Zo’n vijf maanden geleden hebben we nieuwe vloerbedekking op de trap en de hele bovenverdieping laten leggen. Elke dag loop ik er met plezier overheen. De kwaliteit van het tapijt is goed en ook over het leggen en de service van aan Huis ben ik zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles correct uitgevoerd.

Uitstekend uitgevoerd

Goede service en snelle levering.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wij zijn erg tevreden

De medewerking met Vasthuis ivm onze planning was erg plezierig. De medewerkers waren hulpvaardig en erg netjes.

• Ervaring met: Vloeren

Veel aandacht voor de klant goede producten.

Voor onze woning diverse gordijnen en raamoplossingen gekocht bij de vestiging in Apeldoorn. Op afspraak werkt het beste; dan is er ruim de tijd en werd op een enthousiaste en zeker plezierige wijze door alle wensen en ideeën voor onze woning gelopen. Het resultaat is een mooie toevoeging aan onze woning: mooie gordijnen en andere raamdecoratie/verduistering. Helaas bleek bij de levering dat er iets met een product niet in orde was. De medewerkers van Woninginrichting-aan huis hebben dit perfect met de fabrikant opgelost. Ook wilden wij naderhand nog wat toevoegen aan ons inrichting en ook al was dat een klein bedrag, werd dat goed en vlot opgepakt en gerealiseerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goedemorgen Alex, Bedankt voor je review. Erg fijn te horen dat je tevreden bent met de producten en het advies dat je hebt gekregen. Wij wensen je veel plezier van de aankopen en hopelijk tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Sympathieke en klantgerichte vakmensen die prachtig werk afleveren

In onze zoektocht naar een bouwafwerkbedrijf is onze keus gevallen op Aanhuis omdat wij tijdens het opstellen van de factuur al hele goede adviezen kregen van Silke. Silke maakte gelijk ook een planning voor de verschillende werkzaamheden zodat wij feitelijk "ontzorgd" werden, hetgeen wij als bijzonder prettig hebben ervaren. Verder complimenten voor vakmensen Guus, René, Marcel en Myrthe !!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Jasper, Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent! Wij zullen de complimenten doorgeven aan onze winkel in Apeldoorn. Veel plezier gewenst met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prettig en vakkundig.

Goed geholpen en netjes geplaatst.

Top service!

Uitgebreid advies in de winkel gekregen. Gemoedelijk en eerlijk advies. Vervolgens is de visgraat pvc vloer prachtig gelegd met duettes/gordijnen. De beschadigde rail werd meteen opnieuw besteld en snel gemonteerd. Al met al. Top service!

Afspraak is afspraak.

Als je met aan huis.nl afspraken maakt, worden deze nagekomen. Mocht er (zoals in ons geval) iets verkeerds bij de levering zitten, dan is de oplossing in overleg met de klant snel gevonden, en keurig uitgevoerd. Kortom, afspraak is afspraak.

• Ervaring met: Vloeren

Prachtige traploper en vakkundig gelegd.

In de winkel het tapijt in een chique kleur taxus groen uitgezocht. Vervolgens is enige tijd later het tapijt vakkundig door een ervaren stoffeerder in traplopers gelegd. Het eindresultaat mag er zijn!

In een woord: top!

Wij hebben de volledige stoffering van onze slaapkamer via filiaal Apeldoorn geregeld, we konden goed slagen door het ruime assortiment. Goede adviseuses, afspraken worden nagekomen. De PVC vloer is uitstekend gelegd. De gordijnen zijn zeer mooi opgehangen in een lastige erker, goed advies ook van de monteur. Ook hebben we het behang gekocht, goede kwaliteit waar wij, als amateurs, keurig mee konden behangen.