Ik kon thuis op mijn gemak een keuze maken. We kregen duidelijk advies. Meten en ophangen ging heel nauwkeurig. Vriendelijke mensen.

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed geholpen, en super gelegd!

Goed geholpen. De leggers hebben hun werk super gedaan.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Top bedrijf

Afspraken goed nagekomen en nette werkers die alles naderhand opruimen en vuil afvoeren. Ook naderhand toen bleek plinten keuken iets te hoog stonden om klep vaatwasser open te maken volgende dag meteen netjes opgelost.

• Ervaring met: Vloeren

De monteur die de gordijnen en rolgordijnen heeft geplaatst was zeer correct en vakkundig, wees zuinig op deze werknemer.

Super vloer, super service

Binnen de showroom kwamen wij onze droomvloer tegen. Marwa heeft voor ons de offerte netjes opgesteld o.b.v. ons plattegrond van de gehele benedenverdieping. Na akkoord van de offerte, hadden wij nog tweetal vragen omtrent de regulier- en keukenplinten. Beide vragen/situatie wijzigingen hadden we vooraf niet afgesproken. Ondanks dat, was alles geen probleem. Voor het leggen van onze vloer heeft Emile echt topwerk geleverd! Alles zit er superstrak in en alles was binnen 3 dagen klaar. Ook voor Emile geldt dat, naast het leggen van de vloer, de tussentijdse service top was. Ik raad Woninginrichting-aanhuis aan voor iedereen die een mooie strakke vloer in huis wilt halen.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Ben bijzonder tevreden over de horren en over de monteur.

Goed materiaal en uitstekende monteur.

• Ervaring met: Buitenzonwering

Vriendelijk, behulpzaam en kundig

Onze ervaring bestaat uit rolluiken, shutters, houten jaloezieën, top down bottom up systeem. Op alle vlakken zeer tevreden. Goed advies, heel prettig contact met personeel en behulpzame monteurs.

• Vestiging: Heino Seine Wonen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Goed en vriendelijk geholpen.

Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen om de verschillende vloeren te tonen en met je mee te denken. Schakelen snel wanneer iets niet naar wens is om dit zo snel als mogelijk op te lossen.

zeer tevreden

De service was prima. Afspraak op tijd. Alles netjes opgeruimd Zeer tevreden

• Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Betrokken, meedenken, ervaren en flexibel, dat is Woninginrichting aan Huis voor ons

Vanaf de eerste minuut een fijn gevoel in de winkel en bij de mensen die er werken. Betrokken, meedenken, ervaren en flexibel zijn de eerste woorden die mij te binnen schieten. Van het inmeten tot het leggen van de vloerverwarming en de vloer tot het plaatsen van de raamdecoratie en deur. Voordat dit kon gebeuren hebben wij een aantal leuke gesprekken gehad met Serena, de interieurstyliste. Zij zorgde ervoor dat onze ideeën en wensen vorm kregen en uiteindelijk één geheel vormden. John, Jos, Mitchell en Serena, bedankt voor jullie hulp bij het creëren van ons droomhuis!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies ontvangen over vloer en kleurgebruik

Vanwege de coronamaatregelen zijn 2 medewerker bij me thuis geweest met stalen. Dit verliep erg prettig, er werd goed meegedacht en doordat ik een vinylvloer heb aangekocht kreeg ik ook advies over het kleurgebruik op de muren van mijn bovenverdieping. Toen ik daar later nog twijfels over had, kon ik een nieuwe afspraak maken in de winkel en hebben we alles nog eens samen doorgenomen. De styliste dacht goed mee over wat bij mij en mijn huis zou passen, en omdat ze mijn huis van binnen had gezien kon ze zich hierover een goed beeld vormen. Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat.

• Vestiging: Horst, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Alles goed verzorgd.

Leuk personeel goed advies . En een correcte afhandeling.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl

uitstekende service

zeer tevreden.

• Assortiment N.v.t.
  • Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Mooie vloer, goede service

De voorlichting was op zich netjes, bleek achteraf alleen niet volledig correct. Het leggen is prima gegaan, zeer tevreden over de afwerking en de vloer op zich. De communicatie tussen de mensen in de retail en de leggers mag wel beter!

