Prima wellness shop voor verschillende onderdelen en merken

Een aantal onderdelen voor mijn jacuzzi besteld. Moest even wachten aangezien het geen voorraad artikel was. Uiteindelijk artikelen ontvangen en bij één zelfs een beter alternatief ontvangen zonder meerkosten!

Snelle service

Snelle levering

Duidelijk, snel, niet duur

Zwembad chloor etc gekocht. Goede specificaties, snel geleverd, nette prijs.

Snelle levering

Snelle leveringh

Zeer goede pomp voor het zwembad, snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Levering en aftersales zijn prima op orde!

Helaas ging er bij onze Duratech warmtepomp iets mis met het bedieningspaneel, deze kwam los tijdens de hittegolf. Door inzet van Rhodos waren wij binnen 24 uur met de juiste persoon in contact gekomen en is het probleem kosteloos verholpen.

Alles tot volle tevredenheid

Goed telefonisch te woord gestaan. Correcte en snelle levering

Drama

Voor de zoveelste keer gedoe met ze. Ze laten niks aan je weten of het al binnen is.

Een zeer luxe mooie winkel wat je niet zou verwachten als je er voor rijdt of staat Parkeren voor de deur u wordt hartelijk en correct verwelkomd Zeer ruim veelzijdig assortiment in elke prijsklasse Professionele mensen zeer vakkundig en behulpzaam mee denken van A tot Z Bestellen via de webshop kan ook

Goed advies

Als onervaren consument goed advies gekregen over zwembadchemicaliën.

Matig

Geen goede communicatie. Niet geleverd wat er gevraagd word

Goede kwaliteit

Kwaliteit is goed

Snel geleverd

conform afspraak

Snelle, goede service. Ruime keus

Positief

Voorraad op website klopt niet

Zwembad leeg kunnen laten lopen omdat de op website vermelde levertermijn bij lange na niet accuraat is.

Bestelling online geplaatst. "op voorraad" stond er.......

De onderlinge communicatie en de kennis van de voorraden en het bijhouden van de Website verdient verbetering. Na deze ervaring zal ik nog heroverwegen of ik renovatie- en vervangingsmateriaal zal gaan kopen bij Rhodos. Zeker zal ik dat niet online doen en zal het ook niet laten opsturen. (bestelde product een week later netjes geleverd)

Prima levering binnen de gestelde tijd

Goede website met mooi aanbod

zeer netjes geholpen alleen iest ander gekregen dan besteld

het product was op voorraad volgens site , maar moest toch besteld worden.? na 3 dagen nog niets . wel netjes gereageerd voor een oplossing . slang is alleen aan de zachte kant en wordt door de pomp al redelijk snel vacuum getrokken. enigste min puntje , verder prima geholpen .

Snelle levering. Goede helpdesk.

Via rhodos een buitenlands product besteld. Enige website met levering van dit product. Als tussen leverancier, hebben ze dit product besteld. Levertijd werd overgeschreden en een probleem bij het bezorgbedrijf. Maar na telefonisch overleg wist het team van rhodos zeer snel waar het probleem was ontstaan en hebben dit direct opgelost. Het team aan de helpdesk zeer vriendelijk en oplossingsgericht. Meerdere malen telefonisch door hen geinformeerd over de stand van zaken t.a.v. levering product. Boven verwachting, maar eigenlijk zoals het hoort te gaan.

Zeer zeer slecht

Tot op heden nog steeds niet mijn probleem opgelost en hoor ook niets

Goed betrouwbaar bedrijf

Veel zwembad materialen. Concurrerende prijzen. Goed advies bij aanschaf zwembad. Compleet met filter, pompen eens.

Prima advies

Telefonisch contact over zwembad robot gehad, kreeg goed advies en meteen besteld, de volgende dag apparaat ontvangen, prima!

Zeer snelle levering

Meteen na bestellen bevestiging en zeer spoedige levering

Geen problemen geweest , na aankoop zwembadrobot. Uitgestelde levering daar product niet op stock was. Maar product is na één week afgeleverd zoals afgesproken na aankoop