Vriendelijke mensen goede prijzen en geweldige service

Na in 2020 samen met onze naaste buren rolluiken te hebben aangekocht voor de bovenverdieping hadden wij besloten om in 2021 rolluiken voor de benedenverdieping aan te kopen. De vriendelijkheid, service en de goede kwaliteit heeft dit ons doen besluiten om het wederom bij woninginrichting aan huis te Spijk te doen. Ik zal ook zeker het iedereen aanbevelen.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Heel blij met de mooie shutters , gordijnen en ingebouwde rolluiken. Alles perfect ingemeten en op tijd geleverd. De shutters duurde wat langer , maar dat was gelijk al verteld tijdens het bestellen. Voor het wachten van de shutters is er een goede andere oplossing bedacht zodat er toch wat voor de ramen hing.

• Ervaring met: N.v.t.

Perfecte samenwerking

Voor ons nieuwbouwhuis hebben we vloeren, gordijnen, rolluiken, screens, luxaflex, zonnescherm, inbouwkasten, glasvezelbehang, accentbehang en verf gekocht. Zij hebben ook gezorgd dat we gelegd, opgehangen, in elkaar gezet, geschilderd en behangen werd. Alles met goede adviezen, prima samenwerking, nette uitvoering en op elkaar afgestemde planning. Wij zijn heel tevreden over het resultaat.

• Ervaring met: Specials

Meedenken in de overtreffende trap!

Een zeer positieve ervaring. Op zoek naar jaloezie├źn voor de achterpui. Terecht gekomen bij Aanhuis in Spijk. Vriendelijke ontvangst met een kop koffie, een goede, deskundige en uitgebreide uitleg van de mogelijkheden. Thuis nog even de meegekregen stalen bekeken. Daarna de keus gemaakt. Afspraak gemaakt voor de levering en montage. Montage verliep vlekkeloos. Ook hier weer met vakkundigheid en zorg. Kortom, wat je als klant graag wil krijg je hier, dus voor herhaling vatbaar en een aanrader!

Professionals!

Voor onze nieuwbouwhuis hebben wij de muren, vloeren, inloopkast en nog wat andere werkzaamheden via Tobias (Spijk) laten doen. Uitstekend geholpen, goed meegedacht en door de goede planning -ondanks kerstvakantie- waren wij snel over. Verder ook nog verf geleverd voor onze dakkapel in dezelfde kleur van de muren. Kortom: zeer professioneel en klantgericht! Niet verder zoeken!!!

• Ervaring met: Verf en behang

zeer goed!!

in de zaak bij het uitkiezen van pvc en raambekleding, meedenkende verkoopster, en zo ook thuis, nogmaals advies gekregen, en een zeer nette pvc legger en installateurs. Helemaal blij met resultaat!!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies op tijd levering vakkundige medewerkers leveren goed werk en netjes service gericht ben dik tevreden

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang

Wij hebben al een ouder huis met houten vloeren waar best wat hoogteverschil in zit, maar daar is niets meer van terug te zien. De pvc vloer is vakkundig gelegen en alles werd keurig opgeruimd! Het is prachtig geworden. Vakmensen, onze complimenten!

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

We zijn super geholpen. De mensen van Royal shadow hebben ons goed advies gegeven en hebben de werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken. Alles werd keurig opgeruimd en ze gingen goed om met de spullen. Zelfs nog extra geholpen bij het sjouwen van een tv kast. Bij vragen waren ze altijd bereikbaar. Ze hebben meegedacht in de kleur plinten. Niet was te veel. Ik heb ze al aanbevolen bij anderen en zal dat zeker opnieuw doen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De uitvoerders van het werk (vervangen dakraam, motor in zonwering, jaloezie ophangen en kleine dakraam voorzien van nieuwe tape) hebben de hele dag hard gewerkt en weten van aanpakken. Alleen jammer dat ze geen karton op de dakkapel hadden gelegd, waardoor de bovenste laag was beschadigd. Het zijn vakmensen en verstaan hun vak. Ik zou het fijn als jullie verkooppunt beter telefonisch bereikbaar is. Op zaterdag al helemaal geen gehoor, en pas later in de ochtend op andere dagen. Afspraken nakomen is voor mij belangrijk. Dus het was even jammer dat ik nog moest vragen om een aanvullende creditnota en de cadeaubon. Het positieve is wel dat jullie naar mijn e-mail direct hebben gereageerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie|Buitenzonwering|Specials

Uitstekend geholpen door het personeel, tijdig geleverd en netjes gemonteerd. Kwalitatief goede producten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

bij de offerte word er een aanbieding gedaan die redelijk goed is. vervolgens na gedane zaken komt de rekening die Driemaal hoger is als de offerte. Ik heb geen kritiek op de mensen die bij mij hebben gewerkt, maar de manier waar op ik zakelijk en financieel ben behandeld is misleidend en niet netjes. Tevens heb ik zelf achteraf vrij veel telefoontjes moeten plegen om dingen geregeld moeten krijgen. Ik hoop op een reactie, P. van Dam

• Ervaring met: Vloeren

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u deze ervaring heeft. Uw reactie zal aan het filiaal worden voorgelegd met het verzoek contact met u op te nemen.

Open, eerlijke en vakkundige info bij het maken van keuze. Zeer correcte montage door serieuze en correcte installateurs.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Keurig geholpen en vakkundig advies

• Ervaring met: Buitenzonwering

Dank voor de plaatsing van de kasten op mijn zolder, ben al tevreden over het voortraject en ook het uiteindelijke resultaat, ben er nu al heeeeel erg blij mee:)) Vond het bijzonder aardige jongemannen, die het kwamen plaatsen, die stevig doorwerkten aan de klus, en ook mooi werk hebben afgeleverd, en daarnaast vriendelijk in de omgang. Mooie combinatie:))

• Ervaring met: Kasten

• Ervaring met: Buitenzonwering

Wij zijn zeer content over de service en werkwijze van uw monteurs. Bevelen uw zaak zeker bij onze familie en vrienden aan.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Van begin tot eind prima service en kwaliteit. Meedenken, afstemmen en al het werk netjes en volgens planning. Kwaliteit met een grote K!

• Ervaring met: Vloeren|Verf en behang

Behang, verf, rolluiken, trappen stofferen, laminaat, PVC vloer, vloerverwarming, rolluiken, screens, rolhorren en hordeuren laten doen door Royal Shadow. Ziet er weer top uit!

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang|Buitenzonwering|Specials

Super goed geholpen en zeer goed meegedacht. Zeer goede monteurs! Alles top! Een welverdiende 10 Alleen was er een te kort koord aan de multishade. Maar dat lag aan de leverancier. Verder gibg alles perfect!!

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten

Wij zijn prima geholpen en onze raamdecoratie ziet er fantastisch uit! Monteurs waren zeer netjes en vriendelijk.

• Ervaring met: Raamdecoratie

goeie ploeg goed op me kaar ingespeeld ziet er super uit

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren|Buitenzonwering