Snel geleverd en niet duur

Tevreden

Een zeer goede ervaring

Gewoon goed

Snelle levering ondanks dat ze net brand hadden gehad. En product doet het zoals omschreven.

• Advies in de winkel N.v.t.

Bestelling geplaatst, helaas heeft er die nacht een grote brand gewoekerd. Na 1,5 week een mail gestuurd over hoe en wat, een paar dagen later bestelling binnen super!

Keurig en snel geleverd

Het artikel heb ik online besteld en was goed verpakt en werd snel geleverd.

Snel en top

Ondangs de brand bij jullie toch gelijk bij jullie besteld en super snel ontvangen top service

Positieve ervaring

Prima geholpen na telefonisch contact. Makkelijk bestellen in de webshop.

Slechte service

Een nieuw opzet zwembad gekocht van Bestway. Na het zorgvuldig voorbereiden en opzetten bleek het zwembad lek. Volgende dag naar Rhodes, maar doen totaal geen moeite om een tevreden klant te hebben. Neemt u maar contact op met de leverancier, wij kunnen niets voor u doen. Daarnaast moet je zorgvuldig letten op de prijzen. Prijzen van de website zijn niet gelijk als in de winkel. Te slecht voor woorden en komen hier nooit meer terug.

very bad

No respect from customer support. more than 2 months waiting for the product. under comments - Call requested before delivery. but they do not call and just through the parts next to the footpath. and when I call then - they say- its not their problem,! And the parts are more than 100 euro more priced.

Goede service en kwaliteit

Fijne winkel en super blij met de gekochte fitness producten en professionele advies

• Advies in de winkel

Uitstekende service en snelle communicatie

Ik kreeg mijn bestelling binnen en er had een fles gelekt. Ze hebben dit heel goed en snel opgelost. De communicatie was erg snel.

• Advies in de winkel N.v.t.

Top service! En goede begeleiding!

Na mijn zoektocht voor een Caldera Spa uitgekomen online bij Rhodos welness. Door de afstand vanuit Maastricht naar Oldenbroek telefonisch gekocht. Maar de begeleiding in het hele aanschaf proces was zeer prettig en professioneel. Geen enkele vraag was hun te veel, omdat we nog moesten wachten op ons terras mocht de Spa probleemloos bijven staan totdat wij klaar waren. Ook de geboden prijs voor de Spa was gewoon goed geen opdringerige verkoop praatjes over extra dit en dat. De plaatsing was ook perfect incl de kraan die we moesten huren, het verliep allemaal vlekkeloos met een zeer bekwame medewerker van Rhodos bij ons thuis. Dus voor mij een top ervaring van een heel fijn bedrijf!

Goede webshop

Goed explusief produkt en snelle levering

Rhodos is perfect

Echt de warmtepomp werkt echt goed heb al diverse leuke reacties gehad ook de vorm een pinquin. Het enige min puntje is ( en daar kan rhodos niets aan doen) de transporter zou een berichtje sturen wanneer zij kwamen ik werd gebeld door een chaffeur en deze stond voor de deur met de warmtepomp zonder enige melding hiervan , hij heeft het voor de deur gezet en uiteraard naar de volgende klant ben blij dat de warmtepomp er nog stond

Snelle en nette levering

Heel erg tevreden met onze bestelde product. Bestelling eenvoudig geplaatst op de webshop en de levering kwam spoedig met de vrachtwagen. De chauffeur bood aan deze in de achtertuin te zetten. Super vriendelijk en snel.

Deskundig en klantvriendelijk

Goede ervaring met deze winkel. Ze luisteren goed naar je verhaal. Je krijgt deskundig advies. En ze zijn klantgericht en klantvriendelijk.

• Advies in de winkel

Gebeld voor advies kreeg een goed antwoord. Prijs / kwaliteit prima

Snelle levering

Precies zoals verwacht

Netjes geleverd en de pomp doet het perfect

Goed, net contact

1e bestelling was iets fout gegaan met verzenden, 1 mailtje gedaan, en direct opgelost. Volgende dag verzonden en dag er na, binnen. Kan altijd gebeuren, zeker na een brand. Tevreden met de producten, en zoals beschreven. Fijne zaak, ga vaker bestellen.

• Advies in de winkel N.v.t.

Gewoon goede service zoals het hoort.

Geen op of aanmerkingen, bestellen en op afgesproken moment ontvangen. Gewoon zoals het hoort.

• Advies in de winkel N.v.t.

Product voldoet prima. Pomp is krachtig. Water blijft kraak helder.

Snelle levering

Zeer snel geleverd

• Advies in de winkel

Pomp werkt perfect incl de mee geleverde rubberring voor de afsluiting