Super ervaring! 1 keer in de winkel geweest. Heb een kinderwagen meteen mee genomen. Achteraf zat en onderdeel er niet bij, met 1 telefoontje en 1 mailtje opgelost. Babykamer uitgezocht en ook de bestelling en levering telefonisch en per e-mail geregeld! Ik ben dik tevreden met alles!

kan niet beter!

de communicatie is perfect! houden zich aan de gemaakte afspraken. komen de spullen netjes in elkaar zetten op een meegebracht kleedje om beschadigingen aan de vloer te voorkomen. denken met je mee over de inrichting! in 1 woord enorm goede service en ontzettend vriendelijk!

Top winkel met vakkundige medewerkers

Keurig nette winkel, wij Komen er graag!!

Super goede ervaring!

Erg mooie meubeltjes en kinderwagen gekocht voor onze kleine! Super blij mee! Ook met de service van afleveren en in elkaar zetten!

Geweldige winkel waar ze ontzettende leuke merken baby kleding verkopen. Daarnaast werkt er goed opgeleid personeel wat ontzettend vriendelijk is. Baby kamer en ontelbaar veel setjes kleding gekocht bij kidsroom! Elke keer is het weer een uitje om naar kidsroom te gaan!

Vriendelijk

Het was de eerste keer dat we in de winkel kwamen en we werden vriendelijk geholpen en kundig behalve met het matrasje van het bedje. De 2e keer kwamen we met onze kleinzoon van 2,5 jaar en hij werd gezien zo leuk. We komen zeker terug als we wat nodig hebben

Fijn geholpen.

Ik ben erg fijn geholpen. Ik had een nieuwe autostoel nodig, En er was keus genoeg.

Nestdrang gegarandeerd!

Erg inspirerend en op gezellige wijze geholpen om alles helder te krijgen voor onze kleine prins. Wij hoeven nergens anders meer te kijken, top!

Top bedrijf!

Prima service op tijd en zeer betaalbaar!

Kidsroom voldoet volledig aan onze babykamer-wens.

Zeer tevreden! We hebben een mooie baby kamer uitgezocht voor ons eerste kindje. Bijzonder en heel erg leuk om te doen. We werden vriendelijk geholpen door de medewerkers van Kidsroom Beuningen. We kunnen niet wachten tot de kamer binnen is!

In de winkel word je altijd netjes welkom geheten. Je krijgt de tijd rustig rond te kijken en voor vragen staan de medewerkers altijd klaar. Een hele prettige ervaring en geen gedwongen sfeer. Wij komen hier graag.

Super!

Goed geholpen, denken mee, veel keuze en klantvriendelijk! Zeker een aanrader.

Fijne winkel met goede service!

Fijne winkel met goede service!

Top geholpen er wordt goed mee gedacht.

Ik ga iedere keer weer met een fijn gevoel weg en heb al veel spullen hier gekocht, waar ik dadelijk wat aan heb als de kleine er is! Voel me geholpen en krijg fijne uitleg, top!

Geweldige service

Professionele dienstverlening met oog op jou wensen en uitgebreide kennis van zaken.

Goede service zowel in de winkel als met emailcontact

In de winkel zijn we goed geholpen en konden we op ons gemak een mooie kamer uitzoeken. Toen we naderhand via de email contact zochten over verandering van de levertijden was dit echt top. Er werd snel gereageerd en er werd totaal op ons schema aangepast. Mooie spullen ook, wij hebben niks te klagen :)

Sfeervolle winkel !!

Zeer klant vriendelijk en goede service !!

Wandelwagen gereserveerd. Stond netjes klaar. Goede uitleg en adviezen gekregen. Vriendelijk geholpen. Komen afspraken na.

Goede service en snelle levering

Goede en vriendelijke service. Spullen worden snel geleverd. Goede kwaliteit

Behulpzaam

Behulpzaam personeel. Goede uitleg en ruime keuze. Jammer dat de babykleertjes maar tot maat 68 gaan. Die zijn namelijk zo leuk!

Behulpzaam en veel kennis

In januari een bijna gehele baby uitzet gekocht. Hierbij geassisteerd door een zeer kundige medewerkster. Voor vervolg aankopen komen we zeker weer hier!

prima service

Twee plugjes zaten niet bij het bureau voor mijn zoon. Gemaild daarover en ze werden gelijk opgestuurd. Dag daarna binnen. Top geregeld en fijn!

Goede service en klantvriendelijk!

Mooie winkel. Je wordt er zeer vriendelijk geholpen. Snelle levering van de meubels.

Geweldig!!

Snel, duidelijk! Snelle levering! Zeker aan te raden. Ga Zeker vaker producten bij Kidsroom afnemen.

Mooie spullen en goede service

Veel uitleg gekregen over de ‘babyuitzet’ en erg mooie spullen die ook na langere tijd nog mooi zijn