Tot 2 keer de verkeerde bestelling!

Alhoewel het contact en interesse hoog was, blijkt het onmogelijk om een bestelling van 2 gordijnen goed te laten gaan. Ga ervan uit dat dit komt door het ordersysteem van papier naar wat er in het ERP systeem komt te staan. De orderbevestiging ziet er anders uit dan wat op papier stond

Tevreden

We hebben bij Woninginrichting-aanhuis (Alexandrium) een houten visgraatvloer aangeschaft en laten leggen. Marwa en Joost hebben ons gedurende het proces geadviseerd en ondersteund. Ook de stoffeerders hebben de vloer mooi gelegd en afgewerkt.

Uitstekende ervaring

We hebben gordijnen bij woninginrichting aan huis Zutphen besteld. Ruime keuze aan materialen. Alles volgens afspraak gemonteerd. Je betaald er voor maar dan heb je ook wat. Zeer degelijke kwaliteit

Super geholpen, zeer tevreden

Zeer tevreden over deze mensen. Initieel aangeschaft: PVC vloer Later ook vakwerk en vloerverwarming Het uitzoeken van de vloer was zeer prettig. We hebben een paar uur in de winkel doorgebracht, met helder maar niet opdringerig advies van de medewerker. Ook had hij veel geduld met onze twee kleine kinderen, zodat we een goede beslissing konden nemen. Voordat het leggen van de vloer begon kregen we problemen met een andere partij, de aannemer die de oude vloer eruit zou halen en dan vloerverwarming zou installeren, kwam tussentijds met extra, hoge kosten voor het egaliseren van de vloer. Nadat we die ontbonden hadden zaten we met een hobbelige, niet PVC-waardige, zandcementvloer, zonder vloerverwarming. De medewerkers van Woninginrichting Aanhuis Rotterdam hebben ons super geholpen met het oplossen van de ontstane problemen. Ze waren telefonisch goed bereikbaar, gaven helder advies en hebben alles in goede banen weten te leiden, zodat we nu een goed-werkende vloerverwarming hebben met strakke PVC vloer erop. En dat met slechts twee weken vertraging in ons originele plan. Deze winkel is oplossingsgericht, fair in hun pricing en ik beveel ze van harte aan.

Geweldig, vriendelijk,top geregeld.

van begin tot eind goed geregeld en uitgevoerd.

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Professioneel en duidelijke uitleg. Personeel is deskundig en netjes werken. Niets op aan te merken.

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende service en prachtig resultaat.

Er is ruim de tijd genomen voor advies in de winkel. De verschillende werkzaamheden werden goed gecoördineerd en vlot uitgevoerd (maatwerk kast, raamdecoratie, trap renovatie en vloerbedekking, schilderwerk). Iedereen was flexibel en gezellig in omgang. Het resultaat uitstekend.

• Ervaring met: Specials

Geweldig werk verricht

Wij zijn zeer blij met onze inloopkast, vakwerk.

• Ervaring met: Kasten

Keurig

Fijn geholpen in de winkel als bij het leggen van het tapijt. Keurig personeel die verstand van zaken hébben

• Ervaring met: Vloeren

Super service! Heel blij met de gordijnen

Heel goed

• Vestiging: Alkmaar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Persoonlijk en vakkundig advies!

Wij hebben het contact als zeer prettig ervaren. Persoonlijk, ongedwongen en meedenkend. De levering en plaatsing is ook perfect gegaan dus wat ons betreft: ga zo door en zeker tot een volgende keer!

• Vestiging: Alkmaar, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Afspraak is afspraak.

Als je met aan huis.nl afspraken maakt, worden deze nagekomen. Mocht er (zoals in ons geval) iets verkeerds bij de levering zitten, dan is de oplossing in overleg met de klant snel gevonden, en keurig uitgevoerd. Kortom, afspraak is afspraak.

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Woninginrichting Aanhuis.nl ontzorgt!

Onze ervaring met Aanhuis als leverancier voor ons nieuwe huis is goed bevallen. Zowel de kwaliteit van deskundig advies, creativiteit, materiaal en communicatie zijn op bovengemiddeld niveau.

Zeer prettig geholpen.

Meerdere bezoeken aan de winkel gebracht en regelmatig door kundige, behulpzame en geduldige medewerker Kenny geholpen bij de aanschaf van Luxaflex horren voor een deur en een aantal ramen.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Prachtige traploper en vakkundig gelegd.

In de winkel het tapijt in een chique kleur taxus groen uitgezocht. Vervolgens is enige tijd later het tapijt vakkundig door een ervaren stoffeerder in traplopers gelegd. Het eindresultaat mag er zijn!

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Zeer klantgericht, persoonlijk en professioneel

Prima ervaring gehad zowel bij het verkoopgesprek tot het monteren van de kasten.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Goede service en advies

In de winkel kreeg ik passend en duidelijk advies. De levering van de luxaflex shades was sneller dan verwacht. De monteur heeft alles keurig gemonteerd

• Ervaring met: Raamdecoratie

Fijne winkel met deskundig personeel

Zoek je een winkel waar je op een prettige vlotte manier geholpen wordt, dan ben je in het filiaal van 's-Hertogenbosch aan het juiste adres. Wij hebben in minder dan 2 uur tijd alle gordijnen, zowel vitrage als verduisteringsgordijnen, en de PVC vloer uitgezocht. Nicole heeft er voor gezorgd dat het egaliseren van de vloeren op korte termijn plaats kon vinden. De gordijnen zijn perfect op maat gemaakt en de vloeren liggen er prachtig bij. Kortom: wij zijn heel tevreden.

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer prettig en deskundig

Fijne en snelle service voor het ophangen van onze duettes. Ook in de winkel gastvrij ontvangen en goed geholpen.

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Complete make-over geregeld door Zaanstadwoninginrichting-aanhuis

Het was hoognodig dat onze benedenverdieping onder handen werd genomen. Maar waar begin je.. Ik ben zo blij dat we bij woninginrichting aan huis naar binnen zijn gestapt. Zij maakten inzichtelijk hoe we het stap voor stap aan konden pakken. Aan laten pakken beter gezegd :-). Ook heel fijn was dat we bij hen keuze konden maken voor zowel wat soort vloer we wilden, wat er op de wanden moest komen, welke kleuren en welke gordijnen daarbij. Woninginrichtingaanhuis regelde de planning, heeft alles secuur opgemeten, maakte de afspraken met schilders, behangers, vloerenleggers en gordijnophangers. Het enige waar wij voor hoefden te zorgen was dat deze vakmensen hun werk konden doen. Het resultaat is prachtig geworden en heeft ons heel veel hoofdbrekens gescheeld.

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Een prima service met een juiste benadering van ons als klanten

We kregen alle ruimte om ons in de winkel te oriënteren en werden daarbij prima geholpen. We konden enkele stalen meenemen om te kijken wat het effect in ons huis zou zijn. Ook het bestelproces, de levering en het leggen van het marmoleum op de trap is prima verlopen. De verkoopster Maria Assad heeft ons prima geholpen en begeleid!

Goed advies, goede service

Zie hierboven

• Vestiging: Breda, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Super service met prachtig resultaat!

Zeer prettig!

• Vestiging: Leiden, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Vriendelijk en goed geadviseerd. Lois is deskundig en denkt mee. Mensen die aan ons vragen om een adres voor woning inrichting sturen we naar jullie.

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl