Eerlijk, betrouwbaar, bewust en snel!

We ontvingen opnieuw een eerlijk, betrouwbaar en bewust advies. De service was ook weer heel snel! Kortom, fantastisch!

Super service!

We zijn gaan.kijken.voor een kinderbed. Levering was snel. Alles werd netjes op tijd geleverd en geen beschadigingen. Bed was ook makkelijk in mekaar te zetten. Kortom super bedankt!

Snelle en prettige service

Bestelling geplaatst, snelle reactie en bevestiging gekregen en ook uiteindelijk definitieve bevestiging binnen. Snelle verzending.

Kamer

Super vriendelijk en doen netjes hun werk. Wij komen zeker weer terug!

Fantastisch en een echte aanrader!

Wij hebben de kamer van onze dochter gekocht bij kidsroom toen ons huis nog gebouwd werd. Het mocht lange tijd op afroep blijven wat super fijn was! Na 1 telefoontje een datum afgesproken voor levering en montage. Netjes op tijd stond de monteur voor de deur. Super netjes alles gemonteerd en op z’n plaats gezet. Afval mee en klaar! Super kwaliteit en super service zoals je tegenwoordig weinig meer ziet. Ik zou kidsroom iedereen aanbevelen!

in 1 moment gekocht, zelfde dag in huis GEWELDIG

Bedankt Kidsroom

Toevallig binnengelopen en uiteindelijk een kinderwagen gekocht!

We kwamen toevallig langs kidsroom en brachten ons eerste bezoekje aan een babyzaak. We kregen rustig de tijd om rond te kijken en vonden onverwacht al een kinderwagen die we zouden willen! We kregen een hele duidelijke uitleg van de verkoopster en mochten alles even proberen. Omdat ze geen assortiment hebben met heel veel verschillende merken, maar gewoon een paar goede, betrouwbare merken is de keuze ook makkelijk te maken. We werden heel fijn geholpen en vonden de winkel overzichtelijk en fijn! Een week later konden we de kinderwagen ophalen en ook toen werden we weer heel goed geholpen. Een echte aanrader!

Leuke kamers!

Leuke kamers, veel keuze en goede service!

Goede service! Erg klantvriendelijk

Hele nette service! Zowel in de winkel, als bij het in elkaar zetten van de meubels.

Fantastische service

Onlangs onze babykamer aangeschaft bij Kidsroom. Producten hadden een levertijd, maar wij werden regelmatig op de hoogte gehouden hiervan. Fijn contact via de e-mail en de winkel. Ik zou iedereen Kidsroom aanbevelen.

Geweldig mooie tiener en kinderslaapkamers geleverd gekregen!

Kidsroom beveel ik aan, mooie showroom, ruime keuze, snelle levering, vriendelijk personeel.

Klantvriendelijkheid staat voorop!

Voor de 2e keer weer met plezier meubels uitgezocht! Goed en vriendelijk ontvangen. Goed advies en geen opdringerige verkoop praatjes! Kortom wij komen zeker terug, mochten wij wat nodig op het gebied van baby’s en kinderen!

Wat een sympathieke mensen met een berg kennis en ervaring! Ook de service is top!

Bij dit familiebedrijf wordt je geholpen zoals je wenst, veel kennis, service en vakmanschap. We zijn leuk geholpen in de winkel en de meubels zijn thuis gemonteerd en wel. Ik ben erg te spreken over de kwaliteit en de hulp!!

Goed advies , en goede service

Lieke is heel erg blij met d´r nieuwe bedje ! service was super alles klopte

Uitstekend geholpen in de winkel, fijne medewerkers en fantastische producten. Toen de bestelling bij de winkel binnen was kon het nog meteen dezelfde dag geleverd worden.

Spullen waren helaas wat later maar dat is op een top manier goed gemaakt

Wij zijn goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe kinderstoel.

Goede service, meedenkend!

Goede service, snel geleverd. Extra korting omdat we veel spullen tegelijk hadden besteld. Er werd tevens direct overlegd met Joolz om na te vragen of er gepersonaliseerde kinderwagen mogelijk was.

We hebben meubels voor de kinderkamer besteld bij Kidsroom. Via email worden we heel goed op de hoogte gehouden van de levertijden en er wordt fijn meegedacht naar oplossingen als de levertijden door leverproblemen vanuit de leverancier vertraagd zijn. Fijn contact per email. Ook de levering verliep volgens wens door een heel prettige chauffeur die ook nog uitleg gaf over de pakketten

Super service!

Tijdens mijn eerste zwangerschap alles bij Kidsroom gehaald, van babykamer tot spulletjes en kleertjes. Tussendoor een groter meidenbed voor onze dochter gehaald en nu 3 jaar later bijna uitgerekend van de tweede en nog steeds super blij met alle nieuwe spulletjes die wij gekocht hebben bij Kidsroom. Net zo vriendelijk, meedenkend en klantgericht! Een echte aanrader!

Top service en heel goed meegedacht

Van begin tot eind goede begeleiding gekregen en service was tot in de details erg goed

Overzichtelijke winkel, behulpzaam personeel!

Mooie, overzichtelijke winkel waar niet alles op de vierkante meter staat gepropt, maar juist kwaliteit voorop staat! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam in de zoektocht naar de best passende spulletjes voor de kleine in aankomst! Aanrader!

Tot nu toe goede ervaring! Goed geholpen in de winkel. Levering volgens afspraak. Ik ga het zelf in elkaar zetten. Moeten. U nog kijken hoe dat bevalt.

Wij komen al jaren voor onze kinderkamer meubels bij Kids room. De meubels zijn mooi en goed van kwaliteit. Leuk ook de assecoires erbij. Maar zeker ook het advies en de service. Wij laten de meubels ook opbouwen thuis en dat gebeurt altijd heel netjes en zorgvuldig. Kortom deze winkel is zeker aan te raden!

Vriendelijk behulpzaam ruime keuze

Je wordt wanneer je dat wilt vriendelijk geholpen. Goed verstand van zaken en producten. Snelle levering goed afgehandeld. Fijne ervaring voor de 2 keer. Eerst baby kamer nu de volgende stap.

Over Kidsroom

De grootste collectie kinderkamers en tienerkamers “in de mooiste winkel van Europa” compleet ingericht vind u in onze Superstore in Beuningen direct aan de snelweg A50/A73 afslag 1 (Beuningen/ Wijchen) op “Shoppingpark de Heuve” (t.o. McDonalds).