Snelle en betrouwbare juridische ondersteuning

Mariëlle Ducaat ondersteunde mij bij de afwikkeling van een financieel dossier. Zij toonde deskundigheid, betrokkenheid en reageerde snel op berichten. Het resultaat was succesvol.

• Ik heb ervaring met: Contractenrecht

Prettige, duidelijke en snelle communicatie met het gewenste resultaat

Ik ben heel erg goed begeleid door Mariëlle. De communicatie was prettig, duidelijk en snel met het gewenst resultaat. Zij heeft mij prima geholpen toen ik in een moeilijk parket zat.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Professioneel, deskundig en zeer behulpzaam

Ik heb het traject met Mariëlle zeer positief ervaren. Bij een volgend juridisch vraagstuk weet ik jullie weer te vinden.

In een woord geweldig.

Zeer betrokken, kundig en snelle terugkoppeling. Marielle Ducaat heeft bereikt, waar ik recht op heb.

Professioneel

Goede communicatie waarbij ze precies weten hoe ze om moeten gaan met iemand die minder verstand heeft van juridische zaken dan zijzelf. In de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van hun service!

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

We zijn uitstekend geholpen en bijgestaan

We zijn erg goed geholpen door wolderwijd. Met als uitkomst een heel goed en mooi resultaat.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Goed geluisterd, goed geadviseerd en goed onderhandeld

Zie bovenstaande

Snel tot actie

Binnen 2 dagen had ik al respons. Marielle staat je perfect te woord met een duidelijke uitleg en goede terugkoppeling.

Snelle en deskundige ondersteuning

Mariëlle Ducaat heeft mij op een geweldige manier bijgestaan in een arbeidsconflict. Altijd snel antwoord en goede adviezen.

Snelle en deskundige ondersteuning

Mariëlle Dukaat heeft mij op een geweldige manier bijgestaan in een arbeidsconflict. Altijd snel antwoord en goede adviezen.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Wat een snelheid van handelen en aanleveren. Een voorbeeld voor velen.

Snel een advies nodig en ook in deze voor iedereen drukke tijden toch snel gekregen.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Fantastisch, professioneel met een hart.

In een tijd waarin ik in shock was door een conflict heeft de advocaat mij direct het vertrouwen gegeven: dit gaat goed komen. Hierdoor was ik na een paar maand alweer in staat om het conflict om te zetten naar een leerproces voor mezelf. Kennis en vaardigheden typeren dit advocatenkantoor.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Snel, efficient en geen poespas.

In mijn ervaring met mevrouw Marielle Ducaat opereerde zij snel, efficiënt en competent. Zij handelde mijn dispuut met de werkgever professioneel af met een minimum van bemoeienis mijnerzijds. Het resultaat was naar tevredenheid.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Professionele hulp met echte aandacht voor de klant.

Goed en snel geholpen, waarbij serieus werd geluisterd naar mijn verhaal. De geboden ondersteuning was op maat.

Heel goed geholpen.

Vanwege ontslag (vaststellingsovereenkomst) heb ik advies en ondersteuning gevraagd aan Jeroen m.b.t de onderhandelingen met mijn werkgever. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe hij me geholpen heeft: hij heeft verstand van zaken, parate kennis, veel ervaring met vergelijkbare zaken en doet meteen wat hij afgesproken heeft. Hij neemt uitgebreid de tijd om je te woord te staan, met je mee te denken en dingen uit te leggen. Een heel toegankelijke jurist!

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Goed contact en zeer professioneel

Mijn 2e ervaring inmiddels met Wolderwijd Juristen. Snel, betrouwbaar, betrokken en zeer bekwaam. Deze zaak hebben zij voor mij bijzonder goed afgehandeld. Een volgende keer? Wolderijd Juristen natuurlijk!

Hele goede hulp gehad!

Ik ben heel goed geholpen op een persoonlijke manier. Duidelijk adviezen gehad en vriendelijke mensen die daar werken. Ik voelde me serieus genomen.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Super snel, grondig en professioneel. Ik ben heel goed geholpen.

Het contact was prettig

Ik vond het prettig met iemand te kunnen praten over de ontstane arbeidssituatie. Het advies was deskundig en het contact is prettig verlopen.

Correcte snelle afhandeling

Had vraag over arbeidsrecht en dit is snel en correct opgelost.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Juridisch perfecte hulp met aandacht voor mij als mens en korte, snelle lijntjes

In een periode van onzekerheid, kreeg ik de perfecte juridische hulp met daarbij ook aandacht voor mij als mens, waardoor ik de juiste keus kon maken en weer zekerheid kreeg. Ik kan verder met mijn leven. Zoveel dank!

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Uitstekend eerste gesprek / advies en adequate opvolging

Na een eerste gesprek had ik direct al een goed gevoel. De kracht ligt bij een luisterend oor, adequate opvolging en heldere uiteenzetting van de dienstverlening. Ik had niet verwacht dat we zo snel tot overeenstemming met mijn werkgever zouden komen! Dit hebben zij keurig geregeld en afgehandeld, dat scheelde mij een hoop kopzorgen en stress!

Menselijk

Ik heb Wolderwijd Mariëlle) Ducaat als heel erg fijn ervaren. geen dure woorden Gewoon Jip en Janneke taal. En goed in hun vak.

Snelle en deskundige service

We hebben twee maal een beroep gedaan op de zakelijke dienstverlening van Wolderwijd Juristen voor ons bedrijf. In beide gevallen zijn we snel en deskundig geholpen.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Mr. Mariëlle Ducaat beveel ik eenieder die een accurate, betrouwbare arbeidsjurist zovan harte aan!

