Klantgericht, er wordt goed meegedacht, prima service

Er was goed overleg om tot een afspraak te komen. Er was aandacht voor onze persoonlijke wensen en situatie, waarna een passend advies volgde. Er was tijd om materiaal uit te kiezen. Het inplannen van het bevestigen van de gordijnen nam wat langer tijd, maar ook dat in goed overleg. Heel vriendelijke medewerkers. Ben tevreden.

Kwaliteit en goede service

Nieuwe lamellen gekocht. Bij het plaatsen zijn de oude lamellen in een andere kamer opgehangen. Gewoon service.

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Geweldige service in Hoogeveen

In de winkel super geholpen qua kleur en combinatie met bestaand interieur. Ook degene die de gordijnen heeft opgehangen had nog goede tips. Wij zijn zeer tevreden.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Wij zijn goed, vriendelijk en naar wens geholpen.

Goed geholpen. Goed overleg en een snelle afhandeling. Prima en vlotte bevestiging van de raamdecoratie.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Netjes geholpen in de winkel. Bestelling ging vlot, afspraak gemaakt en snel geplaatst en ben zeer tevreden.

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed advies, prachtig resultaat

De mensen van Woninginrichting aan huis nemen de tijd voor je, geven advies en zijn flexibel. De afwerking is keurig (vloer, plinten en trap liggen er prachtig in) met aandacht voor detail!

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima geholpen en geadviseerd

Zou graag als de leggers van de vloer klaar zijn, dat ze nog even vragen of het zo naar het zin is. En bijv ook de onderhoudt van de vloer, of daar nog advies voor is. Zou ook het kitten van de plinten en de vloer er standaard bij doen, dit niet als meerprijs doen. Bij de kozijnen van de deuren is het echt mooier nadat het gekit was. Wil ook graag nog dat ze de plint aan de vloer kitten, nu danst ie op sommige plekken nog een beetje. Dat is storend. De jongens/mannen die kwamen leggen waren aardig en goed gemanierd. Er ligt een prachtige vloer van pvc in.

Buitengewoon prettige ervaring

Meedenkend en heel vriendelijk personeel. Ook de monteur was heel vriendelijk!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Correct, beleefd, dienstbaar en goede uitvoering van de opdracht.

De ingevulde velden spreken voor zich.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Nette afhandeling van de opdracht en vakkundig gelegd

de planning werd goed geregeld en de verschillende onderaannemers deden hun werk netjes en goed. de adviezen over de vloer zijn prima en vakkundig.

• Ervaring met: Vloeren

zeer klantvriendelijk en zeer goed geholpen

super goed geholpen door lisa. schijnt dus dat die er nog niet heel lang werkt maar daar was niets van te merken. ze wist overal wat over te vertellen en kwam met goede oplossingen. ondanks mijn besluiteloosheid kreeg ik totaal niet de indruk dat ik lastig was. al met al een hele prettige ervaring en voor onze nieuwe vloer gaan we daar zeker weer kijken.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Veel keus en enthousiast en deskundig personeel

Prachtige winkel met veel keus. Zeer fijn kontact met de verkoopster. Alles werd keurig op tijd geleverd en gestoffeerd.

• Vestiging: Gouda, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Heel tevreden!

Vloer en plinten keurig gelegd en geplaatst!

prima service

Mijn bestelling werd perfect uitgevoerd.

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Vriendelijke en vakkundige mensen en goede service.

Goed advies en vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Ervaring met: Kasten

Topkwaliteit

Onlangs gordijnen voor ons nieuwe appartement gekocht bij locatie Purmerend Super goed geholpen door Tom, denkt met je mee en denkt in oplossingen. En begrijpt gelijk wat je wil. Zij zijn ter plekke komen kijken wat de beste oplossing was voor onze (moeilijke) ramen in de slaapkamer. Ook nog zeer snel geleverd en het resultaat is prachtig.

Op zich goed contact

Wel fout in de levering. Geen voorstel voor tegemoetkoming gedaan.

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende service van begin tot eind

We zijn zeer deskundig geholpen in de keuzes die we wilden maken voor de inrichting van een slaapkamer. De stoffering is naar volle tevredenheid uitgevoerd. We hebben niets te wensen over.

Blij met het resultaat!

Goede ervaring bij Woning inrichting Aan huis. Advies over de mogelijkheden, meedenken met de planning van de werkzaamheden en een strakke afwerking.

• Vestiging: Ter Aar, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vriendelijk en zeer hulpvaardig

Wij hebben diverse filialen van Woninginrichting AanHuis bezocht om een elektrische vloerverwarming met visgraat vloer uit te zoeken. In Purmerend werden wij zeer vriendelijk geholpen en gewezen op alle mogelijkheden. Men heeft heel duidelijk uitgelegd hoe de vloer met infrarood verwarming en visgraat (pvc) vloer wordt opgebouwd en gelegd. Wij zijn minstens 10x terug geweest om diverse visgraat vloerstalen uit te zoeken en thuis uit te testen tot wij uiteindelijk de vloer vonden die voor ons het mooiste was. Toevallig lag die vloer ook in de zaak, die was mij vanaf het begin al opgevallen, maar dan moest m’n vriendin nog overstag, daar weten ze in Purmerend - geduldig en meelevend als ze zijn - nu ook alles van en heeft zij na een aantal weken uiteindelijk ook de knoop doorgehakt. De communicatie verliep prima, alles wordt per mail bevestigd, uitvoeringsplan enz. De dag van plaatsing verliep niet helemaal zoals verwacht, omdat de firma ZonderGas die de infrarood vloerverwarming zou plaatsen was vergeten de tijd (in de middag) door te geven aan WAH P’end. Daar ben ik zelf achterheen gegaan en bleek al gauw dat het een misverstand was, er waren namelijk 2 klussen op die dag gepland waardoor men pas in de middag bij mij aan de slag zou gaan. Ook bleek ik geen hoofdaansluiting te hebben in mijn meterkast, dat is voor het bouwjaar van mijn woning (1990) niet verplicht, maar voor aansluiten van een infraroodverwarming wel! Dat is door de firma ZonderGas netjes opgelost door deze alsnog te plaatsen. Nadat de plinten waren gekit en (zwart) geschilderd bleek dat deze er niet zo strak uitzagen als in de zaak zelf. Nadat de schilders zijn teruggekomen en alles hadden afgetapet en de rand opnieuw geschilderd (15 min werk) ziet alles er nu fantastisch uit. Wij zijn heel blij met alle vriendelijke medewerking van Wininginrichting AanHuis Purmerend. Volgend jaar is de tussenverdieping aan de beurt en wij weten al waar wij dan aankloppen… Bedankt nogmaals voor alles, top!

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en een goed advies

Onze tweede keer bij woninginrichting aan huis in Zoetermeer. De vorige keer vloeren, behang en raambekleding gedaan. Erg tevreden en dan ga je terug. Een fijne club mensen. Ze geven goed advies en reageren snel op eventuele vragen achteraf. Ze doen echt hun best en denken mee vanaf het begin tot het einde. Alles wordt geleverd en geplaatst volgens afspraak. Het installeren of plaatsen gebeurt zeer netjes en professioneel. Ook de administratie gebeurt netjes en gaat altijd goed. We zijn dan ook erg blij met onze nieuwe vloer en vloerverwarming! Een erg fijn team om je woonwensen mee waar te maken! We komen zeker weer terug. Ga zo door!

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies, vloer vakkundig gelegd

Goed advies over een nieuwe vloer, ruime collectie om uit te kiezen. Wij gaan voor een kurkvloer, wat heerlijk warm aanvoelt. Het leggen is vakkundig uitgevoerd, helemaal top! Nog een slimme tip: gebruik tijdens de onderhandeling over de prijs het geheime codewoord 'Toverbal' en maak kans op 10 procent korting ;-)

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

We werden erg vriendelijk geholpen in de winkel. De mensen die de spullen kwamen monteren waren ook erg vriendelijk en professioneel.

• Ervaring met: Raamdecoratie

zeer vriendelijk geholpen en advies gehad.

Bijna alles is volgens plan gegaan. Helaas waren de tegels niet geleverd dus hebben wij andere uitgezocht voor de zelfde prijs terwijl ze wel duurder waren. En achteraf gezien zijn deze misschien ook mooier. Alles netjes afgewerkt. Zeer tevreden.

• Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Familie Ladenius, Bedankt voor jullie review. We zijn erg blij dat jullie zo tevreden zijn en dat het resultaat mooier is dan het originele plan! We wensen jullie veel plezier van de nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Katinka Woninginrichting-Aanhuis.nl

Geweldig geholpen

Maken duidelijke afspraken En goede service

• Vestiging: Putte-Kapellen, Woninginrichting-Aanhuis.nl