Fantastische service 🌊🌊🌊

Speciaal voor ons werd de winkel ietsje langer geopend zodat we de randstenen voor ons zwembad konden uitzoeken! In een woord: geweldige service. 👍👍👍

goed advies en snel geholpen.

goede ervaring ,klantvriendelijk en goede adviezen.

Fantastische ervaring

Bij Rhodos hebben we een nieuwe jacuzzi van Caldera aangeschaft. Perfecte uitleg gekregen over de mogelijkheden. Ook het aansluiten en plaatsen van de jacuzzi verliep vlekkeloos en we hebben er direct gebruik van gemaakt toen hij warm was. SUPER!!

Verschrikkelijk

Eindelijke na weken lang moeten wachten en valse beloftes moeten horen betreft de levering altijd zelf er achteraan moeten bellen heb ik mijn zwembad ontvangen .Dit is de eerste en zeker de laatste keer dat ik bij Rhodos iets bestel ZEER terleurgesteld

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Kenny, Bedankt voor je beoordeling, helaas voor ons niet positief. Zo goed als alle bestway zwembaden zijn uit voorraad leverbaar, het kan echter voorkomen dat een bad tijdelijk uitverkocht is. Wij geven dan gelijk de mogelijkheid de bestelling te annuleren, bij dit bad hadden we geen zicht op exacte levering. Bij deze onze excuses als dit vanaf onze kant niet goed naar u is gecommuniceerd.

Goede service en behulpzaam personeel

Wij komen al vele jaren bij ze, ook toen ze nog in Wezep zaten. Worden altijd heel netjes behandeld en het personeel heeft alle tijd om iets uit te leggen .

Goede service en geen 9 to 5 mentaliteit

Super goed geholpen met het installeren van een zandfilterpomp. Via chat werd om foto gevraagd en er werd direct gezien dat er een slang verkeerd zat.Omgedraaid en probleem opgelost! Kinderen blij en wij ook.Nogmaals een aanrader deze webshop!

Super!!!

We moesten een zomerzeil hebben , met afwijkende maten. Na een aantal keer gebeld te hebben, gemaild te hebben kregen we het correct zeil geleverd. Hier is met recht nog de Klant Koning !!!!

perfect geholpen

Prima service werd gebeld omdat een artikel niet meer voorradig was. Kreeg duidelijke keuzes en een advies. Werd vriendelijk geholpen.

Zeer goed service, en veer vriendelijke bediening die bestaat uit vakmansschap, uit eigen ervaring

U service is goed en de uitleg is bij het kopen van iets is heel duidelijk !

De keus is weer gevallen op Rhodos!

Komende week de tweede Jacuzzi ophalen , de eerste jarenlang met veel plezier gebruikt.Helaas was dit bad op leeftijd en moest vervangen. Best even getwijfeld om elders te halen maar toch gegaan voor de kwaliteit van Caldera en betrouwbaarheid van Rhodos.

Prettig geholpen!

Goede service!

Een goede prijs en nog veel belangrijker: Service!

Absolute aanrader en een mooie grote showroom. Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zeer makkelijke webshop en de goedkoopste prijs voor het product dat we zochten.

Makkelijke aankoopprocedure met zelfs een icoontje van mijn eigen bank. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijke bezorging via het postkantoor ipv een hele dag thuis te moeten wachten op de pakjesbezorger

Wat een klantvriendelijk en topservice!

Vrijdag vlak voor sluitingstijd bellen, keurige en vriendelijke behandeling aan de telefoon, vragen werden snel en goed beantwoord, onduidelijkheid werd uitgezocht, waardoor ik geen enkele twijfel had om maar direct order per mail te versturen. Vervolgens werden spullen keurig conform afspraak direct na weekend geleverd. Een superervaring hoe de klant echt centraal kan staan. @Bernard, nogmaals bedankt!

GOED SERVICE

TEVREDEN VAN DE SERVICE

Niet tevreden

Afspraken voor terug te bellen niet na komen.drie keer zelfs de aflever datum klopte niet.en toen ik het kreeg was alles wat wit was allemaal aangetast schimmel of zo iets.twee tussen platen waren scheef.en er zat geen beschrijving bij.dus niet tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Overzichtelijke website snelle levering.
  • Ervaring met: Fitness-Apparatuur

Snel en duidelijk. Goede prijs kwaliteitverhouding
  • Ervaring met: Zwembaden

Snel bezorgd en alles netjes ingepakt, en vind het fijn dat er snel gereageerd wordt op je mail. Heel positief dus.
  • Ervaring met: Saunas

Zeer tevreden prima service en vriendelijk

zeer tevreden
  • Ervaring met: Zwembaden

Rodos is zeer klantvriendelijk, levert goeie spullen tegen een nette prijs en binnen de gestelde levertijd. Bijzonder tevreden over de firma, gr Theo
  • Ervaring met: Saunas

Je wordt bij Rhodos goed en netjes geholpen.
  • Ervaring met: Fitness-Apparatuur

Supersnel geleverd top!