goede service

bij montage bleek niet alles compleet geleverd te zijn dit werd binnen een uurtje geregeld zodat we in het weekend konden genieten van onze nieuwe gordijnen. Verder zeer goede adviezen op lokatie!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Niet goedkoop, maar wel precies hoe je het wilt

Alles werd super goed voorbereid. Inmeten en plaatsen in overleg. Meedenkend. Iedereen, zowel de werklui die de kasten plaatsen, de vloer leggen, als die de trap hebben bekleed, werken uiterst netjes en laten geen rotzooi achter. Ik vind dat je waar voor je geld krijgt.

• Ervaring met: Kasten

Goeie service, en uitstekende aflevering!

Professioneel geholpen en netjes gelegd en afgewerkt. Heel blij mee!

Heel erg tevreden

Vriendelijk ontvangst in de winkel, goed meedenken over de eventuele aanschaf. Vakkundig opgemeten en de hordeuren perfekt geplaatst. Hebben er erg veel plezier van.

• Ervaring met: N.v.t.

Vakwerk door professionals

Bij de advisering in de winkel werd ik direct goed begeleid bij mijn keuze, ook mogelijke varianten kwamen ter sprake en er werd helder en goed gesproken over de kosten, voor en nadelen van elke variant. Na vaststelling van mijn keuze in 3 gesprekken heb ik Marmoleum laten leggen over de gehele benedenverdieping, hal, gang, woonkamer keuken en 2 slaapkamers. De fase waarin eerst alle vloeren worden geëgaliseerd werd vakkundig gerealiseerd met grote nauwkeurigheid voor het eindresultaat van het Marmoleum. De 2 vaklui die het Marmoleum hebben gelegd en daarna de plinten hebben geplaatst verdienen een maximale score wat betreft betrokkenheid, vakkundigheid en kennis over het leggen van Marmoleum. Het uiteindelijke resultaat is perfect, ben er erg blij mee. Ook de betrokkenheid van deze winkel ( After-Sales ) was goed.

Mijn ervaring was super

Geheel volgens plan en afspraak werden onze producten geleverd, nog eerder dan de aangegeven tijd. Er moest nog iets aangepast worden van de vorige levering en dit werd ook meteen opgepakt. Top service.

Prachtige vloerbedekking

Voor de bovenverdieping vloerbedekking gekocht, super tevreden met het vakwerk van de heren!

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Klik-PVC in visgraat motief perfect gelegd

De klik-PVC vloer kon zo over onze 30 jaar oude kurkvloer heen gelegd worden. Martijn heeft dat perfect afgewerkt met oog voor detail. Zo loopt het patroon van de woonkamer via een dorpel precies door naar de schuur. Alle meubels werden tussentijds verplaatst. Ideaal!

• Levertijd N.v.t.

Super service en vriendelijke

Martijn is een man waar je goed mee kan overleggen en denkt ook goed mee. Vriendelijke en een echte vakman.

Heel erg goed

Mee denken en vakmanschap

• Ervaring met: Vloeren

Top! Goed meegedacht en super gelegd.

Top! Goed meegedacht en super gelegd.

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Fijne service en goed advies voor materialen en kleuren.

Erg goede service zowel in de showroom als aan huis. We hebben goed advies gekregen over de juiste keuze van materialen en kleuren. In de mooie showroom is volop keuze en onze inrichting is ook nog compleet gemaakt met de perfecte industriële vitrinekast.

• Vestiging: Leende, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakmensen

Super tevreden, geen verkoop praatjes maar gewoon goed advies en afhandeling. Prachtige stalen deur in de woonkamer aangekocht en gemonteerd door Johan. Dank, grote klasse!

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Deuren

Wel heel veel mensen bij het leggen van het tapijt

Verder alles goed gelopen

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uiterst tevreden.

Zeer goed en vriendelijk geholpen met heldere adviezen, ook ten aanzien van kleurencombinaties. Erg veel keuze in producten. Uitvoering perfect met deskundig personeel.

• Vestiging: Leende, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Hele fijne, niet opdringerige, behulpzame verkopers

Men neemt in het filiaal Zoetermeer uitgebreid de tijd voor je, komen met bruikbare ideeën en zijn heel erg informatief. Het voelde voor ons als thuis komen. We zouden een volgende inrichting of verandering wederom door hun laten uitvoeren.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer

super!

Uitstekend prijskwaliteit, goede advies, breed keus uit verschillende kleuren en stijlen, vakkundig geinstallerd binnen 1 dag! we zijn zeer tevreden met de resultaten!

