Zeer tevreden vanaf aankoop tot levering.

Goed geholpen in de zaak, denken met je mee. Zeer snelle levering. Stapelbed in elkaar laten zetten, zeer kundig gedaan. Wij zijn zeer tevreden.

Goed assortiment en zeer klantvriendelijk

Goed en gevarieerd assortiment, nette prijzen en zeer behulpzame en klantvriendelijke medewerkers.

Super service

Voor de 2e keer bij Kidsroom een kinderkamer gekocht. En net als in 2020 ook nu weer opnieuw super goed geholpen… vanaf het eerste bezoek in de winkel, tot aan de levering aan huis. Goed advies, erg behulpzaam, mooie en grote showroom, heel klantvriendelijk. Wij zijn super tevreden !

Vakkundig advies en goede service

Mooie showroom en vriendelijk personeel. We kochten een Bopita kinderkamer die binnen 3 weken geleverd en gemonteerd werd. Complimenten!

Snelle en goede service!

en óók nog snel bezorgd!

Geweldige winkel!

Altijd fijn om daar iets te gaan kopen. Mooie spullen en enorm vriendelijk personeel!

Vriendelijk personeel. Goede service

Super winkel

Goed, tot er iets kapot is, dan zoek je het maar uit

Prima geholpen in deze winkel, en de spullen werden snel geleverd. Maar toen er na 2 maanden een wandplank spontaan barstte aan de muur, kregen we bij Kidsroom nul op het rekest. Er werd zonder schroom teruggemaild dat de plank wel veel te zwaar beladen zou zijn, terwijl er nog niets op stond, omdat de boeken waarvoor de plank bedoeld zijn pas na de schoolvakantie binnen zijn. Nu hebben we dus een kapotte plank maar dat maakt Kidsroom niks uit, de factuur is immers voldaan. Voor ons nooit meer Kidsroom dus.

Beste Joris, dank voor het delen van uw review en goed om te lezen dat u tevreden bent over het advies in de winkel en de levering. We vinden het jammer om te lezen dat u daarna niet meer tevreden bent. We hebben hier contact over gehad. Het is onmogelijk dat na de montage een wandplank spontaan barst. We hebben u geprobeerd tegemoet te komen met een passende oplossing maar de enige mogelijkheid die u wilde was kosten loos een nieuwe plank + montage. Helaas kunnen we hier niet mee akkoord gaan. We hopen dat u alsnog gebruik maakt van ons aanbod. Groet, team Kidsroom

Erg fijn en lieve mensen die je helpen naar de leukste kamer voor je kind!

Professioneel Geduldig Meedenkend Vriendelijk Snel reageren En denken in mogelijkheden

Fijne winkel

Leuk kraamcadeautje kunnen vinden & fijn geholpen.

Top winkel!

Leuk en vriendelijk personeel, meedenkend en alles was snel geregeld en zelfs nog dezelfde dag thuis bezorgd!

Top service mooi kwalitatief bed

Top goed in elkaar gezet werkt ontzettend netjes en dochterlief heel blij met haar nieuwe bed een aanrader

Een babywinkel met kennis en ervaring waarbij de klant koning is.

Voor mijn eerste kind ben ik erin geslaagd om bij Kidsroom Nijmegen/Beuningen al mijn benodigdheden te vinden. Ze hebben me de hele dag door geholpen en hebben mij de ruimte gegeven om ook rustig naar alle kamers/spullen te kijken. Dit gaf mij de rust om alles tot in details te bekijken en vragen te stellen. Tot slot hebben we tussendoor een bakje koffie/thee gekregen, dat maakte ons bezoek compleet. Bij het afleveren aan huis, is de werknemer vanuit Nederland naar Duitsland gereden voor een aardig prijsje. Plus de spullen zijn door de koerier/werknemer naar de 1ste verdieping verplaatst. Dat is toch een topservice!

Uitstekende beleving

Na meerdere beddenwinkels bezocht te hebben, gaven wij bijna de hoop op. Via google kwamen wij bij kidsroom en super blij dat er een showroom beschikbaar was. Vanuit Den Bosch naartoe gereden en wat een super showroom! Bij binnenkomst zie je al hoe groot de winkel is en het is allemaal logisch en netjes ingedeeld. Voor de kinderen zijn er ook speelgelegenheden, dus die vervelen zich niet en kunnen de ouders rustig praten met de medewerker. Er is dus een hele ruime keus, wat zeker een bezoek waard is. Van babybedjes tot tienerbedden en hele mooie kasten. Ze denken graag mee aan je behoefte en nemen ook echt de tijd zodat je de juiste keuze kunt maken. Montage ging super snel (bed, kledingkast en nachtkastje en wij zijn dan ook super blij met de hele beleving van A tot Z. Wij komen zeker terug!

Super service!

Al vaker aankopen gedaan bij kidsroom beuningen, iedere keer netjes geholpen met een eerlijk advies. Aanrader om naar toe te gaan!

Goede service en communicatie

In de winkel goed te woord gestaan en een offerte meegekregen. Hierna nog contact gehad via de email over de offerte. Snelle en goede communicatie. Complete kamer geleverd en gemonteerd door een zeer vriendelijke man.

Super service

Wij gingen kijken voor een kinderkamer, omdat we eerder ook onze babykamer met goed gevoel hebben gekocht. Nu ook weer even vriendelijk zoals altijd en samen kijken naar wat er op voorraad is. Ze komen je tegen moet met afspraken. Zo bleek ons bouwpakket van een nachtkastje niet te kloppen en ze gingen er meteen achteraan. Ze komen hem zelfs bezorgen! Dat noem ik nog eens topservice!

Erg prettige winkel, fijne service en goede kwaliteit!

Paar jaar geleden een slaapkamer voor onze zoon bij Kidsroom gekocht. Nu voor de 2e zoon ook meteen naar Kidsroom gegaan. Snelle levering, erg prettige service, goede kwaliteit en mooie prijs! Ik zou zeker nog een keer weer een bezoek brengen aan deze winkel.

Netjes en vriendelijk te woord gestaan. Goed geholpen in de keuze van de meubels. Top!

Super vriendelijke en goede service

In de winkel en tijdens de bezorging en montage hele vriendelijke service en advies! Erg vakkundig en de monteur deed zelfs zijn schoenen uit voordat hij begon aan zijn klus! Aanrader!

ruim assortiment met een goede service en klantvriendelijkheid!

Het personeel is vriendelijk en helpt bij al je vragen! het assortiment is breed en de prijs kwaliteit verhouding is prima! Hele fijne winkel voor alle baby-en kinderaankopen!

Je komt niet voor niks terug..

Zeer fijn om bij Kidsroom te kopen. De prijs kwaliteit verhouding ligt gewoon goed. En de service en het snelle en directe contact is erg prettig. Jaren geleden kamer voor onze dochter daar gekocht en nu voor onze zoon, en bevelen het zeker aan!

Veel keus, fijn geholpen

Bij Kidsroom is er veel keus in tienerkamers, en kun je deze rustig bekijken en vergelijken. We zijn uitstekend geholpen.

Deskundig en vriendelijk.

Hallo, onlangs een autostoel gekocht nu ons kleinkind uit de maxi cosy is gegroeid, de verkoopster heeft ons zeer prettig geholpen wist alle antwoorden op onze vragen, wist van iedere stoel hoe deze te bedienen en vond het niet erg om dit bij meerdere stoelen te laten zien, uiteindelijk zo tevreden dat we er ook een mooie praktische kinderwagen bij hebben gekocht, komen zeker terug mvrgr J en E.

Super tevreden over mijn aankoop en de top service!

In de winkel al heel prettig geholpen. Denken goed mee en niet opdringerig. Kinderen konden gewoon leuk spelen in de winkel. Ook de levering en in elkaar zetten was netjes en zelfs bed opgemaakt.

Over Kidsroom

De grootste collectie kinderkamers en tienerkamers “in de mooiste winkel van Europa” compleet ingericht vind u in onze Superstore in Beuningen direct aan de snelweg A50/A73 afslag 1 (Beuningen/ Wijchen) op “Shoppingpark de Heuve” (t.o. McDonalds).