Vakmannen

Uitstekende hulp bij vinden van de juiste kastelementen. Plaatsing nauwkeurig en snel. Vriendelijk en vakkundig

• Ervaring met: Kasten

Servicegericht

Heel fijne winkel, mooi assortiment. Zeer goed team en perfecte service! Zeer tevreden.

Geïnteresseerd en enorme keuze

Prettig personeel, denken mee, service prima, snelle levering

Fantastisch geholpen

Wij zijn onlangs verhuisd en kozen voor een hele nieuwe stijl. Spannend want we hadden we wat in gedachten maar dat was redelijk kleurrijk. We werden in Horst geholpen door Esther en zij is -naast aanstekelijk enthousiast- ook erg professioneel. Ze kent haar vak en heeft ons dusdanig geholpen dat ons initiële plan aangevuld is met zaken die we zelf nog niet hadden bedacht. Niks was te gek (denk aan dat ik met het nieuwe kleed onder de arm de winkel in kwam en stoelen in de naastgelegen winkel ging halen om kleuren te matchen) en ze heeft in alle keren dat we haar hebben gesproken (coronaproof overigens) alle tijd voor ons genomen. Ook toen bleek dat onze wilde plannen net iets te wild voor onze beurs waren, heeft ze passende initiatieven geboden. Het inmeten en de opvolgende installatie is eveneens zeer professioneel geweest. Nadat we de sleutel ontvingen van onze woning hebben we ons binnen een week geïnstalleerd met behulp van Woninginrichting-aanhuis en vanaf de dag dat het klaar is, voelen we ons er helemaal thuis. Wij kunnen niet anders dan Woninginrichting-aanhuis (en dan specifiek het team van locatie Horst) meer dan aanbevelen.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Eva, Hartelijk dank voor de mooie review. Super om te horen dat je goed bent geholpen door Woninginrichting-Aanhuis.nl Horst en dat het een 'thuis' is geworden. Geniet ervan. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Perfect!

Horren en shutters laten plaatsen door Aanhuis woninginrichting. Van begin tot eind perfect geregeld. Ik ben dik tevreden en vooral complimenten voor de persoonlijke benadering.

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Jetty, Bedankt voor je review en mooie complimenten. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

we zijn super goed geholpen.

We zijn goed geholpen,en de traprenovatie is prima gemaakt. Goede service en vriendelijk.

• Ervaring met: N.v.t.

Netjes geholpen en netjes geplaatst

Wij zijn goed geholpen in de winkel en op de afgesproken tijd is de bestelde maatwerkkast netjes bezorgd en geplaatst.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten

vertrouwd adres voor persoonlijke service, goed advies en vakmanschap

We hebben al meerdere malen samengewerkt met het team van Wooninrichting aan Huis, Horst. Voornaamste reden om opnieuw voor dit team te kiezen is de no-nonsense aanpak, goede service, praktische adviezen en zeker ook de vlotte en kundige montage/oplevering. De heren en dame zijn stuk voor stuk heel prettig om mee samen te werken. Bedankt allemaal, we zijn heel blij met het eindresultaat! Tt de volgende keer weer!! Gr. Ellen/Maurice

Goed geholpen

2 jaar geleden een rolgordijn gekocht. Bij het weer terugplaatsen van het gordijn, werkte één ophaal koord niet. Dit heeft Aanhuis.nl weer keurig in orde gemaakt.

• Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles correct uitgevoerd.

Uitstekend geholpen door Wim Mos - Aan Huis Den Haag

Voor de aankleding ons nieuwe appartement in Kijkduin kwamen wij terecht bij Wim Mos. (Aan Huis - Den Haag). Hij heeft ons op een heel prettige manier geadviseerd bij het maken van onze keus voor de wandafwerking, (over)gordijnen, in betweens en jaloezieën. Nam hier uitgebreid de tijd voor en kwam zelf in ons appartement om alles op te meten. De levering ging in prima overleg waarbij Wim mee dacht en wij alles zelfs nog wat eerder geleverd kregen. Gordijnen, jaloezieën, in betweens: in een keer goed van maat en keurig opgehangen door medewerker Leo. Kortom, wij zijn super tevreden over het hele proces en de begeleiding van Wim.

• Vestiging: Den haag Willem de Zwijgerlaan, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Netty, Wat een leuke review om te lezen. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat je tevreden bent over het hele proces. Veel woonplezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uitstekend uitgevoerd

Goede service en snelle levering.

