Mooi pak, gelijk goed pas! Super

Leuke man, goede service. Bakkie koffie erbij, top!

heeft verstand van zaken, past goed en correcte afspraken

zie hierboven

Mijn ervaring is in 1 woord top! Bart is vriendelijk en heeft verstand van zaken! Mvg.

Zeer goede service, uitstekend produkt

Zeer prettige ontvangst en begeleiding bij aankoop. Zeer goed produkt.

Zeer prettige ervaring met als resultaat een mooi pak.

Bart Sanders is een prettige man die samen met jou een pak uitkiest. Er is van alles mogelijk om te kiezen, honderden stoffen en kleuren om te kiezen. Vanuit zijn ervaring en kennis begeleidt hij jou tot door deze stoffen en kleuren heen tot de juiste keuze. Het pak zit als gegoten en straalt klasse uit. Zeer tevreden met de ervaring en het pak.

Oog voor eigen wens, deskundigheid van niveau en advies op maat!

Bert is een zeer hartstochtelijke ondernemer. Hij begeleidt zijn klanten op een wijze dat als wenselijk, professioneel, deskundig en gepassioneerd mag worden beschouwd. Zijn oog voor de eigen wens van de klant en dat wat de klant volgens de deskundige goed staat, zorgen voor een prachtig trouwpak op maat.

Goede hulp en advies

Goede advies correct geholpen

Deskundig, ontspannen en fijn in het contact.

Bart geeft op ieder moment de indruk af dat hij weet wat hij doet.

helemaal prima

helemaal prima

deskundig advies de juiste maat voelt prettig bij het dragen

om te beginnen heerlijke koffie, juiste advies, mooi materiaal, humor bij de verkoop, dus een aanrader.

prima service en leuk contact

Leuk contact met Bart, goede service en mooi kostuum

Vriendelijk en ambachtelijke service van Bart. Mooie stoffen en perfecte pasvorm.

Al tijden zeer tevreden klant

Voor mijn maatpakken en overhemden ga ik altijd naar Bart Sanders. Bart verstaat z’n vak als geen ander en levert vakwerk en service voor een betaalbare prijs.

Fantastische koffie, een goed gesprek en ... een nieuw pak

Bart heeft me een mooi maatpak aangemeten met bijbehorende schoenen en een broekriem. Jammer dat het overhemd met priesterboordje niet goed was. Dat nam hij dan ook zonder problemen terug. Verder goed om Bart weer te zien. Hij heeft een mooie zaak aan de rand van Vianen, met lekkere koffie, en hij is altijd in voor een goed gesprek. Absolute aanrader dus!

Uitstekende service wat resulteerde in een mooi en passend pak

Fijn om door iemand geholpen te worden die oog heeft voor de wensen van de klant. Nooit eerder een maatpak gekocht en uiteindelijk de deur uitgegaan met een mooi maatpak, inclusief overhemd en stropdas. Dank voor de goede service

perfect maatpak voor een goede prijs!

Goed geholpen, meegedacht met als resultaat een prachtig maatpak!

Geweldige service en uitstekende kennis

Bart heeft mij uitstekend geholpen met het samenstellen van mijn trouwpak. Hij weet goed te vertellen welke combinaties goed bij elkaar passen. Mocht ik weer een maatpak nodig hebben, ga ik zeker eerst naar Bart Sanders Maatpakken.

Niet goedkoop, maar gedegen.

Niet goedkoop, maar wel gedegen!

Zeer goed geholpen en heel meedenkend voor m'n trouwpak. Het resultaat is mooier dan verwacht.

Behulpzaam en professioneel

Super fijne ervaring gehad bij het zoeken van mijn trouwpak.

Goed en snel

Heb een positieve ervaring opgedaan bij de aankoop van een maatpak met alle toebehoren bij Bart Sanders. Goede keuze, goed advies en in een hoog tempo. Afspraken worden nagekomen. Kortom, zeer tevreden.

Super geholpen!

Ik heb mijn trouwpak bij Bart Sanders laten maken, in 1 x goed! Goed aangemeten en vriendelijk geholpen!! Echt een aanrader!!

Super gastvrij en heel goed geholpen

Wij zijn super geholpen bij het vinden van een maat pak

Fijn geholpen

Bart heeft passie voor zijn vak en heeft ontzettend veel kennis. Goede prijzen en heel veel keus. Aanrader!

Klantgericht

Afspraak is afspraak. Levering conform, kortom zeer tevreden.