goede adviezen en goede service

uitstekende service, ik ben verschillende keren geweest,ik kon de voorbeelden meenemen om thuis goed te bekijken.en alle vragen werden uitstekend beantwoord. als er iets miste werd het later na gebracht.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

goede spullen, goed advies en uitstekende service

Goede spullen, goed advies en uitstekende service. Precies wat we zoeken.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Afhandeling van een klacht is perfect gedaan.

Na enige tijd kregen wij problemen met onze top-down plissé gordijnen. Het mechanisme gaf bij meerdere gordijnen problemen. Door Woninginrichting-aanhuis zijn onze klachten door gegeven aan de fabrikant. Aangezien de problemen met meerdere gordijnen begon op te spelen heeft Woninginrichting-aanhuis dit ook duidelijk aan de fabrikant doorgegeven. De monteur heeft op grond van onze klachten en de melding door Woninginrichting-aanhuis alle mechanismes vervangen. Na reparatie heeft Woninginrichting-aanhuis ook bij ons nog nagevraagd of alles naar wens is verlopen. Woninginrichting-aanhuis heeft de klacht perfect vervolgd en ons telkens goed geïnformeerd.

• Advies N.v.t.
  • Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Bijzonder goed!

Wat begon met een vloer werd uiteindelijk een project met inbouwkasten en plissés tot een wand met een combi van overgordijnen en vitrage op één designrail! Woonmeesters Cock en Maja bieden een geweldige service en zijn bekwame adviseurs die meedenken vanuit hun grote kennis en ervaring op hun vakgebied en hun assortiment aan producten. En zijn daarbij ook nog sympathiek en voorkomend. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat! Alles sluit naadloos aan bij het interieur in ons nieuwe appartement, waar we ons mede dank zij hen thuis voelen in ieder vertrek. Een adres wat wij van harte aanbevelen. Nelly en Jacques de Voogd

• Vestiging: Maassluis, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

zeer tevreden over de service

Thuis bij het opmeten goed advies ontvangen en ook in de winkel deskundig geholpen. Ook de levertijd was prima.

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer lange levertijd

Wij hadden inzethorren besteld. Levertijd zou 2 a 3 weken zijn. Na 6 weken nog niks gehoord. Toen heb ik telefonisch contact opgenomen. De mevrouw zou even nakijken en kwam erachter dat ze vergeten waren te bestellen. Alsnog besteld, dan zouden ze er over ongeveer 2 weken wel zijn. Zodra ze er waren zou ze contact met ons opnemen. Na 4 weken nog niks. Maar weer bellen. Ja, ze staan hier al, maar de montage moet nog worden ingepland. Ik zei:ik kan ze er zelf wel inzetten, dan haal ik ze wel op. Eerst vergeten te bestellen en dan ook nog rustig een tijd laten staan. Wij de hele zomer last van vliegen. .

• Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

slecht!!!

Na 6 maanden en 1500 euro armer nog steeds met houten jaloeziën die slecht sluiten, scheef hangen, gebroken lamellen en een beschadigd voorzet board. Bellen, mailen, bezoeken... veel beloftes maar helaas geen oplossing!!!

• Vestiging: Amsterdam Westpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl Westpoort
  • Ervaring met: Raamdecoratie

goed contact, rustig de tijd genomen, kalm alls laten zien en uitgelegd. jammer alleen van in de tweede instantie de gekozen kleur niet langer leverbaar bleek.

• Ervaring met: N.v.t.

Goed advies, goede service en een vleugje humor

Wij werden heel vriendelijk en professioneel geholpen door Marwa. Wij vinden haar een goede adviseur omdat ze ruimte geeft, meedenkt, creatief is en ook humor heeft. Wij zijn ook erg blij met het resultaat en trots op onze stijlvolle bovenverdieping.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Kasten

Volledig ontzorgd en top resultaat!!

5 jaar geleden al een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf (en Allard Heijting in het bijzonder). Nu na een lekkage direct weer contact opgenomen met Woning inrichting aan huis. Super goed geholpen! Perfect meegedacht in oplossingen en de uitvoering is weer helemaal top en naar ons zin!!! Resultaat is zeker wederom 5 sterren waardig! Super bedankt voor jullie hulp!

• Vestiging: Utrecht Zuid, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Een absolute aanrader!

Zoekend naar mooie gordijnen en een binnen deurmat voor in onze nieuwe woning waren wij naar aanleiding van de positieve reviews de showroom in de Alexandrium Woonmall binnengelopen, en bij binnenkomst waren we meteen enorm verrast over het zeer ruime assortiment en de mogelijkheden. Dankzij de deskundigheid en goede adviezen van de medewerkster een mooie keuze gemaakt die perfect aansloot op onze wensen, en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat! Een winkel die actief en met veel plezier meedenkt met haar klanten, een absolute aanrader dus!

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed geholpen, fijne service! Top bedrijf!

• Ervaring met: Verf en behang

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service in winkel en tijdens plaatsen. Top.

In de winkel fijn geholpen. Beleefd en denken goed mee. Bij plaatsen vriendelijke medewerkers die goed werk afleveren en alles netjes achterlaten.

• Vestiging: Utrecht Zuid, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Prettige winkel die lokale bewoners waardeert.

Echte een winkel waar de klant nog koning mag zijn. En wat belangrijk is meedenken met wat het beste is voor de koper. Komt nog eventueel thuis kijken voor de juiste oplossing. Winkel waar men kennis heeft en geen scholier die denkt dat hij weer war hij doet. Kortom koop bij je lokale winkel met kennis.

Goede ervaring.

Goed geholpen. Alles was naar wens.

Super!

Enorm goed advies en service gehad. Erg blij met de nieuwe look van mijn woning! dank voor alles.

• Ervaring met: Specials

Goed advies en goede sevice

Fijn geholpen

prettig en deskundig

prettig en deskundig

• Ervaring met: Raamdecoratie

Scherpe prijs en vakkundig personeel

Hoewel de levering van het marmoleum vertraging opliep, zijn wij erg tevreden met het resultaat. Vakkundig gelegd door vriendelijke mensen.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Mooi compleet assortiment, vakkundig advies en een warm welkom!

De nieuwe winkel in Lelystad is erg mooi geworden, gefeliciteerd! Wij hebben heel goede ervaringen met Woninginrichting-aanhuis in Lelystad en de volgende aankoop hebben we al op het oog. Deze zaak met de naastgelegen winkel van Henders en Hazel is een fijne combi om inspiratie op te doen. Erg prettig om in onze eigen woonplaats zo goed terecht te kunnen voor de inrichting van je huis.

• Ervaring met: Verf en behang

Onze favoriete winkel

Wij zijn al jaren trouwe klanten van Woninginrichting-Aanhuis. Toen ik 6 jaar geleden introk bij mijn vriend was er 1 voorwaarde , de woonkamer moest echt opgeknapt worden ( het was echt een mancave) we kwamen al snel uit bij woninginrichting aan huis omdat we beide ons herkennen in deze stijl. Ons favoriete merk is Henders and Hazel ..ik kan gerust zeggen dat in der loop van jaren onze hele woonkamer een showroom is van deze winkel ahahah we hebben onze vloer, banken , tv meubel, eetkamerstoelen, loungestoel en behang allemaal hier gekocht. Eigenlijk als we op zoek gaan naar iets nieuws dan gaan we als eerst hier heen. We worden altijd goed geholpen , als we binnen komen herkennen de medewerkers ons meteen , dit geeft een fijn gevoel, het voelt een beetje als familie. Ze zijn niet opdringerig en je mag zelfs testers mee nemen naar huis om te kijken of het bij je interieur past. We zijn natuurlijk bij de opening geweest van de nieuwe winkel, we waren super nieuwsgierig en wat is het mooi geworden. Ook zijn we weer bij de Henders en Hazel geweest omdat we een stoel en kleedje nodig hadden voor in de babykamer. Er komt een lief klein jongetje aan in januari en die moet natuurliji wel een mooi kamertje krijgen ;). Als je mooie spullen van goede kwaliteit zoekt ga dan zeker naar deze winkel. Wij kiezen geen andere winkel meer om te shoppen voor onze interieur. jullie zien ons snel weer! groeten Indra en Chantal

Heel tevreden

Voor glasgordijnen (spangordijnen) naar wooninrichting aan huis. Fijne, no nonsens, verkoopster met goed advies. Afspraken ivm opmeten correct nagekomen. Heel blij met de nieuwe gordijnen. Mooi op maat gemaakt.

• Vestiging: Roermond, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakwerk!

Wij hadden een offerte aangevraagd bij de firma bronsnijder. Nadat we akkoord hadden gegeven kwamen ze de laminaat vloer bij ons leggen.. Het eindresultaat? Geweldig! Zelf had ik het nooit zo mooi gekregen als de vloer er nu bij ligt en afgewerkt is!! En de prijs? Die viel reuze mee inclusief leggen!

Warm welkom

Een heel warm welkom. Als.je hier binnen loopt ben je meteen verkocht. Klassiek, industrieel, modern, romantisch of gadgets hier heb je wat jij wilt voor jou huis. Erg hebberig word ik van al dit moois, wij gaan sparen voor een prachtige vloer.

• Levertijd N.v.t.

Vestiging: