Professioneel en kwalitatief zeer goed.

Vandaag alle zonwering geplaatst. Zeer tevreden. Mannen keurig op tijd volgens afspraak. De plaatsing ging netjes evenals het opruimen. Pluim verdiend jongens. In de winkel zijn we keurig geholpen door Silke. Ook de wijziging in de offerte was geen probleem voor haar. Top!! Ik kan dit bedrijf in Apeldoorn zeer aanbevelen. Prettig in de omgang met ons. Dank voor alle goede zorg...... laat de zon maar komen.

Top service!

Wij zijn heel erg blij met onze mooie nieuwe vloeren. Aanhuis heeft bij ons in de keuken- bijkeuken en de gehele bovenverdieping PVC vloeren gelegd. Onze ervaring met Aanhuis zijn alleen maar positief. Goed advies, deskundige/ vriendelijke monteurs en afspraken worden nagekomen. Voor toekomstige aankopen mbt woninginrichting/stoffering zullen wij zeker weer naar Aanhuis gaan.

• Creativiteit N.v.t.

ontzettend blij met resultaat

ben erg blij met bedrijf . hele huis is gedaan. prachtig geworden. ontzettend fijn om een vast contact persoon te hebben. ze maken hele planning. merve en sylke jullie bedankt voor alles zeker ook voor jullie tijd. verder willen we jos bedanken. altijd secuur in zijn werk en stond altijd open als iets niet helemaal oke was Henry en Anneke

• Ervaring met: N.v.t.

Mooie producten en vakkundig personeel

WIAH heeft een breed aanbod met goede producten. Denken mee bij de inrichting van je huis. Het personeel is vriendelijk en vakkundig, en tot op het laatst betrokken bij de afronding.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Gewoon erg goed in war en hoe ze het doen

Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering hebben wi als erg prettig ervaren. De medewerkers waar wij mee van doen hebben gehad hebben kennis van zaken Weten ze het niet dan wordt het uitgezocht Er wordt helder gecommuniceerd Er wordt netjes en schoon gewerkt en er is oog voor de omgeving Al met al een bedrijf wat zeer aan te bevelen is

• Ervaring met: Vloeren

Deze unieke vloer was het wachten waard.

tussen de lockdown door via een afspraak de vloer uitgezocht voor onze nieuwe keuken. De levertijd was door gebrek aan grondstoffen langer, maar nu hij erin zit zijn we superblij met het resultaat

• Ervaring met: Vloeren

Goede en prettige ervaring met deze professionals.

Heel gelukkig met onze nieuwe gordijnen! Wens: natuurlijk, lichtdoorlatend, zacht, vloeiend, fris, mooie lichtfiltering. Dat is allemaal gelukt. Fijne samenwerking, goed advies, steeds alle tijd, prima communicatie, afspraken nagekomen. Ook over de vakkundige montage zeer tevreden. Professionele en klantvriendelijke mensen bij Aanhuis Apeldoorn.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Professioneel, hoge kwaliteit en goede services

Prima geholpen en geadviseerd in de winkel. Vakkundige en snelle montage.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede kwaliteit en vlot geregeld.

Telefonisch een afspraak gemaakt om langs te komen bij Woninginrichting-aanhuis.nl om nieuwe vouwgordijnen voor onze keuken uit te zoeken. Vervolgens goed en vriendelijk geholpen, daarna bij ons thuis nog opgemeten door Woninginrichting-aanhuis.nl en daarna al een vlotte levering (na ongeveer 5 weken) van de gordijnen die netjes bij ons opgehangen werden. Goede kwaliteit voor een prima prijs en in de winkel heel klantvriendelijk. Afspraken werden nagekomen. We willen Woninginrichting-aanhuis.nl hartelijk bedanken voor het eindresultaat.

Prachtig resultaat heel professioneel

Heel blij met jullie adviezen en het eindresultaat

Goede keuze

Na lang speuren en het lezen van recensies, kozen we voor Woninginrichting Aanhuis in Apeldoorn. Een goede keuze. In de winkel werden we prima geholpen. De correspondentie daarna verliep goed. Het inmeten en het ophangen ging zeer deskundig. We zijn heel erg blij met onze inbetween- en overgordijnen. De levertijd vonden we wel wat aan de lange kant, maar dat was helaas niet anders. Als we binnenkort klaar zijn met de achterkant van onze woning, gaan we weer naar Woninginrichting Aanhuis.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

