Bed met bedlade gekocht, nachtkast en donsdeken. Zoontje is er erg blij mee. Goede vriendelijke service. Tevreden.

Super, goed geholpen en snelle reacties

Op de mail ontzettend snelle reacties. Bij afhalen van de spullen in de winkel werd ik ontzettend goed en netjes geholpen. Erg fijne winkel

Gewoon goed.

Super ervaring zoals het hoort bij een winkel van deze klasse uitstekend! Geen chatbot (geautomatiseerde gesprekspartner ) als je naar de winkel belt maar gewoon een werknemer die de telefoon opneemt die je netjes te woord staat. Kamer laten monteren bij ons op de 2e verdieping, dit was geen enkel probleem. Alle afval waar de het bed en de kast in zaten weer netjes mee terug genomen. Team van Kidsroom bedankt wij komen zeker nog een keer naar jullie mooie winkel.

Top top top!

Beste kidsroom, Ik wilde graag mijn oprechte dankbaarheid uiten voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij het bestellen van het bed. De kwaliteit van het bed overtrof mijn verwachtingen en de levering verliep vlekkeloos. Het hele proces, van bestellen tot levering, was zeer professioneel en efficiënt. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou uw bedrijf zeker aanbevelen aan anderen. Nogmaals hartelijk dank voor een geweldige ervaring! Met vriendelijke groeten, Marceline

Goed geholpen!

De winkel was net open toen we binnen kwamen dus het was lekker rustig. We werden meteen aangesproken of we hulp nodig hadden en of we vragen hadden. We konden rustig rondlopen en rondkijken waardoor we snel onze keuze hadden gemaakt. Top service!

Goed geholpen goede bezorging

2x op locatie geweest en een paar keer gebeld elke weer netjes geholpen Ook de bezorging net op tijd en keurig alles binnen gebracht keurige bezorger Zeker aan iedereen aan te raden

Online twee kinderkamers besteld. Toen kamers eenmaal binnen waren ook zeer snel thuisbezorgd. Ene bed was er eerder dan andere. Dus deze werd al eerder thuisbezorgd. Super service.

Het voelt als kopen bij vrienden: vertrouwd, warm en met goed advies!

Ongedwongen rondkijken, vriendelijk te woord gestaan en goed advies. Bovendien ook nog een hele nette prijs en snelle levering. Zeeeeer tevreden ouders to be:)

Vakkundig geholpen waar je gezien wordt!

De verkoopster gaf je aandacht waar je als klant voor komt. Is enthousiast in haar werkzaamheden! En neemt de tijd om de juiste informatie te geven...

We erg vriendelijk geholpen

We komen vast een keer terug voor de kleding van feetje

Vriendelijk en goede service

Erg vriendelijk personeel en we zijn in de winkel goed geholpen. Bezorging ging ook vlot. Mooie kamers, zeker een aanrader om in de winkel te gaan kijken, hebben veel kamers staan.

Super goede service

Ik ben heel erg tevreden over mijn ervaring met Kidsroom Beuningen. De kamer die we op het oog hadden elders had hier een veel kortere levertijd en was zelfs wat goedkoper dus super blij mee! De communicatie was ook heel goed en reageren snel, top!

Goede service!

Hele fijne service, er wordt echt met je meegedacht. Wij hebben nu zowel de meubels voor de babykamer als het bed voor onze peuter bij Kids room gekocht. Alleen al vanwege de service de moeite waard om hier te gaan shoppen.

Wat een geweldige service !

Autostoeltje besteld bior mijn kleinzoon in de kleur zwart, deze was iets duurder dan de grijze. Bij het uitpakken en installeren van het stoeltje blijkt de kleur grijs te zijn. Zag er goed uit maar niet de kleur die ik had besteld. Omdat ik terugsturen gedoe vond is het grijze stoeltje toch maar geinstalleerd. Wel contact opgenomen met dit bedrijf. En omdat de grijze uitvoering iets goedkoper was heeft het bedrijf, na ontvangst vd fotoos, binnen 10 minuten het prijsverschil aan mij retourgeboekt. Geweldige service met een grote glimlach.

Fijn, snel en duidelijk!

Een bed gezien in de winkel, online besteld. Goed contact en snelle reacties. Ook de afleverdatum is goed gecommuniceerd. Ook bij wijzigingen snel en duidelijk.

Voldoende

Maar 1 opmerking materiaal was niet volledig genummerd en de handleiding klopte niet.

Top geholpen

Mooie spullen en nette levering. Aardige mensen in de winkel en niet het gevoel dat je gepusht wordt.

Kennis, Klantenservice en vriendelijkheid!

Bij Kidsroom in Beuningen heb ik een fantastische ervaring gehad. De medewerkers beschikken over diepgaande kennis, waardoor het kiezen van kinderkamerproducten een moeiteloze en goed geïnformeerde beslissing werd. Daarnaast was de klantenservice ongeëvenaard; het personeel nam de tijd om vragen te beantwoorden en op maat gemaakt advies te geven. Hun vriendelijkheid en persoonlijke benadering maakten mijn bezoek extra plezierig. Met 5 sterren in kennis, klantenservice en vriendelijkheid beveel ik Kidsroom van harte aan voor een geweldige winkelervaring voor de kinderkamer.

Fijn geholpen met uitzoeken en keurig geleverd.

Fijne ervaring met het kopen van een kinderkamer.

Super goed geholpen

Prettig personeel nemen de tijd voor de klant en tussen een kopje koffie , hoe fijn is dat !

Heel vriedelijke Service , alles zoals besproken

2 mooie kinderslaapkamers gekocht en ook thuis laten monteren. Goede kwaliteit en service. We zijn zeer tevreden ermee!

Goeie service! Leuke en handige man die de kamer kwam monteren en brengen!

Rustig winkelen

Je kun zelf rond lopen zonder dat er iemand d achter je aan komt. Dat is super fijn.

Geweldig kinderbed met topservice

We hebben een droombed voor onze zoon gevonden. Een trap, glijbaan en speelruimte onderin. In de winkel zijn we goed en kundig geholpen en dacht de verkoper goed mee over alles wat er voor het bed nodig was. Het bed werd thuis in elkaar gezet, de communicatie vooraf en tijdens was keurig. De medewerker was vriendelijk en heeft het bed keurig in elkaar gezet. Wij komen hier zeker terug.

Over Kidsroom

De grootste collectie kinderkamers en tienerkamers “in de mooiste winkel van Europa” compleet ingericht vind u in onze Superstore in Beuningen direct aan de snelweg A50/A73 afslag 1 (Beuningen/ Wijchen) op “Shoppingpark de Heuve” (t.o. McDonalds).