Geweldige service, kwalitatief uitstekende materialen.

Zowel de inbouwslaapkamerkast, als de gecombineerde boekenkast met werkblad zien er fantastisch uit, geadviseerd en ontworpen m.b.v. Esther en voldoen helemaal aan onze wensen. De PVC-vloer is een eye-catcher en we krijgen van iedereen complimenten over de kwaliteit en hoe het er uit ziet. Met dank aan Robert en Esther, die de bijpassende kleur op de muur heeft geadviseerd. Wij kunnen dit bedrijf aan iedereen aan bevelen, indien je op zoek bent naar kwaliteit en design. Ook het uitvoerend personeel luisterde goed naar onze wensen en voerde die uitstekend uit.

• Ervaring met: Kasten

Goed advies en goede service.

Goed advies met uitzoeken. Snelle levering en goede kwaliteit van materiaal en prima montage.

• Ervaring met: Vloeren

Betrokkenheid, meedenken, creativiteit, oplossingen, geen gedoe

Het team van Woninginrichting-Aan-Huis uit Horst is vanaf de eerste minuut (toen bestond ons huis alleen op papier) tot en met de nazorg uitermate betrokken, zowel het team in de winkel, maar ook de stoffeerders. Zeer goede adviezen en suggesties gebaseerd op ervaring. Samen met ons als eigenaren, maar ook met de andere leveranciers (bijv. electriciën ivm. domotica), pro-actief en oplossingsgericht gewerkt. Geen discussies over futiliteiten. Producten afgenomen, inclusief installatie: * PVC-vloer * raambekleding (inbetween gordijnen, verduisterende overgordijnen, houten blinds, jaloezie, plissé) * horren

• Ervaring met: Raamdecoratie

Een bijzonder fijne en prettige ervaring, een aanrader

We zijn heel fijn en goed geholpen ,men had alle tijd voor ons ,alle mogelijke oplossingen liet men zien en werden besproken . Verder was alles erg mooi afgewerkt en gemaakt , ook is alles uiterst vakkundig geïnstaleerd en opgehangen . Een fijn team,

• Prijsniveau N.v.t.

Super service!!!

Vanaf het moment dat we de winkel inkwamen was het een fijne ervaring. Onze wensen werden duidelijk op papier gezet en we kregen goed advies over welke raamdeco het beste paste bij ons interieur. Alles werd tijdig geleverd en heel kundig gemonteerd. Wij hebben het als heel prettig ervaren en een volgende keer zullen we ze weer vragen voor inbouwkasten en raamdeco.

Professionals

Ik ben zeer vakkundig geholpen bij het samenstellen van de stoffering van mijn nieuwe woning en klantvriendelijkheid staat echt voorop bij Horst totaal. Er valt veel met hen te overleggen en er wordt niet gedacht in problemen maar in oplossingen. Ik ben super tevreden!

• Ervaring met: Buitenzonwering

Goed advies, Fijne service

We zijn erg tevreden met onze aankoop, netjes geregeld en geïnstalleerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Top service alles volgens afspraak geleverd, echt vakwerk.

We zijn zeer tevreden over de communicatie en samenwerking met Aan Huis in Horst. Ze hebben alles volgens afspraak geleverd en geven goed advies over kleur en stoffen en materialen. Het zijn gewoon in een woord vakmensen.

Correct volgens afspraak afgehandeld

Vriendelijk personeel waardoor ik geholpen ben. Keurig advies gekregen aan huis en in de winkel. Zowel aan tijdens de verkoop als tijdens de montage als erg prettig ervaren.

Super service

Fijn geholpen met uitzoeken van stoffering en vloeren voor appartement van ouderen. Mevr wilde graag de eigen vitrage uit de vorige woning meenemen om te combineren met de nieuwe gordijnen. Zonder extra kosten op maat gemaakt.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies ontvangen over vloer en kleurgebruik

Vanwege de coronamaatregelen zijn 2 medewerker bij me thuis geweest met stalen. Dit verliep erg prettig, er werd goed meegedacht en doordat ik een vinylvloer heb aangekocht kreeg ik ook advies over het kleurgebruik op de muren van mijn bovenverdieping. Toen ik daar later nog twijfels over had, kon ik een nieuwe afspraak maken in de winkel en hebben we alles nog eens samen doorgenomen. De styliste dacht goed mee over wat bij mij en mijn huis zou passen, en omdat ze mijn huis van binnen had gezien kon ze zich hierover een goed beeld vormen. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Goed ingespeeld team die de tijd voor je nemen en met je mee denken!

zeer positief

Wij hebben raambekleding gekocht en interieuradvies gehad, beiden waren super verzorgd. We zijn in de winkel geweest voor advies en Esther heeft ons daar al goed op weg geholpen. Daarna is er nog advies gegeven op het huisadres. Dit verliep op een zeer prettige manier en er werd goed meegedacht om tot een mooi eindresultaat te komen. Het plaatsen van de raamdecoratie ging prima en er werd netjes gewerkt. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat, tot vakmensen.

Helemaal top!

Een bedrijf met super advies, service en vakmanschap!

• Ervaring met: Vloeren

prima advies, denken goed mee met de klant

mooie overzichtelijke showroom deskundig advies, verstand van materiaalkennis team werkt goed samen, zowel in de showroom als thuis bij het plaatsen van de raamdecoratie.

