10

Helemaal top

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
8

Prima

Het lukte niet digitaalcontact tekrijgenmetNUON,dat zAl welaanmij liggen.telefonisch ,druk,druk,druk,duslang wachten,maar...prima contact.vr .groetenriet van leeuwen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden? N.v.t.
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid? N.v.t.
10

Heel goed

Wij worden altijd keurig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
8

Ik was al eens klant bij de nuon.

Ik vond het leuk om met mijn punten leuke aanbiedingen te mogen kiezen en kopen dat miste ik bij de andere bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Hoi Emogene, wat leuk om te lezen dat je enthousiast bent over Nuon Exclusief :) Bedankt voor het delen! Groeten, Tyas

10

Altijd blij met Nuon

Na een jaar met Engie ben ik weer overgestapt naar Nuon. Ik blijf tevrede met Nuon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Wat goed om te lezen, Beth :) Bedankt voor je mooie cijfer en welkom terug! Groeten, Tyas

8

de service is 0ké en constant

nog nooit problemen gehad met5 leveri8ng van stroom en gas

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Zoals het hoort natuurlijk :) Fijn om te lezen dat we je van energie mogen voorzien. Groeten, Tyas

7

Goed

Hallo het is goed hoor

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
9

Duidelijke en helder energiemonitoring

Middels app en site het monitoren van energieverbruik dit is helder en termijn bedrag advies dat hieruit volgt duidelijk. Optimaliseren van het elektriciteit verbruik icm met eigen zonnepanelen en met huur van zonnepanelen van NUON is helaas niet mogelijk bij aantallen lager dan 10 stuks. Minimale huur van bv 3-4 zou ideaal zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, bedankt voor het delen van je review en je advies naar ons. Die zijn natuurlijk altijd welkom! Groeten, Tyas

9

Perfect geholpen door medewerker met mijn contractverlenging vaste prijs

Medewerker heeft ruim de tijd genomen om mijn contract te verlengen en ook nog gezorgd dat mijn electra en gas contract gelijk lopen zeer correct te woord gestaan en met een prettig gevoel het gesprek gevoerd. Met vriendelijke groet Marcel Breemes

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor het mooie cijfer! Groeten, Eugene

8

tot nog toe nooit geen echt probleem

Hier boven reeds vermeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden? N.v.t.
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
8

Goede communicatie

Door de telf. informatie alles weer iets duidelijker geworden

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Dank je voor het mooie cijfer! Groeten, Eugene

8

goed

Nooit problemen met Nuon gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
7

Lekker makkelijk

Lekker makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
10

Nuon de "Beste"

Ben al jaren bij de Nuon en tot nu toe zeer tevreden. Een maand of 3 geleden werd ik gebeld door een andere leverancier. Uiteindelijk na over en weer gepraat te hebben, had ik laten weten toch bij Nuon te blijven. De man die mij te woord stond was duidelijk niet blij met mijn keus en had het gesprek met irritatie beëindigt wat ik als niet netjes ervaart. Voor mij is Nuon de "Beste"

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor het mooie cijfer! Daar zijn we blij mee! Groeten, Eugene

10

Snelle service, duidelijke site en prijzen

Als vaste klant wordt je beloond

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Dank je voor het mooie cijfer! Groeten, Eugene

10

contractswijziging binnen 8 uur: prima gedaan

gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
10

10

Ben al 2 jaar klant en heb niks gewijzigd Vreemd dat Essent ineens op mijn adres staat i.p.v. jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag. Dat is inderdaad vreemd. Het kan zijn dat iemand zich per ongeluk op jouw adres aan heeft gemeld. Ik raad je aan om contact met Essent op te nemen om dit uit te laten zoeken en eventueel ongedaan te laten maken. Kan je ook contact met ons opnemen? Dan kunnen wij ook voor je aan de slag. Dat kan ook via Facebook en Twitter. Groeten, Eugene

9

Perfect

Zeer tevreden. Ook de grafieken voor het verbruik. Zou het mogelijk zijn de grafieken verder te verfijnen, zodat bv. ook per uur het verbruik kan worden gezien? Aangezien de slimme meter ieder kwartier wordt gelezen zou dat moeten kunnen. Verder ben ik zeer gelukkig met de geboden service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
8

LANGBLIJVEN KORTING

Ik ben over het algemeen tevreden een puntje is dat als je met een accept giro betaalt verlies je lang blijven korting dit vind ik een behoorlijk irritant kunnen jullie dit veranderen het is niet erg klant vriendelijk verder was de service per telefoon prima alleen waren mijn gegevens niet door gevoerd heb ik nu weer zelf gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden? N.v.t.
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
10

Top

Super aardig beleefd

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
7

goed bedrijf houd zeg aan afspraken

ben al jaren klant goed bedrijf ga nu een contract aan

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
9

Ik ben een tevreden klant

Mijn ervaring met NUON, is goed en ben tevreden Groeten aan allemaal van mij en doe je best,

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
10

Helemal goed

Helemal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
10

Top!

Mijn Nuon en nina app is echt heel handig. Maakt je ook bewust waar je op kan besparen. Niet alleen grote veranderingen maar ook kleine. Zoals je koelkast/ vriezer na kijken. Alleen jammer dat je alleen je verbruik van eergisteren kan zien en niet recent want de slime meter wordt elk kwartier uitgelezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?
10

transparante informatie

Na slechte ervaring met opdringerige energieleveranciers als Engie en Huismerkenergie, heb ik nu het gevoel bij NUON "goed" te zitten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe gemakkelijk heeft u de informatie op de website kunnen vinden?
  • Hoe gebruiksvriendelijk vindt u onze website?
  • Hoe beoordeelt u onze klantvriendelijkheid?

Over Vattenfall

Nuon wordt Vattenfall We nemen de naam aan van ons Zweedse moederbedrijf. Uw contract, onze service én onze mensen blijven hetzelfde.

Over NUON

Filter op taal