goede instructeur!

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

Irene en Harold waren top ! We hebben van jong (8 jaar) tot oud (76 jaar) genoten van de clinic. Het buffet vond ik erg tegenvallen, prijs-verhouding tot gebodene niet goed, dan erg duur. Bediening was erg traag, vooral bij de borrel na afloop. Bestellingen werden niet goed opgenomen.
  • Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen|Vrijgezellenfeest / familie-uitje

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

Het was tof om te doen! Zeker met goed weer :)
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Zeer ontspannen en relaxed! Lekker eten!
  • Bediening

Rick is topper kitesurf leraar.
  • Parkeergelegenheid N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

Hallo Toine van der Klei, Bedankt voor je beoordeling! Goed om te zien dat je tevreden ben. Bij onze parkeergelegenheid had je een 1 gegeven met de tekst dat het een grapje was. Kan ik hieruit opmaken dat je wel tevreden ben over onze parkeergelegenheid? Of is er iets mis gegaan en ben je hier echt ontevreden over? Mocht het een grapje zijn vinden wij dit jammer omdat dit cijfer meetelt in ons gemiddelde. Als dit het geval is vragen we je vriendelijk om dit aan te passen of een andere recensie in te vullen. Mocht je echt zo ontevreden zijn, dan zijn we benieuwt wat er mis is gegaan om dit in het vervolg te verbeteren. We horen graag van je. Vriendelijke Groeten, Frank Benschop

• Eten en drinken N.v.t.
  • Bediening N.v.t.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

Alles was top, we vonden echter de middaglunch iets te mager uitvallen. Lekker en voldoende, dat wel - maar het mocht misschien iets uitgebreider/verfijnder zijn. Maar voor de rest was alles prima.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Vrijgezellenfeest / familie-uitje

Goedemiddag Olivier, Bedankt voor je enthousiaste bericht. Goed om te horen dat jullie dag naar wens is verlopen. Ook de activiteit bumpervoetbal viel bij onze personeelsleden in de smaak. In het najaar gaan wij aan de slag met een nieuw aanbod voor een lunch en BBQ dus nemen jou kritische noot zeker mee! De groepsfoto is reeds nagestuurd naar het adres. Nogmaals bedankt voor jullie komst en wellicht tot een volgende keer aan de Brouwersdam! Sportieve groet, Lotte van Eijk Beware Beach & Strandpaviljoen Brouw

Werkelijk een topdag met top begeleiding op een top locatie met top bediening. Dank jullie wel!
  • Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen|Bedrijfsuitje|Groepsevenement

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Op 13 juli zijn wij komen strandzeilen bij Beware. Het weer leek spelbreker te worden, maar het bleef vrijwel droog, en er stond een goed oefenwindje. Na een korte instructie gingen we aan de slag, en al gauw reed iedereen zijn achtjes. De instructeur lette goed op en hielp waar nodig, daarbij geholpen door deelnemers die even pauze hadden. In twee uur tijd heeft iedereen de basis onder de knie gekregen en kunnen we voortaan zelfstandig het strand opzeilen!

• Communicatie N.v.t.
  • Lesprogramma N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Een geweldig vrijgezellenfeest gehad! Er stond een partij wind, dus feest bij het strandzeilen, erg gelachen en hard gereden! Daarna gezellig gedronken, en de bbq aan. Eten in overvloed. Al met al een feest om niet te vergeten, en dat door de vrijgezel bijzonder werd gewaardeerd! Frank.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Ik ben enthousiast geworden en ga binnenkort weer!
  • Lesprogramma N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

beter communiceren dat je per twee personen een karretje krijgt. daarnaast was de groep te groot dus te weinig karretjes en dan ook nog maar een oud barrel er bij proppen waar halverwege de mast van af brak. hierdoor een half uur korter kunnen strandzeilen. per twee personen één karretje staat er dan vervolgens op de site. dit was bij ons per vijf personen twee karretjes. dus ook hier 1/3 van je surf tijd naar de klote plus de wachttijd van een nieuwe mast al met al weinig gereden met z''n vijven voor 150,00 euro. medewerkers totaal niet voor reden vatbaar. wij zijn helemaal klaar met jullie bedrijf en manier van klantvriendelijkheid. het is een prachtige sport maar volgende keer bij een ander.
  • Eten en drinken N.v.t.
  • Bediening N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Beste Peter, Uit uw bericht heb ik vernomen dat uw ervaring op onze locatie niet naar uw verwachting is verlopen. Wij streven er naar dat iedereen met een glimlach vertrekt vanaf onze locatie. Ik stel het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt er voor dat wij onze services kunnen optimaliseren. Wij zorgen dat klanten in het vervolg beter geïnformeerd worden dat een blokart gedeeld wordt door 2 personen. Helaas heb ik u op de dag niet persoonlijk gesproken, maar ik kom graag met u in contact via telefoon of e-mail, voor extra inzicht in uw ervaring en een sportieve tegemoetkoming. Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een review en hoop u toch weer te mogen verwelkomen op het strand van de Brouwersdam. Zonnige groet, Beware Beach - Lotte van Eijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De clinic was voor mij een verspilling van tijd en geld , ik weet niet waarom dat nodig was ik had gemeld dat ik best veel ervaring had maar dat maakte blijkbaar niet uit . Na het vakantieseizoen kom ik wel een keer terug na een afspraak i.v.m. Laag water en windsterkte. Mijn Amerikaanse schoonzoon deed tevens mee met de clinic en ook hij vond het deel aan beschikbare ruimte te gering om lekker uitje bol te gaan. Maar complimenten voor terras en instructeurs cq bediening. Frans
  • Algemene ervaring N.v.t.

• Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles|Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Heel leuke strandzeilclinic achter de rug. Er konden wel wat meer spelelementen in de clinic vervat worden. De lesgever gaf geen feedback. Wel een duidelijke uitleg.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Super toffe dag gehad! Echte aanrader voor groepsuitjes. Alle faciliteiten onder één dak: plezier, strandactiviteiten, horeca én actie!
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Groepsevenement

Een geweldige dag! We kregen wind en zon, precies wat we nodig hadden bij de activiteiten die we hebben gedaan. De sfeer was ontspannen en de instructeurs waren echte entertainers en goede 'meedenkers'. De BBQ was fantastisch. De kinderen zitten vol energie en hebben het er alleen nog maar over. Dank voor deze fantastische dag!!
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Vrijgezellenfeest / familie-uitje

Het was een leuke dag die Beware in samenspraak met Pameijer. het was tot in de puntjes geregeld. super goed en leuk geregeld. Misschien dat het kitebuggyen te hoog gegrepen was voor onze doelgroep, maar men heeft een goede ervaring opgedaan. de uitleg was in eerste instantie te lang, dit werd na de wissel goed opgepakt. al met al, een super leuke dag, goede communicatie en leuke activiteiten. bedankt!
  • Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen|Groepsevenement

• Parkeergelegenheid N.v.t.
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Groepsevenement