In een twee woorden, fantastisch en gepast

We deden een beroep met een korte tijdslijn op Cater & Co. De response was snel en goed, en het hele contact verliep soepel. Op de dag zelf was alles prima geregeld en in order, en het team was heel goed (zeker gezien dit geen 'feestje' was). Kortom, een dikke aanrader.

Wat een perfecte service!!!!

Ik had een hapjesschaal met Oudhollandse hapjes. Heerlijk van smaak en mooi opgemaakt.

Top verzorgd, verschillende smaken, vers en mooie producten

Al verschillende keren van het heerlijke eten van Cater & Co mogen proeven en genieten. Zowel privé thuis als op het werk bij Kentalis. Elke keer weer goed verzorgd. Mooie produkten, veel verschillende smaken en alles altijd super vers. Een aanrader voor iedereen.

Order keurig bevestigd en op tijd geleverd .

Top contact, meedenkende mensen

Heerlijke high tea

We hebben ruim op tijd onze high tea ontvangen. We hebben er 2 keer van gegeten. Prijs/ kwaliteit is echt top!

Fantastisch valentijnsontbijt

Als verrassing een valentijnsbox besteld voor mijn gezin. Wat een geslaagde actie was dat, de box was boven verwachting. Zoveel lekkers, alles was even smakelijk. En heel blij dat er bezorgd kon worden ondanks de gladheid op de weg. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Dank voor uw bestelling!

Helemaal af.

Alles was super. Wij hadden met oud en nieuw een schaal luxe hapjes. Helemaal top.

Heerlijke High Tea!

Vandaag had ik als verassing voor mijn man een high tea besteld. Het werd keurig op tijd bezorgt en mijn man was aangenaam verrast! We hebben op de mini donut (als alternatief voor de bananen soesjes) na, alles opgegeten en het was heerlijk!! Bedankt Cater & Co en ga zo door!

Verrassend

Met Moederdag een overheerlijke, goed verzorgde High Tea cadeau gekregen. Feestelijk versierd met 2 rozen thuisbezorgd. Niet alleen ik, maar ook pa heeft ervan gesmuld. Genieten voor 2 dus. Voor herhaling vatbaar...

Héél lekker en goed verzorgd!

Een onverwachte verrassing met Moederdag van mijn dochter en schoonzoon. Staat er ineens een lieve dame voor mijn deur met een mooie doos en roos. Alles was super verzorgd en lekker!

Uitstekende Service!

Cater & Co heeft de catering verzorgd (op locatie) voor ons openingsfeest. (Van der Linden Groep) Heldere afspraken, doen wat ze beloven, profesionele medewerkers, heerlijke hapjes, en drankjes. Helemaal naar wens!

Beste Karin, Bedankt voor de mooie woorden, voor ons was het een feest om voor jullie te mogen doen. Veel plezier en succes in jullie geweldige nieuwe pand!

Mooi gepresenteerd

De hapjes zagen er prachtig uit. De bezorging was netjes en op tijd! De gasten hebben van de hapjes genoten. Zeker een aanrader!

Bedankt!

Fantastisch!

Geweldige organisatie van het feest in onze eigen tuin. We hoefden zelf nergens naar om te kijken en konden samen met onze (ongeveer 60) gasten genieten van een heerlijke walking diner!

Persoonlijk, professioneel, goede service en heerlijke hapjes

Cater & Co heeft de catering verzorgd tijdens een gezellig feest (40 gasten). Het ontbrak ons aan niks! Zelf kunnen genieten terwijl we helemaal werden ontzorgd. Hapjes waren heerlijk en glazen snel weer gevuld.

Zeer gastvrij

Hele goede ervaring met Cater & Co. Hele vriendelijke medewerkers, attent en gastvrij.

Zeer goede service en vriendelijke personeel

Het is een prettige samenwerking waarbij niks teveel gevraagd is. De mensen waar wij de catering voor aanvragen zijn ook zeer te spreken over de kwaliteit.

Goede en snelle service, vriendelijk, goede producten

zie bovenstaande

Bedankt!

Servicegericht en vriendelijk!

Naast de service en het persoonlijke contact, is de kwaliteit ook uitermate goed.

Bedankt voor de mooie reactie!

Goede keus!

Voor de tweede keer besteld bij Cater & Co, i.v.m. ons bedrijfsevenement. Zeer vriendelijk, fijn contact voor last minute aanpassingen en netjes op tijd geleverd. En ook nog lekker! :)

Bedankt voor uw Reactie!

Super geregeld en heerlijk eten!

Allemaal super geregeld en het italiaanse buffet was echt heerlijk! Dank nogmaals.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Perfecte service met een vriendelijke lach

Cater & Co heeft de catering voor onze bruiloft geregeld en het ontbijt voor de dag erna. Dit hebben zij perfect gedaan en alleen maar complimenten gekregen van onze gasten. Top cateraar, die ik iedereen zou aanbevelen!

Bedankt voor de mooie woorden! Het was een feest om het voor jullie te mogen verzorgen!

Het was uitstekend.

Het buffet (voor ongeveer 20 personen) was echt uitstekend. Iedereen gaf complimenten en het warme eten was 2 uur later nog steeds heet. Wij hebben ervan genoten.

Ook mede door Cater & Co een geslaagde verjaardag!

• Verzorging van: Hapjes

Vanaf het advies tot en met einde avond van het feest was het een meer dan prettige ervaring! De dag voor ons feest waren de door ons gehuurde spullen ruim op tijd aanwezig en opgezet. Alles is gezellig gemaakt en klaargezet. Op de dag zelf was het perfect! Bediening (Esther) heel attent, vriendelijk en gastgericht. De hapjes bij de borrel waren mooi, vers, verzorgd en heerlijk! En de bbq was fantastisch! Al met al heb ik, als feestvarken en gastvrouw, geen zorgen gehad, heerlijk de tijd gehad om me bezig te houden met mijn gasten in de wetenschap dat alles soepel, naar onze wensen en heel gezellig geregeld werd! Ik wil iedereen die erover zit te denken om een cateraar te gebruiken aanraden om met Cater & Co in zee te gaan! Heerlijk eten, verse producten en geweldig verzorgd en prettige, aangename mensen

• Verzorging van: Barbecue

Heerlijke BBQ met een uitstekende bediening!!

• Verzorging van: Receptie of feest