Met kop en schouders een HET voorbeeld hoe klantvriendelijkheid en professionaliteit zou moeten zijn

We wilden ons appartement van top tot teen renoveren. Van een nieuwe vloer tot een verlaagd plafond met inbouw spots. Van inbouw kledingkasten tot een nieuwe badkamer. Kort samengevat een hele klus dus en we wisten niet waar we moesten beginnen. Het liefst wilden we een bedrijf of persoon hebben die de coördinatie voor ons kan pakken en mee kan denken om deze grote verbouwing als geheel aan te pakken. Via o.a. VT Wonen - Weer verliefd op je huis zijn we terecht gekomen bij Woning inrichting aan huis in Rotterdam Alexandrium, waar we in de eerste instantie op zoek waren naar een PVC vloer. We waren verliefd geworden op de mooie Therdex vloeren die door Burg (top adviseur!) o.b.v. onze wensen en stijl geadviseerd werd. Het is uiteindelijk een mooie Hongaarse punt geworden van een licht eiken kleur. We zijn zeer professioneel en eerlijk geholpen, waarin Burg ook aangaf wat de voor en nadelen zijn van het leggen van diverse patronen en materialen. Hij dacht enorm goed mee en matchte dat met onze wensen en onze Metropolitan Luxury stijl. Na een goed gesprek hebben we uiteindelijk vrijwel de hele verbouwing in de handen van Burg en Marwa gegeven omdat ze vrijwel alles konden doen en veel kwalitatieve mensen in dienst hebben en zeer ervaren partners hebben. In samenwerking met Marwa (wederom een topadviseur!) hebben we uiteindelijk alle wensen besproken en heeft ze de coördinatie gepakt om tot een strakke planning te komen. Marwa is echt een voorbeeld hoe het moet, en hoe je met klanten mee kan denken om tot de beste oplossingen te komen. Ze is een echte doorpakker en heeft zelfs tijdens deze Corona-tijd, diverse levertijden weten in te korten, om aan onze planning te kunnen voldoen. Alles is echt maatwerk geworden, het resultaat is vele mate beter dan dat we ooit gedroomd hadden (dat is moeilijk want wij zijn enorm kritisch en perfectionistisch). Dankzij de hulp van Marwa en Burg voelt het alsof we elke dag op vakantie zijn in een 5-sterren hotel!

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Topservice, goede communicatie en prachtig resultaat

We hebben nieuwe gordijnen besteld bij woningaanrichting-aanhuis.nl en daarbij zijn we heel goed geholpen. Wij vonden de gordijnen uiteindelijk toch te lang. Dit was onze eigen schuld, we waren gewaarschuwd door degene die kwam opmeten maar we waren eigenwijs. Ondanks dat het onze eigen schuld was werden de gordijnen door woninginrichting-aanhuis opgehaald, korter gemaakt en we hadden ze dezelfde dag nog terug. Top service!

Goede service, uitstekende medewerkers

Pvc vloer laten leggen. Van advies tot leggen was helemaal top.

zorgvuldig en vriendelijk!

In de winkel had ik wat meer opties willen krijgen over de mogelijkheden. Bij het opmeten nog een waardevolle tip gekregen. Het aanbrengen van de raamdecoratie is zeer zorgvuldig gedaan. Netjes gewerkt door een vriendelijke meneer. Zeer blij met het eind resultaat, en dan niet te vergeten, de persoonlijke verrassing in de vorm van een plant en chocolade.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Als altijd tot in de puntjes verzorgd

Prachtig gemaakte gordijnen voor verwachte leverdatum bezorgd en opgehangen. Goed advies vooraf over te kiezen stof. Accuraat en vriendelijk geholpen zoals ik hier gewend ben.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prima vakmanschap en goede service.

Prachtige vloer. Geen slijtage merkbaar. Na ca 1 jaar was het kelderluik dieper weggezakt en de profielrand losgekomen. Na één telefoontje werd een afspraak gemaakt en heeft Dhr. Hartjes degelijk hersteld. Dit geheel kosteloos. Alles ziet er weer prachtig uit. Prima service!

• Vestiging: Spijkenisse, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Geweldig goed en leuk geholpen

We hebben heel veel door WAH laten doen, het makkelijke daarvan is dat zij alles op elkaar afstemmen met de werkmannen. Werden ook ontzettend leuk en goed geholpen in de winkel, we zijn in Wormerveer geweest. Hebben vloerverwarming laten aanleggen, alle wanden en plafond laten schilderen, pvc vloer laten leggen, stalen binnendeur geleverd, alle raamdecoratie geleverd. Heel erg jammer dat jullie geen 'gewone' binnendeuren konden leveren voor bijv. toilet en trapkast etc. Maar alles wat jullie wel konden doen en gedaan hebben zijn we echt super tevreden over!

• Ervaring met: N.v.t.

