Geweldig hoe jullie de reservering voor komend jaar dutch week hebben geregeld

Altijd heel goede ervaringen. Gaan al jaren mee en alles altijd heel goed geregeld. Als ik iets niet goed had doorgegeven of verkeerd had ingevuld, altijd opgelost.

• Wintersport bestemming: Val thorens

Perfect geregeld!

Kwam er zelf niet uit met actievere van de Website, en toen hebben ze het netjes voor ons opgelost, dus volgend jaar naar de Dutchweek! Mvgr Jolinda&Kees

• Wintersport bestemming: Valthorens

Ondanks Covid-19 ellende goed opgelost

Met de verkregen voucher van afgelopen geannuleerde skivakantie. Super goed geregeld! Complimenten Snowtime!

• Wintersport bestemming: ValThorens

Top organisatie!

Boek al meer dan 25 jaar mijn wintersportvakanties bij Snowtime! En al vanaf het begin trouwe deelnemer aan de "Dutchweeks". Het is een prettige en betrouwbare organisatie met fijne en behulpzame mensen. Denken en voelen mee en zijn flexibel. Komen afspraken na en zijn ook op de bestemmingen zelf erg plezierig in de omgang.

Alles was goed geregeld

Busreis heen en terug volgens schema, appartement was om 10.00u al beschikbaar, skihuur en skipassen goed geregeld. Typisch frans appartement, dus klein en geen knappe zitgelegenheid. Minpunt is het ontbreken van wifi (niet duidelijk in website) en matige ontvangst van mobiele data van Orange. Tip: vermeld in de reispapieren waar een bagagerie is om je bagage op de eerste en laatste dag op te slaan. In Valtho is dat in Centre sportif. Helaas wordt daar niet echt op je spullen gelet, geen registratie van je koffers, dus voor iedereen mee te nemen.

• Persoonlijke aandacht
  • Bereikbaarheid (tel./mail/chat) N.v.t.

Altijd bereikbaar

Snowtime is voor ons een prima reisorganisatie. Ze zijn vriendelijk, denken mee en zijn altijd bereikbaar.

• Wintersport bestemming: Les Menuires, Franktijk

Heerlijk naar de zin gehad maar het gevraagde appartement was niet beschikbaar.

Matig

• Wintersport bestemming: Les Menuires

Alles prima geregeld

Fijneskiweekgehadmet alleweertypesmaardaarkunnenjullienietsaandoenenachteronsginghetdorpopslotvoorCoronaTopvakantiegehad

• Wintersport bestemming: Les Arcs1800

prachtig, alleen jammer dat de wifi niet goed werkt

goed, groot appartement, jammer genoeg slechte wifi. Voor de rest niets op aan te merken

• Wintersport bestemming: tignes

alweer een leuke skivakantie gehad in Val Thorens

Hameau du Kashmir heeft alles wat nodig is voor een aangename, relaxte vakantie. Bij aankomst zaten 2 poetsvrouwen op de grond in de gang gezellig te kletsen. Dit gaf toch maar een rare indruk. Leefruimte was wat beperkt qua afmetingen. Keuken volledig ingericht, al mocht er wel wat meer huisraad zijn ( een aantal keer de vaatwas gestart ook al zat die maar half vol, anders waren er bv geen messen meer, of glazen tekort.....) Mooie goed onderhouden wellness Groot pluspunt is de ski-in ski-out en waar we zeer aangenaam door verrast waren, waren de handschoen drogers in de ski-locker. Elke ochtend droge, warme handschoenen kunnen aantrekken..... :-)

Website is perfect en duidelijk. Reiservaring kan ik nog niet meedelen

Website is perfect en duidelijk. Reiservaring kan ik nog niet meedelen

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wintersport bestemming: Orcières

Weer een super mooie wintersportvakantie gehad.

We zijn heel goed geholpen met het boeken van deze mooie vakantie. Super bedankt!

• Wintersport bestemming: 9

Top plek!

Klein maar fijn appartement, voor 4 volwassenen wel erg knus. Bedbanken prima! Liften die je nodig hebt, 13 hoog, waren veel buiten werking. Bekijk de meerdere mogelijkheden naar beneden va altares! Je komt eenvoudig op centrale plekken, ook voor de niet skiërs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vervoer bagage top geregeld! Voor betaalde geld ook zeker gekregen wat het waard was. We komen weer!

• Wintersport bestemming: Avoriaz

Waardeloos!

Wij waren voor de tweede keer op deze lokatie maar zeer geleurgesteld over het appartement wat wij deze keer hadden gekregen. Hierbij een lijst van zaken die niet op orde waren: * 4 eetkamerstoelen voor een 6 persoons appartement, 2 mensen moesten op een klein krukje zitten volgens de receptie * Ski passen waren niet beschikbaar bij de receptie, daarvoor moesten we naar een ander dorp * ranzige/ viese / oude slaapbank waar onze dochter op moest slapen * nauwelijks pannen aanwezig en pan die er was kon je niks in bakken (als foto gewenst is kunnen we deze leveren) *geen broodplank aanwezig (best vervelend met stokbrood) * geen toilietpapier bij aankomst * kapotte verlichting in de woonkomer (foto leverbaar) * lekkage in de ouderslaapkamer, ook op ons dekbed * bloed op dekbedhoes zoon bij aankomst * douche moest je in je hand houden anders stond de hele badkamer blank * internet verbinding werkte vaker niet dan wel En zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij zijn zeer teleurgesteld en het bedrag wat wij voor deze accomodatie hebben betaald, is absoluut niet in verhouding met de staat en service die je dan mag/kan verwachten. Wij zien dan ook graag een financiele tegemoetkoming vanuit jullie tegemoet. Onze boeking staat onder Jeroen Lutmers

