Veel aandacht voor de klant goede producten.

Voor onze woning diverse gordijnen en raamoplossingen gekocht bij de vestiging in Apeldoorn. Op afspraak werkt het beste; dan is er ruim de tijd en werd op een enthousiaste en zeker plezierige wijze door alle wensen en ideeën voor onze woning gelopen. Het resultaat is een mooie toevoeging aan onze woning: mooie gordijnen en andere raamdecoratie/verduistering. Helaas bleek bij de levering dat er iets met een product niet in orde was. De medewerkers van Woninginrichting-aan huis hebben dit perfect met de fabrikant opgelost. Ook wilden wij naderhand nog wat toevoegen aan ons inrichting en ook al was dat een klein bedrag, werd dat goed en vlot opgepakt en gerealiseerd.

Gewoon geweldig!

Onze slaapkamer is super mooi geworden. De dames, Marian en Yolanda, van filiaal in Nieuwpoort bedankt voor jullie meedenken en advies. Het uitgekozen behang is verrassend en past prachtig bij de gordijnen en vloerbedekking. De uitvoering (behangen en vloerbedekking leggen) was conform afspraak. Wij zijn blij met het resultaat.

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Sympathieke en klantgerichte vakmensen die prachtig werk afleveren

In onze zoektocht naar een bouwafwerkbedrijf is onze keus gevallen op Aanhuis omdat wij tijdens het opstellen van de factuur al hele goede adviezen kregen van Silke. Silke maakte gelijk ook een planning voor de verschillende werkzaamheden zodat wij feitelijk "ontzorgd" werden, hetgeen wij als bijzonder prettig hebben ervaren. Verder complimenten voor vakmensen Guus, René, Marcel en Myrthe !!

• Ervaring met: Vloeren

Totaal ontzorgd met oog voor klant

Alweer even geleden kwamen we net na aankoop van ons huis langs in de showroom van woninginrichting aan huis in Horst. Eigenlijk alleen voor raambekleding maar we zijn met een pvc vloer, plinten, behang en gordijnen vertrokken. Later is de keuken en bijkeuken ook aangepakt in dezelfde pvc en zijn de waterschade ongelukken soepel opgelost!

Prettig en vakkundig.

Goed geholpen en netjes geplaatst.

• Ervaring met: Vloeren

Kwaliteit in advies, producten en diensten

Via woninginrichting aan huis advies gehad door een stylist. Leuke ideeën opgedaan en het meeste ook uitgevoerd. Service en prijs kwaliteit helemaal in orde. Zeker een aanrader!

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Specials

Goede service en vriendelijke mensen!

Nieuwe vloer bij ons gelegd. Fijne service en strak gelegd.

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Slechte ervaring met zonwering/rolluiken

Waren als enige niet in staat om rolluiken te installeren op het systeem dat door de bouwer in een nieuwbouwproject was aangebracht. Na 4 mnd van ellende van heen en weer mailen, bellen, gedoen over extra kosten, aansprakelijkheid en proberen is het hun na de 4e keer eindelijk gelukt. Uiteindelijk nog wel een bloemetje voor het ongemak gekregen.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Uitstekende service en advies

Een goede ervaring bij Frank Scheffer. Vriendelijk geholpen en geadviseerd. Bestelling was snel in orde en netjes opgehangen.

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

klantgericht

er werd goed geluisterd en duidelijk gecommuniceerd

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer
  • Ervaring met: Vloeren

Levering en plaatsing kast was goed maar verkeerde grepen op deuren en laden

Het monteren van de kast ging goed maar de verkeerde grepen op deuren en laden zaten erop. We moeten tot op heden nog steeds zelf er achter aan blijven gaan want de nalevering van de nieuwe grepen was maar halg goed. De grepen voor de laden zijn nog steeds fout. Communicatie met Allure gaat zeer moeizaam. Steeds weten ze het niet en moeten we ze telkens corrigeren.

• Ervaring met: Kasten

Keurig geholpen in de winkel en het plaatsen van shutters is ook

Vooraf bewust de keuze gemaakt om shutters te gaan kopen in een winkel en niet online. Dit omdat wij zoeken naar persoonlijk advies en dat hebben we gekregen in Schagen. De installatie door Noël is fantastisch gedaan, hij ging rustig aan de slag en de shutters zijn fantastisch geplaatst. Heel erg blij mee!

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede service en vakmanschap

Service en vakmanschap

• Vestiging: Voorhout, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Wij hebben in 2015 nieuwe binnenzonwering laten plaatsen, trappen laten stofferen en een pvc/click laminaat aangeschaft. Erg goede persoonlijke service. In 2017 een luxaflex hor laten plaatsen bij de schuifpui en afgelopen maand een rolluik. Wederom weer goed meegedacht en keurig geplaatst. Echt een aanrader.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Het adviestraject en de service voor, tijdens en na het leggen was goed. Zorgvuldigheid en kwaliteit waren uitstekend

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakwerk is er geleverd

Topwerk!

