Telefonisch niet bereikbaar

Tot 2x toe een poging gedaan om contact te krijgen. Klantenservice is slechts tot 15 uur bereikbaar. Niet echt sprake dus van service.

waardeloos

Ben al 1 maand bezig om mijn maandtermijn te laten verhogen na 5 keer bellen 10/15 minuten in de wacht te hebben gestaan en niemand neemt er op ook de website werkt niet goed als ik inlog. Toen het nog NUON was hadden wij het zo geregeld waardeloos die Vattenfall wij hebben geen contract en indien dit niet geregeld wordt op zeer kort termijn stappen wij over op een andere leverancier

Oplichting

Sinds enkele jaren hebben we zonnepanelen en daarnaast letten we enorm op ons stroom- en gasverbruik, met als resultaat dat mijn energieverbruik het afgelopen jaar nog nooit zo laag is geweest. Wat schetst mijn verbazing, ik ontvang deze week een eindafrekening die zo hoog is als toen ik nog geen zonnepanelen had? Daarnaast is mijn welkomstcadeau (korting) die ik zou ontvangen gemakshalve maar 'verrekend' met de jaar/eindafrekening. En als klap op de vuurpijl wordt mijn maandbedrag ruim 1/3 hoger! Wat krijg ik als reactie terug: mevrouw, dit zijn de tarieven die we met u hebben afgesproken en ja, in 2019 waren er natuurlijk wel forse overheidsheffingen. Uuhh, ja, wie zou er in vredesnaam akkoord gaan met een maandelijks tariefverhoging van meer dan 35%. Kortom, ik voel mij opgelicht.

Slecht service

Niet zo vriendelijke aan de telefoon, duurt zo lang voor dat iemand aan de lijn hebt, klopt helemaal niets van krijg elke maand over zicht van me gast en stroom €60 maar betaal nog steeds elke keer €100

Nina werkt niet

Vanwege goede en klantvriendelijke stadsverwarmingsmonteurs ga ik het proberen bij jullie voor stroom. ben benieuwd.

Lange wachttijd

Zeer lang (20 min) moeten wachten alvorens een onvriendelijke medewerkster aan de lijn te krijgen.

Geen ster

Je kan je niets een bereiken alleen duur nummer bellen die ik alleen niet kan bellen geen optie om een medewerker te kunnen spreken slechte zaak

Complete manipulatie

Op de site van vattenfall bieden ze een termijnbedrag calculator aan. Het berekende termijnbedrag en de geboden korting bevielen dus ik ging in zee. Vervolgens is het termijnbedrag meer dan 2x zo duur. Ze hadden naar eigen zeggen bepaalde kosten niet meegerekend de ratten. Ik voel me zwaar opgelicht. Ik wil dat zij mij alsnog leveren wat ze mij voorschotelden. Ik ben nooit met die verdubbeling akkoord gegaan uiteraard

communicatie zeer slecht

ik heb vanmiddag via Messenger om 15:27 uur een vraag gesteld, kreeg de opmerking dat het druk was. Op dit moment 19:25 uur nog geen reactie gehad. Dan kan je in mijn optiek spreken over een zeer slechte communicatie, iets langer is geen probleem (maar toch geen 4 uur)

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid? N.v.t.

Contact krijgen met Vattenfall is een moeizame gebeurtenis!

Telefonisch contact is nauwelijks te realiseren door de enorm lange wachttijden. De website is niet op alle punten makkelijk te volgen.

SLECHT BEDRIJF!!!!!

‼SLECHT BEDRIJF‼ Jammer dat ze je een aanbod doen wat PRECIES bij je verbruik past.. Want meneer kon dat wel inschatten op basis van ons gebruik.. PRECIES!!!! Past dus NIET bij ons verbruik!!!! Begrijp niet hoe dat kan.. Ik heb bij Essent nooit iets bij hoeven te betalen met zelfs een iets lager maandtermijn. Nou meneer van VATTENfal betaal jij mijn eindafrekening ??? WANT dat past precies bij hoe jullie mensen MISbruiken!!!!!! Mensen ga nooit bij VATTENfal want ze vatten alleen je geld 🤬🤬🤬

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Mijn vattenfall werkt al dagen niet

Ik kan maar niet inloggen op mijnvattenfall. Ik krijg alleen maar een pagina met “er is iets mis gegaan”, technische storing. Dit kan echt niet meer in deze tijd. Eerst volgende moment dat ik kan overstappen, grijp ik aan!

Geen contact mogelijk!

Probeer al twee (!) weken contact te krijgen. Niet gelukt, niet via Messenger, niet via telefoon. Wil graag mijn contract aanpassen door overstap van zakelijk naar privé... Nieuw contract aangevraagd, dat lukt dan weer wel. Maar nu krijg ik bericht dat een extra (???) klantnummer is toegevoegd aan mijn account. Ook dit is niet te zien. Word er lichtelijk wanhopig van.

Zeer slecht

Opgebeld worden door verkoopster van de firma met fantastische aanbieding!!!! Mag volgens de wet- geklaagd bij de reclamecodecommissie- maar voor mij een reden om binnenkort op te zeggen en over te stappen naar een NEDERLANDS energiebedrijf dat niet verkocht is voor de aandeelhouders en de zogenaamde milieuvriendelijke opwekking van stroom. REAGEREN IS ZINLOOS OMDAT IK JULLIE METEEN VERWIJS NAAR MIJN SPAMBOX die ik ongelezen verwijder. Plus de zogenaamde klantvriendelijke benadering zonder rekening te houden met normen en waarden, niet naar voorletters vragen maar naar mijn voornaam en de klant met " je" aan te spreken ïn plaats van u, zoals het betaamt. Zou dan ook graag nu reeds mijn eindafrekening willen krijgen zodat ik zo gauw mogelijk van jullie af kom. Waar is het GEB gebleven dat was tenminste van ons allen. Neen concurrentie zou de prijzen verlagen, nou daar is mij niets van gebleken. Natuurlijk dat zal wel weer door de regering komen, nou daar veeg ik mijn rest mee af net als mijn platina status. U hoort nog wel van mijn nieuwe leverancier.

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

afwijkend gas verbruik en ook electra.

Sinds abonnee van nuon/ vattenfall en slimme meter geen vertrouwen in gas verbruik!! Verbruik zoals aangegeven in overzicht is naar mijn mening afwijkend! wil oude vertrouwde meter weer terug.

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid? N.v.t.

Je kunt geen klacht kwijt

Er is door Vattenfall ineens een oud e-mailadres van mij gebruikt in plaats van het adres dat Nuon tot een maand daarvoor nog gebruikte. En dan sturen ze een brief dat ze de mail niet kunnen bezorgen en dat ik mijn gegevens moet veranderen. Hallo! Ik heb niets veranderd. jullie pakken een adres uit het archief dat allang vervallen is. Op de website kun je dat niet kwijt. Telefonisch sta je een half uur in de wacht nadat je door een vreselijk menu moet. meer tijd om te wachten had ik niet. Dus dik onvoldoende voor jullie bereikbaarheid.

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid? N.v.t.

Je weet waar je aan toe bent door duidelijkheid en goede service

Nog nooit problemen ondervonden sinds ik bij de Nuon/Vattenfall stroom en gas afneem sinds 1976. Prijsaanbiedingen voor vaste klanten met contract, zou na afloop contract iets gunstiger mogen zijn en ergens moeten liggen tussen bestaande en nieuwe klanten.

arie kerkhoff

afgesproken tarieven komen niet overéén met de faktuur geen fakturen ontvangen, wel afgeschreven ineens een aanmaning en dreiging van deurwaarder kortom tijd om de consumentenbond in te lichten

heel erg slecht

Wij zijn voor de gek gehouden ,om naar hun over te stappen erg onvriendelijk te woord gestaan en erg lange wachttijden voor je iemand aan de telefoon krijg . waardeloze energie maatschappij

Helaas niet geweldig !

Heel moeilijk!Gisteren geprobeerd ,na jullie aanbod,om het contract te verlengen!? Mooi niet gelukt! Er staat nog steeds dat ik geen nieuw contract heb. Bellen helpt niet 0800 praat zo zacht dat ik er niets van versta. Was bij NUON veel beter contact.Ik ben 91 jaar en probeer het via de computer te regelen maar dat lukt dus niet blijkbaar.Kort gezegd: Ik wil voor EEN jaar vast! Klantnummer 0011270788 L.G.Kaagman Kortewater 126 1069GP Amsterdam Telefoon 0206195263 E-mail [email protected]. Ik ben benieuwd of dit bericht mij kan helpen !

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Telefoon bij Vattenfall is dramatisch hopeloos 47 minuten wachten!!!!!!!!!

Na 47 minuten wachten eindelijk een mevrouw aan de lijn, ik was een beetje over de emmer en mijn linker oor was plat, lieve mevrouw hoor maar dat lange wachten. Was er nu maar een boodschap op de telefoon van hoeveel wachtende er voor mij waren dan had ik kunnen beslissen ik wacht niet meer als er nog 76 wachtende voor me zijn. Nu alleen een mevrouw die zegt wacht nog even we doen ons best u zo snel mogelijk te helpen. Nog wat, als het waar is dat er dikwijls lang gewacht moet worden, doe er dan wat aan, neem personeel aan voor de telefoonbeantwoording. Met vriendelijke groet Willem koekoek

Ik mis NUON!

Ergelijk dat je niet meer kunt mailen.

Telefonisch niet goed bereikbaar

Sat 10 minuten in de wacht, op de site staat bel gerust even, u heeft zo een medewerker aan de lijn. Nou dan moet je wel geduld hebben...

prima energie leverancier

Ook Vattenfall zou op kosten moeten letten, daarom minder TV reclames , persoonlijk vind ik ze er drammerig !!!

• Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

aanmaning verrekening terwijl alles netjes betaald is maar niet mogelijk om per email te reageren !

Over Vattenfall

Nuon heet voortaan Vattenfall. Wij helpen 2 miljoen klanten in Nederland aan energie. Je kiest zelf hoe voordelig je jouw energie wilt. We leveren ook duurzame energie en zakelijke energie. Wij zorgen ervoor dat we het opwekken van stroom en gas zo duurzaam mogelijk doen.