Vink Tandtechniek geeft meer dan alleen mijn glimlach terug.

Dhr Vink in Waalre is een erg fijne vakman. Hij is duidelijk in zijn uitleg en rustig van aard. Zeer goede service en echt vakwerk.

Een dikke 10

Vink tandtechniek in Waalre werkt zeer professioneel. Alles wordt zeer goed verzorgd en het gebit is net een kunstwerk. Dhr Vink is een echte tandtechnieker die goede uitleg geeft. Je merkt dat hij al jarenlange ervaring heeft. Ik heb het nog nooit zo goed gezien. Ik ben 100% tevreden.

Een prettige vestiging

De vestiging Waalre is een prettige vestiging. Voor mijn behandeling is de tijd genomen. Dhr. Vink is een vriendelijke man en hij heeft een mooie directe communicatie. Hij zorgt voor een mooi persoonlijk eindresultaat.

excellent

Mijn partner had een afspraak en ik had ook problemen met mijn prothese. Daar ik haar moest brengen ging ik ook mee naar binnen met de vraag of er ook iemand naar mijn prothese kom kijken. Dat was geen probleem, toen mijn partner klaar was, heeft de heer Vink ook mij zo goed als mogelijk was geholpen, even tussendoor, want ik had geen afspraak.

Prima protheses gemaakt en zitten heel goed vast

Eindelijk na 1 jaar zonder onder gebit te moeten doen, Tandarts in Vianen heeft Boven en Ondergebit slecht passend gemaakt en doet er verder niets aan, heb 3000 euro betaald en vooral het ondergebit kan ik NIET eten of DRINKEN, zit dan dwars in mijn mond. Heb een andere Tandarts met Dito Tandtechniek uit N-Gein Ben dus nu zeeeeer tevreden over Vinktandtechniek en kan eindelijk weer gewoon eten en hoef niet alles klein te snijden, maar gewoon afbijten! chapeau

De prothese is in 1x goed.

Ik heb mijn prothese laten maken bij Dhr. Vink in Waalre. Een zeer aardige man die alles goed uitlegt. Indien ik een drukplek krijg mag ik altijd bellen voor een afspraak zodat ze deze kunnen verhelpen.

Ik heb een prachtig, goed zittend gebit gekregen.

Ik ben van tandartsenpratijk veranderd, die ik had beviel me niet. Ben nu bij "de Poort" in Nieuwegein. Ik moest een nieuw gebit. Heb al vanaf mijn 14e kunstgebitten, ben nu 72 jaar. Heb al 25 jaar implantaten. Frits van "Vinktandtechniek", die heeft een prachtig stuk vakwerk geleverd. Ik heb nu een prachtig, goedzittend gebit, ben er erg blij mee. Bij al de gebitten, die ik gehad heb, ben ik nooit zo tevreden geweest. Hij was ook erg aardig en geduldig. Bedankt, Frits. Groetjes Yvonne van Overbeek.

Helemaal goed

Ik ben zeer tevreden over de praktijk in Waalre. Zelf woon ik in Arnhem en ben speciaal daar naar toe gegaan. Er werd rekening gehouden met de aantal afspraken gezien de afstand. De behandelingen en afspraken zijn allemaal goed en netjes verlopen.

Erg vriendelijk

Bij Vink Tandtechniek in Waalre werken erg vriendelijke mensen. Dhr Vink is rustig van aard en legt alles goed uit.

uitstekend

mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden. wij kregen goede uitleg over onze prothesen en hoe wij die schoon kunnen houden.

Vriendelijke praktijk Waalre

Ik ben zeer tevreden over de praktijk in Waalre. Ze nemen daar de tijd voor je en zijn heel vriendelijk. De totale behandeling is goed verlopen.

Geen goede ervaring sorry

Ze zijn heel aardig.zeer zeker.maar jammer een gebit maken en vanaf dag 1 moet j kukident gebruiken ze kunnen er niks aan doen .dat moet niet kunnen vindt ik .begint er dan niet aan .sorry .maar voor de rest heel vriendelijk tenminste mvr.vink zelf.

Prettige ervaring bij Vink Tandtechniek in Waalre

Het liefst zou ik een 9,5 geven. De halve punt minder is omdat het erg koud is in de behandelkamer. Dhr. Vink is een erg fijne man die duidelijke uitleg geeft en goed behandeld.

Prachtig resultaat, zeer blij mee

Door mijn tandarts verwezen naar Vink Tandtechniek in Waalre. Wat een geweldige mensen werken daar. De praktijk straalt rust uit, ook in Corona tijd, en mijn behandelaar werkt uiterst nauwkeurig en secuur. Prachtig eindresultaat, was de reistijd (1 uur) van mijn woonadres naar deze praktijk meer dan waard.

Ik was al zeer tevreden met de noodprothese. Nu heb ik mijn definitieve prothese ontvangen en deze is ook zeer mooi.

Fantastich

Ik heb sinds 23 februari een boven en onder prothese. Ik ben zeer zeer goed en professioneel geholpen door Roberto in Den Haag..... Een zeer vriendelijke kundige man die je goed op je gemak stelt en naar je luistert en ben nog onder nabehandeling maar ga er met plezier naar toe. Zelfs twee kalnten van mij al gevraagd waar ik dit heb laten doen zo natuurlijk mooi is t geworden bedankt Vink!!!!

Serieuze aandacht

Mijn behandeling is uitstekend verlopen. De service is ook uitstekend. Er wordt serieuze aandacht aan je besteed.

Geweldig geholpen

Zeer blij met mijn nieuwe kunstgebit

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Dhr. Vink in Waalre neemt de tijd voor je. Het is geen vlug, vlug, vlug cultuur. Dhr. Vink is een erg vriendelijke en leuke man.

Super!!!

Ik was heel erg bang en stelde het maar steeds uit. Door een gebeurtenis in mijn leven gooide ik het roer om en besloot ik om me te laten helpen. Eerst mijn bovenkaak en dan later mijn onderkaak. Ik heb mijn noodgebit boven en ben zo blij. Ben super geholpen ondanks mijn grote angst. Ik zal Vink Tandtechniek bij iedereen aanraden.

Na maanden gezocht te hebben, eindelijk bij het juiste adres voor mijn kronen. Naast dat de behandeling goed was, is het personeel ook top en erg aardig.

Goed geholpen in Zoetermeer

Al jaren tevreden klant!

Perfect geholpen in Waalre

Dhr Vink is een rustige man. Hij neemt alle tijd voor je en alles wordt goed uitgelegd. Ik ben perfect geholpen

Erg fijne behandelingen achter de rug

Vanaf het begin af aan op mijn gemak gesteld door de receptie, waardoor ik met een goed gevoel de behandelkamer in kon. Hier werd ik ook op mijn gemak gesteld waardoor ik met een gerust gevoel de behandeling kon ondergaan.

Toppers

Ik ben daar geweest.als er iets is j mag en kan altyd bellen niks is te veel .heel vriendelijk zijn ze daar .vooral de manneger .echt j wordt goed geholpen ook hebben ze een luisterde ook voor je .en niks is te veel top top service Hoogmoed

Geachte mevrouw Hoogmoed, Wij hebben inmiddels contact met elkaar gehad en er is een nieuwe afspraak voor u ingepland op de locatie Waalre. Wij stellen het zeer op prijs dat u ons in de gelegenheid stelt om het probleem voor u op te lossen. Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te realiseren. Met vriendelijke groet, D. Vink praktijkmanager