Goed, de mannen hebben alles mooi afgewerkt

• Vestiging: Amsterdam Villa Arena, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed advies en snel correct en netjes gewerkt.

Goede ervaring zowel via mail en advies thuis. Zeer netjes en snel de vloer gelegd. Ben erg blij met de nieuwe vloer en plinten. Woning daardoor flink opgeknapt.

• Vestiging: Almere, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed contact

Afgelopen jaar voor veel zaken Aanhuis Alexandrium ingeschakeld (benedenverdieping en tussenverdieping pvc, trappen bekleden en horren in alle ramen en deuren en een kast op maat in de slaapkamer). Eenmalig wat problemen gehad in de planning/levering, maar dit is netjes opgelost. Verder is alles goed verlopen. Erg blij met alles. Alles is netjes geplaatst/gemonteerd en van kwaliteit.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Teleurstellend

Vorig jaar zonwering besteld . Daar heb ik maanden op gewacht. Eindelijk geleverd. 1 screen zakt niet volledig. Getouwtrek tussen leverancier en woninginrichting. Vaak gebeld Vaak gemaild Nog steeds niet opgelost.

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: Soest, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Buitenzonwering

vakmannen

De tijd tussen eerste gesprek en uiteindelijke plaatsing van de kast duurde lang. Het gesprek was deskundig en duidelijk. De kastmonteurs waren uiterst correct en hebben netjes werk geleverd. Chapeau!

• Ervaring met: Kasten

Goed geholpen en goede service.

Mee denken en gelijk aanpakken als er problemen tussendoor komen. Super geholpen. Alles is netjes afgewerkt .

• Ervaring met: Vloeren

Super service en hele mooie producten!

Ik ben goed geadviseerd met betrekking tot behang en gordijnen waarna de bestelling vlot gedaan was en ik producten van goede kwaliteit binnen kreeg. Mega bedankt, ik ben echt super blij met alles!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Als het om maatwerk vraagt!

Door dit bedrijf een inloopkast laten ontwerpen en bouwen. Prima resultaat. Uitgebreide keuze in materialen, kleuren en uitvoeringen. Het 1e gesprek met de interieuradviseur was minder; matig advies en afspraken niet nagekomen. Dit is in een 2e gesprek met een andere adviseur meer dan goed gemaakt. De inbouw verliep vlekkeloos mede door het deskundige en vriendelijke montage team. Aan te bevelen!

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Alles keurig opgehangen, alles netjes opgeruimd. Goede sevice.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer

Fantastisch

Ik ben ontzettend fijn geholpen in WAH Zutphen. Het personeel is super vriendelijk en geeft veel goede adviezen!

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen

snel en secuur

Arjen reageert snel. Hij maakt direct een afspraak en heeft ook de spullen bij zich waarvan hij denkt dat het het probleem zal oplossen. Geeft adviezen en (in mijn geval) laat zien hoe het probleem opgelost kan worden. Resultaat mag er dan ook zijn.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Super snel en netjes opgehangen. Vriendelijke mensen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

AanHuis nam alle tijd en deed alle moeite om onze woonwensen te realiseren.

De medewerkers van AanHuis hebben vakkennis, luisteren goed naar de klant, komen met diverse alternatieven in antwoord op de wensen van de klant. Afspraken worden goed nagekomen en na levering wordt gecontroleerd of alles naar wens gerealiseerd is.

• Vestiging: Arnhem, Woninginrichting-Aanhuis.nl

TOP SERVICE EN EEN TOP TEAM

PRETTIG WINKEL ERVARING MET DESKUNDIG VERKOOP MENSEN WE HEBBEN ALLES DOOR HORST LATEN DOEN VAN SCHILDER, STOFFERING ,EN VERHUIZING ALLES WAT BESPROKEN IS ,IS OOK GEDAAN VOORAL DE VERHUIZING WAS ZEER PRETTIG LEUKE MENSEN EN ZEER GOED OP ELKAAR INGESPEELD DUS HET TOTALE PAKKET IS IN 1 WOORD TOP!

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl

zeer tevreden

correct en professioneel afgehandeld.Het geheel kwam zeer prettig over

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl

In één woord: super!

Moeilijk. In een COVID periode een nieuwbouw appartement stofferen. Deze mannen uit Alkmaar hebben me daarbij super geholpen. Met als resultaat een strakke pvc visgraat. Inbetween gordijnen en een schuifkast op maat. Zeer tevreden over het traject en het uiteindelijke resultaat. Kan ze zeker aanbevelen! Patrick

• Vestiging: Alkmaar, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service.

Zeer goede service van personeel. Duidelijke uitleg en nazorg.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer
  • Ervaring met: Deuren

zeer klantvriendelijke vakmensen, uitstekende service!

Prettig laagdrempelig contact en geen vraag is teveel!

• Ervaring met: Specials