geweldig begin van het nieuwe jaar

1 jan 2021 goed begonnen met blo-karten. Lekker ingepakt vanwege de temperatuur! Prima instructie gehad voordat we begonnen. Als beginner een superleuke ervaring om over het strand te glijden, je zeil te manoeuvreren en te leren door te proberen. Ga ik zeker nog een keer doen!

Leuke activiteit, aardige mensen, slechte info.

20 okt een clinic geboekt voor 2p voor 2 uur. Bleek ter plekke dat we de buggy moesten delen. Allebei dus 1 uur kunnen rijden. En 1 uur kleumen op het strand. Beter had ik 1 uur pp geboekt. Dat kost 2x 21,50= 43 euro. Nu betaalde ik 70 euro. Dat kan veel beter. En ik kan op de site niet vinden dat een buggy gedeeld dient te worden. Ik mocht wel langer doorgaan omdat bij de volgende sessie karts over waren. Maar daar had ik geen gelegenheid voor, helaas.

Niet alle activiteiten zijn mogelijk

Er worden activiteiten op de website aangeboden die niet kunnen plaatsvinden vanwege Corona. Je komt hier pas achter nadat je het reserveringsformulier hebt ingevuld. Hierop krijg je een mail dat de activiteit niet geboekt kan worden. Biedt het dan niet aan op de website, of zet het er eerlijk bij. Zo maak je de kinderen enthousiast voor iets dat niet geboekt kan worden.

Een ontzettend leuke ervaring.

Wij hebben gisteren met 5 personen de clinic Blokarten gedaan. Na een goede instructie mochten we zelf aan de gang. Het was ontzettend leuk. Echt een aanrader !

wat een topdag

Wij hebben vandaag ge-blokart en wat was dit toch een geweldige ervaring zeg. Het was super leuk en t ging enorm hard.

ECHT te leuk!!

We waren afgelopen zondag Blokarten. Er stond mega harde wind waardoor we super hard gingen. We hebben goede uitleg gehad en mega goede begeleiding. Een woord WOW!! Wilde gelijk weer gaan! Lisette en Frank bedankt! Ook super leuk dat mijn vriend en ik nog even tegen elkaar mochten racen!

1,5 meter proof; blokarten. Nu volleerd strandzeiler.

Familie activiteit; blokarten bij Beware Beach, Brouwersdam (Ouddorp). Helemaal top, geslaagde dag. Gehele gezin is nu een volleerd strandzeiler. Kinderen 12 & 16 vinden het net zo leuk als de ouders. We komen zeker nog een keer terug.

Kitebuggy is gaaf!

Kitebuggy is super leuk om te doen. Bij Beware Beach werd het me door een vriendelijke vrolijke meid uitgelegd. Binnen een half uur zat ik al op de buggy crossend over het strand. Super gaaf, zeker een aanrader voor de sportieveling!

Genoten van kitebuggyen

Genoten van t kitebuggyen mwt collega's op t strand bij Beware Beach. Leuke en persoonlijke begeleiding.

Leuke activiteit maar let op!

Leuke activiteit, vriendelijke en vrolijke instructeur. Let echter op: het staat niet duidelijk op de site, maar je krijgt 1 kite per 2 personen. Je hebt dan effectief maar de helft van de geboekte tijd.

Tegen de verwachting

Vooraf niet voldoende geïnformeerd over het format. Ik had hele tijd over een escape room, maar het was een escape table uiteindelijk. Jammer dat vooraf de communicatie onvolledig was, de verwachtingen zijn niet nagekomen. Ook vond ik de prijs voor een “table” zeker aan de hoge kant waarbij je ook nog aanschaf van arrangement verplichting hebt. Jammer!

Met 70 collega's een prachtige, actieve dag op het strand gehad. Hoog fun gehalte door powerkiten en strandzeilen. Goede begeleiding vanuit Beware Beach. Dank!

• Lesprogramma N.v.t.
  • Bediening
  • Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen|Bedrijfsuitje

werkt zeer verslavend. zeker een aanrader om te proberen.

• Eten en drinken N.v.t.
  • Bediening N.v.t.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

Wij hebben een fantastisch personeelsuitje gehad. Alles was gewoon perfect.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

Top kiteles gehad van Martijn !! Relaxed en professioneel met een super goede persoonlijke touch..

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Kitesurfles

We hebben enorm genoten, mazzel met het weer gehad. Begeleiding van Sjors en Rick was prima, spullen waren netjes in orde. Handig dat jullie kluisjes voor je spullen aanbieden! Voor wat betreft Brouw waren we een tikkie minder tevreden. Ontvangst was minder en communicatie over het BBQ buffet ontbrak. We zijn zelf maar begonnen bij gebrek aan intructies....Verder was lunch en BBQ heel goed! We zaten wel heel dicht op andere groep (provincie zuidholland) en konden niet aan onze tafel komen, terwijl aan de andere van zijde voldoende ruitme was. Wellicht zijn we vorig jaar te veel verwend ;-). Maar overall zeer tevreden en we komen wellicht nog eens terug!

• Bediening

Leuk uitje gehad, sfeer was prima, locatie goed, dus wat dat betreft geen klagen. De positieve indruk komt wel voornamelijk voor rekening van de strandactiviteiten en wat minder door de ervaringen bij Brouw. Begrijp me niet verkeerd: het was ok, maar daar is ook alles mee gezegd. Cappuccino of koffie verkeerd bij ontvangst was niet mogelijk terwijl we er best extra voor wilden betalen en de lunch en het hamburgerbuffet waren wel héél eenvoudig. Misschien had ik daar zelf ook duidelijker naar moeten vragen. Ik had van de catering wat sterkere verwachtingen, maar nogmaals: het was niet verkeerd...gewoon wat eenvoudiger dan ik me had voorgesteld. Wat wel echt een dingetje was aan het begin van de middag, was de drukte. Er was te weinig personeel voor de hoeveelheid gasten. Begrijpelijke omstandigheden (wie verwacht nou zulk mooi weer begin oktober!) maar het heeft wel invloed op de beleving van je uitje als je letterlijk twintig minuten aan de bar staat te wachten op een drankje. Overall: prima dag, heerlijk buiten, gewoon ok gegeten en genoten van de gastvrijheid, zowel van Beware als van Brouw

• Bediening

We hebben heerlijk ge-Blowkart, veel geluk gehad met het weer. Zeker voor herhaling vatbaar. Wat betreft de lunch, we hadden de "lunch de luxe" geboekt. We vonden dit redelijk eenvoudig. We hadden we per telefoon en op de dag zelf aangegeven dat er een vegetariër in ons gezelschap zat. Maar dit werd niet opgepikt, uiteindelijk toen we dit tijdens de lunch nog eens gemeld hadden kregen we een vervanging voor de kroket.

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Bedrijfsuitje

we hebben een geweldige dag gehad, goede locatie en begeleiding. zeker voor herhaling vatbaar

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Super toffe middag gehad!!! Alles was super :-)

• Welke activiteit heeft u bij ons gedaan? Clinic / Strandzeilen / kitebuggyen

Activiteit kitebuggyen: prima verzorgd. Namen van de instructeurs: ?? (vrouwelijke en mannelijke instructeur). Barbecue: hoeveelheid vlees was wat afgemeten, bediening voor drankjes had wat vaker mogen langskomen. Ruimte voor het eten: behoorlijk donker, niet zo sfeervol doordat het in een tent was. Het was voor ons een geslaagde dag!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Eten en drinken N.v.t.