Snelle levering, goed product.

• Advies in de winkel N.v.t.

Hevig teleurgesteld in after-sale!!

Ik heb 22 mei een pool-lab 2.0 gekocht. Hierbij wordt nr 12. De CYA waarde niet getoond. Dus kan ik deze niet testen. Vanaf 14mei aan t proberen dit op te lossen. Na 4/5 mailtjes weer terug bij ouder antwoord. Laatste mail 11-7 heb ik gevraagd naar de garantie en mogelijkheden (Probleem al binnen 1 mnd na aankoop gemeld). Niks meer gehoord!!!

Helemaal top

Mijn ervaring is geweldig, gemak van bestellen en de snelheid van de correcte levering.

Jacuzzi geurtjes

De geurtjes ruiken lekker. Helaas is de kwaliteit van water duidelijk slechter door het gebruik van de geurtjes.

• Advies in de winkel

Gewoon zoals het hoort te zijn.

Zandfilter pomp besteld. Geleverd gekregen en voldoet volgens verwachting. Tevreden klant dus.

• Service N.v.t.

Goed product

Snelle levering en product dat aan de verwachting voldeed. Helemaal blij mee

• Advies in de winkel

Zeer correcte leveringen en altijd eerlijke prijzen.

slechte aankoop ervaring

Had een zeil besteld, levering liet op zich wachten ondanks dat het op voorraad zou zijn, vervolgens heb ik toen de bestelling geannuleerd. Helaas heeft Rhodos deze toch verzonden. Hierna een moeizame retour oefening opgestart en de zending geretourneerd. Deze is nu al langer dan een week terug bij Rhodos maar wordt daar niet verwerkt hierdoor wordt mijn aankoopbedrag ook niet teruggestort. Rhodos is telefonisch niet te bereiken en reageert ook niet meer op email. Kreeg na plaatsing review een telefoontje met excuses, binnen een paar dagen is toen de retour afgehandeld.

Dramatisch

Op 10 juni een zandfilterpomp besteld, welke op 13 juni is geleverd. Na het uitpakken bleek dat er een pijpje was afgebroken en ik heb dit direct gemeld. Na een herinnering via de mail (telefonisch niet bereikbaar) kreeg ik op 24 juni een reactie dat ze bereid waren hem om te ruilen als ik de kapotte pomp zou aanmelden via hun retoursite. Ik had dit al gedaan, omdat ik bijna twee weken wachten op een reactie erg lang vond. De aanmelding voor retour heb ik op 24 juni gedaan (toevallig dat ik precies op dezelfde dag eindelijk een reactie ontvang). We zijn nu weer ruim een week verder en tot op heden geen reactie van Rhodos. Enorm veel spijt dat ik hier iets heb gekocht.

• Advies in de winkel N.v.t.

Waar blijft onze bestelling?

Dag Rhodos Shop, Lorenzo, Uitkijkend naar ons nieuwe zwembad, hadden we deze op maandag 19 juni besteld. Telefonisch zijn jullie helaas niet bereikbaar. Alles gaat via de mail. Deze zou zoals op jullie voicemail staat binnen 2-3 werkdagen beantwoord worden. Echter op de 4 werkdag zelf een mail gestuurd om de bestelling maar te annuleren. En tot onze verbazing wordt de mail snel beantwoord. Zoals belooft is deze idd vrijdag verzonden en zouden we de eerste werkdag (lees maandag, gisteren dus) van Tielbeke transport een track en trace ontvangen. Maar tot op heden weer niks gehoord. Zonet ook via 2 mails om antwoord gevraagd en blijkbaar moet ik het hier ook de vraag stellen. Ik vind dat we eigenlijk genoeg geduld hebben opgebracht. En zou hier graag duidelijkheid over willen. Gebeurt dit niet, dan gaan we helaas de bestelling alsnog ANNULEREN! Jammer is voor kinderen dat ze nog steeds geen bad hebben om lekker in te kunnen spelen.

snel en betrouwbaar

excellent

• Advies in de winkel N.v.t.

Goede informatie over de warmtepomp van onze keuze

Duidelijke uitleg hoe en wat Dit heeft ons erg geholpen Zijn zeer tevreden over de werking van de warmtepomp voor het zwembad

• Advies in de winkel N.v.t.

Snelle levering en producten en makkelijk on line te vind

Snel geleverd en makkelijk online te vinden

• Advies in de winkel N.v.t.

Goede service, assortiment kan uitgebreider

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de kwaliteitsproducten die Rhodos levert. Prijzen zijn goed. Presale contact prima via mail. Snelle levering. Enige punt van verbetering zou een nog uitgebreider assortiment zijn. Ik heb via Rhodos een zandfilter aangeschaft die zonder manometer geleverd werd. Dat wist ik want dit stond netjes vermeld in de beschrijving. Helaas verkoopt Rhodos geen manometers, waardoor ik hiervoor naar een andere webwinkel moest.

• Advies in de winkel N.v.t.

Zandfilter ter vervanging van lekkende

Zandfilter van onze zwembadfilter installatie lekte. Vervanging besteld via de webshop, inclusief filterglas. Perfect afgeleverd en na installatie perfecte werking.

Prettig

Ik kon het filter dat ik nodig had niet vinden. Mail gestuurd dag later antwoord. 2x heen en weer mailen voor foto's en maten. Passend advies gekregen en hij werkt. Het filter liet wat van los, lijm of zo. Dat heeft het filter er weer uit gefilterd en werkt nu top.

Super geholpen

Ik had iets verkeerd besteld was geen probleem samen het juiste besteld

Snelle levering

Snelle levering

• Advies in de winkel

Snelle levering en uitstekend service

Pakket was bij de post beschadigd geraakt. Snel en goed opgelost.

• Advies in de winkel N.v.t.

Juiste producten met de juiste prijs

Producten zijn van zeer goede kwaliteit met een zeer ruim aanbod

• Advies in de winkel N.v.t.

Correcte levering en prijs!

• Advies in de winkel N.v.t.

Gemak van bestellen en snelheid van levering helemaal top.

Gewoon goed

Makkelijk bestellen, snel geleverd

• Advies in de winkel N.v.t.

Goede behulpzame service na online aanschaf van een buitendouche

Het in elkaar zetten gaf problemen, Rhodos heeft heel proactief bemiddeld tussen mij en de leverancier. Steeds vlotte reactie.

• Advies in de winkel N.v.t.

Bestel al enkele jaren produkten bij rhodos. Altijd prima op tijd , en nette afhandeling