Snelle levering

De geurtjes zouden niet slecht zijn voor de jacuzzi. Echter sinds we ze gebruiken kregen we de kwaliteit van het water niet meer goed helaas. Hebben de bak leeg moeten laten en nieuw water erin gedaan.

Snelle levering

Snelle levering en zeer degelijke kwaliteit. Mooi product

Miserabel

Fout produkt geleverd. Bestellung noit gekregen.

• Advies in de winkel N.v.t.

Beste Klaus, Als je het verkeerde artikel hebt gekregen, dan is dat erg vervelend, onze excuses hiervoor. Uiteraard lossen we dit altijd op, zoals ook in dit geval is gedaan.

Belde vanmiddag met Gea van Rhodos of mijn bodemput nog vandaag verzonden zou worden. Zij is toen persoonlijk in de auto gestapt om de bodemput af te geven bij het postkantoor zodat ik die morgen thuis bezorgd krijg. Als dit geen top service is......thanks Gea!!

• Advies in de winkel N.v.t.

Snelle service aan aantrekkelijke prijs

Duidelijke site met aantrekkelijke prijzen en snelle levering!

positief voorlichting

• Service N.v.t.
  • Advies in de winkel

Bestelling aangepast mbt levering op mijn verzoek. Kachel werkte maar op 1 element, na telefonisch contact en foto opgelost. Dus snelle actie en opgelost.

Snel

Snel en in orde

• Advies in de winkel

Rhodos: wees verstandig en stop met zwembaden

Advies aan klanten die iets bijzonders willen. De eigenaar zegt dat wij met deze recensie zijn bedrijf kapot willen maken. Dat is niet het geval. Wij willen onze negatieve ervaring gebruiken om hem richting te geven en anderzijds klanten die net als wij iets bijzonders willen te waarschuwen. Daar wordt iedereen beter van. Wij willen Rhodos stimuleren om de juiste keuzes te maken. Blijf bij de dingen waar je goed in bent en laat andere zaken over aan specialisten. In ons geval: stop met zwembaden. Wij verwachten dat een leverancier van zwembaden weet wat er te koop is als wij vragen om een zwemmachine en een 4 seizoenen afdekking. Na de nodige teleurstellingen en duizenden euro's dubbele kosten, hebben we zelf een adres in Lelystad gevonden waar we konden proefzwemmen en hebben daar een fantastische zwemmachine gekocht. Zo ook vonden we uiteindelijk een Belgisch bedrijf dat een prachtige elektrisch aangedreven zwembadafdekking aanbiedt die het bad 100% afdekt. Dan heb je dus echt geen last meer van wat dan ook. De producten van Rhodos doorverkocht en een nieuwe liner moeten plaatsen. Rhodos is erg goed in handel. Wil je iets standaards in de winkel of via de website, dan is Rhodos een uitstekend adres. Daar moeten ze vooral mee doorgaan. Maar als het gaat om klanten die iets bijzonders willen, of een product zoeken dat niet in het assortiment van Rhodos zit, dan gaat het fout. Luistervaardigheid (of de wil daartoe) en customer intimacy zijn competenties die ontbreken. Er wordt ja gezegd en nee gedaan. Het zelfde geldt voor de aftersales. In de afgelopen 2 jaar zijn al onze klachten, ook over gebreken aan de montage van het bad weggewuifd. Het is nooit het probleem van Rhodos en klachten worden bestempeld als kinderachtig en flauw. Telefonisch grensoverschrijdend gedrag. Excuses zijn nooit gemaakt.

• Advies in de winkel

Beste heer, Ik vind het vervelend dat het een en ander niet aan je verwachtingen voldoet, ik nodig je alsnog van harte uit hier eens van gedachten over te wisselen. Destijds is een zwembad gekocht waar een bepaald budget aan vast hing. Er is gesproken over een lamellen afdekking, maar vanwege de prijs is er voor een goedkopere oplossing gekozen. Voor de tegenstroom hadden we op dat moment maar 1 optie, deze heb je vanwege een lagere prijs elders aangeschaft. Ik hoop van harte dat we hier nog eens over kunnen praten, ik hoor graag.

Het product was prima, goed verpakt en zeer snel verzonden. Ik ben er erg blij mee

• Advies in de winkel

Heerlijke geuren. Voldoen aan de eisen.

Geuren meegenomen tijdens weekend weg. Iederen vond ze heerlijk.

Snelle levering, goed product

Prima kwaliteit !

Prima kwaliteit zonder meer !

Excellent prix proposé

Livraison simple et rapide Prix très intéressant

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Snel geleverd

• Advies in de winkel N.v.t.

Prima service en snelle levering

Topservice en goede opvolging

Topservice!

Goed en snel

Snelle levering. Ik had 2 artikelen besteld. De doos waarin deze werden bezorgd was aan de grote kant. Wel was deze netjes opgevuld zodat de potjes niet zouden gaan schuiven.

Aanrader

Na gekozen te hebben uit het uitgebreide assortiment werden de bestelde producten snel geleverd. Alles vlot verlopen. Ik zou er direct opnieuw kopen.

Professionalisme

Product Heel snel en correct geleverd

Gewoon goed!

Infrarood voor ultieme ontspanning

Mijn mama had voor haar gezondheid dringend nood aan infrarood behandelingen. Bij levering blijkt het paneel niet te werken en waren de infraroodlampen stuk. Het Rhodos team heeft zijn best gedaan de cabine up en running te krijgen wat gelukt is. Helaas niet tijdig voor mijn mama die sneller dan verwacht ingeslapen is.

Beste Wendy, Allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder. Het kan inderdaad eens voorkomen dat een apparaat niet optimaal werkt. We zijn bij jullie in België op locatie geweest en hebben het gelukkig kunnen oplossen.

Mijn ervaring tot nu toe niet goed

Een Sentiotec 190 sauna kachel 9 kwh gekocht september 2022 die na installatie na 15 min steeds af sloeg. Andere kachel gekregen die het een kleine 3 maanden deed en het daarna begaf. Volgens Rhodos door ondeugdelijk gebruik en teveel water erop gooien, wat niet zo is. Het middelste element begaf het terwijl de sauna stond voor te verwarmen. Het water kon bij 400 V komen vlgs Rhodos en dan nog zeggen dat het apparaat deugdelijk is. Uit handen gegeven aan DAS. Meest vervelende is dat juridische kwesties lang duren en al die tijd zonder sauna

• Service N.v.t.
  • Advies in de winkel N.v.t.

Beste Eddy, We hebben deze kachel inderdaad terug ontvangen met veel watersporen en alle elementen waren extreem verbogen. Om je toch tegemoet te komen hebben we een nieuwe kachel met een mooie korting aangeboden. Ik heb een mail aan je verstuurd om te kijken hoe we dit probleem kunnen oplossen.

zelfs na een officiele brief en belofte om terug te bellen geen antwoord

Mijn zwembad is nu al een half jaar niet volledig opgeleverd. Veel vragen om brief te beantwoorden. Die belofte wordt steeds niet ingewilligd. Ik reageer morgen op uw brief is intussen al weer een week verder. Officiële brief is intussen van half december. Oplevering zou zijn maart 2023. Als webshop wellicht wel leuk, als zwembadbouwer is de nazorg belabberd. Intussen "wappert" mijn 4 seizoenen afdekking door de wind heen en weer als 1 van de op te lossen punten. Benieuwd of dit 3500 euro kostende dek nog heel blijft

• Advies in de winkel

Beste Roland Ekkelenkamp, Bedankt voor je recensie. We hebben een zwembad bij je opgeleverd, waarbij je een klacht hebt over het winterdek. Hier waren de onderdelen voor besteld en hierover is een afspraak tot herstel met je gemaakt. Uiteraard heb je op de geleverde artikelen gewoon garantie dat ook zal worden opgelost. Het zwembad is verder netjes opgeleverd. Je hebt ons aangeboden om tegen betaling een betere recensie achter te laten, daar kunnen we echter niet op ingaan. Dit zou een recensie zeker onbetrouwbaar maken. Ik hoop dat het na 9 februari volledig naar tevredenheid is opgelost, dat vinden we veel belangrijker.

Zuiderzeestraatweg 241

8096 BK Oldebroek