Ruime keuze, goed advies

Bij toeval kwamen wij in Zutphen bij de vestiging van Woninginrichting-aanhuis. Door een medewerker werden we te woord gestaan en we maakten onze wensen bekend. Er volgde een advies waarin we ons konden vinden. De levering van de het bestelde verliep in delen. Dat had te maken met de gekozen producten. Voor beide leveringen werden per mail geïnformeerd. De medewerkers die afleverden en plaatsen waren uiterst correct en vakkundig. Prima formuile.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Deskundige, creatieve hulp en uitvoering van onze wensen

Op een paar kleine haperingen na, heeft Aan Huis prima werk afgeleverd. Er werd meegedacht bij lastige zaken en er werden oplossingen aangedragen. Het blijft belangrijk dat je als klant precies uitlegt wat je verwacht. We hebben vloeren, deuren, kasten, schilderwerk, zonnescherm bij aan huis laten verzorgen, het totaalplaatje is in goede handen.

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Uitstekend!

Deskundig personeel, adviseren je heel eerlijk, zeggen het ook als iets te duur wordt en je het niet moet doen!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Netjes gelegd, nog steeds er tevreden met de vloer

Net bedrijf, uitgebreid advies. Vloer is netjes gelegd. Helaas wel ietsje vertraging gehad door transport, waardoor de werkzaamheden iets werden uitgesteld. Verder top!

• Ervaring met: Vloeren

Groot assortiment en prima service

Alles op een locatie te vinden en goed advies waar ruim de tijd voor je wordt genomen. Prima service thuis

• Ervaring met: Vloeren

Prima samenwerking met Ron de Jong en team.

Door het team van Ron zijn we prima geïnformeerd bij de keuze van de totale aankleding van ons nieuw opgeleverd appartement/ in casco staat. Het uitvoeren van de afgesproken werkzaamheden ging volgens plan. Geleverde vloer kwam beschadigd bij de leverancier vandaan en werd in no time vervangen en prachtig gelegd. Wanddecoratie schitterend doorgetrokken op de balkon en er werd mee- en in oplossingen gedacht. Hulde aan alle medewerkers die allen zeer vriendelijk waren!

• Ervaring met: Vloeren

Professioneel en klantvriendelijk van advies tot montage!

Uitgebreid en vriendelijk geholpen om een gerichte keus te maken uit de vele mogelijkheden voor vervanging van onze oude raambekleding. Na onze (kleur) keuze is er ingemeten en vervolgens is er op snelle en professionele wijze op relatief korte termijn alles keurig netjes en professioneel door vriendelijke medewerkers gemonteerd, We zijn superblij met het resultaat, een aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prettige service en vakkundig werk gedaan

Het advies aan huis was heel prettig en duidelijk en helpend. De mannen die de vloer kwamen leggen waren rustig snel en vakkundig. De vloer is prachtig geworden.

Snel goed en mooi

Hadden eerste bij een andere filiaal gevraagd maar daar kregen we geen gehoor alleen dat het druk was. Daarna hebben we bij Zutphen geprobeerd en hun hadden tijd en konden al snel alles regelen.

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

top

Wij verhuisden onlangs van Friesland naar een nieuwbouwappartement in Zutphen en waren door de afstand zelf veel minder in de gelegenheid om de inrichting te volgen en te sturen. We namen Ron de Jong en zijn mensen in vertrouwen en besloten alle elementen van de inrichting bij hen te beleggen. Plafonds, de wanden, de vloeren, kastenwanden en de raamdecoraties. We kregen goede, realistische adviezen, werden goed begeleid en, voor ons heel belangrijk, de coördinatie van het geheel konden we in 1 hand leggen. We gaven de sleutel (en daarmee het vertrouwen) aan Ron en dat vertrouwen is volledig waargemaakt. Van de begeleiding aan de "voorkant" in de winkel (goede kleur-stijladviezen!) tot de kwaliteit van de uitvoerders (topmonteurs!), we zijn enorm goed geholpen!

• Ervaring met: Deuren

Uitermate deskundig en klantvriendelijk

Goede service, heel klantvriendelijk en keurig werk.

Fantastisch

Ik ben ontzettend fijn geholpen in WAH Zutphen. Het personeel is super vriendelijk en geeft veel goede adviezen!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Blij met het fantastische eindresultaat!

Wij hadden een grote opdracht neergelegd, vloeren, muren, schilderwerk, bouwelementen en stoffering. Dit alles moest binnen een relatief korte periode klaar zijn. Waar zo nu en dan de communicatie ingewikkeld was werd dit toch snel en prettig opgelost. We zijn onder de indruk van de professionele en bijzonder bekwame vaklui die bij ons zijn geweest, nooit te beroerd om wat extra's te doen, enorm hard werken en altijd met een hoog afwerkings niveau, fantastisch eindresultaat, Chapeau! We zijn erg blij met het eindresultaat!

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Geweldige service, uitvoering en fantastisch personeel

Wij zijn blij met de hulp, inspiratie en uitvoering van Woninginrichting aan Huis Zutphen! Goed en uitgebreid geholpen door een jong en dynamische jongedame die ervoor heeft gezorgd dat wij met een fijn en plezierig gevoel heel erg gelukkig zullen leven in ons huisje.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer prettige samenwerking en mooie producten

Prachtige producten uitgezocht en goed geadviseerd. Prettig mensen. De paar dingen die niet in 1x in orde waren vlot hersteld. Mooi resultaat geworden.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Cor, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Positief

Deskundig advies: correcte afhandeling: klantvriendelijk.

• Prijsniveau N.v.t.

mooie kwaliteit, goede service

Woninginrichting aan huis heeft zeer vriendelijk personeel, vakkundige monteurs. Ze communiceren duidelijk over levering, prijs en kwaliteit. Alles bij elkaar niet goedkoop, wel mooi en degelijk materiaal. Geen omkijken naar, goed gemonteerd. Bijzonder leuke verkopers, vriendelijk en deskundig.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Er wordt met je meegedacht.

De sfeer is prettig en ik kreeg goede adviezen. Je hebt keuzes uit een groot assortiment. Er wordt meegekeken wat mogelijk is (o.a. een styliste) en er wordt rekening gehouden met je budget. Wij hebben bijna de gehele inrichting laten doen in onze eerste woning. D.w.z. het laten behangen en sauzen, vloeren laten leggen met PVC, kasten op maat in de slaapkamers, screens en de raamdecoratie voor het gehele huis. Een paar jaar later weer verhuisd en toen kreeg ik hulp met het verwijderen van de vloeren en het opnieuw laten leggen. Er werd meegedacht en het resultaat is zeer naar wens. De raamdecoratie voor het gehele huis werd geplaatst. Wat ik ook belangrijk vind is dat de service optimaal is. Als er iets is dan wordt er snel een afspraak gemaakt om naar het probleem te kijken om het op te lossen.

• Ervaring met: N.v.t.

In alle opzichten goed

Zowel de verkoop als de stoffeerders hebben prima werk geleverd, zeker onder deze omstandigheden van afstand houden. Prima vloer gekregen.

• Levertijd N.v.t.

Uitstekende ervaring

We hebben gordijnen bij woninginrichting aan huis Zutphen besteld. Ruime keuze aan materialen. Alles volgens afspraak gemonteerd. Je betaald er voor maar dan heb je ook wat. Zeer degelijke kwaliteit

• Ervaring met: Raamdecoratie

Professioneel en duidelijke uitleg. Personeel is deskundig en netjes werken. Niets op aan te merken.

Geweldig werk verricht

Wij zijn zeer blij met onze inloopkast, vakwerk.

• Ervaring met: Kasten

Teleurstellend..... nooit gedacht

Met een getekende offerte/opdracht keek ik uit naar vloerverwarming en mooie pvc vloer. Op maandagmiddag komt een stuk chagrijn binnenlopen en begint de vloer te vrezen, had er weinig zin in, voelde zich ziek. Voorts waren het geen spraakzame mensen en keek ik gelaten toe. Na einde opdracht, bleek mijn vloer niet recht, slechte afwerking en ook nog even een gepeperde rekening van maar liefst 1500 euro, vanwege zogenaamd meerwerk. Mocht de egaline van gehele vloer voor een 2e keer betalen.. Helaas laat mijn gezondheid het niet toe, en heb maar besloten geen juridische stappen te ondernemen, maar ik had graag dit door een jurist laten uitzoeken. Spijtig!!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Veronica, Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over het geleverde werk. Jouw bericht is doorgestuurd naar de winkel in Zutphen. Mocht je zelf nog geen contact hebben gezocht met de winkel adviseren wij je dit alsnog te doen. Wij zien graag dat onze klanten tevreden zijn en bekijken graag of wij jouw ontevredenheid kunnen wegnemen. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer fijn bedrijf om mee te werken.

Ik heb vloerverwarming, nieuwe PVC vloer, plinten op de hele benedenverdieping en stuc en schilderwerk laten doen door Woninginrichting aan huis Zutphen. Super goed geholpen, zowel tijdens alle besprekingen als tijdens de werkzaamheden. Nogmaals dank jullie wel allemaal voor alle tips, adviezen en ik geniet iedere dag van mijn mooie “vernieuwende” huis.