Mooi skigebied

Alles bijna perfect geregeld, echter dat je geen enkele info vooraf hebt over het appartement, waar het ligt en hoe het is ingericht, vinden wij zeer nadelig.

• Wintersport bestemming: chatel

Super!

Fijne organisatie, goede prijzen en super service!

• Wintersport bestemming: Chamrousse

Alles perfect geregeld, skipassen, huisje, bedlinnen, gewoon helemaal niets op aan te merken. Huisje was echt super fijn en met nieuwe spullen. Echt goed

• Reisaanbod N.v.t.
  • Gebruikersgemak website N.v.t.
  • Wintersport bestemming: La norma

Gemengde gevoelens

Onze ervaring is het volgende, Te beginnen met het meest positieve, de ligging midden in het plaatsje Zell am See is geweldig zeker als je ook een baby bij je hebt. Dan de wat mindere punten, Smerig ondanks dat er 100 euro voor de eindschoonmaak betaald moet worden waarvan het niet duidelijk was of dit nu wel of niet bij de prijs was inbegrepen dit gaf discussie met de eigenaar Alex die niet in beeld kwam, alle communicatie ging via app of sms. Over het schoonmaak punt hebben wij nog met het kantoor in NL gebeld en die gaf aan het aanspreekpunt in Oostenrijk te contacten echter die nam niet op. Hiermee wordt er dus 100 euro van de creditcard afgehaald waar we absoluut moeite mee hebben en het niet eens zijn, een oplossing zou hier op zijn plaats zijn en horen we graag van jullie!! We hebben van een aantal zaken foto's gemaakt maar benoem er een aantal. Verlichting niet in orde of slaan de zekeringen van door ( Badkamer, hal etc ) Gordijnen hangen los, kopjes zonder oortjes, binnen bedrading zichtbaar van koffiezetapparaat, geen WIFI, onderkant Koelkast stuk waardoor flessen er uit vielen, was een beetje vastgezet met ducttape, dik stof op de lampenkappen boven de eettafel ( echt smerig ). Bij enkele matrassen lig je letterlijk op de spiralen. Douchedeuren hangen er los bij. Kortom dit appartement verdiend de schoonheidsprijs niet.

• Wintersport bestemming: Ja

Snowtime OK, Apartement service kan beter

De boeking via Snowtime, was prime. De service ter plaatse, de receptiedames en de wachttijden bij de lift kunnen verbeterd worden.

• Wintersport bestemming: Tignes 1800, L'Altaviva

De vakantie voldeed grotendeels aan de verwachting.

Voor het eerst hebben we een hotel met halfpension geboekt, terwijl voorgaande wintersportvakanties altijd voor een appartement is gekozen. De presentatie op de website is mooier dan het was. De kamers lijken op de foto's groter en mooier dan dat ze in werkelijkheid zijn. Het hotel was enigszins gedateerd ingericht en had wat achterstallig onderhoud. De bedden waren erg hard en er was slechts één stoel op een 2-persoons kamer! De ontvangst bij de receptie was zeer onvriendelijk en enige uitleg over het hotel ontbrak. Ook op de kamer lag nagenoeg geen informatie en wat er lag was hoofdzakelijk Italiaans-talig. We voelden ons niet echt welkom. Kortom een slechte start van de vakantie! Het overige personeel was wèl vriendelijk. Het ontbijt was redelijk goed verzorgd. Bij het avondeten hadden we de keus uit verschillende gerechten. Op zich was dat prima, maar de kwaliteit en ook de smaak was op gaarkeuken- niveau. Kortom: van een 4-sterren hotel hadden we hogere verwachtingen. Het skigebied kenden we al en voldeed daarom aan onze verwachting. Het is ons opgevallen dat er niemand van Snowtime aanwezig was voor vragen, contact, enzovoort.

• Wintersport bestemming: Pinzolo, Italië

Zeer scherpe prijs en alles geleverd zoals beloofd

Goede aanbieding gevonden en alles was zoals omschreven. Snelle reactie via website chat.

• Wintersport bestemming: Le Grand Bornand

Prima geholpen en meegedacht

Duidelijk en goed geholpen. Ook telefonisch

• Wintersport bestemming: Prima

Volgens verwachting. Goede communicatie.

Volgens verwachting. Goede communicatie.

• Wintersport bestemming: Canazei

Prijs kwaliteit verhouding van de geboekte reis is slecht

de aangeboden accommodatie is veel te duur voor wat het te bieden heeft. Authentiek werd wel heel letterlijk genomen. De foto’s op de site waren misleidend tov de werkelijkheid. Er waren gebreken aan de acco die tijdens het verblijf maar deels konden worden verholpen. Ook ontbreekt het aan hedendaags comfort (kluis / föhn).

