Vakkundige en betrouwbare professionals

Wim Mos heeft voor ons de vloeren, raamdecoraties, wandverzorging en kast op maat geadviseerd en verzorgd. Alles op één adres besteld nam ons dat heel veel werk qua coördinatie uit handen. De diverse soorten raamdecoraties, de vloeren, de wanden en kast werden vakkundig voor ons op maat gemaakt en verzorgd. Prettige professionals om over de vloer te hebben. En alles stipt op tijd volgens afspraak, zodat de verhuizing zonder stress kon plaatsvinden.

• Vestiging: Den haag Willem de Zwijgerlaan, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Vakkundige mensen en goede service

Onlangs de bovenverdieping opnieuw laten stofferen. Tabitha dacht heel goed mee over de keuze van het materiaal. Na onze keuze voor vloerbedekking hebben de stoffeerders Remco en Marcel het perfect gelegd. We zijn heel erg tevreden met het resultaat

• Vestiging: Amsterdam Villa Arena, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Mooie winkel en super geholpen!

Wij hebben een prachtige nieuwe PVC vloer die over de bestaande houten parket vloer is gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Erg vriendelijk personeel geeft deskundig advies

Gezien onze goed ervaringen kunnen wij deze zaak bij iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Top, ze zijn betrouwbaar en hebben goed werk geleverd!

Ik ben zeer tevreden over het t Verfhuis! Er werken vakmensen die inzicht hebben en meedenken.

Fast, clean and perfect

Amazing professionals and also very nice people.

Vakkundig & betrokken!

Dit bedrijf denkt mee en ontzorgt, waardoor wij onze woning volgens de nieuwste trend hebben kunnen herinrichten. Zeer ervaren mensen met veel deskundigheid. Zij zetten net dat stapje extra, waardoor je je op je gemakt voelt en graag terug komt.

heel goed, zeer tevreden

vakmensen die ook goed konden luisteren naar onze wensen.

• Ervaring met: Vloeren

Deskundig en kwalitatief mooie materialen

Juiste keuze gemaakt. Volgende keer komen we zeker terug.

Professioneel en persoonlijk advies

Woninginrichting Aan Huis (Goes) heeft ons echt goed geholpen bij de aankleding en inrichting van ons huis. Niet alleen met mooie producten, ook door mee te denken in materialen, kleuren en sfeer van de ruimte. Anja en Arjan staan voor hun producten en ontzorgen je oprecht. Dankzij hun deskundige hulp, kun je de keuzestress de baas!

Erg tevreden

Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij door Wim Mos de wanden laten afwerken (renovlies incl. sauzen) en de (pvc) vloer incl. plinten laten leggen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. De vloer ligt er strak in en de wanden zijn erg mooi afgewerkt. Ook het contact vanaf de eerste keer dat wij de winkel binnenkwamen tot en met het einde van de werkzaamheden verliep heel prettig. Er werd snel gereageerd op onze vragen en we werden van een eerlijk en goed advies voorzien. We zijn alweer terug geweest om te kijken naar bekleding voor onze trappen.

• Vestiging: Den haag Willem de Zwijgerlaan, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Medewerkers zijn deskundig en geven goed advies

• Ervaring met: Raamdecoratie

In een zin, mijn ervaring met Wuijts woninginrichting is geweldig.

Voortraject: alle tijd om samen mijn wensen door te nemen, stalen te vergelijken, keuzen te maken. Geen probleem dat het gereedkomen van de bouw langer duurde dan oorspronkelijk gepland. Duidelijke afspraken over de werkzaamheden en flexibiliteit toen ook daar wijzigingen bij nodig waren door de vloerverwarming. Rob, schilder/behanger, Ansel, aanbrengen marmoleum + plinten en Patrick die de gordijnen verzorgde: alle drie professionals die prima werk deden, met wie het goed overleggen was en gericht op oplossingen. Marloes als kapitein op het schip hield de touwtjes in handen en hield mij, als klant, op de hoogte. Dit alles heeft geresulteerd in een prachtige, kleurrijke inrichting; helemaal naar mijn zin. Jammer dat hieronder maar een item te selecteren valt. Mijn beoordeling betreft alles.

• Vestiging: Tilburg, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Goed advies en mooi resultaat

We hadden voor onze nieuwe woning van alles nodig. Verschillende gesprekken gehad met een stylist waardoor er ideeën aan de hand worden gedaan waar je zelf nooit op komt. Er wordt goed meegedacht om uit te komen binnen budget. Uitvoering was prima en het eind resultaat is erg mooi geworden.

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl

zeer tevreden

prettig en vakkundig geholpen met het maken van een keuze PVC vloer raambekleding en gordijnen. Vakkundig opgemeten, gelegd en geplaatst. Eerlijk advies wat betreft eventuele plaatsing van horren, niet gericht op verkoop.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Afspraak niet nakomen

In de eerste week van januari naar Van Loenen in Schiedam gegaan om te vragen of men de maat bij mij kon komen opnemen aangezien ik de kamer opnieuw wilde behangen en witten. Eveneens was een nieuwe laminaatvloer hard nodig. Ik heb er wel meteen bij vermeld dat het pas kon vanaf 13 januari. Ik werd gebeld op 10 januari. Helaas was ik net te laat om de telefoon op te nemen. Er werd een boodschap ingesproken met de melding dat ik nog een keer gebeld zou worden. Dit was op 21 januari nog niet gebeurd. Vervolgens ben ik naar de winkel gereden. Degeen die de boel zou komen opmeten was helaas niet aanwezig. Wel werd er een notitie gemaakt dat ik langs was geweest en ik zou worden gebeld. 24 Januari was dit nog niet gebeurt. Vervolgens heb ik een mail gestuurd met de boodschap dat ik naar een ander bedrijf zou gaan. Het is nu 7 februari en ik heb nooit meer iets van Van Loenen vernomen. Men kan niet eens het fatsoen opbrengen om een excuus mail te sturen.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Schiedam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakmanschap is meesterschap!