• Wintersport bestemming: beperkt

Sneeuw maakt het goed

Accomodatie onder de maat. Kookplaat die niet werkt en ook geen waterkoker. Maaltijden blijven dus beperkt tot magnetronvoer of uit een vies klein oventje. Een kop thee kun je er nog niet zetten. Waardeloos!!! Afzuiginstallatie die spontaan uit elkaar valt. Zelfs voor televisie dient men extra te betalen? Kosten te hoog voor deze Franse rotzooi...de sneeuw maakt het gelukkig allemaal goed.

• Reisaanbod N.v.t.
  • Gebruikersgemak website N.v.t.
  • Wintersport bestemming: La Norma

Goede locatie, leuk dorpje

Appartement was oudbollig en bed had behoorlijk vieze vlekken. Bad had eveneens vlekken en gebruikssporen. Overal qua hygiene niet het beste appartement, maar we waren niet veel op de kamer. Ligging is prima en we hebben een uitstekend verblijf gehad in Kirchberg! Gebied is niet aan te raden voor snowboarders..

• Wintersport bestemming: Kirchberg

heerlijk!

Prima hotel, lekker eten, goede bediening. Prachtig weer en prima sneeuw!

• Wintersport bestemming: Val Thorens

Fijne vakantie gehad in een prima appartement

Snowtime heeft volledig waargemaakt wat was overeengekomen. Communicatie verloopt goed. Vragen worden snel beantwoord. Website is duidelijk en het boekingsproces is eenvoudig.

• Wintersport bestemming: Les Ménuires

Tevreden

Tevreden. Superklein appartement, maar dat wisten we wel op voorhand. Beetje jammer dat er een TV is waarop geen enkele zender te bekijken valt. Ook WIFI zou ondertussen toch standaard mogen zijn.

• Wintersport bestemming: Val Thorens

Mijn ervaringen met Snowtime zijn goed.

Als ik contact opnam met Snowtime omdat ik nog wat vragen had, ben ik altijd zeer vriendelijk geholpen.

• Wintersport bestemming: Val Thorens

We boeken al jaren via Snowtime en zijn tot nog toe altijd tevreden

Enige dit jaar was dat we niet waren geattendeerd op de parkeer mogelijkheden in het ski gebied. Wellicht hebben we dit over het hoofd gezien, maar is wel erg nuttig om goed aan te geven van te voren (zeker in Val Thorens)

• Wintersport bestemming: Val Thorens

Super ski-appartment met goede services

Snowtime is zeer transparant in de kosten en mogelijkheden bij boeking. Zeer correcte opvolging van de reis. Mooi appartement met ruime living, goede slaapkamers en badkamers. Goede skilockers, zwembad en sauna faciliteiten en direct aan de piste.

• Wintersport bestemming: ValThorens

super service

ons gewenste huisje was vol, maar kwamen met een beter alternatief! super gaan graag terug

• Wintersport bestemming: Chamrousse

Duidelijke communicatie

Het boeken van de reis ging heel soepel. Eenmalig contact gehad via de chat en ook dat werkte prima. Het hotel voldeed aan de verwachtingen

• Wintersport bestemming: Sankt Johann in Pongau

Prima reisorganisatie die snel en correct reageert

Via Snowtime onze wintersport geboekt. Vooraf paar keer mail contact en snel reactie. Hier zeer tevreden over. We zaten in een Appartement Résidence Les Villages Du Bachat op 1700 hoogte, drie sterren en aan de piste. Hier waren we erg blij mee. Ook het verwarmde zwembad op loop afstand viel goed in de smaak bij de kids. Conditie van het appartement was niet goed, zeker geen drie sterren waard! Keukenkastjes waar lamineer af was, erg vieze muren en veel stof, ventilatie unit kapot, geen afzuig bij kook gedeelte, prullenbak kapot, kraan van bad kapot. Laatst genoemde werd trouwens wel snel gemaakt door eigenaar. Andere items hebben we aangegeven bij de receptie, maar werden ‘voor lief genomen’. Er was ook maar 1 twee zits bank aanwezig (slaapbank) in een appartement voor 8 (!!!) personen. Helaas was het appartement gelegen boven een bar/kroeg die er nog niet zo lang zat. Hierdoor tot laat in de nacht harde muziek en jeugd die over straat schreeuwde. Ook stond de container naast ons appartement, dus iedere ochtend rond 5:30 waren we ‘de Sjaak’... Gelukkig maakte de sneeuw en piste conditie veel goed. Dus, kortom: een heerlijke ski vakantie met toch wel wat teleurstellende momenten....

• Reisaanbod N.v.t.
  • Gebruikersgemak website N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wintersport bestemming: Chamrousse, Residence Les Villages du Bachat