Fantastisch

Vandaag in de winkel in Lelystad geholpen met het uitzoeken van raamdecoratie door Maricha. We kunnen het iedereen aanraden! Ze is vakkundig, klantvriendelijk en denkt goed mee. We kunnen niet wachten tot onze gordijnen hangen!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Het begon positief, maar voel me nu in de kou staan

In het begin was men heel welwillend en behulpzaam. Ik ben tot de aankoop van 2 rollen behang (van 86,- per rol) overgegaan. Toen ik 1 rol over had, ongeopend en in originele verpakking en kort na aankoop, kon ik deze niet retourneren. WAH gaf aan dat zij zelf niet kunnen retourneren bij de leverancier (Eijffinger) en dat zij daarom mijn rol ook niet retour konden nemen. Ook gaven zij aan dat zij normaal gesproken zelf inmeten en ze dan precies weten hoeveel er nodig is. Dat is bij mij niet eens aangeboden en ik wist niet dat dat kon. Had ik dit vooraf geweten dan had ik eerst 1 rol besteld en mocht ik dan iets tekort komen had ik een tweede bij besteld. Ik vind het schandalig dat zij geen retour nemen, zeker ook omdat Eijffinger op zijn website aangeeft wel retour zendingen aan te nemen. WAH vroeg aan mij of ik niet toch nog een ander muurtje ermee kon behangen. Als dat het geval was geweest mevrouw, dan hadden we dit gesprek al niet hoeven voeren.

• Creativiteit N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Verf en behang

goede en kundige behandeling in de winkel en vakkundig gemaakt en opgehangen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Vakmanschap en een geweldige kastenwand als resultaat. 10+ voor deze monteur.

Eindelijk mijn wens in vervulling: een prachtige kastenwand in de bijkeuken met machines erin. De monteur Alexander ging aan het werk en het resultaat is echt nog mooier dan ik me had voorgesteld. Monteur dacht aan details van wegwerken en heel strak afgewerkt. Echt een groot compliment voor deze monteur, ook geen 8-5 mentaliteit: afmaken waar je aan begonnen bent. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Ik word hier elke dag heel blij van!!

• Ervaring met: Kasten

Heel erg tevreden

Zeer prettig geholpen. Er wordt goed meegedacht en er is alle tijd voor de klant. Ook de levering en montage is perfect verlopen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Alles wat is af gesproken is waargemaakt.

Top kwaliteit

Prima!

In de winkel zijn we goed en deskundig geadviseerd. De levering was perfect. Afspraken werden nagekomen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Na een kleine hickup, prima resultaat

Prachtige gordijnen gelverd en gemonteerd. Wat later dan verwacht omdat de rail zoek geraakt was. Uiteindelijk prima opgelost, erg tevreden

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede begeleiding en service

Echt top, van interieuradvies, advies bij voorschouw nieuwbouw woning, tijdige levering t/m vakkundig leggen van de vloer en het ophangen van de gordijnen/plaatsen van de duettes. Voor ons het adres voor een complete woninginrichting!

Goede, snelle, nette service

titel zegt genoeg

Top verzorging weer

Volledig ontzorgd en nu een mooie marmer look van Blauw voor in de badkamer. Met elektrische vloerverwarming natuurlijk! Aanrader

• Ervaring met: Vloeren

Een bezoek met plus en minpunten.

We hadden afgelopen zaterdag een afspraak. Toen we de winkel binnenkwamen moesten we zelf iemand aanspreken dat we een afspraak hadden. Vervolgens werden we geholpen door een aardige jongen met, blijkbaar, nog niet zoveel ervaring. Dat was een beetje storend omdat wij echt advies nodig hadden voor raambekleding. Later kwam er gelukkig een wel ervaren medewerker bij die met hele goede tips kwam en goed meedacht. Anders was het niet goedgekomen. Ik weet niet hoe het inwerken verloopt maar het zou beter zijn om een minder ervaren medewerker mee te laten lopen met een ervaren medewerker. Maar het uitwerken van een offerte, wat een gedoe. Dat gebeurt nog met een schrijfblok met daaronder een Carbon papiertje. Wij hadden per ongeluk een schrijffout gemaakt bij het opmeten van onze ramen, dan moet ze dus eigenlijk helemaal opnieuw beginnen. Waarom gaat dat niet op de computer met een programma? Dan heb je gelijk beeld hoe het eruit komt te zien en kunnen kleuren en fouten gelijk aangepast worden. Want tjonge, wat kostte dat veel tijd. Dat ligt natuurlijk niet aan de winkel zelf want dat is blijkbaar de werkwijze van deze keten. Ik twijfelde nog tussen een 6 en een 7. Maar toch maar een 6. Want we gaan toch liever voor de gehele professionaliteit dan vriendelijkheid, want aan dat laatste mankeerde het zeker niet. Oh ja, een levertijd van drie maanden in ons geval vinden we eigenlijk te lang. De keuze wel of niet aanbevelen zet ik op ja, want een duidelijke nee is het ook weer niet.

• Ervaring met: Raamdecoratie

De spullen werden sneller geleverd dan afgesproken en dat voor een uitstekende prijs. We kregen op ons verzoek een verkoper aan huis en konden zo alles uitzoeken. Betaling achteraf.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Uitstekend bedrijf, met ervaren medewerkers.

