Goede communicatie, alle werkzaamheden waren netjes op elkaar afgestemd en met vakmanschap gedaan.

Professioneel advies, snelle en goede communicatie, prima vloer gelegd.

Fantastisch!

Behangen, schilderen, trapbekleding, rolgordijnen en kastenwand, plannen gemaakt begin van de zomer, na prettig contact in winkel alles uitgezocht en planning gemaakt voor eind november. In totaal 7 dagen [2 weken] alles uitgevoerd naar zeer tevredenheid, wat kleine dingetjes nog te herstellen, maar dat wordt binnenkort aangepakt. Zowel in winkel als al het uitvoerende personeel als zeer prettig ervaren.

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Geweldige service en vakmanschap

Mijn ervaring met woninginrichting aanhuis is erg goed. Wij hebben onze vloer, trap en gordijnen besteld in Rotterdam Alexandrium. Ik kon moeilijk een keuze maken door het grote assortiment. Marwa heeft ontzettend goed geluisterd naar mijn wensen en heeft ook een styliste geregeld. Eindresultaat is zo mooi geworden. Marwa en collega’s super bedankt!

• Ervaring met: Vloeren

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Mijn/ onze ervaring is geweldig. Zeer goed geholpen in de winkel in Zoetermeer. Goed advies, mee denken en ruimte voor eigen inbreng. Er werd de tijd voor ons genomen, alles in overleg. Ruime keuze, dat was nog het moeilijkste :) Afspraken nagekomen met levering van de vloer. Plinten en trapbekleding. Trap ziet er echt keurig uit, met dank aan Peter. Erg blij mee. Super mooi! De vloer met PVC. Door Eesley en Dave. Zeer vakkundig en vriendelijke mannen, advies voor onderhoud en verzorging vloer. Het huis ziet er geweldig uit! Met dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt voor ons. Wij raden dit bedrijf zeker aan.!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Samantha, Bedankt voor de prachtige review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het gegeven advies en het resultaat. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.

prettige ervaring, vakkundig meedenkend en flexibel. een aanrader!

Van begin tot einde prettig geweest, niets was te gek en overal werd meegedacht en zonodig werden extra afspraken ingepland. Inmeten in coronatijd werd lastig gemaakt door (noodgedwongen) maatregelen bouwer, maar ook dat werd prima opgelost. Planning van alle werkzaamheden was perfect op elkaar aangesloten, het was heerlijk om dat niet zelf te hoeven regelen. De medewerkers die de vloeren, wanden, gordijnen en kastenwand kwamen plaatsen waren stuk voor stuk vakkundig en bereidwillig. een misverstand bij de rolgordijnen werd direct door Marwa opgepakt. ik kan niet anders dan grote complimenten geven. zou het iedereen aanraden! hartelijk dank Marwa!

• Ervaring met: Vloeren

Benadering klant, afspraken, meedenken en kwaliteit zijn dik in orde. We zijn blij met onze vloeren en gordijnen Met name met de klantgerichtheid is het goed voor elkaar, daar kunnen ze bij TMC nog wat van leren.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl

In overeenstemming met wens

Zeer goed geholpen en zeer bekwame installatie

• Vestiging: Voorhout, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies, vriendelijk en vakkundig personeel.

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Fijne partij om mee samen te werken

Wij zijn netjes geholpen en hebben keurige installateurs/monteurs over de vloer gekregen. Er is netjes gewerkt en het advies klopt.

• Ervaring met: Vloeren

Prima geholpen in de winkel. Er waren wat problemen met de vloer maar die weren netjes opgelost

Super klantvriendelijk

Fijne club, goede kwaliteit, goede service!

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Deskundig en klantvriendelijk personeel

Het advies in de winkel was prima. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. De uitvoering van een pvc laminaat vloer werd door meedenkende medewerkers (Michael en Quincy) uitgevoerd.

Goed advies!

Goed advies over raambekleding die past bij de rest vh interieur. Laagdrempelig en niet opdringerig, heel prettig. Goed de tijd voor mij genomen.

• Creativiteit N.v.t.

Top service en kwaliteit

Dit was de derde keer dat we met jullie hebben gewerkt en we zijn wederom enorm tevreden met jullie diensten. Jullie hebben wederom uitstekend werk afgeleverd voor zowel het laminaat, de gordijnen als de inbouwkasten. Het hele traject van bestelling tot installatie was top. We hebben tijdens deze verbouwing met meerdere leveranciers gewerkt, maar jullie steken er absoluut met kop en schouders bovenuit!

