Fantastisch

We zijn hier enorm goed geholpen met het uitzoeken van onze vloer de expertise van de medewerkers is super, klantvriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Ook het leggen en plaatsen van de vloer en kastenwand is door vakmansen gedaan kan ze een ieder aanraden

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer geslaagde renovatie

Wij hebben onze beide trappen + overloop laten renoveren en zijn zeer tevreden. Er is heel netjes gewerkt.

Zeer vriendelijk bedrijf

Vanaf het eerste moment erg netjes en vriendelijk geholpen door Jeroen, uiteraard zoals meestal met grote orders gaat er wel een wat mis, ook de Carona hielp niet mee, maar altijd was er weer een passende oplossing en een luisterend oor. Complimenten voor Jeroen die steeds alles voor ons regelde. Wij komen zeker terug bij Woninginrichting - aan huis.

• Vestiging: Ter Aar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Mooie overzichtelijke winkel met goed en deskundig personeel!!

Hele prettige ervaring over het totaal plaatje. Deskundig personeel in de winkel en de vloer is vakkundig gelegd.

• Vestiging: Volendam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer goed geholpen. Personeel vakkundig.

Heel fijn geholpen, vakkundig. Mooie producten. Montage aan huis ook zeer netjes. Zelfs nog gebeld door bedrijf( verkoopster Marwa)) of alles netjes en naar tevredenheid is afgehandeld.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Totale ontzorging met gevoel voor stijl!

Sandra heeft ons fantastisch geholpen met de interieurverbouwing van onze nieuwe woning. Interieuradvies met een gevoel voor stijl, meedenkend, altijd oplossingsgericht en flexibel (er zit altijd wat tegen) en met de coördinatie van uitvoerders die netjes, zeer kundig en met gevoel voor humor het werk hebben opgeleverd. Dit hadden wij nooit zelf kunnen doen! De sloop, nieuwe vloer, wandrestauratie, inloopkast en raamdeco allemaal in perfectie uitgevoerd.

• Vestiging: Utrecht Noord, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Alles in één

Toen wij ons eerste huis hadden aangekocht moesten we veel dingen tegelijkertijd. Gelukkig zijn wij vroeg in het proces bij WAH Zoetermeer binnen gestapt. Waar we alleen voor de trap renovatie gingen, kwamen we naar buiten met een nieuwe vloer(en) voor heel het huis, gordijnen voor heel het huis en de traprenovatie. Heel fijn was het ook dat er meegedacht werd over dingen die je zelf wellicht vergeet. Daarnaast de planning uit handen geven van al deze aannemers die iets bij je komen doen, was heel handig. De vloeren liggen inmiddels en zijn prachtig! Volgend jaar gaan wij zeker terug, voor horen en kasten. Super dat dit allemaal kan in één zaak!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, mooie producten. Goed geplaats de jaloezieën.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Top bedrijf persoonlijk, professioneel,

Met Erik en Heidi een top ervaring gehad. Twee bevlogen mensen die weten waar over ze praten. Ze houden je op de hoogte van de stand van zaken en denken in oplossingen. Kwaliteit van de producten is heel erg hoog. Ook de mensen die het installeren zijn ook heel deskundig, raffelen niets af en ook zij denken in oplossingen. We hebben alles gekocht bij ze. Vloeren, stalen deur en luxaflex en gordijnen. .

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Een heel prettige firma met vakkundige mensen.

Vakkundig, betrouwbaar met goede service. Prettig in de omgang. Problemen lossen ze op een creatieve manier op (bijvoorbeeld bij het ophangen van de luxaflex). Een aanrader voor iedereen die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prima advies, uitstekende uitvoering.

Na aankoop van ons nieuwe huis hebben we besloten een nieuwe vloer met vloerverwarming aan te laten leggen. We zijn daarbij uitgekomen bij woninginrichting-aanhuis, omdat zij ook de regie voor de werkzaamheden van de voorbereiding door de aannemer voor hun rekening nemen. Achteraf kunnen we constateren dat dit voor ons een ideale constructie is gebleken. Alle afspraken en regelingen zijn punctueel uitgevoerd en het resultaat is een ontzettend mooie vloer. Wij hebben hiervoor woninginrichting 't verhuis frank scheffer uit Leiden in de arm genomen. Ook hun aannemer rumlingbouw moet niet vergeten worden,de twee bedrijven samen vormen een uitstekende combinatie.⁵

Top service van Tom

Tom heeft ons goed voorgelicht over de mogelijkheden en daarna alles goed opgemeten en gemonteerd. Wij zijn heel tevreden met het resultaat.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Groot assortiment en prima service

Alles op een locatie te vinden en goed advies waar ruim de tijd voor je wordt genomen. Prima service thuis

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Super goed!

