Zeer vriendenlijk personeel en goed geholpen

• Nazorg en garantie N.v.t.

Fijne en complete uitleg, goed advies.

• Nazorg en garantie

Een kleine fotozaak in hartje Breda voor een hartelijk, kundig en persoonlijk advies over camera-, video apparatuur en andere foto benodigdheden. Helaas verdwijnen dit soort winkels uit het straatbeeld van het winkelgebied in het centrum.

Zeer klantvriendelijk geholpen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas is uw website van Käse en van Verschoore mbt Käse heel slecht bijgewerkt. Veel productonderdelen missen als je dit met de website in de UK vergelijkt. Een nieuw product in de markt zetten en dan de websites niet bijwerken gaf mij te denken. Gelukkig heeft het personeel van uw vestiging Den Bosch me keurig via de mail en telefonisch verder geholpen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Positief. Er werd meegedacht bij mijn overwegingen om een 'gimbal' aan te schaffen. En wat erg holp was een medewerker zijn eigen gimbal op afspraak meenam naar de zaak om te laten zien. Daarna kon bij een volgende afspraak mijn filmcamera er op gemonteerd worden, waardoor ik er zeker van was dat dat kon. Al deze service leidde uiteindelijk ook tot de aanschaf van de gimbal.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Ik ben erg klantvriendelijk behandeld, super goede kwaliteit producten en het mail contact is ook super snel voor als je vragen hebt! De prijzen zijn goed voor het gene dat je krijgt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was heel fijn om iets te kopen bij Verschoore. Eerst paste het gekochte product niet. Nadat ik terug was gegaan heb ik toch een andere maat aangeschaft, zodat het wel paste. De verkoper heeft uiteindelijk geholpen met het maken van een goede keuze. Echt goede service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er was verzuimd te vragen of het door mij gevraagde artikel voor een Mac of Windows computer was. Dat kan gebeuren maar toen ik teruggingwerd de fout bij mij gelegd met de mededeling dat 90% van de mensen een Windows computer hebben en dat het daarom niet gevraagd was. Onzin , zeker voor foto en film word heel vaak Mac gebruikt. Ook onnodig om het bij mij als klant te leggen. Zeg gewoon oké we gaan het in orde maken. Dat laatste is nu ook gewoon het vervolg en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed zal komen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Fotobody gekocht voor een mooie prijs (549 ipv regulier 699). Bevestigd, betaald, en nogmaals bevestiging gekregen. Bestelling verliep prettig. Duidelijke site, bestelling en betaling verliep soepel. Alles lijkt goed te gaan... De dag na de bestelling een kort mailtje gekregen. "U heeft een artikel besteld wat niet op voorraad is. We zullen u uw geld retourneren". Ik sta perplex. Het is een courante camera, volop leverbaar bij andere winkels. Echt slechte service.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Mijn camera was na 2 maanden kapot. In de winkel werd ik direct vriendelijk geholpen. De camera werd opgestuurd en binnen een week kreeg ik al een belletje dat hij weer binnen was. Super service & snel geregeld!

• Nazorg en garantie

Prima advies en service na verkoop gekregen van vriendelijke Tim

Tot nu toe uitstekend

• Nazorg en garantie N.v.t.

Huidige camera was kapot gegaan. Dus was het repareren of een nieuwe aanschaffen. Kom terecht bij Verschoore en gevraagd wat eventueel reparatie zou kunnen zijn. Dit werd toch te duur voor de leeftijd v/h apparaat. Toen heeft de verkoopster (Anja) mij zeer goed geadviseerd en de tijd er voorgenomen wat ik het beste kon doen. Ik heb nogal wat lenzen en niet allemaal oud hierop kreeg ik een zeer goed advies wat mijn mogelijkheden waren en wat ik in haar ogen het beste kon doen. en zij kwam met een zeer goede oplossing zodat ik ook niet te duur uit hoefde te zijn zodat ik mijn lenzen kon blijven gebruiken. Zij legde van het nieuwe toestel alles zeer goed uit. Ik ben zeer tevreden hoe ik door de verkoopster ben geholpen.

• Nazorg en garantie

heel goed geholpen zeer uitgebreid verteld over alles wat mogelijk was

garantie /Nazorg is bij mij bekend van mijn vorige Sony DSC-200HX camera

• Nazorg en garantie

Ik ben heel goed geholpen. Neemt alle tijd om alles uit te leggen en ze voelde heel goed aan wat ik zocht. Uitstekend! Dat is waarom ik in de winkel wil blijven kopen.

Vakkundig en vriendelijk geholpen

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hele duidelijke uitleg gegeven door medewerker en tevens verdere uitleg gekregen wat er nog meer voor de camera aan te schaffen is. Goede betrouwbare zaak met kundig personeel.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Vakkundig, klantgericht en eerlijk advies. Er wordt nagegaan wat u echt nodig heeft en daarop op wordt het advies aangepast. Geven goede uitleg over het aangeschafte materiaal.

• Nazorg en garantie

goede dienstverlening bij aanschaf nieuwe camera

• Nazorg en garantie

Prima service, je wordt goed te woord gestaan, ze nemen de tijd voor je. Prima allemaal!

• Nazorg en garantie

Bijzonder vakkundig geholpen en veel informatie gekregen over de Sony RX100-VI camera die ik daar heb aangeschaft.

• Nazorg en garantie

Prima winkel met deskundig personeel.

• Nazorg en garantie N.v.t.

ik kreeg goede duidelijke uitleg, er werd niet meteen een aankoop doorgedrukt. Kreeg advies nog even goed na te denken alvorens mijn aankoop te doen.

Over Sprint Photo

Filter op Taal