Helemaal top

Advies in winkel goed. Lever afspraak helemaal goed Montage perfect Misschien iets meer info qua onderhoud/behandeling/schoonmaak

• Vestiging: Leende, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Kwaliteit, vakwerk en service zijn uitstekend.

Deze keer de trap laten bekleden met marmoleum, is in een woord prachtig geworden, ook de raambekleding is vandaag geleverd en opgehangen, dit maakt mijn woonkamer helemaal af. Firma "Aan Huis Lelystad" tot het volgende project de raambekleding voor de keuken.

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Uitstekend vakmanschap .

Renovliesbehang gekocht en door de vakmensen Ron en Eric van WAH Lelystad aangebracht en geschilderd. Super tevreden over deze twee mannen.

• Vestiging: Lelystad, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Prettig en ongedwongen

Kon er ongedwongen rondneuzen, en kreeg goed advies, vandaar dat ik mijn order bij woninginrichting aanhuis heb geplaatst.

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Super netjes gelegd, topkwaliteit

Danny en Emiel hebben onze vloeren gelegd. Kwamen netjes op tijd, werkten netjes en schoon. Heel tevreden

• Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen, klantvriendelijk en heel veel keuzes

Ik ben verschillende keren bij Marwa in vestiging Woonmall Alexandrium langs geweest om de kleur verf, behang en Luxaflex uit te zoeken. Marwa heeft me altijd heel vriendelijk van advies voorzien en we zijn heel blij met het uiteindelijk resultaat. Dit jaar komen we zeker terug om de raambekleding voor de bovenetages en de trapbekleding uit te zoeken.

klantvriendelijk en vakwerk

Mooie vloer, vakkundig gelegd. Vriendelijke benadering.

• Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Echte toppers en vakmensen!

Bij ons is op 3 verdiepingen PVC gelegd, 1x visgraat en 2x hongaarse punt. Supermooi geworden. Shutters beneden en luxaflex boven, erg mooi. De medewerkers van Inrichting aan Huis werken accuraat, netjes en komen alle afspraken keurig na. Wij raden hun zeer van harte aan!

• Vestiging: Utrecht Zuid, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Een goed advies, prima service en kundig personeel

Een goed advies in de winkel voor shades en vloerbedekking. Prima service. We mocht de stalenboeken meenemen naar huis om te passen bij de meubels en er werd bij ons thuis opgemeten. Kundig personeel die de shades kwam plaatsen en de vloerbedekking kwam leggen.

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en afspraken worden nagekomen

Via Internet in contact gekomen met Aanhuis bij de Arena Boulevard. Mijn aanvraag voor een nieuwe PVC vloer werd snel opgepakt en binnen 1 dag had ik een offerte. Omdat de verbouwing bij onze woning uitliep werd de afgesproken planning niet gehaald en moest er meegedacht worden. Ook dit verliep erg prettig. Aanhuis stelde zich flexibel op en er kon op korte termijn een nieuwe afspraak worden ingepland waarmee wij erg waren geholpen. De montage van de vloer verliep vlot en professioneel, tussentijds werd goed contact gehouden waardoor het eindresultaat volledig aan onze verwachtingen heeft voldaan. Ik zou Aanhuis zeker aanbevelen bij vrienden!

• Advies N.v.t.
  • Vestiging: Amsterdam Villa Arena, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Goede service en kwaliteit

Goede service in de winkel, goede service tijdens de werkzaamheden en zeer tevreden over het resultaat

• Ervaring met: Vloeren

Goede service, klantvriendelijk en goede kwaliteit

Bas de Jongh van Woninginrichting-aanhuis.nl in Huizen heeft ons geweldig geholpen! Wij hebben uiteindelijk prachtige zwarte houten jaloezieën gekocht voor in onze erker en de hal en we hebben rolgordijnen gekocht en raambekleding voor onze velux dakramen. Bas heeft alles keurig opgemeten en ons voorzien van de nodige adviezen om uiteindelijk je juiste keuzes te maken. Afgelopen donderdag zijn ze langs geweest om alles te installeren en het ziet er prachtig uit! Wij zijn er heel erg blij mee. Voor een juiste prijs/kwaliteit verhouding zouden wij Woninginrichting-aanhuis.nl zeker aan willen raden.

Vriendelijk, bekwaam en oplossingsgericht

Mooie winkel met veel keus en goede hulp bij uitzoeken. Ook als de verbouwing anders loopt dan geplanned bijzonder oplossingsgericht. Ga er zeker weer naartoe!

niet teverden

heb mijn huis gedeeltelijk klaar met renoveren lamellen laminaat en wandkast slaapkamer gekocht en laten monteren door joop brugel te breda laminaat is goed gelegd lamellen zijn ze 4 keer voor terug geweest hangen nu nog steeds niet naar mijn zin de wandkast was slecht in elkaar gezet paar keer zijn ze ook daar voor terug geweest klopte niets van toen hebben ze er maar iemand van de leverancier bij gehaald nu staat de wandkast ook eindelijk goed kortom een bedrijf dat mij amateuristisch overkomt!!

• Vestiging: Breda, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Prima en persoonlijke klantbehandeling.

PVC-vloer besteld en laten leggen. Prima resultaat en goede afhandeling van teveel ingemeten en bestelde pvc + aanpassing daarna van de factuur.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Mooie spullen, goede service!

Wij hebben Parket Plaza in Mijdrecht drie opdrachten laten doen. Als eerste een inbouwkast, vervolgens een nieuwe houten vloer plus vloerverwarming en tot slot nieuwe gordijnen. Over het eindresultaat van alles zijn wij zeer tevreden! De ontvangst in hun showroom was altijd allervriendelijkst en ze namen alle tijd voor het geven van goede adviezen. Met de inbouwkast zijn wij erg blij, de schuine hoeken zijn zeer vakkundig gemaakt en het geheel oogt mooi strak en passend. Bij het leggen van de nieuwe vloer ontstonden er problemen. Bij de voorbereidingen werden onze muren licht beschadigd. Parket Plaza nam toen een pro-actieve houding aan en zonder enige discussie hebben zij ervoor gezorgd dat de muren zijn hersteld. Ze zien er weer uit als nieuw! De gordijnen zijn zijzelf zorgvuldig komen opmeten. Later bij het ophangen bleek dat de fabrikant meetfouten had gemaakt. Ook hierin erkenden ze volmondig en zonder discussie het geconstateerde probleem. Ook dit eindigde in een positief eindresultaat en nu genieten wij van onze nieuwe gordijnen. Voor ons is Parket Plaza in Mijdrecht zeker weten een aan te raden firma!

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakmannen-inhuis

Mijn hele huis van A tot Z laten 'aankleden' door Parket Plaza in Mijdrecht en het is prachtig geworden! Woninginrichting-aanhuis is gelijk aan vakmannen-inhuis. Ik ben er superblij mee, ook met het oppakken van 'de laatste puntjes op de i'. top!

• Vestiging: Mijdrecht, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Professioneel en deskundig advies over de te kiezen vloeren. Een duidelijke offerte. Alle afspraken goed nagekomen en de vloer prachtig gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

heel goed netjes mooi werk geleverd

heel goed

• Vestiging: Breda, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Supergoed geholpen, topkwaliteit en mega veel keus!

We gingen kijken voor tapijt maar zijn thuisgekomen met zoveel meer: tapijt, duettes, gordijnen, kastenwand en bureaublad op maat, behang, maar ook een plissehor, zonnescherm en vouwgordijn hebben we inmiddels gekocht via Saul en Daan. Zowel Saul als Daan hebben ons zeer goed en kundig geholpen, in de winkel en thuis en dat geldt ook voor de collega's die hebben ingemeten en tapijt gelegd. Eerlijk en goed advies gekregen. Afspraken zijn altijd goed, snel en stipt nagekomen en wij zijn zeer tevreden! Er is zeer veel keus en we hebben alweer volop nieuwe ideetjes dus tot snel en mega bedankt!!

• Vestiging: Volendam, Woninginrichting-Aanhuis.nl

top

Fijn geholpen in de winkel,fijne stoffeerder die zijn werk helemaal afmaakt. onderhoudsfles gekregen en we hebben mooie pvc vloer en gordijnen op de luxe rail ( hadden we zelf nooit aan gedacht maar maakt t helemaal af) Binnenkort kom ik terug voor de pvc trappen. Marina en Gert

• Vestiging: Maassluis, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

goede adviezen en goede service

uitstekende service, ik ben verschillende keren geweest,ik kon de voorbeelden meenemen om thuis goed te bekijken.en alle vragen werden uitstekend beantwoord. als er iets miste werd het later na gebracht.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

goede spullen, goed advies en uitstekende service

Goede spullen, goed advies en uitstekende service. Precies wat we zoeken.

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Afhandeling van een klacht is perfect gedaan.

Na enige tijd kregen wij problemen met onze top-down plissé gordijnen. Het mechanisme gaf bij meerdere gordijnen problemen. Door Woninginrichting-aanhuis zijn onze klachten door gegeven aan de fabrikant. Aangezien de problemen met meerdere gordijnen begon op te spelen heeft Woninginrichting-aanhuis dit ook duidelijk aan de fabrikant doorgegeven. De monteur heeft op grond van onze klachten en de melding door Woninginrichting-aanhuis alle mechanismes vervangen. Na reparatie heeft Woninginrichting-aanhuis ook bij ons nog nagevraagd of alles naar wens is verlopen. Woninginrichting-aanhuis heeft de klacht perfect vervolgd en ons telkens goed geïnformeerd.

• Advies N.v.t.
  • Creativiteit N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Vestiging: Schagen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Bijzonder goed!

Wat begon met een vloer werd uiteindelijk een project met inbouwkasten en plissés tot een wand met een combi van overgordijnen en vitrage op één designrail! Woonmeesters Cock en Maja bieden een geweldige service en zijn bekwame adviseurs die meedenken vanuit hun grote kennis en ervaring op hun vakgebied en hun assortiment aan producten. En zijn daarbij ook nog sympathiek en voorkomend. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat! Alles sluit naadloos aan bij het interieur in ons nieuwe appartement, waar we ons mede dank zij hen thuis voelen in ieder vertrek. Een adres wat wij van harte aanbevelen. Nelly en Jacques de Voogd

• Vestiging: Maassluis, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.