Top.

Aardig, professioneel en komen hun afspraken na.

TOP

Onze ervaring met de adviseurs van woninginrichting aanhuis is in één woord TOP. Er werd met ons meegedacht, prettig samen gewerkt en geen enkele vraag was te gek of teveel. Het resultaat was boven verwachting en het contact meer dan klantvriendelijk en ook gewoon gezellig. Als we weer iets nodig hebben weten we waar we terecht kunnen.

• Ervaring met: Kasten

Prima service en goede kwaliteit

We hebben zowel vloeren / plinten als gordijnen / horren bij woninginrichting aanhuis geregeld. Het grote voordeel is dat je makkelijk stalen kunt lenen om te passen in je eigen huis, en dat ze goede tips hebben gegeven. Niet helemaal een 10, vanwege wat kleine schoonheidsfoutjes (plinten eerst verkeerd - maar vervolgens de goede). Uiteindelijk is dat ook helemaal goed gekomen.

• Ervaring met: Vloeren

Onwijs tevreden met de service van Woninginrichting Aanhuis Den Bosch!

Het afgelopen jaar ben ik voor mijn nieuwbouwwoning erg goed geholpen door Woninginrichting Aanhuis. Zo ben ik zeer tevreden over alle hulp die ik van Lois en Nicole heb gekregen. Dit voor de vloeren, trapbekleding, raamdecoratie en horren. Ook over de kwaliteit van de producten ben ik zeer tevreden. Een grote aanrader om naar toe te gaan!

fantastisch

Bij toeval in deze winkel terecht gekomen. Het vakmanschap en de creativiteit van Lois hebben ons steeds weer verrast. De contacten met zowel Nicole en Lois waren erg prettig. De dames denken mee, maken heldere afspraken en komen deze ook na. Ze kunnen zich goed inleven in onze woonsituatie en smaak maar dagen ook wel een beetje uit waardoor het resultaat mooier is geworden dan we eigenlijk hadden kunnen dromen. De leveranciers die we over de vloer hebben gehad waren ook prettig in de omgang en vakbekwaam.

Uitstekend advies en service

Met behulp van een stijl advies de keus gemaakt voor wandkleuren, gordijnen, wanddecoratie, raamdecoratie en zonwering. Uitstekende schilders en montage van alles. Tussentijds was de verkoopafdeling uitstekend te bereiken en enorm service gericht. Wij zijn heel blij met onze keuze van Woninginrichting aan huis Den Bosch. Bij het keuzeveld ervaring met, kan slechts een veld gekozen worden, maar wij delen ervaring m.b.t. kasten, raamdecoratie, verf stijladvies, buiten zonwering raam decoratie, verf en behang, stalen deuren

• Ervaring met: Buitenzonwering

Geweldige service klantvriendelijk leuke verkoopster goed geholpen

Flexibel en klantvriendelijk.

Nemen de tijd voor de klanten. Denken bij problemen met je mee om tot een goede oplossingen te komen. Zetten je als klant niet onderdruk en je krijgt ruimschoots de tijd om op de offerte terug te komen en aanpassingen te maken. En ze hebben een ruime keuze in vloeren en vitrage. En ze verzorgen als je dat wenst de complete woning inrichting, lekker makkelijk met de planning.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Professionele mensen, zowel de adviseurs als degene die de opdrachten uitvoeren.

Er was aandacht voor jou als klant en de service was zeer goed.

• Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Zeer klantvriendelijk en een goede service

Nadat we alles hadden uitgekozen, vloerbedekking, raam decoratie en 2 wand kasten op maat gemaakt, hebben we nog verschillende keren contact gehad met elkaar. Altijd hadden ze alle tijd en dachten goed mee, waardoor we toch op een andere kleur vloer bedekking uitkwamen, wat beter bij de keuken paste. Toen we een paar aanmerkingen hadden na het leggen van de vloerbedekking kwamen ze zelf kijken en alles is tot ieders tevredenheid opgelost. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen bij iedereen.

• Ervaring met: Vloeren

Super goed advies en ideeën en top service, zeer tevreden….denken mee!

Goede ervaring met Lois en Nicole, super goede service, oplossingen bij vragen etc. Al met al zeer blij met alles voor onze nieuwe woning. Niet allen gordijnen, jaloezieën, maar ook onze horren, schuifwanden kleding kamer en berging, voorzet kast garderobe, echt top…..meegeholpen met installeren ondanks dat we het zelf zouden doen…TOP, bedankt Lois en Nicole. Gr. Pierre en Marjon

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste familie Van Loon, Bedankt voor het schrijven van deze prachtige review. Fijn dat jullie zo goed zijn geholpen bij onze vestiging in Den Bosch. Een pluim voor alle medewerkers. Geniet van jullie mooie woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Woninginrichting-Aanhuis.nl Hoofdkantoor

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met de geleverde diensten en producten van Woninginrichting-aanhuis.nl Den Bosch. Zeer professioneel en komen al hun afspraken na.

• Creativiteit N.v.t.

Fantastisch

We zijn hier enorm goed geholpen met het uitzoeken van onze vloer de expertise van de medewerkers is super, klantvriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Ook het leggen en plaatsen van de vloer en kastenwand is door vakmansen gedaan kan ze een ieder aanraden

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekend. Ik ben dik tevreden!!

Uitstekend. Ik ben dik tevreden!!

Perfect!

Horren en shutters laten plaatsen door Aanhuis woninginrichting. Van begin tot eind perfect geregeld. Ik ben dik tevreden en vooral complimenten voor de persoonlijke benadering.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Jetty, Bedankt voor je review en mooie complimenten. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fijne winkel met deskundig personeel

Zoek je een winkel waar je op een prettige vlotte manier geholpen wordt, dan ben je in het filiaal van 's-Hertogenbosch aan het juiste adres. Wij hebben in minder dan 2 uur tijd alle gordijnen, zowel vitrage als verduisteringsgordijnen, en de PVC vloer uitgezocht. Nicole heeft er voor gezorgd dat het egaliseren van de vloeren op korte termijn plaats kon vinden. De gordijnen zijn perfect op maat gemaakt en de vloeren liggen er prachtig bij. Kortom: wij zijn heel tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en goed geadviseerd. Lois is deskundig en denkt mee. Mensen die aan ons vragen om een adres voor woning inrichting sturen we naar jullie.

Perfect!

Vriendelijk, behulpzaam en professionele medewerkers. De Vloerlegger was een echte vakman en harde werker. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Prettig en ongedwongen

Kon er ongedwongen rondneuzen, en kreeg goed advies, vandaar dat ik mijn order bij woninginrichting aanhuis heb geplaatst.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Alle coördinatie uit handen genomen

Een stalen deur, raamdecoratie, hordeur, verf en behang, plinten, dicht maken van de trap en een op maat gemaakte werkplek. Alles allemaal binnen 3 weken en super op elkaar afgestemd. Blij met het eind resultaat en al het advies dat we hebben ontvangen

• Ervaring met: Specials

Heerlijk om als alleenstaande man aan het handje genomen te worden en alles uit te kunnen zoeken

Fantastisch. Ik kende jullie helemaal niet. Moest als man alleen m'n huis inrichten. Fijn om met een interieur advies te beginnen, vloer uit te kiezen, kleur van de muren, gordijnen, luxaflex, vloerkleed. Lois, Nicole en Lot hebben me GE-WEL-DIG geholpen ❤️.

• Ervaring met: Vloeren

Zeer tevreden, aanrader voor anderen

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

De persoonlijke aandacht en bezoek op locatie hebben geleid tot een advies op maat en een resultaat waar we zeer tevreden mee zijn.

• Ervaring met: Vloeren|Kasten