Laminaat vloer besteld, gordijnen en rolgordijnen. Zeer tevreden met het afgeleverde werk. Moesten wel iets langer wachten op de levering. Men heeft geholpen met het verplaatsen en terugplaatsen van de meubels, dus dat was erg fijn. Kortom, aanbevolen!

• Ervaring met: Vloeren

Fantastische vloer van Aanhuis!

Met onze kleuren van de keuken gingen we als eerste stop naar Aanhuis. Dat was gelojk de laatste stop. We werden warm ontvangen en heel goed begeleid in onze keuze. Helaas bleek de vloer last te hebben van productieproblemen. Maar geen probleem voor Aanhuis! We werden gebeld en zijn direct gaan kijken voor een andere, nog mooiere (net nieuw uitgekomen) vloer. Het leggen werd gedaan door twee heren die alles heel netjes hebben gedaan en afgewerkt. Super!

Vriendelijke bediening, goed werk geleverd

Vriendelijke bediening, goed werk geleverd

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en meedenkend; ruime keus.

Vriendelijke benadering, mooie en ruime sortering. Men heeft kennis van zaken en neemt alle tijd .

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies, prima tapijt en vakkundig geplaatst

Jammer dat er bij de plaatsing iets te weinig tapijt was geleverd, maar dit werd de week erna snel opgelost.

• Creativiteit N.v.t.

Prettig

Fijn geholpen in de winkel, en ook het plaatsen van de raamdecoratie

• Prijsniveau N.v.t.

Ze denken met je mee.

Prettig service. Ze denken met je mee en zijn flexibel in oplossingen bedenken.

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies, meedenken, vriendelijk, tijd genomen

Kwamen in Zoetermeer voor advies en offerte voor trapbekleding/traprenovatie. We werden gastvrij ontvangen voor de afspraak. Er werd ons goed uitgelegd wat het verschil was en de mogelijkheden. Na alles uitgezocht, waarbij we goed advies kregen, te hebben een offerte ontvangen en voor traprenovatie gekozen. Er werd een afspraak gemaakt met Bok Interieur die alles zou komen inmeten en plaatsen. Die heeft alles zeer goed geplaatst, heel precies aan het werk. etc.. Alles netjes schoon gehouden na werkdag en tijdens werk. Heel blij met het eindresultaat. Uiteindelijk ook raamdecoratie uitgezocht in Zoetermeer. Ook weer super geholpen en heel goed advies. Inmiddels hangen de rolgordijnen en jaloezie├źn. Ook erg blij en tevreden mee.

Goede ervaring

Goede hulp in winkel. Vooral het leggen heel netjes gedaan, prima service!

Vakwerk

Wij zijn bezig met een uitbouw en hebben bij de vestiging in Zoetermeer advies gevraagd voor de vloer en raambekleding. Prachtige vloer besteld die ik nergens anders zo mooi heb gezien en gordijnen volgen. De hulp van het hele Zoetermeer team om te helpen matchen en keuzes te maken is in een woord Super! Er wordt meegedacht, mooie voorstellen gedaan en ze hebben engelengeduld. Vervolgens het komen plaatsen en de communicatie hier omheen was ook een fijne ervaring. Vaklui. Voor ons is het een one-shop-stop geworden als we verder nog ons huis willen inrichten.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Een hele goede zaak,waar je op je gemak kan winkelen.

De verkoper was netjes en aardig,de afhandeling ging heel goed. De verandering later werd goed opgelost. de monteur was vriendelijk en beleefd en hij heefd alles goed gemonteerd en opgehangen. Wij zijn er erg blij mee. M.V.G. fam: Willemsen

• Ervaring met: N.v.t.

Zeer prettige winkel met top adviseurs

Zeer prettig geholpen. Mooie zaak en uitstekende mensen met vakkennis. En als het tegen zit weten ze altijd weer een oplossing te verzinnen.

• Ervaring met: Vloeren

Vakkundig en netjes. Wij zijn erg tevreden!

Fijne gesprekken en goede uitvoering! Echt kwaliteit!

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk, vakbekwaam, servicegericht en oplossenddenkend,

PVC vloer met vloerverwarming aangeschaft en laten plaatsen. Vloer op het laatste moment afgekeurd door de leverancier, binnen een halve dag geïnformeerd en nieuwe vloer met alle hulp uitgezocht. Om toch nog op tijd, naar alle tevredenheid te kunnen laten plaatsen. 2 kleine stukjes vloer zaten niet goed gelijmd, dit wordt direct opgelost en komt iemand voor langs. Fijn en snel contact met het bieden van de juiste service. Bedankt, wij zitten er voor jaren weer prachtig bij. En dan als verassing komt er ook nog een bos bloemen binnen van jullie! Bedankt voor de fijne samenwerking tussen klant en winkelier

Fijn

Prettig personeel, mooi assortiment

• Ervaring met: Vloeren

Horizontale lamellen van merk luxaflex gekocht. Stevig en mooie kunstof lamellen. Ze zijn doordat ze breed zijn erg zwaar omhoog te krijgen, en de verstelbare lamel touwtjes hangen niet gelijk bij Horizontaal open. Winkel personeel is kundig en vriendelijk.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer deskundig advies, er wordt goed meegedacht

Van begin tot eind prima service. Voor vragen altijd bereikbaar. Proces wordt goed begeleid. Werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Wij zijn heel tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Beste heer/mevrouw van Riel, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat het hele proces goed is begeleid. Geniet van jullie nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fijne winkel

Fijne zaak. Geen opdringerige verkoop. Goed en duidelijk advies. Service aan huis was ook heel goed en fijn

• Ervaring met: Raamdecoratie

Er wordt rustig de tijd voor een goed advies genomen.

Prima geholpen en ontzorgd.

gewoon totaal geen service

Trap laten renoveren. We hadden er zo naar uitgekeken. Maar er zit een fout in het patroon. Er wordt gezegd dat het zo hoort, maar bij de buren die dezelfde trap hebben, zitten die rare witte vegen er totaal niet in. Smoes dus om het niet opnieuw te hoeven doen. Daarbij kraken twee treden ontzettend na de renovatie. Gevraagd waarom hier niets mee gedaan is. "dat hadden we dan vooraf moeten vragen", wordt er dan gezegd. En nu kan het blijkbaar niet meer gerepareerd worden. Iedere keer als ik die krakende trap op loop met die rare witte vegen, voel ik weer de ergernis over deze slechte service.

• Ervaring met: Specials

Beste familie Rijnbeek, We vinden het erg vervelend voor u dat u niet tevreden bent met de traprenovatie. Het eindresultaat vond u erg mooi zoals u ons mailde na de oplevering. Na uw melding over een lichte veeg zijn wij direct langs gekomen met enkele stalen en waarin in meer of mindere maten dezelfde veeg/wolken qua patroon zichtbaar zijn. We begrijpen uw opmerking maar kunnen het door u gekozen decor helaas niet manipuleren of aanpassen. Het kraken van de trap was tijdens de installatie niet hoorbaar en/of vooraf door u aangegeven. Uiteraard hadden wij dit dan (geprobeerd) te verhelpen. Het kraken van een trap heeft een constructieve oorzaak en heeft niets te maken met het bekleden van de trap. Met vriendelijke groet, John Keppel Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer

Vakmanschap

Zeer vriendelijke behandeling en keurig gewerkt echt een vakman

• Ervaring met: Vloeren

Klantvriendelijk, goede adviezen en uitstekende service

Klantvriendelijk, goede adviezen en uitstekende service.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Fijn bedrijf

Al eerder hier lamellen en rolhordeuren gekocht en laten plaatsen, goed geholpen en vakkundig geplaatst. Dus vanzelfsprekend voor onze duo rolgordijnen weer naar Woninginrichting aan huis gegaan, zeer tevreden!

Prima gedaan

Op een paar plinten en strip na die Overigens nog in orde komen ben ik zeer tevreden over mijn vloer. Keurig gelegd en alles weer keurig op zijn plaats gezet.