Ik ben enthousiast geworden en ga binnenkort weer!

• Lesprogramma N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

beter communiceren dat je per twee personen een karretje krijgt. daarnaast was de groep te groot dus te weinig karretjes en dan ook nog maar een oud barrel er bij proppen waar halverwege de mast van af brak. hierdoor een half uur korter kunnen strandzeilen. per twee personen één karretje staat er dan vervolgens op de site. dit was bij ons per vijf personen twee karretjes. dus ook hier 1/3 van je surf tijd naar de klote plus de wachttijd van een nieuwe mast al met al weinig gereden met z''n vijven voor 150,00 euro. medewerkers totaal niet voor reden vatbaar. wij zijn helemaal klaar met jullie bedrijf en manier van klantvriendelijkheid. het is een prachtige sport maar volgende keer bij een ander.

• Eten en drinken N.v.t.
  • Bediening N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Beste Peter, Uit uw bericht heb ik vernomen dat uw ervaring op onze locatie niet naar uw verwachting is verlopen. Wij streven er naar dat iedereen met een glimlach vertrekt vanaf onze locatie. Ik stel het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt er voor dat wij onze services kunnen optimaliseren. Wij zorgen dat klanten in het vervolg beter geïnformeerd worden dat een blokart gedeeld wordt door 2 personen. Helaas heb ik u op de dag niet persoonlijk gesproken, maar ik kom graag met u in contact via telefoon of e-mail, voor extra inzicht in uw ervaring en een sportieve tegemoetkoming. Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een review en hoop u toch weer te mogen verwelkomen op het strand van de Brouwersdam. Zonnige groet, Beware Beach - Lotte van Eijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De clinic was voor mij een verspilling van tijd en geld , ik weet niet waarom dat nodig was ik had gemeld dat ik best veel ervaring had maar dat maakte blijkbaar niet uit . Na het vakantieseizoen kom ik wel een keer terug na een afspraak i.v.m. Laag water en windsterkte. Mijn Amerikaanse schoonzoon deed tevens mee met de clinic en ook hij vond het deel aan beschikbare ruimte te gering om lekker uitje bol te gaan. Maar complimenten voor terras en instructeurs cq bediening. Frans

• Algemene ervaring N.v.t.

• Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles|Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Heel leuke strandzeilclinic achter de rug. Er konden wel wat meer spelelementen in de clinic vervat worden. De lesgever gaf geen feedback. Wel een duidelijke uitleg.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Super toffe dag gehad! Echte aanrader voor groepsuitjes. Alle faciliteiten onder één dak: plezier, strandactiviteiten, horeca én actie!

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Groepsevenement

Een geweldige dag! We kregen wind en zon, precies wat we nodig hadden bij de activiteiten die we hebben gedaan. De sfeer was ontspannen en de instructeurs waren echte entertainers en goede 'meedenkers'. De BBQ was fantastisch. De kinderen zitten vol energie en hebben het er alleen nog maar over. Dank voor deze fantastische dag!!

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Vrijgezellenfeest / familie-uitje

Het was een leuke dag die Beware in samenspraak met Pameijer. het was tot in de puntjes geregeld. super goed en leuk geregeld. Misschien dat het kitebuggyen te hoog gegrepen was voor onze doelgroep, maar men heeft een goede ervaring opgedaan. de uitleg was in eerste instantie te lang, dit werd na de wissel goed opgepakt. al met al, een super leuke dag, goede communicatie en leuke activiteiten. bedankt!

• Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen|Groepsevenement

• Parkeergelegenheid N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Groepsevenement

Ontzettend leuke middag gehad. Eerst de mogelijkheid uit diverse clinics en daarna lekker met zn allen bbq. Daarna voor de enthousiastelingen nog een partijtje volleybal. Niks anders als complimenten!!

• Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen|Bedrijfsuitje

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Ik heb Blokarten geboekt voor vrouwendag. 1 dag voor heeft ze gebeld dat omgezet worden naar Kitebuggyen omdat te weinig wind voor blokarten en het klopt ook idd. We zijn allemaal doof, kan liplezen. Ze hadden een geweldig, heel vlot en gezellig jonge vrouwelijk instructeur Irene (als goed is) voor ons geregeld. Het was supergeweldig en leerzaam ervaring! Zeer Aanrader want we willen weer nog een keer overdoen, alleen wanneer weten we nog niet!!! Harstikke bedankt voor de goede en gezellig organisatie.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Super tevreden. Ben slecht in namen. Zou het Koen zijn geweest? In ieder geval twee keer dezelfde instructeur.

• Eten en drinken N.v.t.
  • Bediening N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

Ik wil graag weer doen en heb een zoon die ook graag meedoen kunt u misschien een prijslijst verzenden? Bedankt! Groetjes Helen Post

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

een hele gezellige middag gehad en als afsluiting gegeten in de strandtent het was top!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beware is reeds enige tijd geleden en medewerker gaf aan dat e.e.a. aan de wind lag waardoor het rijden na lange rtijd proberen niet doorging. Bij de buren ging dit wel en gaf aan ja, wij krijgen tzt ook ander materiaal. Strandpaviljoen perfect, recent met medewerkers nog ene keer bezocht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zou het wel prettiger vinden als er meer ingedeeld werd naar leeftijd/gewicht en niveau. We hebben nu al 2x iemand erbij gehad met een veel zwaarder en een veel lichter gewicht, die nog niet met een kite het water was ingeweest.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

geweldige dag gehad en veel gelachen ,les gehad van wieke een hele leuke spontane meid ,jammer dat er niet zo veel wind stond.in de middag bbq gehad ,eten was goed alleen een beetje saai ,vriendelijke bediening wat uiteraard niet onbelangrijk is ,voor herhaling vatbaar

• Bediening

beware on this beach,its gonna give you great fun

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

We hebben een erg leuke dag gehad, Strand kite was geen groot succes want strand was te mul. Maakte niet uit want we hadden dikke lol. Erg goed verzorgd en iedereen was blij. Bedankt voor alles!

• Bediening

Wij hebben erg genoten van ons bedrijfsevenement bij Beware Beach. Alles was tot in de puntjes verzorgd. De locatie is ook schitterend!

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

Wij zijn hier met ons bedrijf heen geweest en hebben hier echt een top dag gehad! Locatie, Faciliteiten, Activiteiten, Service, niets op aan te merken. Het was ook nog eens heerlijk weer. Wat ons betreft een aanrader!

• Lesprogramma N.v.t.
  • Parkeergelegenheid N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje|Groepsevenement

Zeer tevreden over deze dag. maar ook na de excursie van onze leerlingen in april.