Voortreffelijk

De planning klopte precies. Het betrof een renovatie van de slaapkamer. Het inmeten en de voorlichting over mogelijkheden en onmogelijkheden was ook goed. Meedenken over alternatieven en helpen bij het maken van de keuze (vloer, muur, raambedekking, verlichting) heeft mij prima geholpen. De uitvoering was heel netjes en tot in de puntjes verzorgd. In het keuzemenu hieronder kun je niet meerdere items aangeven dus ik noem het maar 'specials'.

zeer goede kwaliteit

Zeer prettige en geïnteresseerde benadering in de winkel en prima advies. Je wordt echt als klant behandeld. De kwaliteit van degenen die de vloer hebben gelegd was heel goed; er werd duidelijk met plezier gewerkt aan het leveren van kwaliteit. Dit gold ook voor het ophangen van de gordijnen.

• Ervaring met: Vloeren

Beste mevrouw Vierhouten, Bedankt voor het schrijven van de review. Fijn te lezen dat je tevreden bent over de geboden service. We wensen je veel plezier met de nieuwe vloer en gordijnen. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goed advies en prima voorstel, waarna perfecte aflevering en montage door deskundig personeel.

Slaapkamer volledig ingericht. Wand, raam, vloer, en bed.

Uitbestedende vakmensen

We zijn goed geadviseerd door het personeel in de winkel. Vriendelijk en doen wat ze beloven. Onze vloer is door deskundige vakmensen gelegd. Alles gaat in goed overleg en prettig contact. Afspraken worden nagekomen.

positief en prettig

Je werd altijd snel aangesproken met de hulp vraag en kreeg duidelijk en eerlijk advies

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

We hebben een inbouwkast laten plaatsen. De moeilijkheid hierin was een verdeler van de vloerverwarming die in de kast verwerkt moest worden! Er is een goede oplossing aangedragen en de uitvoering was top! Complimenten!

• Ervaring met: Kasten

Beste familie Gerritsen, Bedankt voor jullie review. Zoals jullie hebben gemerkt denken we graag mee in een goede oplossing. We wensen jullie veel plezier met de inbouwkast. Met vriendelijke groet, Katinka Woninginrichting-Aanhuis.nl

Van A tot Z fantastisch geholpen!

Vanaf ontwerp tot en met de uitvoering tot in de puntjes verzorgd. Vriendelijk ontvangen in een mooie winkel. Danielle stelde goede vragen en luisterde naar onze wensen. Het ontwerp was dan ook heel verrassend en zeker "out of the box" en hebben we helemaal uit laten voeren. Ze werken met erg vriendelijke en vakkundige vaklieden en wij zijn dan ook erg trots op en blij met het eindresultaat.

• Ervaring met: N.v.t.

Beste Nev en Marjolijn, Wat fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Wij zijn uiteraard erg blij met deze mooie review. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer professioneel team met goede ideeën.

Vanaf de eerste ontmoeting is er een prettig klantcontact geweest. De bijdrage van het team aan onze denkbeelden ter verwezenlijking van onze wensen hebben wij zeer gewaardeerd. Eventuele problemen worden adequaat opgelost. Wij zijn zeer tevreden met het behaalde resultaat.

• Levertijd N.v.t.

Prima!

Zeer tevreden: vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van diverse soorten raamdecoratie. Er werd ruim de tijd voor genomen. Goed advies gegeven, ook tijdens het opmeten. We werden goed geïnformeerd over levertijden etc. en ook de aflevering/plaatsing was naar volle tevredenheid.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goedemorgen, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent over de verkoop en de uitvoering. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Secuur, snel, goed

Er wordt keurig gewerkt en nauwkeurig.vriendelijk

• Ervaring met: Vloeren

Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat fijn te horen dat je tevreden bent over de geleverde service. Hopelijk tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Matig

Matig advies over verlichting- geen rekening gehouden met technische uitvoering in een 100 jaar oude boerderij Advies over Luxaflex houdt geen rekening met benodigdheden in een keuken Verf kleur advies goed

• Ervaring met: Verf en behang

Goedemorgen meneer/mevrouw Terpstra, Wat jammer te horen dat jullie niet tevreden zijn over de geleverde service van onze winkel in Nunspeet. Wij zien natuurlijk graag tevreden klanten en vinden het vervelend dat jullie ervaring matig is. Jullie review is doorgestuurd naar de winkel in Nunspeet en hen is gevraagd contact met jullie op te nemen. Mochten wij als hoofdkantoor iets kunnen betekenen, vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima service, hoge kwaliteit.

• Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Wonen by Karssen
  • Ervaring met: Vloeren|Specials