Goede vriendelijke service

Na een fijn gesprek in de winkel, met de juiste hulp en expertise hebben we gordijnen en een rails besteld. Tijdens het opmeten van de gordijnen toch nog besloten om een andere kleur te kiezen. Ze hadden de stalen meegenomen wat erg fijn was! Na een paar weken kwamen de monteurs de gordijnen al ophangen. Heel netjes gedaan. Super maatwerk! Er hangt een prijskaartje aan, (voorheen alleen maar gordijnen van leenbakker gehad) maar we zijn super tevreden! De gordijnen zijn prachtig afgewerkt, hangen fantastisch en glijden soepel door de rail... Kortom; Prijzig, maar zeker het geld waard! Zeer tevreden...

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goed advies, nette service en installatie.

In de winkel geadviseerd door Esther. Duidelijke uitleg over de mogelijkheden en advies over kleuren. Inmeten en installatie gebeurde vakkundig en er werd netjes gewerkt.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Geweldig mooie PVC vloer!

We hebben een geweldige mooie pvc vloer besteld bij wooninrichting aan huis. In de winkel. We zijn eerst zeer goed geadviseerd van de voor en nadelen van de vloer en welke wel of niet geschikt was voor een woonkamer. Toen samen rond gekeken welke vloer en van 3 verschillende pvc vloeren kregen we stalen mee naar huis. De medewerkster was heel erg behulpzaam en niks was te veel. Na een paar dagen onze beslissing genomen en de vloer besteld. Toen kwam er een medewerker in huis meten. Gezellig mag ik het wel noemen hoe deze mensen met je om gaan. Daarna kwamen de werkmannen de vloer leggen. Wederom kregen we goed advies van deze mannen. Eerst werd de vloer geegaliseren en na het weekend kwamen ze de vloer leggen. Dit alles ging lekker snel en na onze tevredenheid en was in één dag voor elkaar. Deze mannen mogen van mij wel altijd onze vloer komen leggen. Vlotte babbel en niet te beroerd om toch nog dat extra kastje te belegen met het pvc. Top gedaan mannen! Ten slot kregen we een starterspakket om de vloer schoon te maken. Ook allemaal heel fijn We zijn helemaal blij met onze mooie nieuwe vloer en gaan er jaren van genieten! Dank jullie wel!

• Ervaring met: Vloeren

excellent service, professional and Nice people

very pleased

Perfect.

Zeer tevreden zowel met de geleverde producten als de wijze waarop ze werden gemonteerd.

Fantastisch geholpen

Wij zijn onlangs verhuisd en kozen voor een hele nieuwe stijl. Spannend want we hadden we wat in gedachten maar dat was redelijk kleurrijk. We werden in Horst geholpen door Esther en zij is -naast aanstekelijk enthousiast- ook erg professioneel. Ze kent haar vak en heeft ons dusdanig geholpen dat ons initiële plan aangevuld is met zaken die we zelf nog niet hadden bedacht. Niks was te gek (denk aan dat ik met het nieuwe kleed onder de arm de winkel in kwam en stoelen in de naastgelegen winkel ging halen om kleuren te matchen) en ze heeft in alle keren dat we haar hebben gesproken (coronaproof overigens) alle tijd voor ons genomen. Ook toen bleek dat onze wilde plannen net iets te wild voor onze beurs waren, heeft ze passende initiatieven geboden. Het inmeten en de opvolgende installatie is eveneens zeer professioneel geweest. Nadat we de sleutel ontvingen van onze woning hebben we ons binnen een week geïnstalleerd met behulp van Woninginrichting-aanhuis en vanaf de dag dat het klaar is, voelen we ons er helemaal thuis. Wij kunnen niet anders dan Woninginrichting-aanhuis (en dan specifiek het team van locatie Horst) meer dan aanbevelen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Eva, Hartelijk dank voor de mooie review. Super om te horen dat je goed bent geholpen door Woninginrichting-Aanhuis.nl Horst en dat het een 'thuis' is geworden. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

we zijn super goed geholpen.

We zijn goed geholpen,en de traprenovatie is prima gemaakt. Goede service en vriendelijk.

• Ervaring met: N.v.t.

vertrouwd adres voor persoonlijke service, goed advies en vakmanschap

We hebben al meerdere malen samengewerkt met het team van Wooninrichting aan Huis, Horst. Voornaamste reden om opnieuw voor dit team te kiezen is de no-nonsense aanpak, goede service, praktische adviezen en zeker ook de vlotte en kundige montage/oplevering. De heren en dame zijn stuk voor stuk heel prettig om mee samen te werken. Bedankt allemaal, we zijn heel blij met het eindresultaat! Tt de volgende keer weer!! Gr. Ellen/Maurice

• Ervaring met: Raamdecoratie

Totaal ontzorgd met oog voor klant

Alweer even geleden kwamen we net na aankoop van ons huis langs in de showroom van woninginrichting aan huis in Horst. Eigenlijk alleen voor raambekleding maar we zijn met een pvc vloer, plinten, behang en gordijnen vertrokken. Later is de keuken en bijkeuken ook aangepakt in dezelfde pvc en zijn de waterschade ongelukken soepel opgelost!

Goed interieuradvies

Voor de inrichting van mijn eerste huis, ben ik naar Woninginrichting-aanhuis.nl gegaan om vrijblijvend interieuradvies te krijgen. Samen met de interieurstylist hebben we gekeken welke vloer het mooiste passen bij mijn meubels, ook kreeg ik advies over welke kleuren van de muren het beste kon maken. De vloer is vakkundig gelegd en afgewerkt door Woninginrichting-aanhuis.nl. Nu de woonkamer af is, kan ik alleen maar zeggen dat ik heel erg blij ben met het eindresultaat voor zowel het interieuradvies dat ik van Woninginrichting-aanhuis.nl als ook met de gelegde vloer.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Roel, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat jullie samen tot een mooi eindresultaat zijn gekomen. Daar doen we het voor bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Veel woonplezier in je woonkamer en geniet! Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.