Goede ervaring

Goede service bij het uitzoeken van de vloerbedekking van de beide trappen in huis. Mogelijkheden en keus genoeg. Niet goedkoop, maar wel hele goede kwaliteit en service.

• Creativiteit N.v.t.
  • Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer
  • Ervaring met: N.v.t.

Klasse werk geleverd, goede service

Zeer tevreden, fijne service.

• Ervaring met: Vloeren

Deskundig advies, vakkundig gelede vloerbedekking en cfm offerte gefactureerd

Het resultaat van vinyl in de slaapkamer en PVC in de studeerkamer was een goede keuze. Het leggen van het PVC was bewerkelijk en de prijs van het leggen (snijden en plakken) realistisch. Het (los gelegde) vinyl lag er daarentegen in 1,5 uur. Later heb ik nog wel wat stukken gruis die het vinyl hadden kunnen beschadigen, van onder het Novilon wel moeten halen. Het berekende legloon voor het Novilon van € 240-, of wel € 9,- per m2, (was wel in de voorcalculatie opgenomen) was daarbij vergeleken aan de hoge kant. Het uiteindelijke resultaat voldeed echter aan de verwachtingen.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Geweldig concept met één aanspreekpunt

Wij hebben ons nieuwe volledig huis laten inrichten door Aanhuis Zoetermeer. In het voortraject bij het uitzoeken van gordijnen, jaloezieën, vloer, behang, kasten en horren zijn wij uitstekend geholpen en geadviseerd. De afspraken voor het plaatsen werden goed nagekomen. De werkzaamheden werden perfect uitgevoerd door kundige en ervaren vakmensen. 1 afspraak ging fout, maar werd snel opnieuw ingepland. De excuses d.m.v. een bloemetje werden zeer attent bevonden. Alles is naar volle tevredenheid geplaatst en de afwerking en de gebruikte materialen zijn van uitstekende kwaliteit. Kortom, wij zijn zeer tevreden over Aanhuis Zoetermeer.

• Ervaring met: Vloeren

Prima winkel, veel keus en deskundig personeel

Mooie inbetween gordijnen gekocht. Deskundig thuis opgemeten, genaaid en opgehangen. Helaas wel wat vertraging met de levering, maar dat kwam geheel door het atelier. Verder alles keurig afgehandeld dpor WAH

TOPSERVICE

Zo blij met onze nieuwe luxaflex en gordijnen. Wat zijn ze mooi! En wat een top service van de medewerkers van woninginrichtingaanhuis.nl. Als je in de winkel komt is het heel gemoedelijk, er wordt meegedacht, ideeën getoond. Ook het inmeten en plaatsen ging professioneel. Kortom! ZEER TEVREDEN en BLIJ en daardoor voor boven ook weer besteld, gordijnen en rolluiken.

• Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Zaanstad
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Bijzonder positieve ervaring in de winkel en de montage thuis

Geweldig enthousiaste verkoopster gaf ons vakkundig advies. Kleine probleempjes werden snel opgelost. De communicatie verliep duidelijk en snel. Erg tevreden

Super service !!

Aanhuis Alexandrium doet er alles aan om het goed voor de klant te regelen. Elke vraag kon je stellen en werd netjes opgelost en beantwoord. Wij hebben alleen maar vakmensen bij ons in huis gehad ! Marmoleum vloer, trap en brede plinten werden gelegd door Alex Goosens wat een vakman is dat zeg !! Super strak en netjes gewerkt. Ook onze muren werden door vakmensen gedaan. Een van deze mensen (Peter) woont vlak bij ons en kwam nog 2x langs om de puntjes op de i te zetten op tijden dat wij thuis waren. Kortom Top en dank Joost van Aanhuis Alexandrium !

• Ervaring met: Vloeren

Alle coördinatie uit handen genomen

Een stalen deur, raamdecoratie, hordeur, verf en behang, plinten, dicht maken van de trap en een op maat gemaakte werkplek. Alles allemaal binnen 3 weken en super op elkaar afgestemd. Blij met het eind resultaat en al het advies dat we hebben ontvangen

• Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Den Bosch
  • Ervaring met: Specials

Heerlijk om als alleenstaande man aan het handje genomen te worden en alles uit te kunnen zoeken

Fantastisch. Ik kende jullie helemaal niet. Moest als man alleen m'n huis inrichten. Fijn om met een interieur advies te beginnen, vloer uit te kiezen, kleur van de muren, gordijnen, luxaflex, vloerkleed. Lois, Nicole en Lot hebben me GE-WEL-DIG geholpen ❤️.

• Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Den Bosch

Fijn

Goed geholpen en professioneel gemonteerd

Klantvriendelijk, service uitstekend

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

• Prijsniveau
  • Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Den Haag (Willem de Zwijgerlaan).

Zeer netjes uitgevoerd!

Pvc vloer in visgraat rolluik en trapbekleding met alle zorg aangebracht in onze nieuwbouwwoning! Zijn dan ook trots op het resultaat! Winkel in Alexandrium heeft vakkundig en aardige medewerkers.

Slechte ervaring met glasvezelbehanger Cor W. uit Rijswijk

Eind vorig jaar hebben wij onze nieuwbouwwoning laten behangen met glasvezelbehang door Cor Wolthers uit Rijswijk. De afwerking is ronduit slecht. Met name het kitwerk is bedroevend. In plaats van dat het behang aan de muur netjes is afgekit zit er hier en daar een klodder kit. Er was afgesproken dat de trapkast ook behangen moest worden maar daar had meneer naderhand geen zin in. Meneer moest en zou om 2 uur 's middags al stoppen. Toen ik voorstelde om wat rustiger te werken ontplofte meneer bijna. Na afloop bleken ook alle marmeren vensterbanken bekrast te zijn en ware er 2 hoeken afgebroken doordat er een trap tegenaan gegooid was. Niet een kras hier en daar maar het lijkt er op dat dit moedwillig gebeurd is . Ik raad deze behanger met klem af.

• Prijsniveau
  • Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Den Haag (Willem de Zwijgerlaan).
  • Ervaring met: Verf en behang

vakmensen

Mooie winkel , prettig geholpen ze nemen de tijd voor onze vragen en wensen.

• Vestiging: Parket Plaza
  • Ervaring met: Vloeren

Zonder jullie ideeën hadden we niet zo'n mooie inrichting gehad in onze nieuwe woning

Beste woning inrichter Wuijts, Vanaf het eerste bezoek hadden wij een klik met het team voor het uitzoeken voor onze inrichting van onze nieuwe woning. Deskundig uitleg van de diverse mogelijkheden van de verschillende materialen en kleuren. De styliste heeft goed geholpen met de kleurcombinaties. Iedere keer zijn we vriendelijk ontvangen om met hulp van Uw team tot onze keuze te komen. De uitvoering van onze keuzes is door professionele medewerkers goed uitgevoerd, zodat wij nog meer genieten van onze keuze

• Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl / Wuijts Wooncomfort

Zeer slecht

Komen afspraken niet na. Afmetingen kloppen niet met wat is doorgegeven. Prijzen worden nergens in de offerte beschreven. Hele slechte service! Ik raad dit bedrijf ten zeerste af.

• Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Zevenaar
  • Ervaring met: Kasten

Vakwerk

We hebben ons plafond, muren laten behangen en sauzen en gordijnen uitgezocht. Tot onze grote tevredenheid zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Ook de gordijnen zijn vakkundig gemaakt en nadien nog wat langer gemaakt omdat ze iets te kort waren. Dat was met een dag gebeurt.

• Ervaring met: Verf en behang

Wij zijn erg vriendelijk en deskundig geholpen. Gemaakte afspraken werden netjes nagekomen en de communicatie was prima.

Snel en goede service

We hadden plotseling op zeer korte termijn een nieuwe vloer nodig en hadden ons daarom nog niet goed kunnen oriënteren. Burg de Man van woninginrichting aan huis Alexandrium heeft ons goed geholpen en kwam met advies die we in andere winkels niet hadden gekregen. Ook dacht hij met ons mee en kon hij de vloer snel leveren. We zijn erg blij met de vloer en krijgen er veel complimenten over. Ook de mannen die de vloer kwamen leggen waren prettig in de omgang en hebben zichtbaar kennis van zaken. Kortom, we zijn zeer tevreden!

• Ervaring met: Vloeren

Prima service in brede zin

Tijdens het hele proces van het maken van een keuze en tot aan het uitvoeren van de opdracht werd met ons meegedacht en is alles uiteindelijk prima uitgevoerd. Op tijd en zeer professioneel.

Tevreden met mooi eindresultaat

Wij zijn geslaagd in het Alexandrium voor een aantal kasten op maat en een pvc vloer. We zijn geholpen door Marwa, een enthousiaste verkoopster met verstand van zaken. Paar hobbeltjes in proces zijn netjes opgelost en tevreden over eindresultaat.

• Ervaring met: Kasten

Het eindresultaat is boven verwachting en het ligt er perfect bij.

