Zeer goede service en kwaliteit

De service bij Vink Tandtechniek is uitstekend.

Arnold heeft een mooie prothese voor mij gemaakt. Hij heeft mij vanaf de eerste afspraak doen geloven in een goed resultaat. Verder werkt hij uiterst secuur en besteedt veel aandacht aan de inbreng en de opmerkingen van de klant. Niets is hem teveel. Arnold bedankt.

Het was afzien, na het plaatsen van de implantaten. Na het plaatsen van het klik gebit, ging er een wereld voor mij open. Dank u wel

Beste Team, Ik wil ik jullie bedanken voor de behandeling, uitleg ed. tijdens het verloop van mijn tijdelijke boven prothese en nu de definitieve. Kort gezegd: een en al lof voor iedereen! en ik beveel deze praktijk in Waalre zeker aan !

Super service

De boven prothese zat direct goed maar onder niet. Dit hebben ze goed hersteld.

Heel fijn geholpen en snel

Het was een hele impact maar ben uiterst tevreden nou

Top behandeling!!

Beste Team Vink en ook tandartspraktijk Mondig wil ik bedanken voor het plaatsen van mijn implantaten en klikgebit heel content mee en in het bijzonder Dhr Arnold Claeijs voor zijn professionele en geruststellende behandeling mvg Jaap Jonker

Helemaal geweldig

Hele fijne tandarts Arnold heeft me super geholpen en neemt ook echt de tijd voor je tot dat het klaar is en jij te vreden bent naar jaren te hebben getobt bij andere tandarts eindelijk een gebit gekregen dat bij mij hoort ben weer mijn oude ik en zal deze clinic zeker aan andere mensen aanbevelen

Professioneel

ik heb een zeer goed gevoel over gehouden aan de bezoeken en verwacht geen problemen

Goede service en vriendelijke mensen

klant onvriendelijk

het 1e bezoek, in de behandelkamer 3 heren die heftig discussieerde over de werking van de mondscanner en waar de data te plaatsen in de PC. Al snel is er tussentijds van mij een scan en mondafdruk gemaakt en stond ik na 10 minuten buiten. Van een informatief gesprek dan wel ondersteuning is geen sprake. Graag de offerte tekenen en de volgende afspraak ff invullen. 2e bezoek. Ben invaliden dus traplopen is onmogelijk, helaas was de lift defect. TT (tandtechnicus) nog steeds weet ik de man zijn naam niet stelde zich ook niet voor. Kunstgebit gedroeg zich als een wipkip en moest opnieuw (was te verwachten) worden gemaakt. TT belt wanneer beschikbaar. 3e bezoek. i.v.m. mijn invaliditeit niet in de ochtend bellen of een afspraak plannen. Dus belt de TT om 10.14 uur met het verzoek om 13.00 uur aanwezig te zijn. Mijn verzoek een dag later te plannen kon niet gehonoreerd worden en kon ik de prothese aan de receptie afhalen. Passen heb ik zelf in het toilet moeten doen! Resulterend, technisch niet echt slecht maar zeer klantonvriendelijk gedrag met een onbevredigend eindresultaat. Voor mij zeker geen aanrader! MVG

Zorgvuldig bedrijf dat tijd voor hun patiënten neemt.

Het bedrijf neemt alle tijd om patiënten te helpen. Een afspraak omdat haar nieuwe ondergebit op enkele plaatsen een beetje drukte was dezelfde dag meteen gemaakt. Ook de betrokkenheid van de mensen daar is erg groot. Er is veel geduld nodig om een vrouw van 84 bepaalde handelingen te leren om haar nieuwe klikgebit in en uit te doen. Hun namen die tijd..........

Goede ervaring

Goede ervaring heb ik met jullie en het personeel is aardig

zeer goed

Dankzij Iris Vrancken heb ik weer een mooie glimlach. Ben zeer tevreden over de behandeling en de 3D scan. Dankzij de 3D scan past het frame fantastisch. Hartstikke bedankt.

Fijne ervaring.

Steeds zeer vriendelijk en behulpzaam met een correcte uitleg. Vrij snelle service en altijd bereikbaar. Nu ik de definitieve prothese heb gaat het veel beter dan met de tijdelijke (wat eigenlijk niet meer dan logisch is , maar toch tevreden)

Heel fijn geholpen

Ik ben super goed geholpen . Als ik eenprobleem had of wat dan ook werd meteen verholpen of een drukpunt werd meteen verhopen echt fijn personeel

Tanden op elkaar?

Ter zake kundig en vriendelijk. Tot service buiten deur, wel fijn als je met de rolator loopt.

Aardig , correct personeel, fijn gebit gemaakt

Goede ervaring, maar àlles duurt erg lang

Met grote professionaliteit, flexibiliteit en met veel aandacht voor alle menselijke aspecten ben ik meer dan uitstekend geholpen. Dank aan het personeel en in het bijzonder aan Kees. Het maatwerk zit als gegoten. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Heel prettig begeleid en geholpen tot een mooi eindresultaat

Uiteindelijk moest het ervan komen en zijn alle tanden getrokken. Bij mijn eerste afspraak voor mijn gebit werd ook door Dhr Vink verteld dat mijn onderkaak niet goed genoeg was om hier een goed passend gebit voor te maken. Na een jaar wachten implantaten bij tandarts laten plaatsen. Bij Vink tandtechniek het traject voor de steg te maken en plaatsen ingegaan. Met een compleet nieuwe prothese. De weg hiernaar toe ben ik goed begeleid. Het maken van afspraken en meedenken wat mogenlijk is, is top geregeld. Er wordt tijd genomen om eventuele problemen snel maar rustig te verhelpen. Ik ben er altijd goed geholpen, wat een prettige ervaring was.

Meneer uit Zeeland heeft me geholpen . Veel ervaring, en zeer vriendelijke. Ik moet zeggen, ook aan de receptie heel vriendelijke mensen . Vink in Waarle 10 +

Uitmondtend

Zoek niet verder, vooruit naar Vink! Geen geringe klus, nieuw boven- en ondergebit en dat moet dan passen op een bestaand kliksysteem. No probleem voor de firma Vink. Fantastisch geholpen door de zelf naar hartelust meewerkende heer Vink. Haast angstaanjagend schone behandelruimte, uiterst professioneel. Hij neemt alle tijd, legt alles uit, vriendelijk en voorkomend. En het resultaat een gebit dat past als een handschoen. Je zou er elk jaar een willen!

Vriendelijk behulpzaam en luisteren naar je wensen

Arnold zeer vriendelijk en behulpzaam toppie iedereen zeer vriendelijk goede zorgen

Geweldig!!!!

Na een kaakoperatie, schaafwerk om een rechte werkplek voor implantaten te creëren, de tijd die nodig was om een positieve look te behouden, is dit na 1,5 jaar het resultaat wat vandaag een finish heeft gehaald! Soms geloofde ik er niet meer in, maar jeetje wat heeft Vink tandtechniek in Waalre er werk van gemaakt want mijn situatie was niet eenvoudig! Uiteindelijk mocht er geen slis te horen zijn en geen verandering in de stem vanwege mijn Voice-over werk Dank jullie wel Vink tandtechniek in Waalre voor het schitterende resultaat! Niets bleek jullie teveel om aan de verwachtingen te voldoen! Vink Tandtechniek & Tandprothetiek

Heikantstraat 18 A

5581VB Waalre