Rest me je te zeggen dat ik heel blij ben dat ik Wolderwijd Juristen heb ingeschakeld, en dat ik je van harte bedank voor je heldere meedenken in een ietwat ongebruikelijke gang van zaken, de prettige communicatie en je snelle ageren en terugkoppelen. Echt heel prettig, het was een verademing om e.e.a. in jouw handen te weten!

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht, Contractenrecht

Prettige, kundige mensen die het beste met je voor hebben.

Via via bij Wolderwijd juristen terecht gekomen en geen moment spijt van gehad. Goede, heldere communicatie, heel vriendelijk en op een vlotte maar heel kundige manier is mijn zaak met de werkgever afgehandeld. Ik heb Wolderwijd juristen inmiddels aanbevolen bij mensen in mijn omgeving!

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Lekker snel, goede hulp en top resultaat

Heel fijn. Alles kon contactloos gedaan worden. Goeie hulp.

Geweldig.

Vakkundig, snel. Als ik weer een jurist in de arm zou moeten nemen ga ik weer voor Wolderwijd.

Als zeer prettig ervaren

Goed verstand van zaken heeft, En zeer kundig

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Meedenkend en behulpzaam, professionele werkwijze

Met Mariëlle Ducaat van Wolderwijd Juristen had ik vanaf dag 1 een prettige communicatie en gaf ze een uitgebreide toelichting op alle vragen, vlotte handelingen en kennis van zaken. Het resultaat is naar volle tevredenheid.

• Ik heb ervaring met: Contractenrecht

Goede begeleiding tot een mooi resultaat

Marielle heeft me enorm geholpen tijdens het conflict met mijn werkgever. Ze stelde me gerust als het spannend leek te worden en het is fijn dat iemand zo zelfverzekerd is als je zelf twijfelt. Uiteindelijk de zaak in mijn voordeel kunnen afronden en dat was zeker niet gelukt zonder de hulp en vakkundigheid die ze toonde.

Duidelijk en realistisch.

Duidelijk in het advies, over de keuze van uitvoering van de aanpak. Realistisch in de verwachtingen, opbrengst en kosten.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Geweldig snel en goed geholpen

Mijn verzoek werd de volgende dag doorgemaild, nadat ik alle gewenste formulieren had opgestuurd. Daarna telefonisch het advies besproken en naar volle tevredenheid bijgestaan.

Deskundig en persoonlijk!

Zowel de deskundige expertise op het gebied van arbeidsrecht in ons geval, als de persoonlijke benadering hebben wij als zeer prettig ervaren. Omdat dit voor ons de eerste ervaring was met een juristenkantoor, heeft de persoonlijke benadering van Mariëlle en Jeroen ons positief verrast. Wij hadden vooral verwacht dat het heel zakelijk (tijd is geld) zou zijn en dat er geen ruimte zou zijn voor het persoonlijk verhaal. Niets was minder waar, wij voelden ons dan ook echt gehoord.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Goede adviezen en erg behulpzaam

Snel vriendelijk en no nonsens. Er werd snel geschakeld en telkens als je belde namen ze alle tijd voor je. Ik raad ze zeker aan, mocht je juridische vragen of problemen hebben.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Super goed afgehandeld door jeroen

Ik kreeg een beeindigingsovereenkomst waar ik het niet mee eens was Dit is goed afgelopen het lukte jeroen om er meer uit te halen en ook de juridische kosten worden vergoed Deze zaak was voor mij de 2de keer dat ik wolderwijd juristen heb ingeschakeld en alletwee goed afgelopen Kan hen iedereen aanbevelen.

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Snelle, concrete en kundige ondersteuning met een no-nonsense aanpak

Mariëlle Ducaat van Wolderwijd Juristen heeft mij uitstekend bijgestaan bij mijn geschil. De vlotte, nuchtere en doelgerichte aanpak spraken mij erg aan. Ook verliep de communicatie via mail, telefoon en op kantoor erg soepel. Ik ben 100% tevreden over het behaalde resultaat en haar dienstverlening.

Erg goed bijgestaan!

Jeroen heeft mij erg goed geholpen toen ik ontslag kreeg. In mijn geval heb ik alle overleg met oud werkgever zelf gedaan, maar indien dit lastig zou worden wilde Jeroen dit overnemen. Fijn bedrijf, alles goed uitgelegd in een taal waar een leek ook iets mee kan. Kortom, fijne 'samenwerking' gehad. Zeer tevreden en als er nog een keer iets zou zijn neem ik direct contact op Ik zou Wolderwijd Juristen zeker aanraden.

Netjes en snel

Had een geschil met mijn werkgever en ben daarbij goed en deskundig geholpen.

goede communicatie

dat Wolderwijd Juristen voor de client gaat .

• Ik heb ervaring met: Incasso

Vriendelijk, toegankelijk, snel en vakkundig

Mr. Mariëlle Ducaat van Wolderwijd Juristen heeft mij prima geholpen. Zij reageerde snel en duidelijk op mijn vragen, heeft het proces richting werkgever goed begeleid en voor mij succesvol afgehandeld.

Voortreffelijke afwikkeling incasso!

