Super service

We zijn ontzettend goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe raamdecoratie en kast op maat! Van ontvangst tot plaatsen van de producten een dikke 10!

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Er was zoveel keuze, hier had ik zonder advies niet uitgekomen

Er is zoveel raam bekleding, zo ontzettend veel keuze. Ik kom daar niet uit dacht ik. Het moest wat stoerder en dat is het geworden dankzij het advies welke ik ontving en opvolgde. TOP

• Vestiging: Maassluis, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Precies wat ik zocht!!

Het is zo fijn om bijna alles te kunnen halen bij 1 winkel! De klantvriendelijkheid was top. Ze dachten heel goed met mij mee. Ik ben erg goed geholpen!

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prima geholpen

In zeer korte tijd werd mijn "kledingkast op maat" geleverd.

• Ervaring met: Kasten

• Assortiment N.v.t.
  • Vestiging: Zutphen, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zutphen

Complete woninginrichting + verhuizing

Complete woninginrichting + verhuizing laten uitvoeren door Horst Totaal in Zwolle. Begeleiding van begin tot eind. Alles helder en duidelijk. Vanaf het eerste contact in de winkel direct een goed en vertrouwd gevoel. Duidelijke uitleg en goed advies. Ook tijdens het proces regelmatig contact. Gemaakte afspraken werden keurig nagekomen of ruim op tijd, met reden verplaatst. Door Corona moesten sommige werkzaamheden uitgesteld worden omdat materialen niet tijdig geleverd konden worden. We werden hier steeds tijdig over geïnformeerd en op de hoogte gehouden over het verloop. Ook de verhuizing door Horst goed en netjes uitgevoerd. Al met al zijn wij zeer tevreden en wij zullen niet schromen weer bij Horst Totaal binnen te stappen voor een volgende binnenklus.

• Vestiging: Zwolle, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goede adviezen bij het inrichten van de hele woning.

Samen de kleursamenstelling bepaald en het is zeer mooi geworden. Ook de planning liep voorbeeldig: schilderen, behangen ,egaliseren en vloerleggen, alles strak achter elkaar. En een weekje daarna de raamdecoratie opgehangen. Wij waren zeer te vreden.

• Ervaring met: Vloeren

Geweldig mooie PVC vloer!

We hebben een geweldige mooie pvc vloer besteld bij wooninrichting aan huis. In de winkel. We zijn eerst zeer goed geadviseerd van de voor en nadelen van de vloer en welke wel of niet geschikt was voor een woonkamer. Toen samen rond gekeken welke vloer en van 3 verschillende pvc vloeren kregen we stalen mee naar huis. De medewerkster was heel erg behulpzaam en niks was te veel. Na een paar dagen onze beslissing genomen en de vloer besteld. Toen kwam er een medewerker in huis meten. Gezellig mag ik het wel noemen hoe deze mensen met je om gaan. Daarna kwamen de werkmannen de vloer leggen. Wederom kregen we goed advies van deze mannen. Eerst werd de vloer geegaliseren en na het weekend kwamen ze de vloer leggen. Dit alles ging lekker snel en na onze tevredenheid en was in één dag voor elkaar. Deze mannen mogen van mij wel altijd onze vloer komen leggen. Vlotte babbel en niet te beroerd om toch nog dat extra kastje te belegen met het pvc. Top gedaan mannen! Ten slot kregen we een starterspakket om de vloer schoon te maken. Ook allemaal heel fijn We zijn helemaal blij met onze mooie nieuwe vloer en gaan er jaren van genieten! Dank jullie wel!

• Vestiging: Horst, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Alles is uitstekend gegaan

Bij toeval kwam ik terecht inde winkel, lag uit waar wij opzoek naar waren en dat was geen enkel probleem en werden heel goed geholpen.

• Ervaring met: Kasten

Erg tevreden over eindresultaat

Ons huis was toe aan een opknapbeurt, dus moest er worden gestuukt, schutters voor de ramen boven, een badkamerdeur, traprenovatie en schuifdeuren voor onder de dakkapel. Alles is keurig netjes geplaatst en afgewerkt. We zijn erg tevreden.

• Ervaring met: N.v.t.

Beste familie Staphorsius, Wat een leuke review om te lezen. Super dat het huis is opgeknapt en dat alles netjes is geplaatst. We zien je graag terug bij Woninginrichting-Aanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prettig en deskundig

Ik ben bij “aan huis” in Hoorn geweest. Werd daar uiterst prettig en deskundig begeleid naar de inrichting van onze nieuwe woning. Alles ging in overleg, niets werd ons opgedrongen en steeds werd er gezocht naar de beste (goedkoopste) oplossing voor onze wensen. De gehele woning werd besproken (vloer, behang, gordijnen) en met een deskundige werd er een plattegrond gemaakt van de woning waarop we kleuren konden bekijken en schuiven met onze meubels.9 Kortom echt een aanrader.

Plezierig en snel geholpen

Wij werden goed geholpen. De mevrouw van de winkel kwam meten. We hadden tegenslag met het verwijderen van onze oude vloer. Heb contact opgenomen hebben het leggen van onze vloer uit moeten stellen. Ze hebben regelmatig contact opgenomen. Er is aan video bellen gedaan. De personen die de vloer kwamen leggen hebben goed mee gedacht. De vloer is mooi strak gelegd. Zowel de verkoop als het uitvoeren liep super. Wij zijn heel erg blij en tevreden.

• Vestiging: Nieuwpoort, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Marja, Hartelijk dank voor je review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je tevreden bent over de verkoop en de uitvoering. Geniet van je mooie vloer. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl

Prettige service en kwalitatief goed product geleverd

- Fijne service; ook erg flexibel qua planning - Kwalitatief mooi product geleverd tegen een goede prijs - Ook het leggen is vakkundig gedaan - Initieel geen advies t.a.v. onderhoud / reiniging van vloer gekregen; na navragen goede tips gekregen

• Ervaring met: Vloeren

Veel keus en goeie service. Er wordt kwaliteit geleverd en netjes gewerkt.

Groot assortiment en een goede service. Er wordt keurig en netjes gewerkt. Een min punt is dat de gordijnen te kort zijn. Dit terwijl we duidelijk hebben aangegeven de gordijnen langer dan de gebruikelijke formule te willen hebben die normaal wordt gehanteerd.

• Vestiging: Stiens, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Matig

De tijd tussen het opmeten van de hor en het plaatsen was wel heel erg lang. Ik had mijn akkoord gegeven voor de prijs van de hor. Op mijn mail heb ik geen reactie ontvangen dat ze de hor gingen bestellen en hoelang het zou gaan duren voordat ze deze zouden gaan plaatsen. Na ongeveer 3 maanden kreeg ik een belletje dat de hor de week daarop geplaatst zou worden. In de winkel was er aan mij verteld dat het ongeveer 3 weken zou duren voordat de hor geplaats zou worden maar in de praktijk duurde het iets langer.

• Assortiment N.v.t.
  • Vestiging: Alkmaar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Absolute topservice, professioneel en vakkundig

Onze oude vloer (en plinten) tot op het beton verwijderd, opnieuw geëgalisseerd en prachtig mooi bekleed met een prachtige pvc vloer en goede stevige deurmatten. Werken heel vakkundig, georganiseerd en netjes. Ook onze trappen zijn geweldig in een strakke lijn bekleed. Vooraf aan dit alles namen zij ruim de tijd om tot onze wens te komen. Het contact verliep persoonlijk, vriendelijk en professioneel. Een absolute aanrader als u een betrouwbare service zoekt, die nakomen wat zij beloven!!!

• Vestiging: Uden, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Beste Sandra en Peter, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over het bekleden van de vloer/trappen en onze service. We zien je graag terug bij ons in de winkel. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.

Geweldige service. Persoonlijke benadering. Stuk voor stuk vakmensen.

De inrichting van ons nieuwe appartement werd fantastisch verzorgd.

Fijn geholpen, prima monteur

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl Zoetermeer
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Uitstekende service en deskundig advies

Ik kon altijd even binnenlopen bij Scheffer Verfhuis. De medewerkers stonden mij vriendelijk te woord en namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ze dachten goed mee en gaven mij deskundig advies, passend bij mijn situatie. Ook de service is uitstekend! Mijn aankopen zijn 'gewoon' thuisbezorgd. Ook kon ik altijd terecht voor tips en uitleg hoe ik iets het beste kon doen. En als ik producten over had, geen probleem: deze kon ik retourneren. En toen bleek dat de schilder veel eerder klaar was dan geoffreerd: de uren zijn achteraf keurig verrekend!

• Ervaring met: Verf en behang

Top winkel en meer dan tevreden

Zeer goed geholpen en geadviseerd door Verkoper Burg van wooninrichting aan huis alexandrium, deze week door zeer vakkundig personeel alles geïnstalleerd van een vloerverwarming, pvc vloer en al onze trappen in ons huis vernieuwd. Verkoper Burg blijft betrokken bij de start en tot alles klaar was Kort samengevat, top winkel met top verkoper Burg en top installateurs Wij zijn zeer blij met onze nieuwe interieur en gaan nu ervan genieten

• Ervaring met: Vloeren

Beste Richard, Bedankt voor je mooie review. Hier worden we erg vrolijk van! Geniet van je nieuwe interieur. Met vriendelijke groet, Lisette Team Woninginrichting-Aanhuis.nl.

Exactly what I needed and expected.

At the store I had good advise and many options to choose from. The curtain was exactly what I expected. Installation was made very profesional. I’m happy with all: product and service.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Heel professioneel met een persoonlijke benadering!

Wij zijn heel enthousiast over onze ervaring! Er wordt goed mee gedacht over de mogelijkheden en nieuwe ideeën ontstaan!

• Ervaring met: Raamdecoratie

het is prachtig geworden.

hartelijk dank voor al de hulp, een bijzonder prettige ervaring. het advies in de winkel, de mogelijkheden, het meedenken en een oplossing vinden, heel fijn. het plaatsen van de rails, ophangen van de gordijnen en het monteren van de horren is uitermate zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd. ook de nazorg is heel correct. bedankt!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Goede service en de vloer is zeer goed geplaatst.

• Ervaring met: Vloeren

Prettige ervaring bij verfhuis Frank Scheffer tav glasverduistering (folie) en horizontale jalouzieen. Goed advies gekregen en redelijk snel kunnen plaatsen.