Fijne winkel en goede service

Mooie winkel en fijn geholpen. We hadden trufit jalouzieën besteld voor de slaapkamer en de keuken. Helaas bij levering bleken verkeerde jalouzieën besteld te zijn. Honderd maal excuses, in de winkel, via de telefoon en de mail. Na 2 weken kwamen de goede binnen. We zijn er heel blij mee en ze zijn heel mooi.

• Creativiteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Aanhuis Mijdrecht levert mooie producten met uitstekende service.

Bij Woninginrichting-Aanhuis Mijdrecht hebben wij de raambekleding en een inbouwkast voor onze nieuwe woning besteld. Wij hebben in meerdere sessies uitstekend advies gekregen. Alles is daarna volgens planning geleverd en geplaatst. Prima gedaan. Wij zijn er heel blij mee! Onze speciale dank gaat uit naar Mireille, Tom en Chris van het team in Mijdrecht. Henk & Emmie van Lonkhuyzen

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Hans en Emmie, Wat fijn te lezen dat jullie tevreden zijn met de service en producten. Veel plezier gewenst me de nieuwe raamdecoratie en inbouwkast! Graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fijne winkel en zeer prettige samenwerking

Vanaf het eerste bezoek vol enthousiasme en zeer professioneel geholpen. Het gevoel was direct goed waardoor we besloten om de hele beneden verdieping te laten stofferen door aanhuis Gouda. Ze dachten goed mee, kwamen met mooie en verassende opties en gaven ons als klant ook de tijd en ruimte om weloverwogen beslissingen te nemen. Top service bij het plaatsen en daarna!

• Vestiging: Gouda, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goede en mooie kast en goede service.

Goede en mooie kast voor mooie prijs (korting actie gekocht). Een fout(je) bij levering werd goed en vlot opgelost. Technische tekening kon beter. Prettige medewerkers.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat de fout bij levering ook naar tevredenheid is opgelost. We wensen je veel plezier met de nieuwe kast op maat! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

naar tevredenheid geleverd

klant vriendelijk bedrijf met goede adviezen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer uitgebreid assortiment, er kan heel veel en hele goede service

Afgelopen maanden hebben we de trappen en vloeren op de 1e en 2e verdieping vervangen en een makeover uitgevoerd van de master bedroom (vloeren, muren, kasten). De begeleiding door Marwa was bijzonder prettig: laagdrempelig benaderbaar, meedenkend en zeer oplossingsgericht. Haar adagium "het komt goed", maakte ze waar! Dat adagium hebben we wel vaak gehoord, omdat er bij de verbouwing een en ander tegen zat, bv qua levering van materialen, waardoor we uit de planning gelopen zijn (maar welk bouwproject heeft daar tegenwoordig geen last van?). Maar alles werd naar tevredenheid snel opgelost en met het eindresultaat zijn we erg blij. Speciaal woord voor de mannen die de vloeren gelegd hebben: wat een vakmanschap! Zeer strak gelegd en ook deze mannen waren heel oplossingsgericht. Ze gingen duidelijk voor kwaliteit en niet voor snelheid.

• Vestiging: Gouda, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Reinier, Bedankt voor het schrijven van deze fijne review! We zullen de complimenten doorgeven aan de desbetreffende medewerkers. Veel plezier gewenst met de nieuwe trappen en vloeren en graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Wij zijn zeer tevreden

Er werd goed met ons meegedacht. We werden altijd vriendelijk ontvangen. De planning werd bewaakt. Alles is keurig op tijd geleverd!

• Vestiging: Tilburg, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Heel fijn

Goede en snelle communicatie, betrokken. Kn niet anders zeggen dat alles heel fijn verliep. Bedankt

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer professioneel en met veel passie geholpen

De verkoopster neemt alle tijd voor je onder genot van een kop koffie.

• Ervaring met: Vloeren

In de winkel geweldig, daarna teleurstellend.

We werden in de winkel ontzettend goed geholpen, dit gaf veel vertrouwen en durfden het aan de grote order hier weg te zetten. Maar de geleverde vloer is verkeerd versneden, waardoor uiteindelijk de keukenboer bij heeft moeten sturen en blijven met 2 onnodige snijnaden zitten. Een aantal hoge plinten konden we zelf nog aan de muur bevestigen en de taatsdeur hebben we na 2x werklui die langskwamen om te beoordelen geannuleerd. Voor de vloer is geen verantwoording genomen of tegemoetkoming aangeboden en waar er in het begin zo meegedacht werd, werd er met de deur continue gepiept over een verloop van 0.3cm over 15cm dorpel ipv een oplossing te bieden. De concurrent deed dat gelukkig wel en was nog goedkoper ook. Wij zullen er niet meer terugkeren.