Klantvriendelijk en professioneel

Ik ben zeer prettig geholpen in de winkel en heb goede adviezen gehad. Ook het leggen van mijn vloer ging vlot en professioneel. En het ziet er nu prachtig uit. Ik ben dus zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk, goede service en persoonlijk advies

Wij hebben ons huis een totale make-over gegeven. Voor advies en inspiratie zijn we naar Trends en Vloeren in Klazienaveen geweest. Hier hebben ze echt de tijd genomen om te luisteren, mee te denken en een goed beeld te schetsen van het complete plaatje. De pvc vloer, raamdecoratie, meubelen en accessoires het klopt helemaal. Alles past bij elkaar en wat fijn dat dit allemaal onder 1 dak te vinden is. Wij zijn meer dan tevreden!

• Vestiging: Klazienaveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Super slecht

Nemen geen verantwoording voor door hun (filiaal in Dordrecht) J Visser geleverde en leggen van PVC vloer gelijmd Moduleo Zijn nu al 1 jaar bezig en leggen de schuld bij ons. J Visser had ons toegezegd als de vloer verder zou gaan onthechten deze in zijn geheel zou vervangen ! Maar dan moesten wij de eerdere geplaatste REVIEW weghalen . Dit hebben wij gedaan , maar de Hr J de Visser laat ons mooi met de ellende zitten en leg de schuld bij ons. Mochten er mensen zijn die deze PVC vloer , door bovengenoemde firma / winkel gekocht en gelegd willen zien zijn van harte welkom . Groet D van Rij Fijnaart

• Creativiteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Dordrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed interieuradvies

Voor de inrichting van mijn eerste huis, ben ik naar Woninginrichting-aanhuis.nl gegaan om vrijblijvend interieuradvies te krijgen. Samen met de interieurstylist hebben we gekeken welke vloer het mooiste passen bij mijn meubels, ook kreeg ik advies over welke kleuren van de muren het beste kon maken. De vloer is vakkundig gelegd en afgewerkt door Woninginrichting-aanhuis.nl. Nu de woonkamer af is, kan ik alleen maar zeggen dat ik heel erg blij ben met het eindresultaat voor zowel het interieuradvies dat ik van Woninginrichting-aanhuis.nl als ook met de gelegde vloer.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Roel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat jullie samen tot een mooi eindresultaat zijn gekomen. Daar doen we het voor bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Veel woonplezier in je woonkamer en geniet! Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.

Goede service, veel mogelijkheden op één plek

Er wordt een goede service geboden met de benodigde vakkennis om een deskundig advies te kunnen geven. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Alles voor de perfecte inrichting en het vergelijken van jouw wensen op één plek!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Het eindresultaat is heel mooi!!

Goed dat ik niet helemaal wist waaraan ik begon maar met het resultaat ben ik heel erg blij. Dat is zeker een 9 waard. Vloer is prachtig, strak, precies wat ik hoopte. Onderzoek wel goed of je ondervloer die geegalisseerd moet worden voldoet aan de eisen. Ik vond de medewerkers allen professioneel (winkel, egaliseren en stofferders) en zij hielden zich allen aan de afspraken.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed en persoonlijk advies, prachtig resultaat

Wij zijn erg tevreden over woninginrichting aan huis Rotterdam Alexandrium. Onze therdex pvc vloer ligt er prachtig bij in visgraat motief. Al in een vroeg stadium hebben we ons georiënteerd, waarbij we prettig werden geholpen. We waren erg positief verrast toen we een aantal maanden later weer binnenstapten en direct werden herkend. Dat zegt veel over klantgerichtheid. Deskundig advies maar niet dwingend, we kregen alle tijd om de keuze te maken en te heroverwegen, stalen mee te nemen naar de keukenkast etc. Dit alles in sterke tegenstelling tot een andere pvc vloeren zaak in hetzelfde winkelcentrum. Administratieve afhandeling was helder en de stoffeerders hebben vakwerk geleverd. Zelfs toen ik achteraf nog een vraag stelde over financiële afwikkeling reageerde het personeel alleszins redelijk en werd mijn probleem naar tevredenheid opgelost. Bereikbaarheid per e-mail is prima, het enige verbeterpuntje dat we hebben kunnen ontdekken is de bereikbaarheid per telefoon, die werd niet altijd direct beantwoord. Al met al zonder twijfel een aanrader.

• Creativiteit N.v.t.
  • Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Leuke ideeën wat we zelf nooit verzonnen hadden

We zijn erg tevreden. Op zoek naar een totaalpakket van kleuradvies, raamdecoratie en vloer. Bij Woninginrichting Aan Huis in Horst dit totaalpakket gevonden. Door een fijne communicatie en strakke planning (alles moest in 10 dagen gerealiseerd worden) was het op tijd klaar.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Gijs en Jolanda, Bedankt voor jullie review. Tof om te horen dat het binnen een aantal dagen gerealiseerd kon worden en dat er mooie ideeën zijn uitgekomen. Veel woonplezier en graag tot ziens bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service en levertijd.

We kregen goed advies en het eind resultaat is zoals afgesproken.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer