Blij dat ik voor Aanhuis heb gekozen.

Ik wilde nieuwe vloerbedekking op mijn slaapkamer. Ben alleenwonend en afhankelijk. Een goed advies was het begin. Daarna alleen maar nog blijer geworden. Afspraak is afspraak bij Aanhuis, wel zo prettig. Precies op tijd aan de deur, alles werd uit- en later weer ingeruimd en het tapijt lag er strak een puntgaaf bij. Alles was opgeruimd, niet één pluisje tapijt dat achterbleef. Ieder zijn vak, maar dit is VAKWERK. Dank voor de service, tot de voldoende keer!

• Ervaring met: Vloeren

Zonder zorgen je interieur laten vernieuwen.

We goed geholpen met de complete nieuwe inrichting van het interieur van de beganegrond. We zijn goed geholpen met de keuzes van kleuren en de meubels. Over de uitvoering hebben we geen zorgen hoeven te maken. De onderlinge koppeling tussen allure en WAH kan beter. De schilder mag beter opletten met vocht en elektriciteit. De aardlekschakelaar is daardoor 2 keer er uit geschoten.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Slechte aftersales service!!

Wat een slecht bedrijf is Woninginrichting aan huis. Door eerst een paar jaar geleden oa een slechte vloer te hebben gelegd nu weer een ander probleem. De vloer werd destijds ook niet opgepakt door WIAH en meteen doorverwezen naar het CBW. Uiteraard ook gedaan en hierna zijn wij in het gelijkgesteld. Echter nu blijkt dat tijdens het leggen van de vloer het kruipluik is vastgelijmd en/of geplakt waardoor deze niet meer opengaat. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice en wederom verwijzen zij mij naar het CBW. Ook geeft het hoofdkantoor aan dat zij aan het filiaal Westpoort onze gegevens hebben doorgegeven, en dat zij er niets aan kunnen doen dat het filiaal geen contact opneemt. En wederom ... verwijzen naar het CBW! Dus mensen, het concept is misschien mooi, geluk als alles in 1x goed wordt aangelegd, maar op het moment dat er problemen zijn geven zij niet thuis !!!

• Advies N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Amsterdam Westpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl Westpoort
  • Ervaring met: N.v.t.

Mooi werk geleverd volgens afspraak

Het egaliseren en leggen van de PVC vloer inclusief plinten is keurig uitgevoerd volgens afspraak. Op het laatste moment konden wij nog de plinthoogte die aanvankelijk 9 cm was veranderen in 7 cm omdat onze kasten anders niet over de plint pasten. (Men had ons bij de maken van de offerte wel kunnen wijzen op dit probleem). Prettig personeel!

• Ervaring met: Vloeren

Prima samenwerking met Ron de Jong en team.

Door het team van Ron zijn we prima geïnformeerd bij de keuze van de totale aankleding van ons nieuw opgeleverd appartement/ in casco staat. Het uitvoeren van de afgesproken werkzaamheden ging volgens plan. Geleverde vloer kwam beschadigd bij de leverancier vandaan en werd in no time vervangen en prachtig gelegd. Wanddecoratie schitterend doorgetrokken op de balkon en er werd mee- en in oplossingen gedacht. Hulde aan alle medewerkers die allen zeer vriendelijk waren!

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen

Kundig personeel

Prettig geadviseerd.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Ben zeer tevreden

Parketteur perfect werkt er netjes en snel

• Ervaring met: Vloeren

Mijn hele appartement aangekleed (11 ramen) en ben heel tevreden!

Marwa heeft mij vanaf het eerste moment erg goed geholpen met het uitzoeken van raamdecoratie voor al mijn 11 ramen en ik heb een selectie kunnen maken van smart gordijnen voor mijn dakramen, rolgordijnen, duettes, horren en gordijnen. Ze is zelfs op bezoek geweest om te kijken naar de ruimte en ook al waren er wat leveringsproblemen en installatiefouten van Luxaflex. Deze heeft Marwa klantvriendelijk en heel professioneel voor me opgelost.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uitstekende service

Afgelopen tijd speelde er een onderhoudskwestie, waarin onduidelijkheid bestond tussen de leverancier en Aanhuis over de bij ons geleverde vloer. Uiteindelijk zijn Peter en zijn Collega bij ons over de vloer geweest om de betreffende vloer alsnog kosteloos te oliën! Het moet gezegd, kan niet anders zeggen dat wij echt super tevreden zijn met het resultaat en de uiteindelijk geleverde service. Wij willen jullie daarvoor toch nog even hartelijk en vriendelijk bedanken.

• Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Amsterdam Villa Arena, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uitstekende service

Afspraak is afspraak en doen wat jez egt klopt helemaal

• Ervaring met: Vloeren

We zijn niet in de,winkel geweest maar we zijn tevreden

• Kwaliteit N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.

Meedenkend

John heeft ons goed geadviseerd met het kiezen van raamdecoratie voor onze nieuwe kunststof kozijnen. Alles hangt en is erg mooi

Blij met mijn raambekleding

Mooie materialen en ondanks wat langer wachten vanwege Corona zeer de moeite waard en blij met de plaatsing. Alles naar wens en zeer goede kwaliteit

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prettige winkel en zeer goede service

Zeer ervaren en prettige medewerker die de tijd nam om mij alle mogelijkheden te tonen zodat ik rustig mijn beslissing kon nemen. Hij dacht goed mee en en motiveerde duidelijk waarom niet alles wat ik wilde mogelijk was.

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl

PrimaHi

Goede service alleen jammer dat de plakplinten niet echt in de zelfde kleur zijn.terwijl de gewone plinten wel in de zelfde kleur zijn. Jammer is dat.

Goede ervaring.

We zijn heel fijn geholpen in de winkel. Service aan huis met inmeten. Goede afspraken kunnen maken met let leggen van de vloer.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Top bedrijf met vakkundig personeel (Nick topper)

Zeer tevreden met advies vooraf . Heel blij met vloerverwarming en nieuwe pvc vloer in 3 dagen. Top. Zeervakundig en goed uitgevoerd door de mensen van de vloerverwarming en door Nick die de pvc vloer naar grote tevredenheid hebben gelegd

• Vestiging: Dordrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Alles wat fout kan gaan, ging fout

Afspraken mbt levering werden niet nagekomen. Bij het plaatsten van de screens bleken de maten niet te kloppen en moest opnieuw worden ingemeten. Uiteindelijk werden 5 maanden na bestelling de screens geplaatst. Toen bleek de kleur van de screens niet juist te zijn. De screens werden op de dag geplaatst terwijl advies van de adviseur was om ze in de dag te plaatsten. De kabelgoot binnen werd midden op de muur in het zicht geplaatst, (ook niet recht en netjes afgewerkt), in plaats van op de plint. Muren binnen zijn beschadigd en afwerking binnen is zeer matig. We hebben er spijt van dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Contact krijgen is zeer lastig, er wordt niet gereageerd op mail en telefonisch contact krijgen is moeilijk.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Betrouwbaar, vakkundig, denkt mee.

Heel blij met resultaat.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer uitgebreid assortiment

We zijn zeer goed geholpen en de service was goed. Marjan en Mirjam dachten goed mee en ze waren zeer klantgericht. We hebben prachtige vloeren, raambekleding en mooie deuren als resultaat. Dank.

• Ervaring met: Vloeren

Top service, ons project was in goede handen!

Wij hebben hier: - pvc vloer uitgezicht en laten leggen - alle wanden laten behangen met renovlies inclusief sauzen - onze zonwering (binnen inclusief horren) op maat laten maken en laten monteren. Mag duidelijk zijn dat we geen betere keus hadden kunnen maken.

• Ervaring met: Vloeren

Goed geholpen, mooi gelegd.

Erg goed geholpen en geadviseerd over de mogelijkheden. Fijn dat de vloerbedekking zo snel gelegd kon worden. Het ziet er prachtig uit en mijn ouders zijn er heel blij mee.

• Ervaring met: Vloeren

Professioneel en klantvriendelijk van advies tot montage!

Uitgebreid en vriendelijk geholpen om een gerichte keus te maken uit de vele mogelijkheden voor vervanging van onze oude raambekleding. Na onze (kleur) keuze is er ingemeten en vervolgens is er op snelle en professionele wijze op relatief korte termijn alles keurig netjes en professioneel door vriendelijke medewerkers gemonteerd, We zijn superblij met het resultaat, een aanrader!

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen

Slecht proces

Het mooie aan Woninginrichting-aanhuis.nl leek ons het volledig uithanden nemen van alle werkzaamheden. Niets bleek minder waar. Er was geen vast aanspreekpunt en niemand voelde zich verantwoordelijk voor het eindproduct. Het heeft ons erg veel tijd gekost om continue boven op het proces te zitten. Al met al hadden we beter zelf alles los kunnen boeken en dan was de prijs ook een stuk beter geweest. Het afgeleverde werk is ook niet overal even goed gedaan. Plinten met lijm. Vloerleggers die de vloer in de bijkeuken hebben voorzien van brandgaten, deurkozijnen die beschadigd zijn en verkeerd zijn teruggeplaatst, stucwerk plafond waar je de strepen nog van het oorspronkelijke plafond doorheen ziet en een lange muur die nog wel een laag verf kan gebruiken. Dit alles is al niet leuk, maar wat het nog erger maakt is dat de verkoper van Woninginrichting-aanhuis.nl Alkmaar deze klachten niet serieus neemt. Er is nog niemand langs geweest om het werk te controleren. Alle ingehuurde werkmannen hadden dus vrij spel. Ook het afkraken van zijn eigen leveranciers is bij ons niet goed ontvangen. Wij hebben de industriele deuren besteld via Bruynzeel en nu vindt het aanspreekpunt van Woninginrichting-aanhuis.nl het onzin dat hij de plinten niet weghaalt en ze doen altijd moeilijk... veel geklaag over zijn eigen vakmannen dus. Waar is ons vertrouwen dan? Het is zonde, want het ging om heel veel geld. In totaal voor ruim 26000 aan producten/diensten bij Woninginrichting-aanhuis.nl Alkmaar besteld. Voor dat geld had ik graag iets betere service gewild.

• Vestiging: Alkmaar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Geweldig goede service!

Leveren erg goede service en kwaliteit!

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten