Een zeer fijne tandtechnieker met een paar verbeterpuntjes.

Dhr. Vink is een zeer fijne, zorgzame en correcte man. Het was wel een beetje vreemd dat wij pas bij onze laatste afspraak door kregen dat wij met Dhr. Vink zelf te maken hadden. Door corona moesten wij buiten in de auto wachten wat met dit weer geen pretje is. Een warm kopje koffie zou dan wel fijn zijn geweest. Daarnaast vonden wij het niet fijn dat wij voor de intake eerst naar een tandarts moesten ipv rechtstreeks naar Vink. (Ik ben geen nieuwe patient, ik had al een noodkunstgebit)

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat betreft de verbeterpuntjes: wij hebben als vast protocol dat patiënten een eerste intake hebben bij een tandarts. Vaak is men al geruime tijd niet meer bij een tandarts geweest en is het verstandig om de gezondheid van de mond eerst te controleren voordat er aan de behandeling wordt begonnen. Dit uit extra zorg voor de patient. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Met vriendelijke groet, Dorrie Vink praktijkmanager.

Geen garantie

Binnen 1 jaar kies afgebroken. U zal wel op iets hards hebben gebeten. Ja en, moet toch kunnen? Reparatie achterlijk duur, zat daarna niet helemaal goed meer. Vorig frame 15 jaar mee gedaan, elders gemaakt, reparaties waren gratis. Helaas door verhuizing te ver weg. Op een klacht wordt nier gereageerd. Dus hele slechte service.

Geachte mevrouw, Jammer dat u schrijft dat er niet door Vink wordt gereageerd op een klacht. Ik heb direct uw klacht opgepakt toen deze bij mij bekend werd. Ik heb u uitgelegd dat de reparatie niet door Vink is gedaan. Uit coulance heb ik u aangeboden om de kosten te vergoeden en er is een nieuwe afspraak bij uw behandelaar gemaakt om het probleem voor u op te lossen. Ondertussen wacht ik nog steeds op de gegevens die u zou sturen, betreffende de nota die ik u wil vergoeden. Klanttevredenheid staat bij Vink Tandtechniek hoog in het vaandel. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dorrie Vink Praktijkmanager.

De eerste uitspraak "je hoeft geen pijn te lijden" is volledig waar gemaakt.

Zeer deskundig en service gericht . Uitstekend resultaat. Blij! Informatie bij begin behandeling mag wat uitgebreider.

Vriendelijkheid, geduldig en professioneel

De vestiging Waalre straalt professionaliteit uit. Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer kundig. Ik ben zeer tevreden met mijn prothese en beveel mensen aan om hier naar toe te gaan.

Altijd bereikbaar

Je word vlug geholpen ook op zaterdag. Vriendelijk geholpen. Dit is mijn 2e prothese en wederom zeer tevreden.

Top die kees superteam staat altyd klaar voor je

Altyd supergoed en ook echt persoonlijk wordt je benaderd de feedback is ook gewoonnfijn kees en zijn team zijn gewone mensen Die met hun zeer grote ervaring het hele proces zeer goed onder de knie hebben kortom Zeer tevreden met mijn nieuwe Kunstgebit (altyd lachend naar buiten ga ik en heb nog niet een negatief ding meegemaakt )kortom het beste bedrijf dat ik tot nog toe ken auteur:paul janssen

Waalre is een prettige praktijk

Ik vind een prettige ervaring. Ik kom al jaren bij de praktijk. Dhr. Vink is een prettige man. Bij sommige afspraken werden verzet en dat vond ik niet zo prettig.

Dhr. Kees Vink is zeer deskundig

Ik ben goed geholpen. De wachttijden zijn zoals afgesproken. Dhr. Vink is zeer secuur en rustig van aard. Ik ben zeer tevreden.

Zeer kundig en vriendelijk

Ik ben zeer goed begeleid in het traject. En tevreden over t resultaat. Ik kan weer stralend lachen.

Het is gezellig in vestiging Waalre en je wordt goed geholpen. Er is altijd tijd voor een praatje.

Een super vriendelijke praktijk

Heel klant vriendelijk, service is prima en geen wachttijden in praktijk Waalre. Het personeel is super vriendelijk en attent. De prothese is perfect.

Een fijne vestiging in Waalre

De behandeling is goed verlopen er wordt naar je geluisterd. Dhr Vink is zeer kundig en een prettige man in omgang.

Goed, service gericht en vriendelijk

Ik ben goed en kundig behandeld. Zowel Elke als meneer Vink zijn uiterst vriendelijk.

Goede behandeling in Waalre. Meneer Vink werkt zeer secuur en komt zijn afspraken netjes na

Zeer goed en deskundig behandeld.

Zeer goed en deskundig behandeld. Het gebit zit in 1x zeer goed.

Ik ben netjes en snel geholpen.

Ik ben netjes en snel geholpen.

geweldig

eindelijk iemand die luistert en waar ik niet het gevoel had om snel te praten omdat nooit iemand de tijd nam en alles snel moest heel tevreden na vele jaren bij andere tandarts niet serieus genomen te zijn

Perfecte service

Snel en netjes geholpen door de telefoniste voor het maken van een reparatie afspraak. Tijdens de afspraak in Maastricht direct de prothese gerepareerd. Ook eerlijk aangegeven dat gebit aan vervangen toe is en meteen een offerte gekregen om te kijken wat de vergoedingen is bij de zorgverzekering.

Prettig geholpen door Vink op de locatie in Maastricht. Er werd echt naar me geluisterd tijdens de intake. Ben zeer tevreden over het eindresultaat.

Deskundig, professioneel en prima resultaat.

Vink, locatie Roosendaal. Tandtechnicus Eric stelt je allereerst met enige humor op je gemak, dat geeft direct goed gevoel. Is zeer professioneel / deskundig. Prima resultaat. Bedankt Eric en het tandheelkundig Team!

Teleurstellend.

Kunstgebit pas slecht. Onder en boven gebit passen slecht op elkaar. Ondergebit zit los. De gebruikte tanden zijn te groot terwijl duidelijk is aangegeven dat er kleine tanden en kiezen gewenst worden. Tandtechnicus luistert niet, denkt de wijsheid in pacht te hebben, wenst ook probleem niet op te lossen.

Af en goed

mijn eerste ervaring was meteen top, moest mijn prothese laten herstellen, kon meteen langs komen, na 15 m stond ik terug buiten

Deskundig en persoonlijk

37jr en toe zijn aan je eerste kunstgebit. Dat was best spannend. Na online research kwam ik uit bij Vink, locatie Roosendaal. Dan kun je geen betere treffen dan tandtechnicus Eric. Zeer kundig maar ook als persoonlijkheid ook heel fijn met een mooie vleug luchtigheid en humor zodat ik me helemaal op mijn gemak voelde en dat is oh zo belangrijk. Na een aantal afspraken heb ik nu dankzij Eric een prachtig gebit en kan ik weer echt voluit lachen zonder schaamte of aanpassingen.

Vriendelijk en kundig, duidelijke afspraken en perfect geholpen, dank!

Zeer deskundig

Uitermate deskundig personeel. Tijdens de intake werdt er echt naar mijn mening geluisterd, in samenspraak is de keuze gevallen op de all-on-six kunstgebit op implantaten, werkelijk een geweldig resultaat. Vriendelijk bedankt team Vink Groetjes Henrie

Heikantstraat 18 A

5581VB Waalre