• Betrouwbaarheid
  • Wintersport bestemming: Gebied is erg fraai om tochten te maken.

prima hotel

Ik ken het hotel heb ook daarop gezocht op de website van Snowtime De afhandeling ging uitsluitend digitaal en was in principe goed. Ik vraag me alleen af wat de meerwaarde van een reisorganisatie is. ik heb hier niks van gemerkt ter plaatsen. Dus mijn vraag is wat had ik hiervan moeten merken

• Persoonlijke aandacht
  • Bereikbaarheid (tel./mail/chat) N.v.t.
  • Wintersport bestemming: kircheberg

Redelijk

Dit is mijn 1e ervaring met Snowtime… Ik heb hiervoor 3x het zelfde skioord / appartement geboekt via Wintertrex. Dus was bekend met de locatie en appartement. Waarom een cijfer 6: Helaas is de betaling bevestiging van de skipassen niet goed aangekomen bij de skipas Skiarea Alpecimbra verkoop. Waardoor wij de skipassen niet kregen en hebben er bijna 2 uur gestaan. Omdat het zondag was konden ze ook niets... Wel contact gehad met jullie noodnummer Snowtime - Femke. Uit eindelijk heb ik het Skiarea Alpecimbra de skipassen gekregen op vertrouwen dat alles goed kwam en heb onze paspoorten daarvoor inruil bij hen achter gelaten. (eigen voorstel / keuze). Maandag opnieuw contact en gelukkig alles geregeld!

• Wintersport bestemming: Folgaria

Alles snel en makkelijk, voordelig

Helemaal zoals het hoort.

• Wintersport bestemming: Val thorens

Mooi appartement van deze tijd

1 kamer had geen kast ruimte wat wel een gemis was . De 1000 euro beg zou wel vermeld mogen worden . Of hebben wij daarover heen gelezen ? 500 lijkt mij meer op zijn plaats.

• Betrouwbaarheid
  • Wintersport bestemming: N.v.t.

helder en zorgeloos

Zeer klantvriendelijke medewerker heeft ons geholpen, flexibel en meedenkend. Volgend jaar is dit de eerste reisaanbieder waar ik op zoek ga voor een volgende bestemming

• Wintersport bestemming: Val Cenis

Goed geregeld

Prima accomodatie. Op het laatste moment wilde we nog een extra persoon meenemen en dat werd gelijk (en goed) geregeld door Snowtime.

• Wintersport bestemming: Piesendorf/Kaprun

Heerlijke vakantie gehad

Mooie locatie dichtbij. Onderhoud van het appartement (L'Horizon Blanc) is wat achterstallig (vloer bolt op, plinten komen los, ventilatieroosters defect, wieltjes van lade wasmachine ontbreken) en wat zaken ontbreken (afzuiging, stofuiger, toiletrolhouder. De boiler kan ook het max aantal personen van 6 niet aan (laat staan 5 bij ons).

• Wintersport bestemming: La Joue du Loup

Fijne reisorganisatie

Voor de tweede keer dit jaar geboekt bij Snowtime. Bij de boeking was er iets fout gegaan met de prijs, maar werd hier direct en op een prettige manier op geattendeerd en werd er naar een oplossing gezocht. Reis samen met bus geboekt. Bus maatschappij goed en ervaren chauffeurs die netjes van en naar de bestemming rijden. Wel erg veel ophaalpunten in Oostenrijk zelf (7 stuks in totaal) hierdoor een erg lange reistijd.

• Wintersport bestemming: Hinterglemm

Goed geholpen toen het nodig was

De handdoek pakketten waren er niet, 1 telefoontje was genoeg om het op te lossen

• Wintersport bestemming: Les Deux alpes

redelijk appartement, mooi gebied

• Wintersport bestemming: Val Cenis

Fantastisch

• Wintersport bestemming: Corvara

Prima ervaringen met Snowtime maar dit jaar met een kanttekening!

Het is altijd goed communiceren met Snowtime en zij doen hun uiterste best om je voorkeuren te bewerkstelligen. Dit jaar echter hadden wij een 5 kamerappartement (4 slaapkamers) en een 4 kamerappartement (3 slaapkamers). Echter een slaapkamer is een afgesloten ruimte en geen open vide die in open verbinding staat met woonkamer en keuken. Ons 5 kamerappartement had slechts 3 slaapkamers en een open vide, hetgeen betekende dat een volwassen stel een hele week op een open zolder heeft moeten slapen. Het complex zat vol, dus er viel weinig aan te veranderen. Maar enige compensatie zal wel op zijn plaats zijn.

• Betrouwbaarheid
  • Wintersport bestemming: Peisey Vallandry (L’Oree de Cimes)

gematigd

Skipasses moesten we ergens anders gaan halen, was me niet bekend, stond mijn inziens niet in de reisgids, of ik heb erover gekeken, dan daarvoor mijn excuses. TV-afstandbediening kost 20 euro. Was ons ook niet bekend.Heb daarvoor jullie vorige week een mail gestuurd, doch geen reactie. Misschien is de mail niet aangekomen Accomadatie matig. Slechts voor 3 personen bestek, 3 waterglazen, 2 wijnglazen, 3 soepkommen, 3 koffietassen

• Reisaanbod N.v.t.
  • Gebruikersgemak website N.v.t.
  • Wintersport bestemming: Val Thorens

Service en communicatie was prima, de vakantie zelf viel tegen.

Geen klagen over SnowTime. Het Hotel in Val Thorens (MMV Les Arolles) was ronduit slecht: vervallen hotel, slechte keuken, ongeinteresseerd personeel zonder zichtbaar management. Enige goede aspect aan dit hotel is de ligging aan de piste.

• Wintersport bestemming: Val Thorens

fijn appartement, goede ligging duidelijke instructie betreffende de reis info

• Gebruikersgemak website
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Bereikbaarheid (tel./mail/chat) N.v.t.
  • Wintersport bestemming: avoiaz