• Ervaring met: Kasten

Niet klantvriendelijk in Spijkenisse

woninginrichting NIET aan huis. Willen graag zonwering aan binnenzijde en gordijnen. Door schuine glaspanelen lastige montage. Maar aan telefonisch verzoek om te kijken wat de mogelijkheden zijn kon niet worden voldaan. Jammer.

• Advies N.v.t.
  • Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Goedemorgen Joke, Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent zoals de winkel telefonisch heeft aangegeven. Er is contact geweest met de winkel. Zij geven aan telefonisch te hebben uitgelegd dat de agenda erg vol staat. Ze hebben je uitnodigt in de winkel om met foto's langs te komen zodat ze konden bekijken wat de mogelijkheden zijn. Op die manier kan gekeken worden wat je mooi vindt, wat de opties zijn en zou er een prijsopgave kunnen worden opgemaakt. Helaas is het voor de winkel niet haalbaar (i.v.m. drukte) om vrijblijvend aan huis advies te geven in deze tijden. We hopen je vooralsnog bij Woninginrichting-Aanhuis Spijkenisse te zien. Met vriendelijke groet, Roos Hoofdkantoor Woninginrichting-Aanhuis.nl

Hele goede service, klantvriendelijk en er wordt alles gedaan om een tevreden klant te hebben.

• Ervaring met: Vloeren

Rolgordijnen geplaatst in woonkamer. Fijn dat er werd meegedacht. De gordijnen hangen netjes!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Na wat vertraging door Corona fantastisch!

Een geweldig mooie pvc vloer gekregen, met zorg gelegd en geweldig op de hoogte gehouden tijdens hele proces! Eerlijke en open informatie en communicatie!

Komen afspraken niet na

Op 23 April vloerkleed besteld, levertijd werd gezegd: ca 2 weken. na 3,5 week geleverd, maar festoneren niet naar behoren gedaan, was op 3 plaatsen kapot. Keurig weer mee teruggenomen naar de winkel, met de belofte om na ca. 2 weken opnieuw te leveren. Weer zelf moeten bellen wat nu de nieuwe levertijd zou zijn. Weer ca 2 weken. Na 3 weken zelf weer gebeld... contactpersoon bij de fabriek had vakantie gehad.. ik zou weer teruggebeld worden over het vervolg.. weer zelf moeten bellen ( ja mevrouw, als wij iedereen terug moeten gaan bellen, dan hebben we wel wat te doen .. nou.. een vloerkleed, daar hangt uw leven toch niet van af.. ) ... we zitten nu op 11 juni...dus morgen maar weer eens naar Dennis bellen, hopelijk kan hij mij dan een antwoord geven.. maar ik ben er bang voor. Dit alles in het filiaal Roermond

• Vestiging: Roermond, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goedemiddag Bernadette, Begrijpelijk dat je er van baalt dat het vloerkleed niet goed was. Natuurlijk wil je dan graag een nieuwe. Ik heb contact gehad met de winkel en zij hebben mij verteld dat er 26 juni een nieuw kleed wordt terug verwacht. Zij zijn ook afhankelijk van levertijden, hoe vervelend dit natuurlijk voor jou is. Ze doen hun best het zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Natuurlijk moeten ze jou wel zelf op de hoogte houden. Hier heb ik ze op gewezen. Hopelijk ben je voor nu voldoende door de winkel geholpen. Mocht dat toch niet zo zijn, neem dan gerust nogmaals contact op. Met vriendelijke groet, Marijke Woninginrichting-Aanhuis.nl Hoofdkantoor

Keurig uitgevoerd, en de zoveelste keer!

Deze keer geen grote ingreep. Onze vaste raamdecorateurs van Verfhuis Frank Scheffer hebben deze keer een Velux hor en zonsverduistering opgehangen. Zo blij dat ik hen erbij heb gehaald; er bleek toch weer een specifiek iets te spelen waardoor er geïmproviseerd moest worden. Door vakwerk vlekkeloos opgelost!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Hier heb ik maar 1 woord voor nodig. GEWELDIG.

De plavuizen vloer hebben ze snel en netjes verwijderd, waarnaar de vloerverwarming gefreesd is, daarna de vloer gelegaliseerd en nadat deze uit was gehard is de PVC vloer en de trap netjes met PVC en marmoleum gelegd. Alle mannen hebben keurig werk afgeleverd en de boel ook weer opgeruimd.

• Ervaring met: Vloeren

A kwaliteit producten, goede service zowel in de winkel als thuis. Zeker een aanrader, ik heb hier mijn vloer en raambekleding gehaald!