Mariëlle van Wolderwijd Juristen heeft mij binnen een week geholpen aan een positief resultaat, waar ik zelf al maanden mee bezig was geweest. Ze weet blijkbaar de juiste snaar te raken bij niet betalende klanten en lost daarmee een vervelende situatie snel en professioneel op is mijn ervaring. Verder is Wolderwijd Juristen zeer persoonlijk in de aanpak naar haar klanten. Voor mij geen andere jurist meer dan Wolderwijd Juristen. Helaas heb je in relatie tot werk en klanten af en toe het steuntje in de rug nodig. Fijn dat je dan letterlijk kunt vertrouwen op Wolderwijd Juristen.

Goeden service Snel geschakeld Weet waar ze over praten Behulpzaam

Goed/uitstekend

Adequaat, snelle reactie en duidelijke verwoordingen in de mail.

Duidelijke heldere uitleg.

Ik ben goed geholpen, kreeg duidelijke en uitgebreide uitleg over de procedure.

Een aanrader!

Snelle reactie op verzoek tot juridische ondersteuning bij het opstellen van een huurcontract. Heldere prijsafspraak kunnen maken. Eenmalige betaling vooraf. Blijft afwachten 'hoe nu verder'. Beetje eng dus. Maar fantastisch en deskundig in no time geholpen. Een aanrader!

Uitstekend!

Ik had een vordering die ik eigenlijk al helemaal afgeschreven had. Desondanks is deze vordering door Wolderwijd Juristen snel en zonder kosten voor mij geincasseerd!

• Ik heb ervaring met: Incasso

Top geadviseerd.

Snel, deskundig en meedenkend. Stelt de klant centraal.

Snel, kundig en betaalbaar

Mr. J.A. Kaspers heeft onze organisatie voorzien van goede juridische adviezen. Hij gaat uiterst nauwkeurig te werk en neemt de tijd om alles in begrijpelijke taal uit te leggen. Dit maakt Wolderwijd Juristen een laagdrempelig en prettig kantoor om mee te werken.

• Ik heb ervaring met: Contractenrecht

Erg professioneel en persoonlijke behandeling

Ik was zeer tevreden met de werkzaamheden en zou ze zeker aanraden! Persoonlijk en zeer meegaand in het uitvoering van hun taken. Alles was duidelijk uitgelegd.

Snel en duidelijk geholpen

Vriendelijk en correcte behandeling.

Vriendelijk, duidelijk en snel

Onaangekondigd met een probleem op de stoep staan werd vriendelijk en snel opgepakt.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Prettig contact en deskundig bijgestaan.

Snel een afspraak kunnen plannen en meteen actie ondernomen.

• Ik heb ervaring met: Bestuursrecht

Snel en adequaat

Snelle reactie op de aanvraag. Werd duidelijk gevraagd wat de dienst inhoud en wat de verwachting zijn. Wederom een snelle advies teruggekoppeld gekregen. Daarna een telefonische toelichting.

• Ik heb ervaring met: N.v.t.

Fijne mensen die maatwerk leveren en alle mogelijkheden duidelijk belichten

Heel prettig

Snelle en deskundige service

Ik ben erg blij met de snelle en correcte afhandeling.

Er was snel contact

Alles was supersnel, en goed geregeld.

Vakkundig en prettig

Via internet hier terecht gekomen. Er kwam ook erg snel reactie, ondanks dat het een feestdag was. Goed en snel advies. Groetjes Marcel

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Goed bereikbaar, snel kunnen schakelen

Na arbeidsconflict toevallig bij jullie terecht gekomen. Ik was positief verrast door de snelheid, deskundigheid maar ook, niet onbelangrijk in deze situatie, persoonlijke aandacht. Alles samen heeft gemaakt dat er een voorstel op tafel ligt waar ik mij goed in kan vinden...

• Ik heb ervaring met: Arbeidsrecht

Ondanks de vervelende situatie een prettige ervaring

Goede en duidelijke begeleiding, omgang ook als prettig ervaren.

• Ik heb ervaring met: Mediation

Goede en snelle service

Op korte termijn een persoonlijke afspraak kunnen maken. Goede service.

• Ik heb ervaring met: Contractenrecht

Kundig en kwaliteit met een persoonlijke benadering.

Mariëlle en Jeroen stonden meteen klaar toen ik contact met hen zocht voor advies en bijstand. Zonder in details te willen treden: topadvies op een topmanier!

• Deskundigheid / Advies

deskundig en sympathiek

eerlijk,snel, betrouwbaar, deskundig.

Snelle service en goede voorlichting

Eerlijk advies en kennis van zaken

Een goede bijstand en deskundige adviezen gekregen. Als we nog eens juridische hulp nodig hebben weten we jullie zeker weer te vinden. Nogmaals dank.

• Ervaring met: Overig

Gaat heel zorgvuldig te werk. Samen om samen mee te werken.

• Ervaring met: Contractenrecht|Incasso

Ik ben erg vriendelijk en accuraat geholpen. Afspraken werden altijd nagekomen en de drempel om uitleg te vragen is laag. Ik kreeg altijd snel antwoord op mijn vragen. Kortom ik zou Wolderwijd juristen zeker aanbevelen

• Ervaring met: Contractenrecht

Wij zijn uitermate kundig, klantvriendelijk en professioneel geholpen. Wolderwijd is een echte aanrader als het gaat om juridische dienstverlening.

• Ervaring met: Incasso

Deskundig advies, zeer klantvriendelijk en snelle afhandeling met goed resultaat.

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Bestuursrecht

Super snelle en correcte afwikkeling van zaken.

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Contractenrecht

Zeer goede ervaring , goede hulp , en zeker heel vriendelijk .

