Geweldig; meedenkend en top werk afgelverd

Van begin tot eind een top ervaring met hulp bij de zoektocht, flexibel bij planning voor tapijt leggen tot de geweldige afwerking

• Vestiging: Lelystad, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Voldoet voorlezing aan de verwachting, ook super gelegen door Arjan

• Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Wormerveer, Aanhuis.nl

Topservice!

Vriendelijk personeel, goed advies en uiteindelijk een prachtige vloer! Aanrader!

• Vestiging: Leiden, Aanhuis.nl

Een fijne samenwerking

Snelle reactie en een mooi resultaat!

• Ervaring met: Verf en behang

Wat een toppers. In 1 woord geweldig. Het schilderwerk zo netjes De vloer prachtig gelegd. Een aanrader om bij jullie alles te laten doen.

• Ervaring met: Vloeren

We zijn zeer tevreden over het interieuradvies op maat in 3 D gegeven door Jeanne!

Jeanne luisterde goed naar onze wensen en is zeer geduldig. Zij is enthousiast en heeft een prachtig 3 D ontwerp gemaakt naast andere 2 D ontwerpen.

• Levertijd N.v.t.
  • Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Goed ontzorgd en heel blij met het eindresultaat

Wuijts heeft veel tijd besteed aan het meedenken over de aankleding van ons nieuwbouwhuis: met ideeën, creativiteit en goede adviezen. De periode voor de werkzaamheden bleek krap, naar het is ze gelukt om onze muren, vloeren en raam bekleding op tijd te leveren. En als iets niet meteen goed was, was er steeds een plan B. Goede vriendelijke service en hoge kwaliteit werk!

• Vestiging: Tilburg, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Geweldig!

De planning was strak, maar is tot een goed einde gekomen. Over het resultaat van de verschillende onderdelen ben ik uitermate tevreden. Over de communicatie idem dito. Vlot, professioneel en oplossingsgericht. Het scheelde mij een hoop stress.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede en vakkundige service

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad

Fantastisch

Deskundig advies, snelle levering en zeer netjes gemonteerd. Heel erg blij mee!

• Vestiging: Heerenveen Bronsnijder, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Ik ben goed geholpen. Mijn vloer was onverwachts niet leverbaar en ik werd in de tussentijd goed op de hoogte gehouden van een evt nieuwe levering of om een alternatief uit te zoeken. Prima service en vriendelijk personeel.

• Ervaring met: Vloeren

Gelukkig zijn er nog van dit soort winkels

Het is fijn dat er nog van dit soort winkels zijn, die niet zo massaal en onpersoonlijk zijn als bijvoorbeeld de Kwantum, Praxis ed. En ook weer niet zo klein dat je er weinig kan vinden. Het tapijt is goed en vakkundig gelegd, en er werd goed meegedacht over de datum van het leggen. Helaas viel de vloerbedekking zelf wat tegen, je ziet elke voetstap, misschien had ik daar iets meer informatie over kunnen krijgen of gewaarschuwd voor kunnen worden. Leuk en attent dat ik nog een plantje kreeg na afloop.

Ik ben zeer tevreden!!!

Ik ben uitstekend geholpen door vriendelijk personeel. Door super advies van Mireille heb ik in mijn nieuwe huisje prachtige kleuren op de muren (behang) en een heele mooie PVC laminaat op de vloer. Alles is volgens planning geleverd en gedaan. Speciaal woord voor de man die de vloer heeft gelegd: zeer strak gedaan, echte vakmanschap!!! Bedankt voor alles

Snel en goed geholpen!

Snel en goed geholpen door Tom. Gordijnen waren er met 4 weken en werden binnen 3 dagen al opgehangen. Goede service.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Ontzettend winkel met groot assortiment waar ik vooral goed geadviseerd ben.

Als je gaat verbouwen is het zo top om in een winkel iemand te treffen die nadenkt over wat jij wil en dan aanvullende ideeën oppert.

Goede service en vakmanschap

Ik heb mijn vloer bij jullie gekocht. Wist precies wat ik wilde dus geen input nodig daarvoor. Wel goed advies over ondervloer en de vakmanschap bij het leggen was perfect! Ik vond jullie wel boven gemiddeld duur en heb gekeken naar raambekleding maar dat was me echt te duur voor wat het was.

• Ervaring met: Vloeren

Fijne winkel en goede service

Mooie winkel en fijn geholpen. We hadden trufit jalouzieën besteld voor de slaapkamer en de keuken. Helaas bij levering bleken verkeerde jalouzieën besteld te zijn. Honderd maal excuses, in de winkel, via de telefoon en de mail. Na 2 weken kwamen de goede binnen. We zijn er heel blij mee en ze zijn heel mooi.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Aanhuis Mijdrecht levert mooie producten met uitstekende service.

Bij Woninginrichting-Aanhuis Mijdrecht hebben wij de raambekleding en een inbouwkast voor onze nieuwe woning besteld. Wij hebben in meerdere sessies uitstekend advies gekregen. Alles is daarna volgens planning geleverd en geplaatst. Prima gedaan. Wij zijn er heel blij mee! Onze speciale dank gaat uit naar Mireille, Tom en Chris van het team in Mijdrecht. Henk & Emmie van Lonkhuyzen

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Hans en Emmie, Wat fijn te lezen dat jullie tevreden zijn met de service en producten. Veel plezier gewenst me de nieuwe raamdecoratie en inbouwkast! Graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fijne winkel en zeer prettige samenwerking

Vanaf het eerste bezoek vol enthousiasme en zeer professioneel geholpen. Het gevoel was direct goed waardoor we besloten om de hele beneden verdieping te laten stofferen door aanhuis Gouda. Ze dachten goed mee, kwamen met mooie en verassende opties en gaven ons als klant ook de tijd en ruimte om weloverwogen beslissingen te nemen. Top service bij het plaatsen en daarna!

• Ervaring met: Vloeren

Goede en mooie kast en goede service.

Goede en mooie kast voor mooie prijs (korting actie gekocht). Een fout(je) bij levering werd goed en vlot opgelost. Technische tekening kon beter. Prettige medewerkers.

• Ervaring met: Kasten

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat de fout bij levering ook naar tevredenheid is opgelost. We wensen je veel plezier met de nieuwe kast op maat! Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

naar tevredenheid geleverd

klant vriendelijk bedrijf met goede adviezen.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer uitgebreid assortiment, er kan heel veel en hele goede service

Afgelopen maanden hebben we de trappen en vloeren op de 1e en 2e verdieping vervangen en een makeover uitgevoerd van de master bedroom (vloeren, muren, kasten). De begeleiding door Marwa was bijzonder prettig: laagdrempelig benaderbaar, meedenkend en zeer oplossingsgericht. Haar adagium "het komt goed", maakte ze waar! Dat adagium hebben we wel vaak gehoord, omdat er bij de verbouwing een en ander tegen zat, bv qua levering van materialen, waardoor we uit de planning gelopen zijn (maar welk bouwproject heeft daar tegenwoordig geen last van?). Maar alles werd naar tevredenheid snel opgelost en met het eindresultaat zijn we erg blij. Speciaal woord voor de mannen die de vloeren gelegd hebben: wat een vakmanschap! Zeer strak gelegd en ook deze mannen waren heel oplossingsgericht. Ze gingen duidelijk voor kwaliteit en niet voor snelheid.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Reinier, Bedankt voor het schrijven van deze fijne review! We zullen de complimenten doorgeven aan de desbetreffende medewerkers. Veel plezier gewenst met de nieuwe trappen en vloeren en graag tot ziens in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Wij zijn zeer tevreden

Er werd goed met ons meegedacht. We werden altijd vriendelijk ontvangen. De planning werd bewaakt. Alles is keurig op tijd geleverd!

• Vestiging: Tilburg, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Heel fijn

Goede en snelle communicatie, betrokken. Kn niet anders zeggen dat alles heel fijn verliep. Bedankt

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer professioneel en met veel passie geholpen

De verkoopster neemt alle tijd voor je onder genot van een kop koffie.

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl