PVC vloer laat los na vier jaar

In 2016 dure ondervloer en pvc vloer laten leggen, in 2021 (!!!!) is deze afgekit en na 4 maanden trekt het nu krom en laat de lijm los. Geen gezicht natuurlijk, nu al drie maanden bezig en vijf keer contact maar nog steeds niemand langs geweest. Bizar...

• Vestiging: Den Haag Willem de Zwijgerlaan, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uitstekend geholpen door Wim Mos - Aan Huis Den Haag

Voor de aankleding ons nieuwe appartement in Kijkduin kwamen wij terecht bij Wim Mos. (Aan Huis - Den Haag). Hij heeft ons op een heel prettige manier geadviseerd bij het maken van onze keus voor de wandafwerking, (over)gordijnen, in betweens en jaloezieën. Nam hier uitgebreid de tijd voor en kwam zelf in ons appartement om alles op te meten. De levering ging in prima overleg waarbij Wim mee dacht en wij alles zelfs nog wat eerder geleverd kregen. Gordijnen, jaloezieën, in betweens: in een keer goed van maat en keurig opgehangen door medewerker Leo. Kortom, wij zijn super tevreden over het hele proces en de begeleiding van Wim.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Netty, Wat een leuke review om te lezen. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat je tevreden bent over het hele proces. Veel woonplezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Bar en boos

Op de slaapkamer zou sisal vloerbedekking worden gelegd. Om 17.05 komt de stoffeerder, om 17.30 is deze klaar. Na 3 dagen begint de vloerbedekking te bobbelen. Een andere stoffeerder komt kijken en ziet dat de vloerbedekking ondeskundig is gelegd en onvoldoende is gelijmd. Hij moet worden vervangen. Bij het lostrekken van de vloerbedekking blijft de foamlaag achter. Men vond het te veel werk deze te verwijderen en besloot daarom tot het leggen van tapijttegels (8mm, waardoor de net op maat gemaakte gordijnen niet meer pasten). Doordat de nieuwe ondervloer niet is verlijmd en het sisal een andere werking heeft dan de tapijtegels gaat het al snel aan alle kanten opkrullen. Dat heb ik nu 10 weken geleden gemeld. Er is toen uiteindelijk wel een afspraak gemaakt dat de stoffeerder opnieuw zou komen kijken, maar die is nooit gekomen. Op mijn 3 mails daarop volgend is nooit enige reactie gekomen.

Vakkundige en betrouwbare professionals

Wim Mos heeft voor ons de vloeren, raamdecoraties, wandverzorging en kast op maat geadviseerd en verzorgd. Alles op één adres besteld nam ons dat heel veel werk qua coördinatie uit handen. De diverse soorten raamdecoraties, de vloeren, de wanden en kast werden vakkundig voor ons op maat gemaakt en verzorgd. Prettige professionals om over de vloer te hebben. En alles stipt op tijd volgens afspraak, zodat de verhuizing zonder stress kon plaatsvinden.

Erg tevreden

Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij door Wim Mos de wanden laten afwerken (renovlies incl. sauzen) en de (pvc) vloer incl. plinten laten leggen. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. De vloer ligt er strak in en de wanden zijn erg mooi afgewerkt. Ook het contact vanaf de eerste keer dat wij de winkel binnenkwamen tot en met het einde van de werkzaamheden verliep heel prettig. Er werd snel gereageerd op onze vragen en we werden van een eerlijk en goed advies voorzien. We zijn alweer terug geweest om te kijken naar bekleding voor onze trappen.

• Levertijd N.v.t.

Fantastische winkel!

Een hele fijne winkel om zaken mee te doen. Wim is een zeer prettig contactpersoon en gaat niks uit de weg. Flexibel, professioneel en heeft echt verstand van zaken. Ontzettend blij met onze nieuwe PVC vloer en de montage hiervan.

• Ervaring met: Vloeren

Geen idee welke vloer u moet kiezen? Vraag Wim Mos! Geschikte adviezen, kwalitatief goede vloeren, dacht met mij mee en stond altijd paraat voor me. Zelfs in de avonduren! De vloer ligt inmiddels in mijn woning en ik ben er erg blij mee. Snelle levertijd en goede service achteraf. Het prettige is dat ik stalen kon mee nemen om thuis nog eens goed te bekijken welke vloer geschikt is voor mijn woning en welke vloer mij zelf aansprak. Zo moest ik niet een vloer in een korte tijd kiezen, maar kon ik er een aantal dagen over na denken. Wellicht prijzig, maar kwaliteit kost ook wat! Danny, degene die de vloeren heeft gelegd, was super prettig in de communicatie! Iemand die mij vertrouwen gaf en rustig alleen in mijn woning kon achterlaten. Heeft snel werk geleverd en was zeer nauwkeurig in het werk. Ook aan hem kon ik altijd mijn vragen stellen. Hij keek met mij mee naar de stalen en bevestigde mijn keuze. Iedereen hielp mee en dacht mee. Top team!

• Ervaring met: Vloeren

Dat horen we graag, bedankt!

Goed advies van Wim Mos bij het uitzoeken van PVC-vloer. De vloeren zijn heel mooi gelegd door Leon. Dank aan allebei.

• Ervaring met: Vloeren

Deze mensen luisteren naar je wensen en voeren uit wat er wordt afgesproken! En geen dag te laat, alles netjes op tijd. Na een lange verbouwing met de nodige kopzorgen was dit echt een verademing! Mooie inbouwkasten en grote Inside vouwgordijnen laten plaatsen! Goed advies en mooi resultaat. Wim Mos en zijn team zijn helemaal top! Dank je wel! Fam. Roest - Wassenaar

• Ervaring met: Raamdecoratie|Kasten

We are very satisfied with Wim Mos Wonen, for its good advice, service, professionalism, and very good work in our house. 我们新买的房子的一切装修 -- 地板,楼梯,墙壁,整体衣柜,窗帘窗饰等,全部由海牙的Wim Mos Wonen 公司做的。我们对这家公司的设计,专业精神,施工质量非常满意,并在此向中国同袍推荐这家靠谱的装修公司。

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang

Klantvriendelijk, goede service, prima stoffeerder die keurig en met vakmanschap werkt. Leuk contact met Wim Mos die bij huisbezoek t.b.v. het meten van de vloer zeer vertrouwd op ons over kam. Een dikke aanbeveling om door Wim Mos Wonen je huis te laten stofferen e.d.

• Ervaring met: Vloeren

Hier wordt ouderwets vakwerk geleverd. Vroeg beginnen en doorgaan tot het klaar is. Maatwerk is ook maatwerk. Kortom hier wordt je als klant/koning behandeld.

• Ervaring met: Kasten

Geachte heer/mevrouw, bedankt voor dit fijne compliment.

I had an inbuilt cupboard from Wim Mos Wonen and had the best service and quality I've had during my 7 years in Holland. Mr Mos was very professional, friendly and helpful and always on time for appointments and delivery of goods. The cupboards are of high standard and quality, the installation went smoothly and the guy who installed did an excellent job including cleaning up afterwards. The price of the whole "package" was reasonable; happy to pay my bill especially when I'm so pleased and happy with my new cupboard and the pleasant experience I had while dealing with this shop. I can warmly recommend them!

• Ervaring met: Kasten

Wim Mos Wonen voldoet aan hoge eisen vwb klantvriendelijkheid, service, het nakomen van afspraken - altijd stipt -, de uitvoering van het bestelde, Kortom ik kan deze woninginrichtingszaak van harte aanbevelen.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten

Bij Wim Mos Wonen wordt je als klant altijd hartelijk ontvangen en goed ingespeeld op al je wensen. Buiten dit krijg je ook zéér vakkundig advies en loop je altijd met een goed gevoel de deur uit! Kortom: een echte aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie|Kasten

In een woord een geweldige zaak met een hartelijke en deskundig advies. Echt aan te bevelen !

• Ervaring met: Vloeren|Kasten

Vakkundig, heel service gericht, mooie sortering, meedenken wat goed is voor de klant. Resultaat is een super mooie inloopkast en dito raambedekking. We hebben vrienden en collega's reeds doorgestuurd die een zelfde goede ervaring hebben.

• Ervaring met: Raamdecoratie|Kasten

Dhr. Mos is zeer servicegericht en denkt met je mee. Niets is hem teveel om de klant ten dienste te zijn. Draagt alternatieven aan als eerste keus te duur blijkt te zijn. De kwaliteit van de producten is prima. Ik zal Mos Wonen zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie|Kasten|Buitenzonwering

Ik ben heel goed geholpen bij het uitzoeken van een pvc vloer voor in mijn kapsalon. Veel uitleg gekregen over het materiaal en verschillende kwaliteiten. Eerst had ik zelf een kleur gekozen maar nog wat twijfels. Wim Mos, creatief als hij is gaf mij al snel de juiste kleur voor mijn salon. De vloer is snel en vakkundig gelegd, en voor een mooie prijs Mijn klanten zijn ook zeer enthousiast. En ik zelf natuurlijk ook. Blij dat ik de winkel van Wim Mos Wonen gevonden heb. Een echte aanrader....