Ontzettend tevreden

Het hele proces van ideeen opdoen tot en met het leggen is super klantvriendelijk en goed verlopen. Wij hadden vinyl gekocht en laten leggen. Het ligt er super mooi en strak in.

Geweldige service!

Prachtige kwaliteit vloer gekocht, vriendelijk personeel met verstand van zaken!

• Vestiging: Amsterdam Villa Arena, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Top service!

Uitgebreid advies in de winkel gekregen. Gemoedelijk en eerlijk advies. Vervolgens is de visgraat pvc vloer prachtig gelegd met duettes/gordijnen. De beschadigde rail werd meteen opnieuw besteld en snel gemonteerd. Al met al. Top service!

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Ben netjes geholpen en levering was volgens afspraak

Geen klachten

• Ervaring met: Raamdecoratie

Uitermate goed, uitgebreid en behulpzaam advies tijdens keuze orientatie en definitief besluit. Vervolg alles keurig nagemeten en ook aan onze leveringsdatum uitstekend meegedacht. Praktische uitvoering zeer bekwaam en vakkundig uitgevoerd, en alles tot in de puntjes afgewerkt. Kortom perfectie ten top die ons nog elke dag doet genieyen van onze keus. Zullen zeer zeker bij volgende aangelegenheid wederom beroep op hun doen.

Schutters gekocht

Geweldige service en vakmanschap bij het plaatsen in twee woorden geweldig tevreden C van Rooij

• Vestiging: N.v.t.

Fijne zaak

Ben prima geholpen in Zoetermeer fijne bediening en goed advies daarom daar de gordijnen gekocht. Ik kan het iedereen aanraden om daar naar toe te gaan

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer tevreden met kwaliteit en kleur van de vloerdelen en het leggen van de vloer.

De vloerdelen zijn prima geschikt voor een appartement, door de kurk-onderlaag. Ondanks de lastige vorm van de woonkamer (lange, ronde, wand) zijn de vloerdelen vlot en goed gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Wij zijn uitstekend geholpen en alle afspraken zijn nagekomen

Wij zijn uitstekend geholpen in Rotterdam, tijdens onze keuze en hebben een scherpe prijs gekregen. De uitvoering is zeer professioneel uitgevoerd en alles volgens afspraak. Zelf een keer terug komen om wat laaste details af te maken, was geen probleem.

• Ervaring met: Vloeren

Ik ben een tevreden klant

Alles ging goed!

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Super!!

Hele prettige gemoedelijke eerste kennismaking, waardoor we terug zijn gegaan. Telkens duidelijke uitleg op mijn vragen en een heel fijn overleg met Sonja wat betreft de materialen. Heerlijk om alles bij eenverdieners neer te leggen en dat alles voor je geregeld wordt. Tot slot is, zoals ik Marcel gemaild heb, ons huisje echt super mooi geworden!!

• Vestiging: Son, Woninginrichting-aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Netjes

Zijn netjes geholpen,keurig alles opgemeten.

• Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Heel klantvriendelijk, er wordt meegedacht in oplossingen en afspraken worden nagekomen.

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service, vakkundig en oog voor de klant, kreeg zelfs nog een mooie plant met veel plezier met uw aanschaf....

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste, Bedankt voor het schrijven van de review. Wat fijn te lezen dat je tevreden bent over de service. Veel plezier gewenst met je aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Mijn ervaring met Woninginrichting-aanhuis is prima.

Er wordt tijd genomen om wensen aan te horen en mogelijkheden aan te geven. Zij adviseren wat in jou situatie het beste is. De uiteindelijke uitvoering is perfect gedaan. Super strak.

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Met een goed gevoel alles uit handen gegeven.

Goede begeleiding tijdens het proces, werk van hoge kwaliteit, zowel schilder, stucadoor, gordijnen en vloeren, alles mooi afgewerkt. Zelfs tijdens deze corona crisis toch bijna alles op tijd geleverd en afgewerkt. Onze complimenten.

• Vestiging: Tilburg, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer tevreden. Goede service. .

Zeer goede ervaring. Aardige medewerkers.

TOP

Goed advies met opmeten thuis, goede en eerlijke hulp in de winkel. Levering supersnel en top opgehangen met wederom goede uitleg!

Super bedrijf van A tot Z

Wij zijn eigenlijk spontaan bij deze winkel binnen gelopen, omdat we nog wat tijd over hadden. We werden goed geholpen en geadviseerd door de verkoper, Joost. Ook de levering en het leggen van de PVC vloer en plaatsen van de plinten is naar volle tevredenheid gedaan. Wij kunnen deze firma dus van harte aanbevelen en doen dat ook aan familie en vrienden. Echt top van aankoop tot en met het genieten ervan. Complimenten!!

• Ervaring met: Vloeren

Beste, Wat fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Erg fijn dat jullie een review hebben geschreven hierover. We wensen jullie veel plezier met jullie aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Als je op afspraak komt ondanks dat er meer klanten komen blijft de verkoper jou helpen dat vinden wij erg klant vriendelijk en super service.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl

geheel volgens verwachting

Gordijnen zijn keurig afgeleverd en wij zijn er erg blij mee.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Betrouwbaar, deskundig, netjes en een prettige samenwerking!

We zijn erg tevreden over de samenwerking met D'Win Sfeervol Wonen. Ze hebben veel keus in verschillende prijsklassen. We zijn professioneel geholpen en iedereen was goed op de hoogte van onze wensen. Ze denken echt goed met je mee en geven tips waar je zelf niet aan zou denken. Vanaf het eerste contact tot na de levering wordt je heel prettig geholpen. Kortom, echt een aanrader. Het maakt ons huis echt af en ik ben blij dat we niet voor een goedkope oplossing hebben gekozen.

• Vestiging: Leende, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Mooie producten, vakkundig geleverd.

De prijs is een tikkie aan de hoge kant, maar daarbij moet ik er wel bij zeggen dat het advies, de levering en het uiteindelijke eindresultaat deze prijs wel waard is. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe vloer en hoop hem de eerste 30 jaar niet meer te hoeven vervangen, maar mocht ik dit wel doen ga ik zeker weer shoppen bij woninginrichting aan huis Zoetermeer. Ook al woon ik in Limburg, ook dit was geen probleem.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Andre, Bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Fijn te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier gewenst me de nieuwe vloer! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Optimale service

Een door mij gemaakte fout werd met een glimlach opgelost waardoor de kamer nu zelfs nog mooier is geworden.

Geweldig!

Mepro Design bracht onze supermooie gordijnen aan. Meneer Mehlkop gaf heel goed en persoonlijk advies. We waren zeer onder de indruk van de kwaliteit van de materialen, en de persoonlijke input. Toen we een probleem aangaven, werd het meteen opgelost. Eenieder die ons bezoekt, vraagt wie de raamdecoratie heeft aangebracht. Een andere in home designer was zeer onder de indruk en nam foto's.

• Vestiging: Schinveld, Woninginrichting-Aanhuis.nl