Kwalitatief goede producten en vakmensen in de winkel

Er worden duidelijke afspraken gemaakt, je weet waar je aan toe bent. Dit zowel voor wat betreft prijs als levering. Prima zaak!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ontzorgd vanaf idee tot en met realisatie

Dit is de tweede keer geweest dat ik mijn huis heb laten aankleden door Bronsnijder uit Stiens. Het bevalt mij uitermate goed omdat net als bij de eerste keer het idee dat ik in mijn hoofd had uiteindelijk volledig is gerealiseerd in de door mij gewenste periode. Bronsnijder werkt met eigen mensen waardoor je ook vaak dezelfde gezichten ziet langskomen. Dit maakt het een en ander meer persoonlijk en plezierig.

• Ervaring met: Vloeren

Geweldig geholpen tijdens mijn verbouwing

Van begin tot eind goed geïnformeerd en ben zeer blij met het eind resultaat.

Professioneel en meedenkend

Zeer meedenkend bedrijf. Vloer kon snel gelegd worden en is heel mooi gelegd.

Zeer tevreden.

Goed advies, nemen alle tijd. en een goed eindproduct.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Aandacht voor de klant

Aandacht voor de klant, heldere offertes, goede afspraken. Erg blij mee!

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Professioneel advies met gevoel voor trends en prachtige afwerking

Ik heb bij Woninginrichting Aan Huis een wandkast en gordijnen op maat laten maken. In de winkel ben ik goed en professioneel geholpen. Ik wist goed wat ik wilde en WIAH speelde daar naadloos op in. Ik heb een compacte huiskamer en wilde vooral een efficiënte wandkast waarin ik al mijn spullen kwijt kon. Dat is gelukt! De kast en gordijnen geven een chique en knusse uitstraling. Het is net alsof ik in een hotelkamer woon!

• Vestiging: Purmerend, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

zeer professioneel geholpen, fijn bedrijf Bakker in Hardinxveld

zeer professioneel geholpen, fijn bedrijf Bakker in Hardinxveld

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Komen de afspraken na en leveren prima werk.

Mijn huiskamermuur opnieuw laten verven incl. verwarming in een kleur door het 't Verfhuis. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de uitvoerende schilders hebben prima werk geleverd.

• Ervaring met: Verf en behang

Op Aan Huis Lelystad kun je rekenen!

Ons nieuwbouw huis werd 3,5 week eerder opgeleverd. Alles stond plotseling niet meer goed ingepland daardoor. Er is direct goed meegedacht en opnieuw ingepland zodat we ook eerder een ingericht huis hadden. Dat gaf rust, dat er meegedacht wordt en dat er voor alles vakmensen komen. We hebben een prachtig huis gekregen met prachtig strak gesausde plafonds, behang, laminaat, plinten, horren en raambekleding. En dat in een tijd dat er bij andere leveranciers heel veel ook niet goed lukt of afgehandeld wordt! Wat ons betreft Aan Huis inschakelen voor uitstekend advies, planning en vakwerk!

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede dienstverlening en producten

Het gehele proces vanaf oriëntatie, begeleiding en het uitbrengen van de offerte is erg plezierig en professioneel gegaan. Daarbij wordt er een goede prijs / kwaliteit aangeboden en is de montage en (after) service uitstekend!

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Professioneel en vriendelijk

Het zorgdragen voor verwijdering van oude vloeren en het aanbrengen van vloerverwarming en nieuwe vloerbedekking werd op een uiterst professionele wijze gedaan. Wat de doorslag gaf was de transparantie en vriendelijkheid van zowel de leidinggevende als de medewerkers. Kleine hiaten in het proces werden snel en vakkundig opgelost. Het was een genoegen om ze over de vloer te hebben, letterlijk en figuurlijk.

• Vestiging: Huizen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Blij met onze keuze voor dit bedrijf

Wij hebben een goed advies gekregen bij de inrichting van ons appartement. Dit betrof vloeren, raamdecoratie, verf, stucwerk en behang. Vriendelijke mensen, waarmee we prettig hebben gewerkt.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Soms wat onduidelijk maar altijd vriendelijk en bereikbaar en uiteindelijk perfect resultaat.

Vloerverwarming, pvc vloer, muren stuccen, muren schilderen. Geweldig mooi resultaat. Allemaal vaklui die alles iedere keer keurig achterlieten. De 1 wat gezelliger en makkelijker in de omgang dan de ander maar das oke. Wel steeds wat verwarring over werk-dagen. Bijvoorbeeld Ineens 2 dagen eerder dan afgesproken (vloer leggen) . Kwam ik toevallig achter. Verkeerde kleur verf op 1 muur. Direkt vlgd dag overgeverfd. Allemaal direkt opgepakt en naar tevredenheid opgelost. Kortom, aan te bevelen. Wat wij al meerdere keren hebben gedaan. :)

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Kundig, klantvriendelijk en op tijd geleverd

Samen door het huis gelopen en goede tips en opties gekregen. Duidelijke offerte en volgens afspraak geleverd. Netjes gemonteerd. Vakmensen, je kan kijken in de showroom en lokale ondernemer. Allemaal redenen waarom we voor de 2e keer terug zijn gekomen bij Franks Scheffer Verfhuis Leiden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service, communicatie en montage!

We hebben het contact met WAH als heel prettig ervaren; de vloer meermalen meegenomen om te kijken. Bedankt voor de service en het terugkoppelen als er vragen waren. Bij een volgend project weten we jullie weer te vinden.

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies en prima voorstel, waarna perfecte aflevering en montage door deskundig personeel.

Slaapkamer volledig ingericht. Wand, raam, vloer, en bed.

• Vestiging: Nunspeet, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Uitbestedende vakmensen

We zijn goed geadviseerd door het personeel in de winkel. Vriendelijk en doen wat ze beloven. Onze vloer is door deskundige vakmensen gelegd. Alles gaat in goed overleg en prettig contact. Afspraken worden nagekomen.

• Vestiging: Nunspeet, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

De uitvoerders doen goed werk, maar informatievoorziening laat te wensen over.

Informatievoorziening vooraf kan een stuk beter. Bijv. geen plattegrond ontvangen zodat alles op de goede plek ligt. Degene die de vloerverwarming aanlegde had verwacht dat wij die hadden ontvangen, want een stopcontact zat niet op de goede plek. Geen reactie op (urgente) toegestuurde vragen. Onvoldoende uitleg bij wat we precies krijgen bij de vloerverwarming. Aanleg van vloerverwarming en PVC is goed uitgevoerd, althans zo lijkt het.

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl

vriendelijk, deskundig en servicegericht

vriendelijk, deskundig en servicegericht. Planning goed op orde en met name het nalopen van een paar kleine puntjes achteraf is zeer adequaat opgepakt. Tevens vloer door zeer vakkundig personeel heel strak gelegd

• Vestiging: Purmerend, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fantastisch

Goede werknemers die weten waar ze mee bezig zijn, vaklieden. Servicegericht en netjes.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer goede service en uitstekend vakwerk

Hoewel de offerte niet helemaal bijgesteld moest worden, zijn we erg tevreden over het eindresultaat. Mooie gladde Muren geverfd en met fraai behang. Ook chique gordijnen en duurzame vitrage. En netjes een bedankje aan het eind. Heel attent. De behangafstomer konden we gratis gebruiken, wat een service.

• Ervaring met: Verf en behang

harde werkers, goede service

er wordt goed meegedacht; indien nodig word je, amateur zijnde, tegengesproken door de professional waardoor het werk beter wordt. Men houdt zich aan afspraken. Er wordt prima omgegaan met vervelende verrassingen tijdens de klusuitvoering. Niet goedkoop maar wel kwaliteit/goed.

Zeer prettig

Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig, de oude lamellen werden verwijderd en meegenomen, geen rommel achtergelaten, zeer netjes gewerkt

Fantastisch

Zo mooi gemaakt. Ben er erg blij mee.

• Assortiment N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.