• Vestiging: Tilburg, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Vakmanschap is meesterschap, gekoppeld aan betrouwbaarheid.

Kijkende naar de gelegde vloer, voel ik bewondering opkomen voor de professionele wijze waarop hij gelegd is. Strak, vlak met daaronder electrische verwarming. Niets op aan te merken. De absulute betrouwbaarheid bleek uit het feit, dat kleine communicatiestoornissen voor meer dan de volle 100% werden opgelost. Waarbij de oplossingen ook zonder enige discussie in de uiteindelijke rekening werden doorgevoerd Uitkomst aanzienlijk lager dan de door mij getekende offerte. Had ook anders kunnen zijn of op zijn minst tot stevige discussie kunnen leiden. Kortom een bedrijf dat van harte door mij kan worden aanbevolen.

Prima zaak.

Vakmanschap, goed product, stipte afhandeling. In één woord: Prima.

• Ervaring met: Kasten

Beste Gerritjan, Bedankt voor het schrijven van de review. We wensen je veel plezier met de nieuwe kast en zien je graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Super !!!!!

We zijn uitstekend geholpen door vriendelijk personeel. Goed bereikbaar en uiteindelijk mooi resultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over de geboden service en de geleverde producten. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Geduld en denken mee

Voor ons een super fijne ervaring. Ze zijn geduldig, denken mee en zo een beetje van alles is mogelijk. Er is zoveel om uit te kiezen. Ze komen thuis inmeten en ophangen, we hebben er geen omkijken naar. Je kan het met een gerust hart uit handen geven. De levertijden vielen mij ook alleszins mee, zeker in deze tijd waarin alles lang duurt. En voor ons een hele grote pluspunt, je hebt alles op 1 plek. Ze geven eerlijk advies ook als ze iets niet kunnen. Ze zijn niet opdringerig het is gewoon een fijne en prettige sfeer.

Klantvriendelijk, meedenkend

Deskundig advies en idem uitvoering. Afspraken nakomen en snel en efficiënt handelen

uitstekende service

voor de installatie van een raamhor is meegedacht over de soort oplossing van de spijlen. uiteindelijk moest toch de oorspronkelijke gemonteerd worden.

• Ervaring met: Specials

heel goed

leuke mevrouw heeft ons de eerste keer geholpen en bleef onze persoon voor onze vragen. Heel fijn. Geen betaling vooraf top. nazorg was ook goed wordt gebeld of alles goed was en dan pas betalen,

Prima geholpen

Na waterschade zijn we super goed geholpen

• Ervaring met: Vloeren

Een mooie woninginrichting die onze verwachtingen heeft overtroffen.

Het meedenken, de service en de creativiteit om een mooie passende inrichting te verzorgen, heeft onze verwachtingen overtroffen. Verhuizen naar een nieuw huis zorgt altijd voor veel geregel maar we werden echt ontzorgt.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Zeer hoge kwaliteit in afwerking en service.

Onze nieuwbouwwoning is geheel voorzien van pvc-vloeren op de eerste en tweede verdieping, daarnaast is de zoldertrap bekleed en zijn alle raamkozijnen voorzien van raambekleding.

• Ervaring met: Vloeren

Klantgericht, goed advies en prima kwaliteit uitvoering

Wij hebben heel veel gehad aan het advies van Karlijn. De kwaliteit van de producten zijn top! Ook de uitvoering van de werkzaamheden aan huis is vlot, klantvriendelijk en kwalitatief goed. Wij genieten van elke verandering aan de woonkamer na bezoek van BronSnijder.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Deuren

Bedankt voor de review. Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn over het advies en de nieuwe deuren! Veel plezier gewenst met de nieuwe inrichting. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aahuis.nl

persoonlijk, klantgericht en afspraken nakomen

persoonlijk en origineel geholpen met een ontwerp, prettige mensen en mooie producten kunnen aanschaffen (behang en raamdecoratie)

prima advies en service

Uitermate tevreden

Klantvriendelijk, correct, inlevend.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede informatie en advies. Nette montage van de gordijnen.