Bar en boos

Op de slaapkamer zou sisal vloerbedekking worden gelegd. Om 17.05 komt de stoffeerder, om 17.30 is deze klaar. Na 3 dagen begint de vloerbedekking te bobbelen. Een andere stoffeerder komt kijken en ziet dat de vloerbedekking ondeskundig is gelegd en onvoldoende is gelijmd. Hij moet worden vervangen. Bij het lostrekken van de vloerbedekking blijft de foamlaag achter. Men vond het te veel werk deze te verwijderen en besloot daarom tot het leggen van tapijttegels (8mm, waardoor de net op maat gemaakte gordijnen niet meer pasten). Doordat de nieuwe ondervloer niet is verlijmd en het sisal een andere werking heeft dan de tapijtegels gaat het al snel aan alle kanten opkrullen. Dat heb ik nu 10 weken geleden gemeld. Er is toen uiteindelijk wel een afspraak gemaakt dat de stoffeerder opnieuw zou komen kijken, maar die is nooit gekomen. Op mijn 3 mails daarop volgend is nooit enige reactie gekomen.

• Vestiging: Den haag Willem de Zwijgerlaan, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Vriendelijk en kundig personeel, komen keurig afspraken na. De trap is door een professional bekleed en ziet er strak uit. Zeer blij mee!

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Wij zijn erg tevreden

De medewerking met Vasthuis ivm onze planning was erg plezierig. De medewerkers waren hulpvaardig en erg netjes.

• Ervaring met: Vloeren

De duettes kwamen eerder dan verwacht en werden keurig gemonteerd. Zeer tevreden over de geleverde service. Groetjes Petra

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Petra, Bedankt voor je review. Super dat de duettes eerder dan verwacht zijn geleverd. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima advies en goede service

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Deskundig en betrouwbaar.

Prettig contact, goede adviezen. Opmeten en plaatsen zeer nauwkeurig en professioneel.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Uitstekend!

Wij zijn uitstekend geholpen bij woninginrichting-aanhuis (Alexandrium, Rotterdam). Vriendelijk en meedenkend personeel welke ons zeer goed hebben geholpen, van verkoop tot vakmanschap. De vloeren zijn netjes en zorgvuldig gelegd. Daarnaast zijn wij ook geslaagd voor de wanden (renovlies), raamdecoratie, horren en een kast op maat. Alles is netjes geregeld en afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden en gaan binnenkort weer terug want we willen toch nog iets extra's.

• Vestiging: Rotterdam, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Marco, Bedankt voor jullie mooie review. Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over meerdere producten en dat we je weer zien bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede communicatie en werken netjes

Goed gevoel bij woning inrichting in Zoetermeer. Komen hun afspraken na en werken netjes, echte vaklui.

• Ervaring met: Vloeren

Mooie vloer, goed gelegd door vakmensen

Woninginrichting-aanhuis heeft, na het aanleggen van vloerverwarming, de vloer dichtgesmeerd, geëgaliseerd en een nieuwe pvc-vloer met plinten geplaatst. De vloer is heel mooi geworden en is heel netjes gelegd. Een minpunt was dat er op de nieuwe vloer veel lijm terecht was gekomen. Het kostte een halve dag om dit schoon te maken. De service achteraf was uitstekend. Er was een misverstand over het leggen van pvc in een inbouwkast en op een andere plek kwam een klein hoekje pvc omhoog. Dit is door woninginrichting-aanhuis snel en vakkundig hersteld.

Goede service, prima kwaliteit

Klantvriendelijkheid van de medewerkers is goed. Er wordt netjes gewerkt en ook snel gereageeerd om restpunten op te lossen. De nazorg wordt geleverd na contact van onze zijde. Hierin zou Woningsinrichting-aanhuis zelf nog iets proactiever kunnen zijn door direct na oplevering nog even te bellen en te vragen naar de ervaringen.

• Ervaring met: Vloeren

Onze ervaring met Woninginrichting-aan huis.nl (Utrecht) is zeer goed. De bestelde shutters zijn naar volle tevredenheid geplaatst met een mooie kwaliteit. We zijn er super blij mee. Compliment aan Allard, deze heeft er voor verzorgd dat alles netjes is verlopen.

• Vestiging: Utrecht Zuid, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Henny, Bedankt voor je review. Super dat je tevreden bent over de shutters. Geniet van de mooie shutters en we zien je graag terug bij ons in de winkel. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zeer prettige samenwerking en mooie producten

Prachtige producten uitgezocht en goed geadviseerd. Prettig mensen. De paar dingen die niet in 1x in orde waren vlot hersteld. Mooi resultaat geworden.

• Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Cor, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de geleverde service. Wij wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Bijzonder tevreden.

Uitermate tevreden met het geleverde werk. Deze keer is er net als alle andere keren vakwerk geleverd.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl