Goed interieuradvies

Voor de inrichting van mijn eerste huis, ben ik naar Woninginrichting-aanhuis.nl gegaan om vrijblijvend interieuradvies te krijgen. Samen met de interieurstylist hebben we gekeken welke vloer het mooiste passen bij mijn meubels, ook kreeg ik advies over welke kleuren van de muren het beste kon maken. De vloer is vakkundig gelegd en afgewerkt door Woninginrichting-aanhuis.nl. Nu de woonkamer af is, kan ik alleen maar zeggen dat ik heel erg blij ben met het eindresultaat voor zowel het interieuradvies dat ik van Woninginrichting-aanhuis.nl als ook met de gelegde vloer.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Roel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat jullie samen tot een mooi eindresultaat zijn gekomen. Daar doen we het voor bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Veel woonplezier in je woonkamer en geniet! Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.

Goede service, veel mogelijkheden op één plek

Er wordt een goede service geboden met de benodigde vakkennis om een deskundig advies te kunnen geven. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Alles voor de perfecte inrichting en het vergelijken van jouw wensen op één plek!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Leuke ideeën wat we zelf nooit verzonnen hadden

We zijn erg tevreden. Op zoek naar een totaalpakket van kleuradvies, raamdecoratie en vloer. Bij Woninginrichting Aan Huis in Horst dit totaalpakket gevonden. Door een fijne communicatie en strakke planning (alles moest in 10 dagen gerealiseerd worden) was het op tijd klaar.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Gijs en Jolanda, Bedankt voor jullie review. Tof om te horen dat het binnen een aantal dagen gerealiseerd kon worden en dat er mooie ideeën zijn uitgekomen. Veel woonplezier en graag tot ziens bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vriendelijk behulpzaam duidelijk direct actie

Ik ben tevreden ze staan hè altijd te woord, en je wordt direct geholpen, of er wordt een oplossing gezocht.

Topbedrijf

Deskundig advies en perfecte service...!

• Ervaring met: Vloeren

Marmoleum vloer goed gelegd.

Ik heb bij woninginrichting aan huis een marmoleum vloer gekocht. De vloer is goed gelegd, de heren stoffeerders waren zeer deskundig. Maar in de winkel in Horst is de deskundigheid ver te zoeken; niemand vertelt dat de vloer nog erg bleekt in het licht, ook aan de kant van de kamer die op het noorden ligt; het is beslist niet de kleur die ik heb gekozen, nl licht groen, er is nu nog alleen een zweem van groen te bespeuren. Ik had dit graag van tevoren geweten, dan had ik een donkerder kleur gekozen. Heel jammer als je een vloer koopt voor €6000. Verder wist niemand hoe het schoongemaakt moet worden, ook geen folder of gebruiksaanwijzing voor het onderhoud gekregen. Na het leggen vertelt de stoffeerder terloops dat ik het met Monel moet reinigen, had ik al op internet gevonden.

• Creativiteit N.v.t.

goede service

bij montage bleek niet alles compleet geleverd te zijn dit werd binnen een uurtje geregeld zodat we in het weekend konden genieten van onze nieuwe gordijnen. Verder zeer goede adviezen op lokatie!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat niet alle onderdelen compleet waren geleverd. Het is wel fijn dat het daarna met een uurtje was opgelost. Geniet van de mooie gordijnen. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Niet goedkoop, maar wel precies hoe je het wilt

Alles werd super goed voorbereid. Inmeten en plaatsen in overleg. Meedenkend. Iedereen, zowel de werklui die de kasten plaatsen, de vloer leggen, als die de trap hebben bekleed, werken uiterst netjes en laten geen rotzooi achter. Ik vind dat je waar voor je geld krijgt.

• Ervaring met: Kasten

Vakwerk door professionals

Bij de advisering in de winkel werd ik direct goed begeleid bij mijn keuze, ook mogelijke varianten kwamen ter sprake en er werd helder en goed gesproken over de kosten, voor en nadelen van elke variant. Na vaststelling van mijn keuze in 3 gesprekken heb ik Marmoleum laten leggen over de gehele benedenverdieping, hal, gang, woonkamer keuken en 2 slaapkamers. De fase waarin eerst alle vloeren worden geëgaliseerd werd vakkundig gerealiseerd met grote nauwkeurigheid voor het eindresultaat van het Marmoleum. De 2 vaklui die het Marmoleum hebben gelegd en daarna de plinten hebben geplaatst verdienen een maximale score wat betreft betrokkenheid, vakkundigheid en kennis over het leggen van Marmoleum. Het uiteindelijke resultaat is perfect, ben er erg blij mee. Ook de betrokkenheid van deze winkel ( After-Sales ) was goed.

• Ervaring met: Vloeren

Beste, Bedankt voor de review. We zijn blij het horen dat je goed bent geholpen, zowel in de winkel als door de vloerenleggers en dat resultaat er mag zijn. Geniet van je prachtige vloer. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig geholpen door Ashley. Service precies op afgesproken datum en tijd geleverd. Door vakbekwame monteur gemonteerd. Helemaal tevreden!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede service. De medewerkers zijn professioneel en klantvriendelijk. Wij zijn zeer tevreden en zullen uw zaak zeker bij anderen aanbevelen.

• Ervaring met: Vloeren

Dat is mooi om te horen, bedankt!

Fijne mensen, fijn team, prettige hulp.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wij zijn erg tevreden over het totale pakket aan werkzaamheden. Deskundig advies, vakwerk

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang

Voor ons 2e huisje zowel vloerbedekking als raamdecoratie als hordeuren aangeschaft. Prima advies over vloerbedekking ( gebruik/duur/ kwaliteit prijsverschil ). Ook de twee heren ( Silvio en Ruud)die het allemaal geplaatst hebben vakkundig en willen ook kwaliteit afleveren. kortom in begeleiding en plaatsen van gekochte spullen zeker aan te raden. Arno en Robert bedankt

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Specials

Op zoek naar raambekleding, passend bij hetgeen we al hadden. Keuze gemaakt maar thuis in overleg met adviseur qua kleur/uitvoering andere keuze gemaakt. Eindresultaat (houten jaloezie en in betweens (ipv taupe voor krijtwit gekozen) prachtig!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ik was bij een andere vestiging geweest en daar een paar keer om een aanpassing gevraagd. Deze zou verstuurd worden echter dit is nooit gebeurd. Één telefoontje naar deze vestiging en gelijk een goed advies en gelijk geregeld voor een goede prijs. Tevens had mijn aannnemer een fout gemaakt mbt de ondervloer. De mannen van aan huis in Horst hebben het ter plekke opgelost en er is gelijk een vervolgafspraak gemaakt om het af te maken. Vakmanschap en meedenken, zo hoort het. Helaas is deze zaak één van de weinige zaken die zo klantvriendelijk zijn

• Ervaring met: Vloeren

De mannen werken hard en zijn zeer secuur.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang