Perfecte planning met een heel mooi resultaat

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde PVC vloer. Planning was uitstekend, zelfs nog een dag ingehaald, De vloerverwarming ligt er echt netjes verdeeld bij en ook het leggen van de PVC vloer is perfect verlopen. Gelegd door mensen die hun vak verstaan. Wij zijn een tevreden klant.

• Vestiging: Dordrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Uitstekend advies, kwaliteit en vakemensen

Wij hebben onze vloeren, trappen, muren en raam decoraties laten doen voor ons nieuwbouw huis. Uitstekend advies, meedenken, snelle service en alles geplaatst door vakmensen met oog voor detail. Zeer tevreden met het resultaat!

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Top bedrijf

Je wordt goed geholpen en geven goed advies over hun producten.

geweldige service

goede service

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Bedden

Goed geadviseerd in de winkel, alles snel en perfect geregeld.

Na de gemaakte keuze snel de offerte in huis. Na akkoord is de raamdecoratie snel geleverd en keurig gemonteerd.

• Vestiging: Ter Aar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Super geholpen bij maken van keuze tapijt

Mee denken met de keuze van geschikt tapijt voor de slaapkamer. Fijn dat ik de stalen even mee naar huis kon nemen om te kijken wat het doet qua licht inval. Duidelijk over de prijs en snelle service. Mooi gelegd en heel blij met het eindresultaat. Aanrader!

• Creativiteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Jessica, Bedankt voor je leuke review. Het is fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het eindresultaat. Daar worden wij blij van. We zien je graag terug bij Wonininrichting-Aanhuis.nl Met vriendelijke groet, Babeth Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Ben goed geadviseerd qua vloer en kleurcombinatie kleed en vouwgordijnen. Alles is geleverd, gelegd en opgehangen en ik ben erg tevreden met het totale resultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Slechte service en onzorgvuldig omgaan met je spullen

Er moest veel gecorrigeerd worden om de verf en plinten goed geleverd te krijgen. Verder gaat met dusdanig onzorgvuldig met je spullen om dat een sleutel kwijt is gemaakt door de organisatie.

• Vestiging: Dordrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

plezierig , alert en prima communicatie

goed vakmanschap

• Vestiging: Uden, Woninginrichting-Aanhuis.nl

goed geregeld.

gordijnen gekozen uit de vele stalen, opgemeten en perfect geleverd!

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Teleurgesteld zal hier nooit meer wat kopen of iemand aanraden hier iets te kopen

ik was opzoek naar jaloezieën kwam op deze winkel uit in huizen de mensen van de winkel kwamen op eerste gezicht heel vriendelijk over en het leek of ze daadwerkelijk opzoek waren naar oplossingen Filiaal manager heeft 2x mijn huis op gemeten jaloezieën een maal als nog 1 raam die schijnbaar door de fabriek fout was afgemeten kan gebeuren menselijke fout alleen wel heel vervelend alleen wanneer je jaloezieën ook nog eens beschadigt binnen krijgt met krassen in de lamel knik in de ijzer draad begint mijn teleurstelling te groeien je verwacht perfectie als je zoon fors bedrag moet aftikken maar dat was helaas verre van Eenmaal aangeven er zou even na gekeken worden die zouden volgens de eigenaar ter plekken verholpen kunnen worden maar daar was niets van waar meneer kwam langs click te even de nieuwe jarloerzie in en vroeg aan mij of ik even de beschadigen wou laten zien Daarna werd er vervolgens naar mij geroepen dat ik gewoon iets aan het zoeken en dat je geen beschadigingen ziet van ver af meneer liep vervolgens boos mijn huis uit en riep dat hij zou zijn gewaarschuwd om met mij in zee te gaan Ook maakte hij een andere onbeschofte opmerking en mij vriendin was er bij die heeft alles gehoord hij riep in me straat Je hebt het geld toch van de gemeente gehad? Dus met andere woorden wat zeur je nou?! je hebt de jaloezieën toch gratis gehad ik heb meneer in het verleden verteld dat de gemeente een kleine deel mee vergoed mede vanwege dat ik een alleenstaande vader ben en plots naar een grotere ruimte moest verhuizen vanwegen mijn dochter die bij mij kwam wonen Ik voel mij vernederd door deze meneer zelfs mij buurman die langs liep heeft het moeten horen het moet jou niet uit maken hoe ik aan mij geld kom Veel spijt heb ik dat ik een overeenkomst met dit bedrijf heb afgesloten en dus op een bepaalde manier vast zit aan hun Zou ik deze plek aanbevelen aan andere toekomstige mensen NEE ZEKER NIET!

• Vestiging: Huizen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

We zijn goed te spreken over AANHUIS

We zijn blij met de wijze waarop AANHUIS ons geadviseerd heeft bij het maken van keuzes mbt behang, verfkleur en gordijnen. Het nakomen van hun afspraken verliep prima en het door hun verrichtte werk is naar tevredenheid. Een dikke pluim!

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Beste Johan, Bedankt voor deze prachtige review. Een dikke pluim nog wel, daar worden we uiteraard erg blij van. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Geniet van jullie mooie wooninrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Team Wooninrichting-Aanhuis.nl

Geweldig bedrijf

Onwijs goede zaak in Schagen en heel goed en leuk geholpen voor onze vloer en raamdecoratie!

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Goede kwaliteit

De stoffeerderes van Woninginrichting-aanhuis Huizen waren beide keren zeer vakkundige mannen. Complimenten!

• Vestiging: Huizen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Greet, Wat een compliment voor onze vakkundige mannen, super om te lezen! Bedankt dan ook voor deze leuke review. Met vriendelijke groet, Babeth Team Wooninrichting-Aanhuis.nl

Uitstekende service en producten van hoge kwaliteit

Het personeel heeft mij uitstekend geholpen met het uitkiezen van een mooi nieuwe vloer. De vloer is keurig aangelegd door vaklui met oog voor detail. Een echte aanrader of je het nou zelf gaat klussen, advies wil of alles wil laten doen.

Zoals verwacht!

Fijn geholpen in de winkel en de afhandeling was ook perfect. Erg blij met de gordijnen.

Goede, snelle, nette service

titel zegt genoeg

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Naar volle tevredenheid een nette vloer gelegd

Op vakkundige wijze en correct volgens de afspraken op een vakkundige manier een keurig nette pvc- (klik)vloer gelegd.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Klantvriendelijk, service en geen lange wachttijden!

Positieve ervaring, reageren direct en snel, mooie sortering, kortom een zaak om terug te komen.

• Creativiteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl

TOP ERVARING!

Het team van Woninginrichting-aanhuis heeft mij compleet ontzorgd en top geholpen. Niets was teveel ook al heb ik een aantal keren mijn keuzes veranderd. Ze hebben allemaal vakmensen die het werk uitvoeren en die heel prettig zijn. Met mij hebben ze een vaste klant er bij.

• Vestiging: Leende, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Ze hebben de tijd en denken goed mee

Wij hebben onze vloer,stalen deur en de raamdecoratie besteld. Ze hebben alle aandacht voor je. Vriendelijk denken mee. Leuke mensen. Ook de werklui zijn ook aardige mensen. De man die komt opmeten. Is eerlijk en adviseert ook als het iets niet mogelijk is en komt dan met een oplossing. Goed professioneel bedrijf.

mooi gelegd

Prima vloeren legger bekend van tv

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en meedenkend geholpen.

Linnenkast op maat besteld, is perfect uitgevoerd. Een paar hele kleine beschadigingen werden zonder enig probleem hersteld. Raambekleding uitstekend geleverd en opgehangen.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Een prettige ervaring

Vanaf het kiezen t/m het afleveren en monteren is alles bijzonder prettig verlopen. gekregen wat we bestelden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Super vriendelijke en kundige service

Wat hebben Boy en Jolande ons een goede service en advies gegeven met het inrichten van ons huis. Ze wisten de juiste keuzes uit te leggen en onderbouwen waardoor het allemaal een geheel werd.

• Vestiging: Hoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl