Mooie vloer, goed gelegd door vakmensen

Woninginrichting-aanhuis heeft, na het aanleggen van vloerverwarming, de vloer dichtgesmeerd, geëgaliseerd en een nieuwe pvc-vloer met plinten geplaatst. De vloer is heel mooi geworden en is heel netjes gelegd. Een minpunt was dat er op de nieuwe vloer veel lijm terecht was gekomen. Het kostte een halve dag om dit schoon te maken. De service achteraf was uitstekend. Er was een misverstand over het leggen van pvc in een inbouwkast en op een andere plek kwam een klein hoekje pvc omhoog. Dit is door woninginrichting-aanhuis snel en vakkundig hersteld.

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service, prima kwaliteit

Klantvriendelijkheid van de medewerkers is goed. Er wordt netjes gewerkt en ook snel gereageeerd om restpunten op te lossen. De nazorg wordt geleverd na contact van onze zijde. Hierin zou Woningsinrichting-aanhuis zelf nog iets proactiever kunnen zijn door direct na oplevering nog even te bellen en te vragen naar de ervaringen.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer
  • Ervaring met: Vloeren

Onze ervaring met Woninginrichting-aan huis.nl (Utrecht) is zeer goed. De bestelde shutters zijn naar volle tevredenheid geplaatst met een mooie kwaliteit. We zijn er super blij mee. Compliment aan Allard, deze heeft er voor verzorgd dat alles netjes is verlopen.

• Vestiging: Utrecht Zuid, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Henny, Bedankt voor je review. Super dat je tevreden bent over de shutters. Geniet van de mooie shutters en we zien je graag terug bij ons in de winkel. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer prettige samenwerking en mooie producten

Prachtige producten uitgezocht en goed geadviseerd. Prettig mensen. De paar dingen die niet in 1x in orde waren vlot hersteld. Mooi resultaat geworden.

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Cor, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Bijzonder tevreden.

Uitermate tevreden met het geleverde werk. Deze keer is er net als alle andere keren vakwerk geleverd.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Super goede service!

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Positief

Deskundig advies: correcte afhandeling: klantvriendelijk.

• Creativiteit N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen

Deskundige en zeer ervaren

Mooie produkten. Zeer goed gelegd, behangen en geplaatst. Goede afspraken mee gemaakt.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Veel aandacht voor de klant goede producten.

Voor onze woning diverse gordijnen en raamoplossingen gekocht bij de vestiging in Apeldoorn. Op afspraak werkt het beste; dan is er ruim de tijd en werd op een enthousiaste en zeker plezierige wijze door alle wensen en ideeën voor onze woning gelopen. Het resultaat is een mooie toevoeging aan onze woning: mooie gordijnen en andere raamdecoratie/verduistering. Helaas bleek bij de levering dat er iets met een product niet in orde was. De medewerkers van Woninginrichting-aan huis hebben dit perfect met de fabrikant opgelost. Ook wilden wij naderhand nog wat toevoegen aan ons inrichting en ook al was dat een klein bedrag, werd dat goed en vlot opgepakt en gerealiseerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goedemorgen Alex, Bedankt voor je review. Erg fijn te horen dat je tevreden bent met de producten en het advies dat je hebt gekregen. Wij wensen je veel plezier van de aankopen en hopelijk tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Gewoon geweldig!

Onze slaapkamer is super mooi geworden. De dames, Marian en Yolanda, van filiaal in Nieuwpoort bedankt voor jullie meedenken en advies. Het uitgekozen behang is verrassend en past prachtig bij de gordijnen en vloerbedekking. De uitvoering (behangen en vloerbedekking leggen) was conform afspraak. Wij zijn blij met het resultaat.

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Sympathieke en klantgerichte vakmensen die prachtig werk afleveren

In onze zoektocht naar een bouwafwerkbedrijf is onze keus gevallen op Aanhuis omdat wij tijdens het opstellen van de factuur al hele goede adviezen kregen van Silke. Silke maakte gelijk ook een planning voor de verschillende werkzaamheden zodat wij feitelijk "ontzorgd" werden, hetgeen wij als bijzonder prettig hebben ervaren. Verder complimenten voor vakmensen Guus, René, Marcel en Myrthe !!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Jasper, Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze winkel in Apeldoorn. Veel plezier gewenst met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Totaal ontzorgd met oog voor klant

Alweer even geleden kwamen we net na aankoop van ons huis langs in de showroom van woninginrichting aan huis in Horst. Eigenlijk alleen voor raambekleding maar we zijn met een pvc vloer, plinten, behang en gordijnen vertrokken. Later is de keuken en bijkeuken ook aangepakt in dezelfde pvc en zijn de waterschade ongelukken soepel opgelost!

• Vestiging: Horst, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prettig en vakkundig.

Goed geholpen en netjes geplaatst.

• Ervaring met: Vloeren

Kwaliteit in advies, producten en diensten

Via woninginrichting aan huis advies gehad door een stylist. Leuke ideeën opgedaan en het meeste ook uitgevoerd. Service en prijs kwaliteit helemaal in orde. Zeker een aanrader!

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Specials

Goede service en vriendelijke mensen!

Nieuwe vloer bij ons gelegd. Fijne service en strak gelegd.

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Slechte ervaring met zonwering/rolluiken

Waren als enige niet in staat om rolluiken te installeren op het systeem dat door de bouwer in een nieuwbouwproject was aangebracht. Na 4 mnd van ellende van heen en weer mailen, bellen, gedoen over extra kosten, aansprakelijkheid en proberen is het hun na de 4e keer eindelijk gelukt. Uiteindelijk nog wel een bloemetje voor het ongemak gekregen.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Uitstekende service en advies

Een goede ervaring bij Frank Scheffer. Vriendelijk geholpen en geadviseerd. Bestelling was snel in orde en netjes opgehangen.

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

klantgericht

er werd goed geluisterd en duidelijk gecommuniceerd

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer
  • Ervaring met: Vloeren

Levering en plaatsing kast was goed maar verkeerde grepen op deuren en laden

Het monteren van de kast ging goed maar de verkeerde grepen op deuren en laden zaten erop. We moeten tot op heden nog steeds zelf er achter aan blijven gaan want de nalevering van de nieuwe grepen was maar halg goed. De grepen voor de laden zijn nog steeds fout. Communicatie met Allure gaat zeer moeizaam. Steeds weten ze het niet en moeten we ze telkens corrigeren.

• Ervaring met: Kasten

Beste Paul, Bedankt voor je review. Wat jammer dat alles niet direct naar wens is verlopen. Na contact te hebben gehad met de winkel hebben wij begrepen dat inmiddels de juiste grepen zijn gemonteerd en dat alles is opgelost. Hopelijk ben je tevreden met het eindresultaat. Veel plezier gewenst van jullie aankoop. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Keurig geholpen in de winkel en het plaatsen van shutters is ook

Vooraf bewust de keuze gemaakt om shutters te gaan kopen in een winkel en niet online. Dit omdat wij zoeken naar persoonlijk advies en dat hebben we gekregen in Schagen. De installatie door Noël is fantastisch gedaan, hij ging rustig aan de slag en de shutters zijn fantastisch geplaatst. Heel erg blij mee!

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede service en vakmanschap

Service en vakmanschap

• Vestiging: Voorhout, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Wij hebben in 2015 nieuwe binnenzonwering laten plaatsen, trappen laten stofferen en een pvc/click laminaat aangeschaft. Erg goede persoonlijke service. In 2017 een luxaflex hor laten plaatsen bij de schuifpui en afgelopen maand een rolluik. Wederom weer goed meegedacht en keurig geplaatst. Echt een aanrader.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Het adviestraject en de service voor, tijdens en na het leggen was goed. Zorgvuldigheid en kwaliteit waren uitstekend

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakwerk is er geleverd

Topwerk!

Klantvriendelijk en professioneel

Ik ben zeer prettig geholpen in de winkel en heb goede adviezen gehad. Ook het leggen van mijn vloer ging vlot en professioneel. En het ziet er nu prachtig uit. Ik ben dus zeer tevreden.