele fijne communicatie.

Waanzinnig!

Een unieke ervaring, zo heb ik het samenstellen van mijn pak bij Bart Sanders maatpakken ervaren. Het vriendschappelijke contact en de fijne omgeving, gaan goed samen met kundig vakmanschap. Dit is niet zomaar een pak kopen bij een modezaak. Dit is genieten! Samen spelen met kleuren en stoffen zonder dat je wordt gestoord. Bart neemt namelijk uitgebreid de tijd om jou een perfect pak te kunnen leveren. Het pak was snel klaar. bij het ophalen zat het pak (en de maatschoenen) als gegoten. Dit is dus maatwerk! Ik raad Bart Sanders maatpakken aan als je een betaalbaar pak wil van hoogwaardige kwaliteit stof. Ben je geen fan van modezaken?, probeer dan eens een afspraak bij Bart..

Veel persoonlijke aandacht en ruime keus

Nadat ik belde voor een afspraak kon ik gelijk langskomen en werd ik prettig en deskundig geholpen in mijn keuze voor een trouwpak. Bij het passen zat alles als gegoten. Helaas was de kleur van het overhemd en stropdas naar mijn smaak iets te donker in combinatie met de trouwjurk. Maar dat risico is natuurlijk altijd wel aanwezig wanneer je die niet bij dezelfde winkel koopt.

Klant vriendelijk

Snelle levering

Een hele goede en prettige ervaring

Het is altijd prettig als mensen hun woorden waarmaken, en Bart doet dat. Ik heb een prachtig pak, zit als gegoten, heerlijk!

Beleving en totale ontzorging met een hoog kwaliteitsniveau

Bart Sanders heeft mij al meerdere keren aan diverse maatpakken en overhemden geholpen. Hij heeft dit altijd naar behoren en tevredenheid gedaan. Zelfs toen ik met 5 mannen bij hem in de winkel kwam voor een maatpak bleef bij Bart de service in een hoog vaandel staan. Wat hij heeft afgeleverd is werkelijk subliem! Een zeer tevreden bruidegom en familie. Ik zou Bart zeker aanbevelen bij mijn netwerk.

Afgelopen weekend langs geweest om mijn trouwpak te passen. Stond snel weer buiten omdat alles in één keer perfect paste. Kon niet ophouden met grijnzen, zag eruit als een ander mens. Wat een vakman!

Perfect geholpen met goed advies!

Hele fijne ervaring. Pak zit perfect! Bart bedankt!

Professioneel en perfect geholpen

Vanaf binnenkomst een warm welkom en zeer snel en vakkundig geholpen door Bart. Wat een lastige keuze vooraf leek, heeft Bart in no-time een perfect advies neergelegd, afgestemd op mijn wensen. Door de professionele kennis was het aanmeten ook zo gebeurt. onvoorstelbaar hoe bij het ophalen het maatwerk pak als gegoten zit. Geen poeha maar gewoon normaal doen is een erg prettige manier van geholpen worden.

Toppie

Toppie

Fijn geholpen

Ik werd fijn geholpen, vooral in het kiezen was dit nodig :). Keuzestress is echt een ding vooral bij aankoop van een trouwpak.

Uitstekende service, snelle levering, goede kwaliteit.

Bart, heeft me prima geholpen bij het uitzoeken van mijn pak. Hij heeft veel variatie in stoffen en kleuren en hij helpt je op een ongedwongen manier de juiste keuze te maken.

Bart maakt van maatwerk ook echt maatwerk.

Bart heeft ons team voorzien van maatwerkoverhemden. Een bijzondere en unieke ervaring.

Goede ontvangst, goede aandacht en een goed resultaat

Snelle service als het nodig is.

Klantvriendelijk, waarde naar je geld

Wij zijn heel tevreden met de 2 kostuums van mijn man, mooie kwaliteit stof!

Het was gewoon goed

Van begin tot aflevering goed en netjes geregeld.

Prettig geholpen en zeer snelle levering

We werden goed geholpen door Bart. Goed advies welke stof geschikt waren. En de levering was zeer snel!

Telefonisch een afspraak gemaakt,was net of we elkaar al jaren kende.

Bart neemt alle tijd,laat je rustig even rondkijken voordat de boeken met stalen op tafel komen,daarna komt hij met diverse adviezen,wat wij(mijn vrouw en ik)heel prettig vonden.

Waarom heb ik niet eerder een pak bij Bart gekocht?

Lang genoeg rondgelopen in veel 'net niet' met afspringende knopen en snel doorgesleten pantalons. Afspraak gemaakt, stoffen uitgekozen en opgemeten (40 minuten), vijf weken later het mailtje, "je pakken zijn binnen". Passen en wegwezen. Het past, het zit, het valt- en voelt goed, 't valt mooi en de knopen zitten gewoon degelijk vast.

Perfect pak!

Goede service.

Ik ben een mooi passend jasje/colbertje rijker.

Mooie zaak en prima geholpen.

Kerkweg 43 4121 KR Everdingen