Heerlijk naar de zin gehad maar het gevraagde appartement was niet beschikbaar.

Matig

• In welk dorp ben je geweest? Les Menuires

Alles prima geregeld

Fijneskiweekgehadmet alleweertypesmaardaarkunnenjullienietsaandoenenachteronsginghetdorpopslotvoorCoronaTopvakantiegehad

• In welk dorp ben je geweest? Les Arcs1800

prachtig, alleen jammer dat de wifi niet goed werkt

goed, groot appartement, jammer genoeg slechte wifi. Voor de rest niets op aan te merken

• Betrouwbaarheid?
  • In welk dorp ben je geweest? tignes

alweer een leuke skivakantie gehad in Val Thorens

Hameau du Kashmir heeft alles wat nodig is voor een aangename, relaxte vakantie. Bij aankomst zaten 2 poetsvrouwen op de grond in de gang gezellig te kletsen. Dit gaf toch maar een rare indruk. Leefruimte was wat beperkt qua afmetingen. Keuken volledig ingericht, al mocht er wel wat meer huisraad zijn ( een aantal keer de vaatwas gestart ook al zat die maar half vol, anders waren er bv geen messen meer, of glazen tekort.....) Mooie goed onderhouden wellness Groot pluspunt is de ski-in ski-out en waar we zeer aangenaam door verrast waren, waren de handschoen drogers in de ski-locker. Elke ochtend droge, warme handschoenen kunnen aantrekken..... :-)

Website is perfect en duidelijk. Reiservaring kan ik nog niet meedelen

Website is perfect en duidelijk. Reiservaring kan ik nog niet meedelen

• Betrouwbaarheid? N.v.t.
  • In welk dorp ben je geweest? Orcières

Weer een super mooie wintersportvakantie gehad.

We zijn heel goed geholpen met het boeken van deze mooie vakantie. Super bedankt!

• In welk dorp ben je geweest? 9

Top plek!

Klein maar fijn appartement, voor 4 volwassenen wel erg knus. Bedbanken prima! Liften die je nodig hebt, 13 hoog, waren veel buiten werking. Bekijk de meerdere mogelijkheden naar beneden va altares! Je komt eenvoudig op centrale plekken, ook voor de niet skiërs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vervoer bagage top geregeld! Voor betaalde geld ook zeker gekregen wat het waard was. We komen weer!

• In welk dorp ben je geweest? Avoriaz

Waardeloos!

Wij waren voor de tweede keer op deze lokatie maar zeer geleurgesteld over het appartement wat wij deze keer hadden gekregen. Hierbij een lijst van zaken die niet op orde waren: * 4 eetkamerstoelen voor een 6 persoons appartement, 2 mensen moesten op een klein krukje zitten volgens de receptie * Ski passen waren niet beschikbaar bij de receptie, daarvoor moesten we naar een ander dorp * ranzige/ viese / oude slaapbank waar onze dochter op moest slapen * nauwelijks pannen aanwezig en pan die er was kon je niks in bakken (als foto gewenst is kunnen we deze leveren) *geen broodplank aanwezig (best vervelend met stokbrood) * geen toilietpapier bij aankomst * kapotte verlichting in de woonkomer (foto leverbaar) * lekkage in de ouderslaapkamer, ook op ons dekbed * bloed op dekbedhoes zoon bij aankomst * douche moest je in je hand houden anders stond de hele badkamer blank * internet verbinding werkte vaker niet dan wel En zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij zijn zeer teleurgesteld en het bedrag wat wij voor deze accomodatie hebben betaald, is absoluut niet in verhouding met de staat en service die je dan mag/kan verwachten. Wij zien dan ook graag een financiele tegemoetkoming vanuit jullie tegemoet. Onze boeking staat onder Jeroen Lutmers

• Betrouwbaarheid?
  • In welk dorp ben je geweest? beperkt

Sneeuw maakt het goed

Accomodatie onder de maat. Kookplaat die niet werkt en ook geen waterkoker. Maaltijden blijven dus beperkt tot magnetronvoer of uit een vies klein oventje. Een kop thee kun je er nog niet zetten. Waardeloos!!! Afzuiginstallatie die spontaan uit elkaar valt. Zelfs voor televisie dient men extra te betalen? Kosten te hoog voor deze Franse rotzooi...de sneeuw maakt het gelukkig allemaal goed.

• In welk dorp ben je geweest? La Norma

Goede locatie, leuk dorpje

Appartement was oudbollig en bed had behoorlijk vieze vlekken. Bad had eveneens vlekken en gebruikssporen. Overal qua hygiene niet het beste appartement, maar we waren niet veel op de kamer. Ligging is prima en we hebben een uitstekend verblijf gehad in Kirchberg! Gebied is niet aan te raden voor snowboarders..

• In welk dorp ben je geweest? Kirchberg

heerlijk!

Prima hotel, lekker eten, goede bediening. Prachtig weer en prima sneeuw!

• In welk dorp ben je geweest? Val Thorens

Fijne vakantie gehad in een prima appartement

Snowtime heeft volledig waargemaakt wat was overeengekomen. Communicatie verloopt goed. Vragen worden snel beantwoord. Website is duidelijk en het boekingsproces is eenvoudig.

• In welk dorp ben je geweest? Les Ménuires

Tevreden

Tevreden. Superklein appartement, maar dat wisten we wel op voorhand. Beetje jammer dat er een TV is waarop geen enkele zender te bekijken valt. Ook WIFI zou ondertussen toch standaard mogen zijn.

• In welk dorp ben je geweest? Val Thorens

Mijn ervaringen met Snowtime zijn goed.

Als ik contact opnam met Snowtime omdat ik nog wat vragen had, ben ik altijd zeer vriendelijk geholpen.

• In welk dorp ben je geweest? Val Thorens

We boeken al jaren via Snowtime en zijn tot nog toe altijd tevreden

Enige dit jaar was dat we niet waren geattendeerd op de parkeer mogelijkheden in het ski gebied. Wellicht hebben we dit over het hoofd gezien, maar is wel erg nuttig om goed aan te geven van te voren (zeker in Val Thorens)

• In welk dorp ben je geweest? Val Thorens

Super ski-appartment met goede services

Snowtime is zeer transparant in de kosten en mogelijkheden bij boeking. Zeer correcte opvolging van de reis. Mooi appartement met ruime living, goede slaapkamers en badkamers. Goede skilockers, zwembad en sauna faciliteiten en direct aan de piste.

• In welk dorp ben je geweest? ValThorens

super service

ons gewenste huisje was vol, maar kwamen met een beter alternatief! super gaan graag terug

• In welk dorp ben je geweest? Chamrousse

Duidelijke communicatie

Het boeken van de reis ging heel soepel. Eenmalig contact gehad via de chat en ook dat werkte prima. Het hotel voldeed aan de verwachtingen

• In welk dorp ben je geweest? Sankt Johann in Pongau

Prima reisorganisatie die snel en correct reageert

Via Snowtime onze wintersport geboekt. Vooraf paar keer mail contact en snel reactie. Hier zeer tevreden over. We zaten in een Appartement Résidence Les Villages Du Bachat op 1700 hoogte, drie sterren en aan de piste. Hier waren we erg blij mee. Ook het verwarmde zwembad op loop afstand viel goed in de smaak bij de kids. Conditie van het appartement was niet goed, zeker geen drie sterren waard! Keukenkastjes waar lamineer af was, erg vieze muren en veel stof, ventilatie unit kapot, geen afzuig bij kook gedeelte, prullenbak kapot, kraan van bad kapot. Laatst genoemde werd trouwens wel snel gemaakt door eigenaar. Andere items hebben we aangegeven bij de receptie, maar werden ‘voor lief genomen’. Er was ook maar 1 twee zits bank aanwezig (slaapbank) in een appartement voor 8 (!!!) personen. Helaas was het appartement gelegen boven een bar/kroeg die er nog niet zo lang zat. Hierdoor tot laat in de nacht harde muziek en jeugd die over straat schreeuwde. Ook stond de container naast ons appartement, dus iedere ochtend rond 5:30 waren we ‘de Sjaak’... Gelukkig maakte de sneeuw en piste conditie veel goed. Dus, kortom: een heerlijke ski vakantie met toch wel wat teleurstellende momenten....

• Accommodatie-aanbod N.v.t.
  • Persoonlijke service N.v.t.
  • Betrouwbaarheid? N.v.t.
  • In welk dorp ben je geweest? Chamrousse, Residence Les Villages du Bachat

Mooi skigebied

Alles bijna perfect geregeld, echter dat je geen enkele info vooraf hebt over het appartement, waar het ligt en hoe het is ingericht, vinden wij zeer nadelig.

• Betrouwbaarheid?
  • In welk dorp ben je geweest? chatel

Fijne organisatie, goede prijzen en super service!

• In welk dorp ben je geweest? Chamrousse

Alles perfect geregeld, skipassen, huisje, bedlinnen, gewoon helemaal niets op aan te merken. Huisje was echt super fijn en met nieuwe spullen. Echt goed

• In welk dorp ben je geweest? La norma

Gemengde gevoelens

Onze ervaring is het volgende, Te beginnen met het meest positieve, de ligging midden in het plaatsje Zell am See is geweldig zeker als je ook een baby bij je hebt. Dan de wat mindere punten, Smerig ondanks dat er 100 euro voor de eindschoonmaak betaald moet worden waarvan het niet duidelijk was of dit nu wel of niet bij de prijs was inbegrepen dit gaf discussie met de eigenaar Alex die niet in beeld kwam, alle communicatie ging via app of sms. Over het schoonmaak punt hebben wij nog met het kantoor in NL gebeld en die gaf aan het aanspreekpunt in Oostenrijk te contacten echter die nam niet op. Hiermee wordt er dus 100 euro van de creditcard afgehaald waar we absoluut moeite mee hebben en het niet eens zijn, een oplossing zou hier op zijn plaats zijn en horen we graag van jullie!! We hebben van een aantal zaken foto's gemaakt maar benoem er een aantal. Verlichting niet in orde of slaan de zekeringen van door ( Badkamer, hal etc ) Gordijnen hangen los, kopjes zonder oortjes, binnen bedrading zichtbaar van koffiezetapparaat, geen WIFI, onderkant Koelkast stuk waardoor flessen er uit vielen, was een beetje vastgezet met ducttape, dik stof op de lampenkappen boven de eettafel ( echt smerig ). Bij enkele matrassen lig je letterlijk op de spiralen. Douchedeuren hangen er los bij. Kortom dit appartement verdiend de schoonheidsprijs niet.

• In welk dorp ben je geweest? Ja

Snowtime OK, Apartement service kan beter

De boeking via Snowtime, was prime. De service ter plaatse, de receptiedames en de wachttijden bij de lift kunnen verbeterd worden.

• In welk dorp ben je geweest? Tignes 1800, L'Altaviva

De vakantie voldeed grotendeels aan de verwachting.

Voor het eerst hebben we een hotel met halfpension geboekt, terwijl voorgaande wintersportvakanties altijd voor een appartement is gekozen. De presentatie op de website is mooier dan het was. De kamers lijken op de foto's groter en mooier dan dat ze in werkelijkheid zijn. Het hotel was enigszins gedateerd ingericht en had wat achterstallig onderhoud. De bedden waren erg hard en er was slechts één stoel op een 2-persoons kamer! De ontvangst bij de receptie was zeer onvriendelijk en enige uitleg over het hotel ontbrak. Ook op de kamer lag nagenoeg geen informatie en wat er lag was hoofdzakelijk Italiaans-talig. We voelden ons niet echt welkom. Kortom een slechte start van de vakantie! Het overige personeel was wèl vriendelijk. Het ontbijt was redelijk goed verzorgd. Bij het avondeten hadden we de keus uit verschillende gerechten. Op zich was dat prima, maar de kwaliteit en ook de smaak was op gaarkeuken- niveau. Kortom: van een 4-sterren hotel hadden we hogere verwachtingen. Het skigebied kenden we al en voldeed daarom aan onze verwachting. Het is ons opgevallen dat er niemand van Snowtime aanwezig was voor vragen, contact, enzovoort.

• In welk dorp ben je geweest? Pinzolo, Italië