Matig
Fijneskiweekgehadmet alleweertypesmaardaarkunnenjullienietsaandoenenachteronsginghetdorpopslotvoorCoronaTopvakantiegehad
goed, groot appartement, jammer genoeg slechte wifi. Voor de rest niets op aan te merken
Hameau du Kashmir heeft alles wat nodig is voor een aangename, relaxte vakantie. Bij aankomst zaten 2 poetsvrouwen op de grond in de gang gezellig te kletsen. Dit gaf toch maar een rare indruk. Leefruimte was wat beperkt qua afmetingen. Keuken volledig ingericht, al mocht er wel wat meer huisraad zijn ( een aantal keer de vaatwas gestart ook al zat die maar half vol, anders waren er bv geen messen meer, of glazen tekort.....) Mooie goed onderhouden wellness Groot pluspunt is de ski-in ski-out en waar we zeer aangenaam door verrast waren, waren de handschoen drogers in de ski-locker. Elke ochtend droge, warme handschoenen kunnen aantrekken..... :-)
Website is perfect en duidelijk. Reiservaring kan ik nog niet meedelen
We zijn heel goed geholpen met het boeken van deze mooie vakantie. Super bedankt!
Klein maar fijn appartement, voor 4 volwassenen wel erg knus. Bedbanken prima! Liften die je nodig hebt, 13 hoog, waren veel buiten werking. Bekijk de meerdere mogelijkheden naar beneden va altares! Je komt eenvoudig op centrale plekken, ook voor de niet skiërs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vervoer bagage top geregeld! Voor betaalde geld ook zeker gekregen wat het waard was. We komen weer!
Wij waren voor de tweede keer op deze lokatie maar zeer geleurgesteld over het appartement wat wij deze keer hadden gekregen. Hierbij een lijst van zaken die niet op orde waren: * 4 eetkamerstoelen voor een 6 persoons appartement, 2 mensen moesten op een klein krukje zitten volgens de receptie * Ski passen waren niet beschikbaar bij de receptie, daarvoor moesten we naar een ander dorp * ranzige/ viese / oude slaapbank waar onze dochter op moest slapen * nauwelijks pannen aanwezig en pan die er was kon je niks in bakken (als foto gewenst is kunnen we deze leveren) *geen broodplank aanwezig (best vervelend met stokbrood) * geen toilietpapier bij aankomst * kapotte verlichting in de woonkomer (foto leverbaar) * lekkage in de ouderslaapkamer, ook op ons dekbed * bloed op dekbedhoes zoon bij aankomst * douche moest je in je hand houden anders stond de hele badkamer blank * internet verbinding werkte vaker niet dan wel En zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij zijn zeer teleurgesteld en het bedrag wat wij voor deze accomodatie hebben betaald, is absoluut niet in verhouding met de staat en service die je dan mag/kan verwachten. Wij zien dan ook graag een financiele tegemoetkoming vanuit jullie tegemoet. Onze boeking staat onder Jeroen Lutmers
Accomodatie onder de maat. Kookplaat die niet werkt en ook geen waterkoker. Maaltijden blijven dus beperkt tot magnetronvoer of uit een vies klein oventje. Een kop thee kun je er nog niet zetten. Waardeloos!!! Afzuiginstallatie die spontaan uit elkaar valt. Zelfs voor televisie dient men extra te betalen? Kosten te hoog voor deze Franse rotzooi...de sneeuw maakt het gelukkig allemaal goed.
Appartement was oudbollig en bed had behoorlijk vieze vlekken. Bad had eveneens vlekken en gebruikssporen. Overal qua hygiene niet het beste appartement, maar we waren niet veel op de kamer. Ligging is prima en we hebben een uitstekend verblijf gehad in Kirchberg! Gebied is niet aan te raden voor snowboarders..
Prima hotel, lekker eten, goede bediening. Prachtig weer en prima sneeuw!
Snowtime heeft volledig waargemaakt wat was overeengekomen. Communicatie verloopt goed. Vragen worden snel beantwoord. Website is duidelijk en het boekingsproces is eenvoudig.
Tevreden. Superklein appartement, maar dat wisten we wel op voorhand. Beetje jammer dat er een TV is waarop geen enkele zender te bekijken valt. Ook WIFI zou ondertussen toch standaard mogen zijn.
Als ik contact opnam met Snowtime omdat ik nog wat vragen had, ben ik altijd zeer vriendelijk geholpen.
Enige dit jaar was dat we niet waren geattendeerd op de parkeer mogelijkheden in het ski gebied. Wellicht hebben we dit over het hoofd gezien, maar is wel erg nuttig om goed aan te geven van te voren (zeker in Val Thorens)
Snowtime is zeer transparant in de kosten en mogelijkheden bij boeking. Zeer correcte opvolging van de reis. Mooi appartement met ruime living, goede slaapkamers en badkamers. Goede skilockers, zwembad en sauna faciliteiten en direct aan de piste.
ons gewenste huisje was vol, maar kwamen met een beter alternatief! super gaan graag terug
Het boeken van de reis ging heel soepel. Eenmalig contact gehad via de chat en ook dat werkte prima. Het hotel voldeed aan de verwachtingen
Via Snowtime onze wintersport geboekt. Vooraf paar keer mail contact en snel reactie. Hier zeer tevreden over. We zaten in een Appartement Résidence Les Villages Du Bachat op 1700 hoogte, drie sterren en aan de piste. Hier waren we erg blij mee. Ook het verwarmde zwembad op loop afstand viel goed in de smaak bij de kids. Conditie van het appartement was niet goed, zeker geen drie sterren waard! Keukenkastjes waar lamineer af was, erg vieze muren en veel stof, ventilatie unit kapot, geen afzuig bij kook gedeelte, prullenbak kapot, kraan van bad kapot. Laatst genoemde werd trouwens wel snel gemaakt door eigenaar. Andere items hebben we aangegeven bij de receptie, maar werden ‘voor lief genomen’. Er was ook maar 1 twee zits bank aanwezig (slaapbank) in een appartement voor 8 (!!!) personen. Helaas was het appartement gelegen boven een bar/kroeg die er nog niet zo lang zat. Hierdoor tot laat in de nacht harde muziek en jeugd die over straat schreeuwde. Ook stond de container naast ons appartement, dus iedere ochtend rond 5:30 waren we ‘de Sjaak’... Gelukkig maakte de sneeuw en piste conditie veel goed. Dus, kortom: een heerlijke ski vakantie met toch wel wat teleurstellende momenten....
Alles bijna perfect geregeld, echter dat je geen enkele info vooraf hebt over het appartement, waar het ligt en hoe het is ingericht, vinden wij zeer nadelig.
Fijne organisatie, goede prijzen en super service!
Alles perfect geregeld, skipassen, huisje, bedlinnen, gewoon helemaal niets op aan te merken. Huisje was echt super fijn en met nieuwe spullen. Echt goed
Onze ervaring is het volgende, Te beginnen met het meest positieve, de ligging midden in het plaatsje Zell am See is geweldig zeker als je ook een baby bij je hebt. Dan de wat mindere punten, Smerig ondanks dat er 100 euro voor de eindschoonmaak betaald moet worden waarvan het niet duidelijk was of dit nu wel of niet bij de prijs was inbegrepen dit gaf discussie met de eigenaar Alex die niet in beeld kwam, alle communicatie ging via app of sms. Over het schoonmaak punt hebben wij nog met het kantoor in NL gebeld en die gaf aan het aanspreekpunt in Oostenrijk te contacten echter die nam niet op. Hiermee wordt er dus 100 euro van de creditcard afgehaald waar we absoluut moeite mee hebben en het niet eens zijn, een oplossing zou hier op zijn plaats zijn en horen we graag van jullie!! We hebben van een aantal zaken foto's gemaakt maar benoem er een aantal. Verlichting niet in orde of slaan de zekeringen van door ( Badkamer, hal etc ) Gordijnen hangen los, kopjes zonder oortjes, binnen bedrading zichtbaar van koffiezetapparaat, geen WIFI, onderkant Koelkast stuk waardoor flessen er uit vielen, was een beetje vastgezet met ducttape, dik stof op de lampenkappen boven de eettafel ( echt smerig ). Bij enkele matrassen lig je letterlijk op de spiralen. Douchedeuren hangen er los bij. Kortom dit appartement verdiend de schoonheidsprijs niet.
De boeking via Snowtime, was prime. De service ter plaatse, de receptiedames en de wachttijden bij de lift kunnen verbeterd worden.
Voor het eerst hebben we een hotel met halfpension geboekt, terwijl voorgaande wintersportvakanties altijd voor een appartement is gekozen. De presentatie op de website is mooier dan het was. De kamers lijken op de foto's groter en mooier dan dat ze in werkelijkheid zijn. Het hotel was enigszins gedateerd ingericht en had wat achterstallig onderhoud. De bedden waren erg hard en er was slechts één stoel op een 2-persoons kamer! De ontvangst bij de receptie was zeer onvriendelijk en enige uitleg over het hotel ontbrak. Ook op de kamer lag nagenoeg geen informatie en wat er lag was hoofdzakelijk Italiaans-talig. We voelden ons niet echt welkom. Kortom een slechte start van de vakantie! Het overige personeel was wèl vriendelijk. Het ontbijt was redelijk goed verzorgd. Bij het avondeten hadden we de keus uit verschillende gerechten. Op zich was dat prima, maar de kwaliteit en ook de smaak was op gaarkeuken- niveau. Kortom: van een 4-sterren hotel hadden we hogere verwachtingen. Het skigebied kenden we al en voldeed daarom aan onze verwachting. Het is ons opgevallen dat er niemand van Snowtime aanwezig was voor vragen, contact, enzovoort.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.