Ook zonder afspraak in de winkel goed geholpen door Dave met kleurkeuzes van verf en raambekleding, er werd meegedacht, advies gegeven. Keuze ruim voldoende, goede kennis van zaken. Top. Ook bij het opmeten werd goed advies gegeven en meegedacht. Bij het monteren vond Tim het zonde dat de verf nog niet helemaal droog was op sommige plekken en kwam een week later terug. Zonder extra voorrijkosten. Na montage werd geconstateerd dat er afgeronde- ipv rechte hoekjes aan de toplat van de jaloezien zaten. Nee..dat moest vervangen worden vond Tim (ikzelf kon het met het blote oog niet zien!) nieuwe afspraak gemaakt en er werd keurig ruim op tijd gebeld dat de monteur wat later zou komen ivm een uitgelopen klus . Uitstekende service, aardige nette mensen. TOP!!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Professioneel, klantgericht en kwaliteit.

Betreft filiaal Goes. Hier raamdecoratie en kast op maat voor onze nieuwbouw appartement gekocht. Alles perfect afgestemd op onze wensen in samenspraak met de interieur styliste. De installateurs werken zeer nauwkeurig en netjes. Ik zal het niet gauw zeggen, maar van aankoop tot plaatsing en nazorg, alles was top! Hulde voor dit bedrijf / filiaal Goes.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer bekwame mensen zowel in de winkel met advies als de monteurs die de producten leggen/ plaatsen. In één woord een zeer goed bedrijf en zeker een aanrader

• Ervaring met: Vloeren

Er was verwarring over de tijd dat er begonnen zou worden , daar zou wel wat ruimte zijn voor verbetering ! Emile van vestiging Alexandrium maakte dit ruim goed . Hij kwam PVC leggen op de beneden verdieping . Hij was vriendelijk , opgeruimd, zeer professioneel en netjes ! In 5 uur tijd had hij de vloer keurig strak gelegd en nog gestofzuigd ook . Wij zijn zeer tevreden !

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

In een woord: top!

Wij hebben de volledige stoffering van onze slaapkamer via filiaal Apeldoorn geregeld, we konden goed slagen door het ruime assortiment. Goede adviseuses, afspraken worden nagekomen. De PVC vloer is uitstekend gelegd. De gordijnen zijn zeer mooi opgehangen in een lastige erker, goed advies ook van de monteur. Ook hebben we het behang gekocht, goede kwaliteit waar wij, als amateurs, keurig mee konden behangen.

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Heel tevreden!

Aan Huis Goes heeft ons nieuwe appartement voorzien van een prachtige goed gelegde pvc vloer (Coretec), gordijnen en Luxaflex. Aan Huis werkt met goede vakmensen en zij zijn pas tevreden als de klant ook tevreden is. Goede nazorg is bij hen leidend. Daarom ook zijn ze een aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

Opfrissing van eiken woonkamer vloer. Goed gelukt dankzij wonininrichting-aanhuis Goes

onze eiken woonkamer vloer, die al 20 jaar geleden is gelegd, was altijd behandeld met olie, maar donkerder geworden door de jaren heen. tijd voor een opfrissing dus. Arjan van de vestiging in Goes, heeft ons daarbij prima geholpen en goed geadviseerd. verschillende stalen mee naar huis gekregen om te vergelijken, en snel de afspraak kunnen maken om de vloer te schuren en opnieuw te behandelen. de monteur werkte netjes en wat een verschil was het eindresultaat! we zijn er super blij mee!

• Ervaring met: Vloeren

Mooie producten en top service!

Wij hebben een visgraat PVC vloer laten leggen. Veel winkels die visgraat vloeren leggen deden van te voren erg moeilijk omdat het best arbeidsintensief was. Voor Wooninrichting aanhuis Goes was dit geen enkel probleem. Ze hebben ons goed geholpen met het uitzoeken van de juiste vloer en De vloer kon al snel gelegd worden. Binnen 1,5 dag lag alles er keurig strak bij. Nergens geen omkijken naar gehad, goede communicatie en vakmanschap.

• Ervaring met: Vloeren

Door het logo van VT wonen en woninginr aanhuis zijn wij teleurgesteld bij vloer en raamdecor dortre

Modeleo pvc vloer lijmen gekocht en (dachten) vakkundig te laten leggen van vloer en raamdecor mede dank zei jullie logo VT Wonen en Woninginrichting-aan huis. Zijn nu al bezig van af augustus 2019 !! Laat los bollen en veel meer !! na 2 bezoeken (na lang bellen en mailtjes) kleur verschil en te kleine maat ,stoppen ze !! en nemen hun verantwoording niet en zeggen nu; deze vloer was niet geschikt voor PVC lijmen !! Zei hebben geen goede vakman de vloer laten leggen !! Voordeur liep aan te hoog gelegt / niet geschuurd /niet goed ge egaliseert /de plinten zeer slecht en los laten liggen / de hobbels en bobbels zijn duidelijk voelbaar!! en mijn man en ik wilden zo graag onze laatste vloer (wij zijn 73 jaar) PVC ivm onderhoud en luxe uitstraling .Wij zijn diep teleur gesteld dat dit kan en mag gebeuren onder jullie logo. in afwachting op jullie positief antwoord verblijven wij Fam D van Rij - Philippen

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.