In augustus klopten wij aan bij Wooninrichting aan Huis in Groningen. We kwamen in eerste instantie alleen voor een stalen deur, maar al snel bleek dat WAH een totaaloplossing kon bieden voor egaliseren, plaatsen van vloerverwarming, PVC vloer, plinten en montage van een prachtige dubbele binnendeur in stalen frame. De gehele planning werd verzorgd door de heer en mevrouw Skokic. Aan alles werd gedacht en tot onze grote verrassing is de verbouwing van onze benedenverdieping zonder enkele vertraging verlopen. De medewerkers die wij hebben mogen begroeten waren vriendelijk, netjes, vrolijk, ongelofelijk precies en altijd op tijd. Wij konden zelfs met een gerust hart de sleutel van onze woning meegeven aan hen. In een tijdbestek van ongeveer 6 weken zijn alle werkzaamheden verricht. Er werd echt moeite gedaan om de planning af te stemmen met de planning van onze stukadoor. Gaandeweg de tijd werden we goed op de hoogte gehouden over de voortgang en er werd een realistische verwachting ten aanzien van de planning gegeven. Bij het egaliseren is als service de toiletruimte even meegenomen. Dit had niet gehoeven, maar was een kleine moeite aldus een van de medewerkers. De PVC vloer werd in één keer strak gelegd, ondanks allerlei ingewikkelde rondingen en hoekjes. Om het extra mooi af te werken is er zelfs een flexibele plint geplaatst op de ronde delen van de muur. Bij het plaatsen van de stalen deuren zijn per ongeluk wat muren beschadigd geraakt. Dit werd gemeld door de medewerkers van het bedrijf nog voordat wij het zelf zagen. Meteen werd aangegeven dat deze schades verholpen zouden worden en inmiddels is dit voor het grootste gedeelte al gedaan. Het meest plezierige is dat er na het zakendoen direct werd gezegd: 'als er iets is, noem het dan want dan lossen wij het op'. En tot dusver is daar geen woord aan gelogen geweest. Al met al zijn we enorm blij én zeer aangenaam verrast dat er vandaag de dag nog bedrijven bestaan die service écht hoog in het vaandel hebben staan. Daarom via deze weg: Nena, Zoran en geweldige werkmannen, hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen!!!

• Ervaring met: Vloeren|Deuren|Specials

Beste familie ten Boer, Wat super dat jullie zo tevreden zijn met de gehele verbouwing van jullie woning. Erg bedankt voor de review. Fijn om te horen! Heel veel plezier gewenst met jullie nieuwe inrichting! Groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

We zijn bij AanHuis Groningen (ook wel Kaza Interieur) uitgekomen omdat we een bedrijf zochten die voor onze nieuwe woning (een nieuwbouw huis) kasten op maat konden leveren. Eén maal bij en in gesprek met AanHuis bleek dat ze ook de houten vloer, tapijt, karpet en raamdecoratie konden leveren. Daarnaast bleek dat AanHuis ook kon helpen met stucwerk, behangen, sauzen en plinten aanbrengen. Voor ons betekende dit dat we heel veel werkzaamheden in één hand konden neerleggen, hetgeen ons uiteindelijk veel afstemmingswerk bespaard heeft. Het viel ons op dat AanHuis een goede combinatie heeft van advisering omtrent de inrichting, kennis van materalen en de technische (on)mogelijkheden. Vanaf het eerste contact heeft AanHuis ons goed geadviseerd, waarbij we uitgegaan zijn wat we mooi vonden en niet zozeer van de prijs. Natuurlijk was niet alles financieel mogelijk, maar binnen hetgeen we mooi vonden konden werden er altijd goede alternatieven aangedragen. De levering en montage van alles wat we besteld hebben verliep zo goed als probleemloos, waarbij AanHuis zich zeer flexibel opstelde op het moment dat bij ons de oplevering van onze woning uitgesteld werd en werden problemen zeer snel en naar tevredenheid opgelost. Samengevat zijn we zeer tevreden over de dienstverlening van AanHuis, dit betreft zowel hetgeen we gekocht hebben als de levering en montagewerkzaamheden.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang

Ivona heeft ons prima interieur adviezen gegeven, een echte vakvrouw. We zijn zeer tevreden over hetgeen dit bedrijf aan ons heeft geleverd.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang

De sympatieke mensen van Kaza Interieur hebben heel goed meegedacht, kwamen met fijne alternatieven om vloer en raamdecoratie in lijn te brengen met het budget, de planning was perfect en het eindresultaat is bijzonder mooi geworden.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Wij zijn zeer tevreden over de creativiteit, de service, de flexibiliteit, de vriendelijkheid en de kwaliteit van het geleverde werk. Inmiddels meerdere diensten en producten van ze afgenomen. Aanrader!

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Verf en behang|Specials

Prima mensen en goede en tijdige service van hoog niveau.

• Ervaring met: Raamdecoratie