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

Erg professioneel/deskundig en ik vond het ook fijn dat de jurist heel snel handelt. Ik ben geholpen door Jeroen Kaspers. Hartelijk dank en ik beveel Wolderwijd Juristen zeker aan. Ik zal in de toekomst zeker weer een beroep doen op deze juristen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Contractenrecht

Vriendelijk ontvangen Na uitleg over mediation Zijn we in gesprek geraakt En tot de conclusie gekomen Dat we niet willen scheiden

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

Ondanks de situatie heeft deze mediator ons heel duidelijk in een gemoedelijke sfeer verteld wat het allemaal inhoud. En dat je veel met elkaar in gesprek moet. Wat bij ons heeft geleid dat we met elkaar verder gaan ipv een scheiding.

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

Fijn, adequaat en snel geholpen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Vriendelijke en begripvolle jurist die rust bracht in de situatie.In korte tijd was de zaak naar tevredenheid geregeld!!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Naast de professionele deskundigheid vond ik ook de persoonlijke kant erg fijn. Soms ga je door een moeilijke tijd heen waarbij het enorm fijn is als iemand de juridische last van je overneemt. Deze last heb ik met vertrouwen overgedragen, en met success. Bedankt!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Het doel was om geen kopzorgen te hebben bij een gevalletje "verborgen gebrek" bij een gekochte woning. Door de goede, snelle en professionele ondersteuning was de positieve afwikkeling in mum van tijd geregeld.

• Ervaring met: Overig

Snel en deskundig geadviseerd en afgehandeld

• Ervaring met: Contractenrecht

Prima en accurate afhandeling. Goede adviezen en zeker service gericht. Ik ben tevreden met deze werkwijze.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Prettige manier waarop het gegaan is met goede resultaten.

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Contractenrecht

Kundig, betrokken, flexibel en prettig in de communicatie.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Precies zoals op de website beschreven staat. Zeer professioneel, erg persoonlijk en alles in begrijpende taal.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Contractenrecht

prettig geholpen door Marrielle, kwam vakkundig en prettig informeel op ons over. snelle reacties ook buiten de reguliere werktijden snel reactie terug op vragen. al met al een succesvolle afloop van de zaak.

• Ervaring met: Contractenrecht

Zeer betrokken en deskundig jurist, die meedenkt en de goede adviezen geeft en zeer vlot en voortvarend te werk gaat. Grote klasse, bedankt!!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Erg fijne mensen bij Wolderwijd. Goed bereikbaar en zeer betrokken. Goede uitleg in gewoon Nederlands i.p.v. zware juristen termen, dit maakt het begrijpelijk! Bedankt!

• Ervaring met: Incasso

snelle en duidelijke reactie c.q. advies.

• Ervaring met: Huurrecht

Begrijpelijke taal, snelle inschatting van de casus en heldere adviezen. Plezierig om onplezierige zaken mee te bespreken.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik ben zeer tevreden over het advies. Goed bereikbaar, snelle reacties. Empathische mensen, super tevreden.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

De juristen van Wolderwijd zijn ontzettend betrokken, altijd bereikbaar voor overleg, accuraat en geven vooraf een hele heldere inschatting van de tijd/kosten die nodig is voor een zaak. Hele positieve ervaring!

• Ervaring met: Contractenrecht

Wij zijn heel erg tevreden over het handelen van Wolderwijd Juristen. Ze leggen alles goed en duidelijk uit en hebben goed verstand van zaken. Zij hebben ons in iedergeval goed bijgestaan.

• Ervaring met: Overig

Bij Wolderwijd juristen wordt ik ten alle tijde goed, duidelijk en eerlijk geadviseerd. Gericht op resultaat, het beste weten er uit te halen. Naast zakelijkheid is er altijd ruimte voor een meer persoonlijk gesprek, wat het vertrouwen enorm vergroot en de toegankelijkheid laagdrempelig maakt. Een open, vriendelijk, deskundig en menselijk contact!

• Ervaring met: Contractenrecht|Gemeenschappelijke echtscheiding

• Ervaring met: Overig

Na een telefoontje en wat emails heen en weer had ik binnen 24 uur een juridisch advies die klonk als een klok. Ik zou iedereen dit bureau aanbevelen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik ben zeer goed, snel en vakkundig geholpen en ik had het volste vertrouwen in het advies en de informatie. Hartelijk dank daarvoor.

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Ik werd heel snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik werd behandeld als mens, niet als dossier en dat waardeer ik. Ik haak af voor de nieuwsbrief omdat ik verder niet te maken heb met juridische zaken en het mijn interesse niet heeft.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

deskundig advies ook al volgde er geen opdracht uit. Goed meedenkend

• Ervaring met: Bestuursrecht

In een eerdere zaak heeft Mw Ducaat mijn belangen behartigd en de zaak gewonnen (wat overigens geen makkelijke zaak was) Onlangs heeft Dhr. Kaspers van Wolderwijd een zaak van mijn dochter op zich genomen en ons van een goed en eerlijk advies voorzien en ook deze zaak tot een goed einde gebracht. Mijn conclusie is dat deze mensen zeer goed in hun vak zijn en een eerlijke prijs hanteren en deskundig en eerlijk advies geven. Ik ben zeer tevreden en zal ze zeker weer inhuren wanneer nodig.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wolderwijd Juristen is een enthousiast en deskundig team, bereid om alle vragen te beantwoorden. De samenwerking verliep vlot en er werd erg goed naar me geluisterd. Daar kan menig advocaat van leren!

• Waar kent u ons van? Internet

Snel, correct en vriendelijk zijn naast deskundigheid de kernbegrippen waarmee je Wolderwijd juristen kunt samenvatten.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Gewoon goed en snel geregeld

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ontslag gekregen wegens bedrijfseconomische motieven. Vaststellingsovereenkomst laten beoordelen. Binnen 24 uur een reactie met aanbevelingen waardoor een aantal punten ten gunste van mij werden aangepast. Zeer snelle en vriendelijk contacten gehad over deze materie en verdere afwikkeling, chapeau!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

prettige communicatie, snelle service, fijne heldere afwikkeling

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Mijn zaak was snel afgehandeld en ze waren vriendelijk

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Alles is goed verlopen en geregeld maar had toch liever iets meer persoonlijk contact

Snel, betrokken, deskundig.

Gewoon goed

• Ervaring met: Overig

Dankzij een goed advies, snel schakelen en nauwe betrokkenheid is er een tevredenstellend resultaat behaald in een complexe kwestie.

• Ervaring met: Huurrecht|Overig

Op het laatste moment een advies aanvraag ingediend en binnen een dag een prima advies terug. Prima leesbaar met een aangename telefonische toelichting en mogelijkheid tot stellen van vragen. Prima geregeld!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wij zijn erg blij de keuze gemaakt te hebben voor WolderWijd Juristen.

Prettige en snelle service

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Marielle Ducaat heeft ons op een prettige manier bijgestaan. Zij was erg deskundig, klantvriendelijk en de communicatie verliep zowel met mij als met mijn man altijd heel fijn. Ze beantwoordde vragen altijd meteen en in begrijpelijke taal. Zij heeft mijn belangen op een zeer nette en beleefde manier behartigd. Ze was accuraat, zakelijk en heel erg betrokken.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Op mijn zaak is goed en snel gehandeld tot tevredenheid. De advocaat was medelevend in mijn zaak.

Dank je wel!

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

prima geholpen, waardeer vooral de betrokkenheid, inzet en vasthoudendheid.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer tevreden rechtzaak tot een goed einde gebracht ,en een heel vriendelijke betrokken omgang.

🖒

• Ervaring met: Overig

Prettige manier van communiceren, ter zake kundig, geen bla-bla verhalen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ík had contact namens een kwetsbare client, ivm een "opgedrongen" verkoop. Er is snel en adequaat gereageerd en met direct succes. Mijn client zei letterlijk: er is een grote last van mijn schouders gevallen. Dank!

• Ervaring met: Incasso

Het heeft mij verbaasd dat het zo snel ging en heeft mij ook zeer verbaasd dat ik met de incasso zo deskundig ben geholpen , en alles via de mail. BRAVO. Met vriendelijke groeten uit Dresden. J.Dijkstra

Professioneel

• Waar kent u ons van? Mond tot mond

Zeer snel reageren op de hulpvraag. Betrokken en vakkundig advies.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik heb mij zeer gehoord gevoeld

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik ben zeer tevreden over Wolderwijd Juristen. Ze stonden altijd voor me klaar en hebben me goed geholpen met mijn ontslag. Ik raad ze zeker aan en mocht ik ooit weer een jurist nodig hebben dan weet ik waar ik wezen moet.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Heldere uitleg en een prettig gesprek vooraf aan de werkzaamheden.

• Ervaring met: Overig

Erg goed en snel geholpen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

vlotte professionele afhandeling, persoonlijke benadering

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik had een vaststelling overeenkomst gekregen van mijn werkgever en binnen een ander halve week was de deal rond.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer deskundig . Geduldig en communicatief. Plezierige samenwerking.

• Ervaring met: Contractenrecht|Overig

Heel goed advies gekregen met een bijzonder goed resultaat

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik zeer snel en heel erg goed geholpen .

Super goed geholpen

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Alles naar tevredenheid afgehandeld.

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

Zie resultaat van mijn ervaring

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

Prettige, doortastende manier van (samen)werken!

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Overig

Zaak is uiteindelijk door tegenpartij beïndigd. Schrijven van Wolderwijd kennelijk reden om dat te doen. Uiterst tevreden dus

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Prettig contact gehad. Heel snel geholpen. Uiterst tevreden.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ontslag op een zeer deskundige en snelle manier behandeld. Bedankt!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Onze ervaring met Wolderwijd Juristen is bijzonder positief en prettig geweest. Naast hun schappelijke tarief, zijn ze vlot in hun communicatie en werkwijze.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Goed, vriendelijk snel handelend Totaalplaatje klopt gewoon. Top gedaan Jeroen!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Het was voor mij een hulp op afstand,omdat ik in t zuiden woon. Maar je hoeft niet altijd perse oog in oog te zitten met een jurist. Alles ging via de mail en telefoon. Uitstekende service en alles goed geregeld.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Mijn ervaring met Wolderwijd juristen is als volgt: Jonge en ambitieuze juristen die een grote betrokkenheid vertonen en cliëntvriendelijk hun vak uitoefenen. Het Advies was goed. De ervaring ontbreekt nog hier en daar waardoor het adviseren nog groeimogelijkheid vertoont. Ben erg tevreden met het gesprek en de check en zal ook anderen deze juristen aanbevelen.

• Ervaring met: Contractenrecht

goed geholpen met mijn ontslag.bedankt

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Super geholpen bij mijn ontslag. Vooral de menselijke kant van de jurist vond ik prettig! Een dikke 9!!!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Deskundige hulp gehad met een ontslagzaak en een geschil rondom een verbouwing. Goede betrokkenheid en geen schrik van het tarief (of de rekening achteraf). Gewoon eerlijk, daar hou ik van.

2 sterren: slechter dan verwacht

moeilijk bereikbaar. ik vond de brieven niet echt prof. de tekst van de brieven was niet echt advocaten taal en daardoor voelde ik me te zwak tegenover de tegenpartij. ik hoop dat jullie hiermee wat kunnen. veel succes en toch bedankt.

• Ervaring met: Incasso

mijn ervaring was heel positief.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Jeroen Kaspers van Wolderwijd Juristen heeft voor mij op deskundige wijze Algemene Voorwaarden opgesteld, toegesneden op mijn vakgebied (fotografie), in begrijpelijke taal opgesteld en ook nog eens binnen een week en voor een nette prijs. Waar vind je zoiets nog? Ik ben dus zeer tevreden over de dienstverlening van Wolderwijd Juristen.

• Ervaring met: Contractenrecht

Jeroen heeft me erg goed geholpen met mijn zaak tegen Doornbos. Zonder zijn hulp had ik niet gewonnen

• Ervaring met: Incasso|Overig

Ik heb een zeer goede ervaring met Wolderwijd Juristen. Ik kon direct terecht en wanneer ik belde werd ik meteen te woord gestaan. Alles werd snel en netjes afgehandeld en zelfs nu mijn dossier gesloten is kan ik nog terecht met vragen als ik die heb. Ik ben in ieder geval erg blij en opgelucht met de hulp die ik heb gehad!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wil je als ondernemer serieus genomen worden door de markt, dan ben ik van mening dat ook zaken als algemene voorwaarden en opdrachtbevestiging juridisch kloppend moeten zijn. Daarom heb ik advies gevraagd aan Wolderwijd Juristen. Ik ben zeer tevreden over hun advies. Dank zij Wolderwijd Juristen kan ik met deze zaken nog professioneler voor de dag komen!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Heel erg goed advies gekregen! Zeer deskundig en uiterst klantvriendelijk!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Afhandeling ontslag is snel en deskundig gebeurd. Men is bereid om te luisteren en voorstellen van mij op te nemen.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wolderwijd Juristen Mevr Ducaat heeft mij enorm bijgestaan in een hele vervelende werksituatie. Zeer betrouwbaar, snel, en accuraat ze zitten er meteen bovenop en geven meer dan goed advies. Een heel prettig gevoel geen gehaast en duidelijke communicatie......Helemaal TOP!!! IK BEVEEL U ZEKER AAN BIJ IEDEREEN Nogmaals onze hartelijke dank Wat een opluchting...............

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Binnen 24 uur was alles naar tevredenheid geregeld.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Vanaf het eerste contact had ik een goed gevoel. Het contact was proffesioneel, doch zeer vriendelijk en betrokken. De communicatie en snelheid van reageren was zeer goed, kennis van zaken is zeker aanwezig.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

keurig en snel geholpen bij het probleem en als ik weer wat heb dan zal ik zeker een beroepop ze doen

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Bij een arbeidsconflict zeer deskundige en vlotte hulp gekregen. Alleen maar lof voor Wolderwijd.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Top service, kwaliteit en snelle afhandeling.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

So far so good! Blij met de service. Goede afstemming, lekker persoonlijk, meedenkend.

• Ervaring met: Contractenrecht

Kon alles vragen en kreeg alaminuut vaak al antwoord terug Geen afstandelijkheid maar KLANTGERICHTHEID!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Prettig en toegankelijke juridische dienstverlening. Zaken worden snel en kwalitatief goed afgehandeld. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Erg tevreden over de aanpak en betrokkenheid van Mariëlle! Mvrgr Miriam Klok

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer deskundig advies, snelle dienstverlening. Prijzen worden duidelijk vooraf gecommuniceerd tegen aantrekkelijke tarieven.

• Ervaring met: Contractenrecht

De twee zaken namens SSBZ accuraat opgepakt en afgehandeld.

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Contractenrecht

Juristen met het hart op juiste plaats! Voelde mij gehoord, gesteund en begrepen. Geen moeilijk taalgebruik en hun nuchtere kijk op mijn zaak, was een verademing! Zeker is als je het zelf allemaal niet meer zo helder voor ogen hebt en verstrikt raakt in de "regeltjes".....

• Ervaring met: Overig

zeer helder en tijdig gecommuniceerd, meedenken prima

• Ervaring met: Contractenrecht

De uitleg die ik heb gevraagd bij de beoordeling van mijn uitdienstregeling bij Makro en de vergoeding die daarbij hoort was zeer duidelijk en in begrijpelijke taal.

• Ervaring met: Overig

Van het moment dat we het eerste telefoon contact was, begrepen we elkaar. Op vlotte en adequate wijzen ben ik op een zeer persoonlijke manier geholpen met raad en daad en voor het afgesproken budget. Mocht ik ooit nog een jurist nodig hebben dan weet ik jullie te vinden.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik heb Wolderwijd juristen ervaren als zeer betrokken en zij hebben een hoge mate van deskundigheid. Gedurende het traject blijven zij de verwachtingen managen, zodat je weet waar je aan toe bent. Erg tevreden met het uiteindelijke resultaat!

Zeer tevreden!!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Serieus en tegelijkertijd betrokken juristenkantoor; jong bedrijf maar zeker ambitieus.

prima werk geleverd

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer prettig contact met Jeroen en Mariëlle, geeft een gevoel van betrokkenheid en oprechtheid. Ik zou jullie in mijn kennissenkring zeker aanbevelen. groet Nico

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Prima scherp en betrokken advies

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Advocaat van het kantoor hield zich keurig aan afspraken, kwam snel met zeer volledige informatie en bleef ook daarna nog betrokken en geinteresseerd. Ik ben ook nog geholpen met extra ideeen waar ik gebruik van kon maken. Kortom, zeer tevreden!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Mevr. Ducaat heeft mij anderhalf jaar begeleid in mijn proces betreft wia aanvraag en daarop volgend het ontslag bij de werkgever. Wij hebben deze procedure positief kunnen afronden. Zij heeft mij gesteund, geadviseerd en vertrouwen gegeven.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wolderwijd juristen reageerde snel en adequaat op mijn zaak. Deze is ook met de juiste zorg afgehandeld nadat met de benodigde juridische onderhandelingen mijn belangen juist werden behartigd.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik ben snel en correct geholpen. Bereikbaarheid is ook een dikke plus.

Vriendelijk en deskundig

• Ervaring met: Overig

Bij onze bedrijven BessTrade en PPG&C hebben we Wolderwijd Juristen een aantal maal ingeschakeld. We zijn uitermate tevreden over de totale dienstverlening. Perfecte kwaliteit voor een net honorarium!

• Ervaring met: Incasso

Ik ben heel erg blij met de hele begeleiding en afwikkeling van mijn zaak. En zal ook indien nodig in de toekomst van hun diensten gebruik maken.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Een gemoedelijke sfeer, snel handelen en een prima advies brachten het gewenste resultaat. Ook internationaal staan de Wolderwijd juristen hun mannetje.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Perfect opgepakte incasso procedure van een langlopende debiteur!

• Ervaring met: Contractenrecht|Huurrecht

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Incasso

Prima ervaring

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer snelle en correcte afhandeling van onder andere incasso. Door het adequate optreden van Wolderwijd Juristen worden betalingsachterstanden terug gedrongen. Bijzonder prettig om mee te werken.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Jeroen is enorm klantvriendelijk, luistert naar je en werkt enorm snel. Vandaag verstuurt is morgen advies.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Geruststellend, duidelijk, zeer vriendelijk, to the point.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

100% tevreden. Ik kan niets anders geven dan uitsluitend tienen. Goede, deskundige juristen in Zeewolde. Twee zaken voor mij gedaan de afgelopen jaren. Erg tevreden om die reden heb ik ze onlangs weer ingeschakeld!

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Huurrecht

Prima geholpen. Goede en duidelijke afspraken. Snel afgehandeld.

• Ervaring met: Overig

In korte tijd zeer goed geholpen door een zeer vriendelijke Jeroen,een persoon die echt gaat voor een zaak die hij aanneemt!

• Ervaring met: Contractenrecht

Zeer positief, deskundig, betrouwbaar, betrokken . Snel handelen en reageren op mail, er " boven op " zitten, erg prettig ! Zal wolderwijs ook zeker aanraden !

• Ervaring met: Contractenrecht

Fijn juristen bureau om mee samen te werken, hier heb je tenminste het gevoel dat er tijd voor je genomen wordt.

• Ervaring met: Incasso

Snel en adequaat antwoord gekregen op mijn vraag.

• Ervaring met: Contractenrecht

wolderwijd heeft mij super bijgestaan tijdens een ontslagprocedure,ondanks dat ze op vakantie waren hebben ze alles geregeld,kon ze altijd bellen en stonden meteen klaar chapeau.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

vlot afgehandeld, duidelijk in comunicatie

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Helemaal top. Erg tevreden met de goede service en super blij dat we voor een vaste prijs konden scheiden.

• Ervaring met: Gemeenschappelijke echtscheiding

Beeindigingsovereenkomst ontvangen. Goed adviesrapport en snelle service. Onderhandeling met werkgever en goed resultaat. Zeer tevreden over deskundigheid en service

• Ervaring met: Arbeidsrecht

zoals al eerder aangegeven, ervaart het bestuur van de Ver. Wolderwijd Waterwoningen u als juristen snel en adequaat met het uitvoeren van de opdrachten/verzoeken die het aan u verstrekt.

• Ervaring met: Contractenrecht|Huurrecht

Ondanks "kleine zaak" toch adequate aanpak. Hebben goede indruk achtergelaten.

Toppers zijn het!

• Waar kent u ons van? Mond tot mond
  • Ervaring met: Arbeidsrecht|Bestuursrecht|Contractenrecht|Huurrecht|Gemeenschappelijke echtscheiding|Incasso

zeer prettige dienstverlening, communicatie was duidelijk en een zeer snelle afhandeling, ik zou jullie dan ook zeker aanbevelen!

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Ik ervaar Jeroen en Marielle als zeer deskundige, betrokken juristen die heel toegankelijk en laagdrempelig zijn. Het resultaat van een zaak is het bewijs daarvan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Contacten waren prettig en informeel. Bereikbaarheid was heel goed, en steeds snelle reactie. Maar we vonden de adviserende en ondersteunende rol wat minder sterk. Vaak moesten we zelf met ideeën en alternatieven komen, waarbij Wolderwijd zich aansloot, maar daar zelf niet veel aan toevoegde (of kon toevoegen). Er kwam geen overtuigend overall advies tot stand. Toch waren de gesprekken nuttig en hebben ons geholpen onze positie t.o.v. de werkgever te bepalen. Het eindresultaat was bevredigend.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

bij wolderwijd terecht gekomen via mond tot mond reclame. Ik was de hoge kosten van mijn huidige advocaat zat en was op zoek naar een goedkoper alternatief. Bij Wolderwijd heb ik dat gevonden. Het uurtarief is aanzienlijk lager dan wat ik gewend was en de kwaliteit van het werk is uitstekend. Blij om gezien dat het dus toch anders kan.

• Ervaring met: Huurrecht|Incasso

Helemaal niets op aan te merken. Jarenlange klant en bevalt perfect. Gedegen advies en altijd bereikbaar.

snel en vakkundig geregeld

• Ervaring met: Huurrecht

Prettige sfeer, invoelend en tegelijk nuchter commentaar. De zaak is nog niet naar resultaat gebracht maar perspectief is helderder. Geen mooipraterij maar duidelijkheid.

• Ervaring met: Overig

Ik heb een prettige ervaring gehad met Wolderwijd juristen. Snel en deskundig behandeld.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer prettig en kwalitatief goed, zoals blijkt uit bovenstaande beoordeling.

• Ervaring met: Bestuursrecht|Contractenrecht

Tot nu toe prettig contact eindoordeel kan ik nog niet geven

• Ervaring met: Huurrecht|Incasso

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze hebben me goed geholpen

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Beoordeling ontslagvergoeding verliep probleemloos. Zeer deskundig. Aardige mensen

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wolderwijd Juristen geeft je het gevoel geen nummer te zijn. Zelfs na afhandeling van de zaak kon je met vragen bij ze terecht en waren zij nog steeds bereid je te adviseren. Al met al een goede ervaring.

super tevreden

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Prettig, empathisch en deskundig advies. Volledig mijn belangen behartigd en een eerlijk antwoord of dit wel of niet gunstig voor mij zou uitpakken. Ik ben zeer tevreden over de benadering en afhandeling van mijn zaak.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wolderwijd komt op mij over als ervaren en deskundig. De prijs vond ik, gezien de opdracht, wel aan de forse kant.

• Ervaring met: Contractenrecht

Wolderwijd heeft jaren geleden onze algemene voorwaarden en contracten geschreven. alle incasso's gaan via wolderwijd en onlangs een Uwv ontslag succesvol. Goed contact, snelle reacties en eerlijk over kansen zaak. Niets op aan te merken.

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Contractenrecht|Incasso

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Zeer correct en snel antwoord gekregen op de vragen met een helder advies.

• Ervaring met: Contractenrecht

Het was een warm bad na eerdere ervaringen met advocatenkantoren die alleen maar veel geld rekenen en denken aan hun eigen portemonnee. Bij Wolderwijd Juristen heb je het idee dat je problemen echt gezien worden en dat er voor je gevochten word.

• Ervaring met: Arbeidsrecht

Wij hadden een conflict met een zzp er over een onbetaalde factuur. Dit hebben we bij wolderwijd Zeewolde voor gelegd. Zij heeft daar alles uitgehaald wat eruit te halen viel. En hebben deze zaak ook inderdaad mede door wolderwijd gewonnen.

• Ervaring met: Overig

Gedegen kwaliteit voor een betaalbare prijs. Jeroen staat mij altijd naar tevredenheid bij, ook in het weekend!

• Ervaring met: Arbeidsrecht|Contractenrecht|Huurrecht

Zeer prettig en correct

• Ervaring met: Overig

Ondersteuning bij een vervelende weigering een lening af te betalen. Hoewel de uitspraak positief voor mij is, heeft het echter nog niet geleid tot aflossing in welke vorm dan ook. Nu loopt nog een beslagleggingsprocedure

• Ervaring met: Incasso|Overig

Marielle Ducaat is zeer betrokken en empathisch voor mij. Je voelt je bij haar een mens en niet een nummer. Dit waardeer ik zeer. Deskundige adviezen en duidelijke uitleg bij wat ze doet/ gaat doen. De communicatie is ook heel duidelijk en snel. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik haar bij iedereen zou aanraden.

Tot zover goed

• Prijs

erg tevreden over de dienstverlening. Wel een punt van aandacht, ik heb begin dit jaar wel eens een case gehad die ik wilde bespreken, maar kon jullie niet te pakken krijgen. Niemand aanwezig. Dus telefonische bezetting kan beter.

• Prijs

In het begin van dit jaar is ons kantoor inderdaad een aantal dagen zeer lastig bereikbaar geweest vanwege een verhuizing naar een andere provider. Deze verhuizing ging helaas niet vlekkeloos, wat wij zelf ook als erg lastig hebben ervaren. Inmiddels zijn we volledig over naar de nieuwe provider en is de telefonische bezetting gewaarborgd.

Via een advertentie in de krant bij Wolderwijd terecht gekomen. Aardig, deskundig en snel mijn zaak behandeld. En met een uitstekend resultaat! Zeker aan te bevelen. Met name door de korte lijntjes die ik bij een ander kantoor miste.

• Prijs

Een eerdere ervaring met een advocatenkantoor was: kil, onpersoonlijk, zakelijk. Wolderwijd heeft aandacht voor de mens achter de zaak en dat doet goed.

Jupiterweg 19 3893GC Wolde

Over Wolderwijd Juristen

Wolderwijd Juristen is een juristenkantoor dat adviseert en procedeert op het gebied van arbeidsrecht, bestuursrecht, contractenrecht en huurrecht.