De medewerkers waren allemaal super behulpzaam en dachten fijn mee! We hadden nog wat opmerkingen nadat de vloer was gelegd maar dat werd gelijk opgelost! We zijn heel blij met onze pvc vloer! Hartelijk dank!

• Ervaring met: Vloeren

Van bestellen tot ophangen van de gordijnen was alles prima geregeld. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde Totaal-resultaat

De aanpak van Horst-totaal van onze verhuizing van Limburg naar Kampen, incl. de aankleding en inrichting van onze nieuwe woning, was voor ons een bijna perfecte formule. Alles in één, goed op elkaar afgestemd en in goed overkeg.

• Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Teleurgesteld

Wij zijn tevreden met het eindresultaat, echter voelen ons niet gehoord over de hoge extra kosten, die ten onrechte zijn doorberekend.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Verf en behang

Werd heel erg goed geholpen en hoop de Dennis snel langs komt om mijn ramen te meten voor de volgende bestelling.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Mijn ervaring met het verfhuis is altijd perfect. Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Van het opmeten,bestellen tot het plaatsen heb ik hele goeie ervaring. Ik beveel het iedereen aan. Met vriendelijke groet Marianne De Graaf- Deijkers PS. Het cadeautje is ook erg attentent van ze.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Een zeer mooie vloer, goed advies en snel gelegd. Helaas met wat kleine zorgen.

Wij waren op zoek naar een mooie nieuwe PVC vloer met luxe uitstraling en vonden deze bij Wooninginrichting aan huis. Ze vertelde destijds dat er nieuwe designs kwamen en of we daar op wilde wachten. Bij de nieuwe designs zijn we geslaagd. We mochten de voorbeeld borden mee naar huis nemen om te kijken hoe het in ons huis zo staan. Zowel met zon licht als savonds met de lampen/donker. Dat was super om een goeie keuze te maken. Helaas bij de offerte opmaken hebben ze een foutje gemaakt. En viel de prijs een stuk hoger uit na inmeten. Dat was even een domper. Maar ze konden de vloer wel leggen op zeer korte termijn wat heel fijn was. Helaas de belofte om het in 1 dag te leggen en alles af te hebben is niet gelukt en moesten ze nog een dag extra terug komen. Waardoor we nog ietsje langer in de rommel zaten. Al met al hebben we een zeer mooie vloer waar we super blij mee zijn.

• Ervaring met: Vloeren

Van advies tot nazorg helemaal naar wens

Wij zijn twee keer in de winkel in Alexandrium geweest voor advies (Marwa) en ook twee keer met succes geslaagd. Er werd ons goed geadviseerd en verteld waar wij aan toe waren met prijs, levertijd en kwaliteit en werden goed op de hoogte gehouden van de levering. Zo zijn wij erg blij met ons elektrisch rolgordijn (voor een 3 meter brede schuifpui) en een zonnescherm en plissé hor.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Prima advies, contact en levering

Positief, meedenkend, het totaal geeft een goed gevoel.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Willem, hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat het totaal een goed gevoel geeft. Geniet van jullie mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis

Top service!

Bedankt voor de goede service onze aankoop voldeed niet aan de verwachting, nu is dit op een super manier opgelost! Bedankt John en Peter

Goede kwaliteit en service

We hebben een aantal grote aankopen gedaan via woninging aan huis: stalen deur, walk-in closet en marmoleum op twee verdiepingen. We zijn heel tevreden met de uitvoering van de werkzaamheden. Enige opmerking is dat ze beter kunnen coördineren en meedenken in plaats van alleen onderaannemers inschakelen. Maar de service bij het oplossen van zaken is dan weer erg goed en vriendelijk.

• Vestiging: Utrecht Noord, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Echt professionele mensen hebben ze. Stucwerk en schilderen laten doen.

• Ervaring met: Verf en behang