Mooi compleet assortiment, vakkundig advies en een warm welkom!

De nieuwe winkel in Lelystad is erg mooi geworden, gefeliciteerd! Wij hebben heel goede ervaringen met Woninginrichting-aanhuis in Lelystad en de volgende aankoop hebben we al op het oog. Deze zaak met de naastgelegen winkel van Henders en Hazel is een fijne combi om inspiratie op te doen. Erg prettig om in onze eigen woonplaats zo goed terecht te kunnen voor de inrichting van je huis.

• Ervaring met: Verf en behang

Onze favoriete winkel

Wij zijn al jaren trouwe klanten van Woninginrichting-Aanhuis. Toen ik 6 jaar geleden introk bij mijn vriend was er 1 voorwaarde , de woonkamer moest echt opgeknapt worden ( het was echt een mancave) we kwamen al snel uit bij woninginrichting aan huis omdat we beide ons herkennen in deze stijl. Ons favoriete merk is Henders and Hazel ..ik kan gerust zeggen dat in der loop van jaren onze hele woonkamer een showroom is van deze winkel ahahah we hebben onze vloer, banken , tv meubel, eetkamerstoelen, loungestoel en behang allemaal hier gekocht. Eigenlijk als we op zoek gaan naar iets nieuws dan gaan we als eerst hier heen. We worden altijd goed geholpen , als we binnen komen herkennen de medewerkers ons meteen , dit geeft een fijn gevoel, het voelt een beetje als familie. Ze zijn niet opdringerig en je mag zelfs testers mee nemen naar huis om te kijken of het bij je interieur past. We zijn natuurlijk bij de opening geweest van de nieuwe winkel, we waren super nieuwsgierig en wat is het mooi geworden. Ook zijn we weer bij de Henders en Hazel geweest omdat we een stoel en kleedje nodig hadden voor in de babykamer. Er komt een lief klein jongetje aan in januari en die moet natuurliji wel een mooi kamertje krijgen ;). Als je mooie spullen van goede kwaliteit zoekt ga dan zeker naar deze winkel. Wij kiezen geen andere winkel meer om te shoppen voor onze interieur. jullie zien ons snel weer! groeten Indra en Chantal

• Ervaring met: N.v.t.

Warm welkom

Een heel warm welkom. Als.je hier binnen loopt ben je meteen verkocht. Klassiek, industrieel, modern, romantisch of gadgets hier heb je wat jij wilt voor jou huis. Erg hebberig word ik van al dit moois, wij gaan sparen voor een prachtige vloer.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Goed en snel advies

Tijdens de opening van het nieuwe pand geweest voor aanvraag offerte / bestelling schuifdeur. We zijn snel en prettig geholpen. Het inmeten is ook snel gepland, we wachten nu met smart op het plaatsen van de prachtige stalen schuifdeur. Het hele proces van offerte/inmeten/bestellen/leveren is 6 weken en dat is echt vlot! De nieuwe winkel ziet er super uit. Prachtige vloeren / stoffen noem maar op. Goede prijs/kwaliteit. Wij wensen jullie veel succes in de nieuwe vestiging, hartelijke groet.

• Ervaring met: Deuren

Altijd tevreden, altijd super geholpen, altijd goeie kwaliteit, altijd goede prijs, altijd gezellig, fijn top winkel Lelystad.

• Ervaring met: Vloeren

Wij zijn al decennia lang klant van deze zaak, tot volle tevredenheid!

Voor zowel onze eerste, als onze tweede nieuwbouwwoning hebben wij gebruik gemaakt van de deskundige adviezen en het zeer goed meedenken en zoeken naar oplossingen van de medewerkers van Woninginrichting aan Huis. Als trouwe klant wordt je herkend en is er voldoende tijd voor een adviserend gesprek, ook wanneer dit in eerste instantie alleen oriëntatie betreft inzake mogelijkheden. Topzaak! Vloeren, behang, verf, raambekleding etc. zijn o.a. de zaken die wij hebben aangeschaft.

• Ervaring met: Verf en behang

Zeer klantvriendelijk en ruim assortiment op prachtige nieuwe locatie

De nieuwe winkel is prachtig geworden! Gefeliciteerd! Dit gecombineerd met jullie aandacht voor de klant en kennis van de producten, maakt Woninginrichting aan huis @Lelystad een feestje om te komen winkelen voor je woninginrichting. Richard, John en Andy nemen de tijd om je vragen door te nemen, denken mee en geven goed advies. De nieuwe winkel heeft daarbij een zeer ruim assortiment uitgestald. Kortom: aanrader om naar toe te gaan voor je woninginrichting of om zo eens langs te gaan voor inspiratie.

Goede ervaringen

Wij komen er al jaren ongeveer 38 jaar en onze ervaring is dat je vakkundig geholpen wordt en de service is super !!

gaat lang mee en goed.

Je krijg goede voorlichting en advies en ze zijn aardig niet opdringend.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Geweldig geholpen met duidelijk advies en mooie producten

Tijdens ons bezoek aan Woninginrichting Aanhuis in Lelystad werden wij uitstekend geholpen. Fijn om veel producten zelf te voelen en daarnaast ook mooi gepresenteerd in een prachtige nieuwe winkel. Na uitleg over de mogelijkheden van het plaatsen van een Tate deur en duidelijk advies over inrichting van onze woonkamer zijn wij direct overgegaan tot het plaatsen van een order. Wij raden Woninginrichting - Aanhuis te Lelystad dan ook van harte aan!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Voor ons huis alleen maar advies en inrichting van Aan Huis Lelystad.

Zeer waardevol, professioneel advies, erg klantgericht geen meepraters maar denken met je mee, conclusie: wij gaan altijd voor al onze {nieuwe} aankopen en advies naar "aan huis" Lelystad. Wij hebben ervaring met pvc vloer, vloerkleed, verf en behang, lampen en in de planning; trapbekleding, raambekleding, deurhor en een op maat gemaakte kledingkast in 2020.

• Ervaring met: Vloeren

We werden prima geholpen bij onze keuze.

Fijne uitnodigende winkel met grote keuzemogelijkheid, waarbij we door de verkoopmedewerkers bij het kiezen van de juiste vloer en bijpassende gordijnen goed werden geholpen

• Ervaring met: Vloeren

Bij ons is er een pvc vloer met kleine visgraat van moduleo neergelegd. De vloer werd eerst geëgaliseerd en op de derde dag werd de vloer gelegd. tevreden met zowel de vloer als de plinten. Daarnaast ook raamdecoratie af genomen keurig op tijd en werd netjes opgehangen. Wij hebben voor dit alles een totaal deal gemaakt waarmee ik zeer tevreden mee ben. Al met al een echte aanrader.

• Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Lelystad
  • Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten

Wij zijn erg tevreden zijn goed geholpen.Ook toen we een klacht over onze bank hadden hebben zij het goed opgelost prima bedrijf .

• Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Lelystad
  • Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie|Kasten

Fijn om te horen dat alles goed is opgelost.