• Ervaring met: N.v.t.

Levert kwaliteit, is betrouwbaar en fantastische service

2 jaar geleden jaloezieën gekocht bij deze winkel, nooit problemen gehad maar plots brak een onderdeel. Na 2 jaar Wilco gebeld ( eigenaar) en heeft zonder kosten jaloezieën gemaakt. Een persoonlijke, vriendelijke aanpak en komt afspraken na!! Ik zou deze winkel aanraden bij familie en vrienden.

• Vestiging: Uden, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Blij met het fantastische eindresultaat!

Wij hadden een grote opdracht neergelegd, vloeren, muren, schilderwerk, bouwelementen en stoffering. Dit alles moest binnen een relatief korte periode klaar zijn. Waar zo nu en dan de communicatie ingewikkeld was werd dit toch snel en prettig opgelost. We zijn onder de indruk van de professionele en bijzonder bekwame vaklui die bij ons zijn geweest, nooit te beroerd om wat extra's te doen, enorm hard werken en altijd met een hoog afwerkings niveau, fantastisch eindresultaat, Chapeau! We zijn erg blij met het eindresultaat!

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen
  • Ervaring met: Vloeren

Goede voorlichting; prima keuze en; niet onbelangrijk: prima opgeleverd!

zie boven

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Wat een fijne zaak, kundig advies, nemen de tijd voor je, niet opdringerig. Monteurs zijn vakmensen en verkoopster geeft goed advies. Kortom top zaak met top personeel. Marije nogmaals bedankt voor het meedenken en advies.

• Vestiging: Utrecht Zuid, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Beste Peter, Bedankt voor je leuke review. Het is fijn om te lezen dat je blij bent met het geheel en de service van de winkel. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

goede prijs-kwaliteitverhouding en meedenken over opties

Gezocht via internet. In de winkel gekeken en goed geholpen met inventarisatie van wensen en ideeen. Daarna globale offerte en na het inmeten de definitieve offerte. Na akkoord duurde het een paar weken voordat alles opgehangen was, maar het resultaat was erg mooi.

• Vestiging: Arnhem, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies, nette service en installatie.

In de winkel geadviseerd door Esther. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden en advies over kleuren. Inmeten en installatie gebeurde vakkundig en er werd netjes gewerkt.

• Vestiging: Horst, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Een vakkundig team die een top kwaliteit heeft geleverd!

Wij bezochten Woninginrichting-aanhuis Hoorn, Boy Janssen heeft ons uitstekend geadviseerd en met ons meegedacht. Wij zijn uitermate tevreden over de kwaliteit van onze nieuwe PVC vloer. We hadden een strakke planning in verband met een verbouwing en zijn team is alle afspraken keurig nagekomen. Keurige, harde werkers die van aanpakken weten.

• Vestiging: Hoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fantastische service

Wij hebben horren en kasten op maat besteld . Medewerker dacht goed mee en was heel erg geduldig. Heel erg correct en fijn om mee te communiceren . Ook de mensen die het zijn komen plaatsen waren vaklui en correct .

• Ervaring met: Kasten

Goedemiddag Ellen, Bedankt voor je leuke review. Super dat je tevreden bent. We hopen je dan ook terug te zien bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer vriendelijk geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd. De monteurs denken mee en zijn echte vakmannen. Kwaliteit top van zowel monteurs die langs komen als de hulp vanuit de winkel.

• Ervaring met: Vloeren

De service van woninginrichting aan huis is super!

Wij hebben nu alweer een maandje plezier van de vloer en we zijn nog steeds verliefd! De service van Woninginrichting aan huis is top, bedankt John! Ze geven goed advies en denken mee. De vloer is goed gelegd en netjes afgewerkt, bedankt Mitchell en Quincy! Verder hebben wij een paal in huis staan waar nog een flexibele plint omheen gelegd zou worden (dat is het enige waar we nog op wachten ;)). Binnenkort komen onze stalen deuren! We hebben de volste vertrouwen in Woninginrichting aan huis. We komen hier zeker terug, mochten we de vloeren op de bovenverdiepingen willen vervangen!

• Ervaring met: Vloeren

Heel goed geholpen , en eerlijk advies , keuze genoeg ben zeer tevreden!!

• Vestiging: Voorhout, Woninginrichting-Aanhuis.nl