Super goede service

Ik ben heel erg tevreden over mijn ervaring met Kidsroom Beuningen. De kamer die we op het oog hadden elders had hier een veel kortere levertijd en was zelfs wat goedkoper dus super blij mee! De communicatie was ook heel goed en reageren snel, top!

Goede service!

Hele fijne service, er wordt echt met je meegedacht. Wij hebben nu zowel de meubels voor de babykamer als het bed voor onze peuter bij Kids room gekocht. Alleen al vanwege de service de moeite waard om hier te gaan shoppen.

Wat een geweldige service !

Autostoeltje besteld bior mijn kleinzoon in de kleur zwart, deze was iets duurder dan de grijze. Bij het uitpakken en installeren van het stoeltje blijkt de kleur grijs te zijn. Zag er goed uit maar niet de kleur die ik had besteld. Omdat ik terugsturen gedoe vond is het grijze stoeltje toch maar geinstalleerd. Wel contact opgenomen met dit bedrijf. En omdat de grijze uitvoering iets goedkoper was heeft het bedrijf, na ontvangst vd fotoos, binnen 10 minuten het prijsverschil aan mij retourgeboekt. Geweldige service met een grote glimlach.

Fijn, snel en duidelijk!

Een bed gezien in de winkel, online besteld. Goed contact en snelle reacties. Ook de afleverdatum is goed gecommuniceerd. Ook bij wijzigingen snel en duidelijk.

Voldoende

Maar 1 opmerking materiaal was niet volledig genummerd en de handleiding klopte niet.

Top geholpen

Mooie spullen en nette levering. Aardige mensen in de winkel en niet het gevoel dat je gepusht wordt.

Kennis, Klantenservice en vriendelijkheid!

Bij Kidsroom in Beuningen heb ik een fantastische ervaring gehad. De medewerkers beschikken over diepgaande kennis, waardoor het kiezen van kinderkamerproducten een moeiteloze en goed geïnformeerde beslissing werd. Daarnaast was de klantenservice ongeëvenaard; het personeel nam de tijd om vragen te beantwoorden en op maat gemaakt advies te geven. Hun vriendelijkheid en persoonlijke benadering maakten mijn bezoek extra plezierig. Met 5 sterren in kennis, klantenservice en vriendelijkheid beveel ik Kidsroom van harte aan voor een geweldige winkelervaring voor de kinderkamer.

Fijn geholpen met uitzoeken en keurig geleverd.

Fijne ervaring met het kopen van een kinderkamer.

Super goed geholpen

Prettig personeel nemen de tijd voor de klant en tussen een kopje koffie , hoe fijn is dat !

Heel vriedelijke Service , alles zoals besproken

2 mooie kinderslaapkamers gekocht en ook thuis laten monteren. Goede kwaliteit en service. We zijn zeer tevreden ermee!

Goeie service! Leuke en handige man die de kamer kwam monteren en brengen!

Rustig winkelen

Je kun zelf rond lopen zonder dat er iemand d achter je aan komt. Dat is super fijn.

Geweldig kinderbed met topservice

We hebben een droombed voor onze zoon gevonden. Een trap, glijbaan en speelruimte onderin. In de winkel zijn we goed en kundig geholpen en dacht de verkoper goed mee over alles wat er voor het bed nodig was. Het bed werd thuis in elkaar gezet, de communicatie vooraf en tijdens was keurig. De medewerker was vriendelijk en heeft het bed keurig in elkaar gezet. Wij komen hier zeker terug.

Eerlijk, betrouwbaar, bewust en snel!

We ontvingen opnieuw een eerlijk, betrouwbaar en bewust advies. De service was ook weer heel snel! Kortom, fantastisch!

Super service!

We zijn gaan.kijken.voor een kinderbed. Levering was snel. Alles werd netjes op tijd geleverd en geen beschadigingen. Bed was ook makkelijk in mekaar te zetten. Kortom super bedankt!

Snelle en prettige service

Bestelling geplaatst, snelle reactie en bevestiging gekregen en ook uiteindelijk definitieve bevestiging binnen. Snelle verzending.

Kamer

Super vriendelijk en doen netjes hun werk. Wij komen zeker weer terug!

Fantastisch en een echte aanrader!

Wij hebben de kamer van onze dochter gekocht bij kidsroom toen ons huis nog gebouwd werd. Het mocht lange tijd op afroep blijven wat super fijn was! Na 1 telefoontje een datum afgesproken voor levering en montage. Netjes op tijd stond de monteur voor de deur. Super netjes alles gemonteerd en op z’n plaats gezet. Afval mee en klaar! Super kwaliteit en super service zoals je tegenwoordig weinig meer ziet. Ik zou kidsroom iedereen aanbevelen!

in 1 moment gekocht, zelfde dag in huis GEWELDIG

Bedankt Kidsroom

Toevallig binnengelopen en uiteindelijk een kinderwagen gekocht!

We kwamen toevallig langs kidsroom en brachten ons eerste bezoekje aan een babyzaak. We kregen rustig de tijd om rond te kijken en vonden onverwacht al een kinderwagen die we zouden willen! We kregen een hele duidelijke uitleg van de verkoopster en mochten alles even proberen. Omdat ze geen assortiment hebben met heel veel verschillende merken, maar gewoon een paar goede, betrouwbare merken is de keuze ook makkelijk te maken. We werden heel fijn geholpen en vonden de winkel overzichtelijk en fijn! Een week later konden we de kinderwagen ophalen en ook toen werden we weer heel goed geholpen. Een echte aanrader!

Leuke kamers!

Leuke kamers, veel keuze en goede service!

Goede service! Erg klantvriendelijk

Hele nette service! Zowel in de winkel, als bij het in elkaar zetten van de meubels.

Fantastische service

Onlangs onze babykamer aangeschaft bij Kidsroom. Producten hadden een levertijd, maar wij werden regelmatig op de hoogte gehouden hiervan. Fijn contact via de e-mail en de winkel. Ik zou iedereen Kidsroom aanbevelen.

Geweldig mooie tiener en kinderslaapkamers geleverd gekregen!

Kidsroom beveel ik aan, mooie showroom, ruime keuze, snelle levering, vriendelijk personeel.

Hadrianussingel 36

6642 AJ Beuningen

Over Kidsroom

De grootste collectie kinderkamers en tienerkamers “in de mooiste winkel van Europa” compleet ingericht vind u in onze Superstore in Beuningen direct aan de snelweg A50/A73 afslag 1 (Beuningen/ Wijchen) op “Shoppingpark de Heuve” (t.o. McDonalds).