Professioneel, vriendelijk

Alles volgens afspraak, professioneel en vriendelijk. De schilders hebben uitstekend werk geleverd, het ziet er strak uit, zijn wij zeer blij mee!

• Ervaring met: Verf en behang

Superbedrijf!!

In de Corona tijd zonder dat bezoek aan de winkel mogelijk was, kregen wij allerlei mogelijkheden aangeboden om een PVC vloer uit te kiezen. Grote stalen mochten wij bij de deur van de winkel ophalen mee naar huis nemen om rustig te kiezen. Advies aan huis en per telefoon hielp ook zeer mee. De medewerkers waren heel vriendelijk, geduldig en dachten met ons mee in de mogelijkheden. Het maken van de vloerverwarming, het legaliseren en het leggen van de vloer werd door vakmensen gedaan. Ze hielpen zelfs nog met het tillen van de piano naar de schuur. Voor ons een bijzondere ervaring en alleen maar lof over het vakmanschap en de klantvriendelijkheid.

• Ervaring met: Vloeren

Goede prijs en trap mooi gestoffeerd

In de winkel op afspraak tapijt voor onze trap uitgezocht en een nieuwe mat voor bij de deur. Op 2 april is de trap bekleed door een aardige en netjes werkende stoffeerder. Ziet er weer keurig uit en tegen een redelijke prijs.

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Altijd fijn samenwerken met het team van Aanhuis!

Het team van Aanhuis Zoetermeer denkt goed mee, is flexibel en alle medewerkers beschikken over vakkennis. Het eindresultaat is steeds helemaal naar wens. Absoluut een aanrader!

top

Wij verhuisden onlangs van Friesland naar een nieuwbouwappartement in Zutphen en waren door de afstand zelf veel minder in de gelegenheid om de inrichting te volgen en te sturen. We namen Ron de Jong en zijn mensen in vertrouwen en besloten alle elementen van de inrichting bij hen te beleggen. Plafonds, de wanden, de vloeren, kastenwanden en de raamdecoraties. We kregen goede, realistische adviezen, werden goed begeleid en, voor ons heel belangrijk, de coördinatie van het geheel konden we in 1 hand leggen. We gaven de sleutel (en daarmee het vertrouwen) aan Ron en dat vertrouwen is volledig waargemaakt. Van de begeleiding aan de "voorkant" in de winkel (goede kleur-stijladviezen!) tot de kwaliteit van de uitvoerders (topmonteurs!), we zijn enorm goed geholpen!

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen
  • Ervaring met: Deuren

Gioed

• Ervaring met: Raamdecoratie

Hele fijne partij om zaken mee te doen: klantvriendelijk, service en goed werk.

Hele fijne partij om zaken mee te doen: klantvriendelijk, service en goed werk.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Perfect geholpen door Jeroen! Met prachtig resultaat

We hebben voor ons nieuwbouwhuis al onze raambekleding uitgezocht bij Jeroen. Vanaf het inmeten tot het ophangen ging dit perfect. Jeroen was super flexibel in het ophangen van onze gordijnen op twee verschillende momenten (ivm de not natte gietvloer op één etage) en we zijn super tevreden over het resultaat!

• Vestiging: Wateringen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

top

Van een oude trap een prachtige nieuwe gemaakt!

• Vestiging: Ter Aar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

alles is echt super mooi gedaan..

Wij hebben de vloer met pvc laten leggen met hoge plinten, jaloezieën opgehangen en laten behangen.. alles is super gedaan, ook heel netjes gewerkt.. mooi Strak behangen.. kan niet anders zeggen dat wij er heel blij mee zijn.

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Mooie vloer, slecht gelegd

Mooie PVC vloer gekocht, helaas bij van Loenen. Vloer is er in rap tempo ingelegd waarbij er soms meer dan 2 cm ruimte is aan de kanten van de vloer. Hierdoor is het op sommige plekken niet mogelijk om de plint te nemen die we graag willen. Ze vinden het heel normaal. Mijn tip is om wat meer aandacht te schenken aan de uitvoering van een dure vloer en zzp-ers in te huren die passie voor hun vak hebben en het er niet in rammen. Vloer is overal te koop, van Loenen heeft geen meerwaarde als het gaat om kwaliteit en service.

• Vestiging: Schiedam, Woninginrichting-Aanhuis.nl