We zijn zeer prettig en goed geadviseerd en geholpen

We hebben deskundig advies gehad bij het bezoek aan de winkel. We kregen ook alle tijd om ons te oriënteren. Ook werd ruim de tijd genomen om ons voor te lichten. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Ook werd er keurig opgeruimd. Kortom; we zijn tevreden.

vakmensen leveren vakwerk

voor onze horren, gordijnen en tapijt hebben we een bijzonder prettige en vakkundige ervaring met Aanhuis De Jong in Apeldoorn

• Ervaring met: Vloeren

Beste Haroud, Bedankt voor het schrijven van deze review, beoordeelt met een 9! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Afspraken goed en op tijd nagekomen

Vakkundig en vriendelijk

Als gevolg van de verhuizing hebben wij vele zaken laten uitvoeren door Aanhuis. PVC-vloer, jaloezieën en gordijnen. Alles zeer goed uitgevoerd. Contact met de winkel was perfect, zoals ook met de monteurs. Goed, de bouwmarkt is wellicht goedkoper. Maar is niet te vergelijken. Zeer aan te bevelen!! Levertijd was weliswaar niet kort, maar daar kon men niets aan doen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Dick, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, een 10 zelfs! Fijn om te lezen dat het contact met de winkel en ook met de monteurs goed is. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie mooie woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima werk! De trap is als nieuw.

De stoffeerder heeft goed werk geleverd. Binnen een dag was alles klaar en opgeruimd. Het enige minpuntje was dat de renovatie enkele keren uitgesteld moest worden.

• Ervaring met: N.v.t.

Met het verduisterend rolgordijn is het fijn donker in de slaapkamer.

‘s Ochtends had ik al vroeg (ondanks de gordijnen) te veel licht in mijn slaapkamer. Het verduisterend rolgordijn is een keurige en fijne oplossing. Niet pikdonker, maar aangenaam.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Blij dat ik voor Aanhuis heb gekozen.

Ik wilde nieuwe vloerbedekking op mijn slaapkamer. Ben alleenwonend en afhankelijk. Een goed advies was het begin. Daarna alleen maar nog blijer geworden. Afspraak is afspraak bij Aanhuis, wel zo prettig. Precies op tijd aan de deur, alles werd uit- en later weer ingeruimd en het tapijt lag er strak een puntgaaf bij. Alles was opgeruimd, niet één pluisje tapijt dat achterbleef. Ieder zijn vak, maar dit is VAKWERK. Dank voor de service, tot de voldoende keer!

• Ervaring met: Vloeren

Mooi werk geleverd volgens afspraak

Het egaliseren en leggen van de PVC vloer inclusief plinten is keurig uitgevoerd volgens afspraak. Op het laatste moment konden wij nog de plinthoogte die aanvankelijk 9 cm was veranderen in 7 cm omdat onze kasten anders niet over de plint pasten. (Men had ons bij de maken van de offerte wel kunnen wijzen op dit probleem). Prettig personeel!

Blij met mijn raambekleding

Mooie materialen en ondanks wat langer wachten vanwege Corona zeer de moeite waard en blij met de plaatsing. Alles naar wens en zeer goede kwaliteit

• Ervaring met: Raamdecoratie

Keurig geholpen bij de keuze en plaatsing van onze stalen deuren

Prima geholpen, goede service en communicatie

• Ervaring met: Deuren

Beste Herman, Bedankt voor deze prachtige review. Een '10' nog wel, daar worden we uiteraard erg blij van. Fijn dat jullie zou enthousiast zijn. Geniet van jullie mooie stalen deuren. Met vriendelijke groet, Babeth Team Wooninrichting-Aanhuis.nl

Werd in de winkel goed geholpen met overgordijnen uitzoeken. Werden netjes opgehangen, helaas was de lengte niet helemaal goed. Dit is keurig opgelost.

Keurig vakmanschap

Met 2 man heel netjes gewerkt om onze op maat gemaakte deur en kozijn te plaatsten

• Ervaring met: Deuren

Als het om maatwerk vraagt!

Door dit bedrijf een inloopkast laten ontwerpen en bouwen. Prima resultaat. Uitgebreide keuze in materialen, kleuren en uitvoeringen. Het 1e gesprek met de interieuradviseur was minder; matig advies en afspraken niet nagekomen. Dit is in een 2e gesprek met een andere adviseur meer dan goed gemaakt. De inbouw verliep vlekkeloos mede door het deskundige en vriendelijke montage team. Aan te bevelen!

• Ervaring met: Kasten

Snelle levertijd

Na inmeten, ging de levering snel