Zeer goede service en prachtig resultaat

In het voorjaar vouwgordijnen en shutters besteld. De vouwgordijnen zijn van prachtige kwaliteit en hangen perfect en werden vlot geleverd Op de shutters moesten we geruime tijd wachten. Samen met Bronsnijder naar oplossingen gezocht om ons ongemak zo comfortabel mogelijk te houden. De shutters zijn nu gemonteerd en we zijn verbluft over het prachtige resultaat en de mooie uitstraling. Bronsnijders is een zeer deskundig en vriendelijk bedrijf, die ook als het een beetje tegenzit correct en klantvriendelijk is. Kortom een dikke pluim op jullie hoed en ern taart bij de koffie. Hartelijke groet Ank en Harm uit Aldtsjerk

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Mooie winkel

Fijne behulpzame medewerkers en veel keuze uit spullen. Prima ervaring tot nu toe !

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Er wordt rustig de tijd voor een goed advies genomen.

Prima geholpen en ontzorgd.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goede prijs/kwaliteit en heel klantvriendelijk

Denken mee om oplossingen te bieden want wat ik in gedachte had was niet haalbaar, nemen ruim de tijd voor je. Ontzettend klantvriendelijk. Producten zijn van heel goede kwaliteit en ze werden nog gratis thuis geleverd ook omdat ik zelf op dat moment door omstandigheden geen tijd had om ze op te halen. Wij zijn heel erg tevreden en zullen daar zeker nog teruggaan als we weer iets nodig hebben.

• Ervaring met: Verf en behang

Fatastich super tevreden goed personeel echt een aanrader

Zeer goed geholpen in de winkel. En alles netjes gemeten. Het plaatsen ook naar voĺle tevredenheid. Zeer tevreden volgende aankoop ga ik er zeker weer doen. Top bedrijf

• Ervaring met: Raamdecoratie

In 1 woord geweldig. Top bedrijf.

Wij hebben bij Horst Totaal onze gedeeltelijke verhuizing i.v.m. een renovatie geregeld en onze vloerbedekking er ook besteld. Een ideale combinatie. We kregen een prima aankoop advies. Er werd je niets aangepraat en er werd goed naar je geluisterd. Ook werd er een heel goede oplossing gevonden voor de wat krakende houten vloeren in ons jaren dertig huis. Op de dag zelf kwam de woninginrichter keurig op het vooraf afgesproken tijdstip. Deze zeer deslundige vakman heeft op onze eerste verdieping alle vloerbedekking top gelegd. Je kunt trouwens ook zonder een verhuizing daar prima terecht voor een compleet woningadvies.

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Een zeer geslaagd bezoek

Als eigenaar van een nieuwbouwwoning ben ik bij wooninrichting aan huis in Purmerend geweest om inspiratie op te doen. Ik werd gelijk goed geholpen door de enthousiaste verkoper. Hij liet mij de vele verschillende opties voor de inrichting van mijn woning en bracht met op ideeën waar ik zelf nog niet over nagedacht had. Het aanbod in de winkel is ruim, waardoor je een goed beeld kunt vormen van de mogelijkheden voor de inrichting van het huis. Ik raad wooninrichingaanhuis zeker aan!

• Vestiging: Purmerend, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Kwaliteit en service zeer goed

In de winkel word je zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Wat fijn is dat al heb je de offerte getekend, Heidi en Erik blijven vriendelijk en geduldig. Ook is het opmeten en ophangen gedaan door vakmensen.

Kwaliteit en service zeer goed

Helemaal top!

Goede service en personeel

• Vestiging: Purmerend, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

We zijn zeer prettig en goed geadviseerd en geholpen

We hebben deskundig advies gehad bij het bezoek aan de winkel. We kregen ook alle tijd om ons te oriënteren. Ook werd ruim de tijd genomen om ons voor te lichten. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Ook werd er keurig opgeruimd. Kortom; we zijn tevreden.

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Super tevreden

Vriendelijke ontvangst en zeer ruime keuze en advies om tot een goed resultaat te kopen

Goede service, advies, vriendelijk

Metalen deur gekocht, was er binnen 6 weken na inmeten. Vriendelijke monteur bij aflevering en montage. Paste precies.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Service gericht. Meedenkend. Vriendelijk. Vakmensen

Het team van Scheffer is professioneel. Goed geholpen in de winkel met de keuze. De monteurs zijn vriendelijk en vakmensen. Een winkel waar ik graag terug kom.

Snel en netjes geholpen

Het kozijn van mijn raam is zeer netjes en snel afgewerkt

• Advies N.v.t.
  • Creativiteit N.v.t.

perfect advies en uitvoering

goed advies en verder goede informatie stand van zaken en duidelijk afspraken schriftelijk en uitvoering/montage .

• Vestiging: Gouda, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Wisselend

We hebben de kasten gekocht in juli Toen werd beloofd dat we in september de kasten zouden krijgen. Dat werd elke keer later. Wij begrepen dit zeker ( vooral in deze tijd). Alleen zei de verkoper dat hij zijn best ging doen dat de kasten eerder geleverd zouden worden. Dan krijg je toch hoop, dat vond ik heel onrustig/ vervelend. Ik heb hierover de verkoper ook geadviseerd om beter t zeggen dat je t niet in deze tijd goed kan zeggen, waardoor de levering best langer kan duren dan dat je t zou willen. Dan is t duidelijk voor iedereen, en weet dat je geduld moet hebben Voor de rest, is t prima gegaan Het inmeten, de montage, en ook t contact met de verkoper We wachten nu nog op de tiptoesten van de lades Maar we zijn erg blij met de kasten. Dank jullie wel. Vriendelijke groet Elles de Groen

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

Zeer goed advies en keurige uitvoering van de werkzaamheden

Er werd goed de tijd genomen om ons voor te lichten over verschillende opties. Duidelijke offerte naderhand. Vloer is keurig gelegd, goede communicatie.

• Ervaring met: Vloeren

Goed ingespeeld op onze vragen

Aan Huis heeft de muren (renovlies en schilderen), plinten, gordijnen en de zonwering geleverd. We hebben hierin heel fijn samengewerkt met Erik. Goed bereikbaar en goed ingespeeld op wat er nodig was. Hierdoor werden we echt ontzorgd.

• Ervaring met: Verf en behang

Goed geholpen en goed werk afgeleverd

Er werd alle tijd genomen om advies te geven. Degene die de vloer gelegd heeft heeft het netjes afgeleverd.

Goede service.

Goed geholpen

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prima service en goede kwaliteit

We hebben zowel vloeren / plinten als gordijnen / horren bij woninginrichting aanhuis geregeld. Het grote voordeel is dat je makkelijk stalen kunt lenen om te passen in je eigen huis, en dat ze goede tips hebben gegeven. Niet helemaal een 10, vanwege wat kleine schoonheidsfoutjes (plinten eerst verkeerd - maar vervolgens de goede). Uiteindelijk is dat ook helemaal goed gekomen.

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer professioneel

Goed geadviseerd, keurig gecommuniceerd en perfect geleverd en geïnstalleerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en mooie spullen

Vriendelijke medewerkers en deskundig advies. Voordat mijn jaloezieën uiteindelijk geleverd zijn en keurig opgehangen, duurde wel wat lang. Maar dat was vooraf netjes gezegd. Ziet er super uit. Mooie kwaliteit. Erg blij mee. Kortom: fijne winkel!

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Ze hebben zo goed werk geleverd. Ze hebben ook alles netjes op tijd gedaan wat voor gemoedsrust zorgde bij ons. Ik stuur iedereen door naar dit bedrijf omdat ze ons uitstekend hebben geholpen