Ik kan alleen maar zeer positief over de firma schrijven. Goed advies,denkt mee met de klant en heeft leuke ideeën. Vakmensen die het werk met veel plezier doen en echt meedenken. Heel tevreden en ik zou het iedereen aanbevelen.

• Prijsniveau N.v.t.

vakmannen

De tijd tussen eerste gesprek en uiteindelijke plaatsing van de kast duurde lang. Het gesprek was deskundig en duidelijk. De kastmonteurs waren uiterst correct en hebben netjes werk geleverd. Chapeau!

• Ervaring met: Kasten

Super service en hele mooie producten!

Ik ben goed geadviseerd met betrekking tot behang en gordijnen waarna de bestelling vlot gedaan was en ik producten van goede kwaliteit binnen kreeg. Mega bedankt, ik ben echt super blij met alles!

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Super snel en netjes opgehangen. Vriendelijke mensen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Prima keuze om je huis in te richten

Woninginrichting-Aanhuis heeft een ruim assortiment en voor ieder wat wils. Personeel is vriendelijk en klantgericht en heeft goede ideeën. Zeker een aanrader om te gaan kijken en je droomhuis te realiseren Levering duurt nu iets langer door de Corana maar daar wordt duidelijk over gecommuniceerd. Erg tevreden en het resultaat mag er zijn!

Fantastisch!

Behangen, schilderen, trapbekleding, rolgordijnen en kastenwand, plannen gemaakt begin van de zomer, na prettig contact in winkel alles uitgezocht en planning gemaakt voor eind november. In totaal 7 dagen [2 weken] alles uitgevoerd naar zeer tevredenheid, wat kleine dingetjes nog te herstellen, maar dat wordt binnenkort aangepakt. Zowel in winkel als al het uitvoerende personeel als zeer prettig ervaren.

• Ervaring met: N.v.t.

Mijn ervaring met Woninginrichting-aanhuis is prima.

Er wordt tijd genomen om wensen aan te horen en mogelijkheden aan te geven. Zij adviseren wat in jou situatie het beste is. De uiteindelijke uitvoering is perfect gedaan. Super strak.

• Ervaring met: Vloeren

Als je op afspraak komt ondanks dat er meer klanten komen blijft de verkoper jou helpen dat vinden wij erg klant vriendelijk en super service.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies en mooi resultaat

We hadden voor onze nieuwe woning van alles nodig. Verschillende gesprekken gehad met een stylist waardoor er ideeën aan de hand worden gedaan waar je zelf nooit op komt. Er wordt goed meegedacht om uit te komen binnen budget. Uitvoering was prima en het eind resultaat is erg mooi geworden.

• Ervaring met: Verf en behang

Kwaliteit, vakwerk en service zijn uitstekend.

Deze keer de trap laten bekleden met marmoleum, is in een woord prachtig geworden, ook de raambekleding is vandaag geleverd en opgehangen, dit maakt mijn woonkamer helemaal af. Firma "Aan Huis Lelystad" tot het volgende project de raambekleding voor de keuken.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Mooi compleet assortiment, vakkundig advies en een warm welkom!

De nieuwe winkel in Lelystad is erg mooi geworden, gefeliciteerd! Wij hebben heel goede ervaringen met Woninginrichting-aanhuis in Lelystad en de volgende aankoop hebben we al op het oog. Deze zaak met de naastgelegen winkel van Henders en Hazel is een fijne combi om inspiratie op te doen. Erg prettig om in onze eigen woonplaats zo goed terecht te kunnen voor de inrichting van je huis.

Onze favoriete winkel

Wij zijn al jaren trouwe klanten van Woninginrichting-Aanhuis. Toen ik 6 jaar geleden introk bij mijn vriend was er 1 voorwaarde , de woonkamer moest echt opgeknapt worden ( het was echt een mancave) we kwamen al snel uit bij woninginrichting aan huis omdat we beide ons herkennen in deze stijl. Ons favoriete merk is Henders and Hazel ..ik kan gerust zeggen dat in der loop van jaren onze hele woonkamer een showroom is van deze winkel ahahah we hebben onze vloer, banken , tv meubel, eetkamerstoelen, loungestoel en behang allemaal hier gekocht. Eigenlijk als we op zoek gaan naar iets nieuws dan gaan we als eerst hier heen. We worden altijd goed geholpen , als we binnen komen herkennen de medewerkers ons meteen , dit geeft een fijn gevoel, het voelt een beetje als familie. Ze zijn niet opdringerig en je mag zelfs testers mee nemen naar huis om te kijken of het bij je interieur past. We zijn natuurlijk bij de opening geweest van de nieuwe winkel, we waren super nieuwsgierig en wat is het mooi geworden. Ook zijn we weer bij de Henders en Hazel geweest omdat we een stoel en kleedje nodig hadden voor in de babykamer. Er komt een lief klein jongetje aan in januari en die moet natuurliji wel een mooi kamertje krijgen ;). Als je mooie spullen van goede kwaliteit zoekt ga dan zeker naar deze winkel. Wij kiezen geen andere winkel meer om te shoppen voor onze interieur. jullie zien ons snel weer! groeten Indra en Chantal

• Ervaring met: N.v.t.