Eind 2018 besluiten wij de gehele begane grond van onze woning te verbouwen. Wat begon als idee, al dan niet van internet eindigden wij eind januari ’19 bij Woninginrichting Aan Huis Alexandrium. Onze keuze was op een PVC-vloer gevallen, een prima assortiment en de verkoper, heeft ons fantastisch geïnformeerd over de vele mogelijkheden die er zijn. Wat ik zeer waardeerde was het feit dat er vooraf niet gevraagd werd naar een budget. Na ruim 2 uur met elkaar gezeten te hebben en diverse uitvoeringen in de winkel bekeken, stond er een vloer inclusief plinten volledig naar ons idee / wens en een trapbekleding op papier. Tot slot hebben we nog even over de prijs onderhandeld en deze werd op een mooi bedrag afgerond. Perfect zoals wij zijn ontvangen, voorgelicht en geïnformeerd over de mogelijkheden, waarvoor dank aan de verkoper. Conform afspraak zou de vloer in week 12 ’19 geëgaliseerd worden en daags erna verlegd. Danny, de man van Woninginrichting Aan Huis die kwam egaliseren en verleggen constateerde dat onze vloer dubbel geëgaliseerd moest worden, dat was het eerste hobbeltje. Danny heeft alles voor ons prima opgelost en geregeld, helaas ging het o.a. met de plinten niet in een keer lukken. Na veel heen en weer bellen en diverse keren getracht alles af te ronden en pogingen om tot een oplossing te komen heb ik op 11 juni een e-mail gestuurd met het verzoek om een verantwoordelijk en bevoegd persoon bij mij thuis langs te sturen zodat hij / zij alles met eigen ogen kan zien. Op 21 juni komt men bij mij thuis kijken en toelichten waarom e.e.a. niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Chapeau Woninginrichting Aan Huis Alexandrium, voor de wijze waarop jullie alle hobbels hebben opgelost. Danny bedankt voor jouw inzet en bijdrage. Tenslotte willen wij met name Marwa Assad, Cornel van der Vlist & Joost Wilmer hartelijk danken voor hun professionele inzet. Ondanks alles zullen wij zeker nog terugkomen bij Woninginrichting Aan Huis Alexandrium, een heuse aanrader.

Nooit meer

17 augustus vol goede moed naar onze afspraak met een medewerker van Woninginrichting aan huis in Utrecht. Na een moeizame en zeer trage mailwisseling klaar voor een goed gesprek en mooi advies voor het inrichten van ons nieuwbouwhuis. Bij aankomst netjes een kopje koffie maar daar was al de 1e teleurstelling de mail was verkeerd geïnterpreteerd en men dacht dat we kwamen voor de vloeren, wanden etc. Dit had simpel ondervangen kunnen worden door een betere mailwisseling. Kortom we hadden de verkeerde persoon voor ons maar we kregen een herkansing want een andere medewerker was wel aanwezig en zou ons bij onze vraag kunnen helpen. Na twee woorden gewisseld te hebben met deze mevrouw was daar de 2e teleurstelling want ook deze mevrouw kon ons niet helpen. De medewerkster die verantwoordelijk was voor "onze tekeningen" was namelijk op vakantie en deze mevrouw kon ook niets betekenen voor ons. Wel werd ons duidelijk dat er een beperkt assortiment aan producten zijn waar we uit konden kiezen. Had te maken met de beperkte keuze aan leveranciers waar ze zaken mee doen. We wilde bijvoorbeeld een wat grovere eetkamertafel maar deze hebben ze niet. We waren een aantal weken eerder al eens in de winkel geweest en toen werd er verbouwd, helaas was het nu niet veel beter en was de winkel nog een rommel en een totaal niet aantrekkelijke uitstraling. Volgens hun eigen website is dit bedrijf vakbekwaam, vol inspiratie en je kan er terecht voor een complete metamorfose. Helaas is dit dus niet mogelijk omdat er een beperkte keuze is qua assortiment. Als klant ben je best bereid te betalen voor een advies met mooie 3-D tekeningen mocht je er qua assortiment niet uitkomen maar er zat totaal geen initiatief in. Mis de commerciële ervaring om te kijken waar de behoefte ligt van de klant en ze toch te behouden. Kortom wij zijn zeer ontevreden, medewerkers waren verder aardig daar kan je weinig van zeggen. We hadden hoge verwachtingen maar deze vallen zwaar tegen #gemiste kans!

• Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Utrecht Zuid

Ik ben zeer goed geholpen door woninginrichting-aanhuis.nl voor mijn aankomende zaak Happy Sranang. Ze hebben haast gemaakt en goed werk geleverd dus ben zeer tevreden.

Vestiging: