Vakmensen!

Goed meegedacht en prima advies gehad in de winkel. De elektrische Luxaflex zijn vakkundig gemonteerd en dat alles met een speciale woningdeal korting. Een absolute aanrader. Veel succes in Purmerend!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wat een enorm klantvriendelijk en goed bedrijf. Het personeel is heel betrokken en geven

Wat een enorm klantvriendelijk en goede bedrijf. Het personeel is heel betrokken en geven je deskundig advies. Ik ben zeer tevreden!

• Ervaring met: Bedden

Is dat alles wat ik heb gekocht snel geleverd is

Leuke winkel zonde dat de winkel naar purmerend verhuist maar goed geslaagd goed geholpen en snel geleverd top

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: Verf en behang

Top bedrijf!

Prima adviezen gekregen over de types en kleuren raambekleding. In eerste instantie duurde het leveren van de raambekleding langer dan verwacht. Omdat wij een nieuwbouwwoning hadden en het hoogzomer was waren we niet blij met de vertraging maar nadat we dat besproken hadden werden we goed op de hoogte gehouden en hebben ze zodra er iets binnen was het direct geleverd en dus niet gewacht tot de hele order binnen was. Bij enkele problemen die vooral onze eigen schuld waren hebben ze ontzettend goed mee gedacht om het op te lossen en hebben ze het ook daadwerkelijk opgelost. Ook de nazorg is prima. Ze komen alle afspraken netjes na en meer. Top bedrijf! Ik raad ze bij iedereen aan.

Fantastische service!

Super snel geregeld en door vakmensen. Communicatie was heel sterk en professioneel, grote klasse!

• Ervaring met: Vloeren

Klantvriendelijk, goede adviezen en uitstekende service

Klantvriendelijk, goede adviezen en uitstekende service.

• Vestiging: Zoetermeer, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Echte aanrader

• Ervaring met: Specials

Er zijn bij ons industriële deuren van Gewoon Gers geplaatst. Heel vakkundig door superaardige mannen, geweldige deuren. We zijn heel tevreden met de service.

• Ervaring met: Kasten

Goede kwaliteit en service.

Ik ben erg tevreden over de PVC vloer die ik heb gekocht. Hij is prachtig gelegd en ben erg te spreken over de kwaliteit en de service die zij bieden. Zeker voor herhaling vatbaar in de toekomst.

• Vestiging: Huizen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Zoals al meer dan 40 jaar prima kwaliteit en service

In 1978 hebben wij ons huis laten inrichten door de heer Snijder senior. We zijn altijd heel tevreden geweest over de persoonlijke aandacht van hem en de beide zoons Meile en Benno. Ook na de fusie met Bron blijft deze tevredenheid de boventoon voeren. We zijn oude, letterlijk, en trouwe klanten en dat blijft hopelijk zo. Familie de Wolff

• Vestiging: N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Ze helpen mee te denken, mee te kijken, mee te plannen voor een mooie inrichting thuis.

We hebben hen gevraagd om een ontwerp te maken voor onze woonkamer. Mooi ontwerp ontvangen en samen met hen naar het materiaal gezocht. Daar was veel aandacht voor in deze fase. Dat hebben we als zeer prettig ervaren. Ook fijn dat de gehele planning via hen liep. Onze woonkamer moest leeg worden opgeleverd, veel sloopwerk. We vonden het jammer dat zij dit niet deden. Tijdens de verbouwing goed contact gehad. De issues die tijdens de verbouwing naar boven kwamen zijn goed opgelost. Onze woonkamer is prachtig geworden! We hebben raamdecoratie, vloer, muren, deur en een ingebouwde kast via wah laten doen.

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Fantastisch van A tot Z!

Vanaf het moment dat we over de drempel stappen om ons tapijt uit te zoeken tot het moment dat het werkelijk perfect gelegd is, is alles perfect verzorgd. Vriendelijk geholpen, er wordt meegedacht over wanneer de beste datum is om te komen. Heel flexibel en de prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. In een woord; top!

• Ervaring met: Vloeren

Top ervaring met deze winkel

Wij kwamen voor een vloer en gingen eigenlijk naar huis met alles. Deze week is alles naar alle tevredenheid geleverd.

• Ervaring met: Kasten

Ze hebben zeer goed werk afgeleverd

Goede adviezen gehad alles netjes en professioneel afgeleverd tapijt/laminaa keurig gelegd en jaloezieën keurig opgehangen

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Deskundig en klant vriendelijk

Goed geholpen in de zaak met het uitkiezen van de gordijnen en de mat. Alles is deskundig opgemeten aan huis En later zijn de gordijnen opgehangen en de mat gelegd. Niks op samenwerken. Top allemaal!

• Vestiging: Goes, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Alles is naar wens verlopen.

Prettig geholpen, vakkennis en kwaliteit.

• Vestiging: Hoogeveen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Wij zijn zeer tevreden.

Woninginrichting aan huis Alkmaar is een prima bedrijf. Alles in één hand. Heerlijk! De vloer perfect, de jongens van het behang en schilderwerk zijn vaklui. Goed advies raamdecoratie, ziet er prachtig uit. De stalen deur is een beauty. En de kledingkast mooi en praktisch. Vanmiddag zijn de plinten erop gekomen. Klaar! Woninginrichting aan huis Alkmaar: een aanrader. Kina en Jan Oelen.

• Vestiging: Alkmaar, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: N.v.t.

Goede service, klantvriendelijkheid en kwaliteit in materiaal en werk

Ik heb nieuw tapijt laten leggen op mijn bovenverdieping. Bij het kiezen ervan was er meer dan voldoende keus en in de winkel werd goede service verleend en goed en eerlijk advies gegeven. Er werden duidelijke afspraken gemaakt en die werden ook prima nagekomen. De stoffeerders hebben prima kwaliteit van werk geleverd en waren goed in de communicatie. Als ik weer iets voor mijn woninginrichting nodig heb, ga ik zeker weer terug naar Woninginrichting-aanhuis!!

• Ervaring met: Vloeren

WIAH, prachtconcept met naar mijn idee 1 grote manco.

WIAH ingeschakeld omdat we een recent aangekocht huis compleet hadden gestript en de binnenkant wilden voorzien van nieuw stuc- en schilderwerk en een nieuwe PVC vloer met vloerverwarming. Voor WIAH gekozen omdat deze alle voornoemde klussen onder 1 dak kan aanbieden. Een prachtig concept die in principe ontzorgend zou kunnen werken. Het eindresultaat in onze woning mag er zeker zijn. Ja, er zijn wat punten die ik graag anders had gezien. Het is geen 10, maar waarschijnlijk wel een 7,5. Ik moet er immers ook rekening mee houden dat ons huis simpelweg niet meer helemaal nieuw is. De reden waarom ik in totaal maar 3 sterren wil geven... WIAH werkt met onder(-onder)aannemers. Zelfstandigen die onder de naam van WIAH klussen uitvoeren. Tijdens het hele proces is de verkoper in de winkel je aanspreekpunt. De onderaannemers komen en gaan per afzonderlijke klus en doen hun kunstje, maar er is dus niemand die de overview heeft en kwaliteitscontrole doet. De verkoper komt niet vanuit de winkel even op de "bouwplaats" kijken om de kwaliteit van het opgeleverde werk te beoordelen. Bij zo goed als alle kwaliteitsdingetjes of voortgangsperikelen zul je er als klant zélf achteraan moeten. Zelf de vakman aanspreken, zelf de winkel bellen. Soms, zo ook in ons geval, tot vervelends aan toe. Uiteindelijk wordt het, na bellen, allemaal wel geregeld vanuit de winkel. Maar ontzorgd heeft het ons absoluut niet helaas. Overigens... Erik en Heidy. Toppers! Super vriendelijk, altijd snel met reageren, goede adviezen en onvermoeibaar als het ging om dingen regelen met de vaklui.

• Vestiging: Wormerveer, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Verf en behang

Onwijs tevreden met de service van Woninginrichting Aanhuis Den Bosch!

Het afgelopen jaar ben ik voor mijn nieuwbouwwoning erg goed geholpen door Woninginrichting Aanhuis. Zo ben ik zeer tevreden over alle hulp die ik van Lois en Nicole heb gekregen. Dit voor de vloeren, trapbekleding, raamdecoratie en horren. Ook over de kwaliteit van de producten ben ik zeer tevreden. Een grote aanrader om naar toe te gaan!

• Vestiging: Den Bosch, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Duraid Mhauwas

Top bedrijf

• Vestiging: Berkel en Rodenrijs, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Specials

Professioneel en vakkundig, meedenkend en ruime keuze

Heel veel kennis aanwezig, vriendelijk, niet opdringerig, veel keuze in materialen, komen afspraken na, werken zeer nauwkeurig, door alles onder 1 dak te bestellen klopt ons huis helemaal in stijl!

vakmensen met passie

Onze nieuwe drijvende watervilla had een aantal uitdagingen qua vloer, wand en raamdecoratie. Geen standaard glazen gevel maar een serieuze glasgevel met schuin weglopende plafonds. Diverse kamers in de beneden verdieping die allemaal anders waren maar waar we toch eenheid qua uitstraling wilde hebben. Via een bevriende zakenrelatie bij Jeroen en zijn team uitgekomen WAH Wateringen) en geen seconde spijt gehad van het feit dat we onze uitdagingen bij hun neer hebben gelegd. Van advisering tot uitvoering simpelweg zéér tevreden over de manier van aanpak. Meedenken, assertief, professioneel, kennis van oplossingen en materialen waardoor we met elkaar keuzes hebben kunnen maken die geresulteerd hebben in een heerlijk huis met de sfeer en functionaliteit die we voor ogen hebben. Waar gewerkt worden gaan wel eens zaken anders dan ' aangenomen' en dan komt de ware kracht van de samenwerking en het bedrijf waar je voor hebt gekozen naar boven. De oplossingen die zijn aangedragen waren meer dan voortreffelijk. Jeroen, we zijn enorm blij met ons huis en je vakkundigheid en gunnen iedereen "Jou en je team" bij de inrichting van de woning of zakelijk project!

• Vestiging: Wateringen, Woninginrichting-Aanhuis.nl

Vakkundig en vriendelijk

Als gevolg van de verhuizing hebben wij vele zaken laten uitvoeren door Aanhuis. PVC-vloer, jaloezieën en gordijnen. Alles zeer goed uitgevoerd. Contact met de winkel was perfect, zoals ook met de monteurs. Goed, de bouwmarkt is wellicht goedkoper. Maar is niet te vergelijken. Zeer aan te bevelen!! Levertijd was weliswaar niet kort, maar daar kon men niets aan doen.

• Vestiging: Apeldoorn, Woninginrichting-Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Beste Dick, Bedankt voor het schrijven van deze mooie review, een 10 zelfs! Fijn om te lezen dat het contact met de winkel en ook met de monteurs goed is. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie mooie woninginrichting. Met vriendelijke groet, Babeth Nijenhuis Woninginrichting-Aanhuis.nl

Een deskundig, werkelijk klantgericht bedrijf waar je graag naar terugkomt!

Mooie winkel, prettige begeleiding, deskundige mensen; luisteren en handelen naar klantentevredenheid ondanks vraagtekens en onverwachtse situaties. Schromen niet om extra deskundigheid in te schakelen om het beste resultaat met goede nazorg te realiseren. Dat geeft je een goed gevoel, ook op de langere termijn! Zo'n handelswijze zou eigenlijk standaard moeten zijn, nu dan maar 'voorbeeldig' :)

• Vestiging: Leende, Woninginrichting-Aanhuis.nl