Plaatsing snel en volgens afspraak

Makkelijk via internet regelen en voor details even bellen. Meteen contact en het wordt geregeld. Goede service.

Er wordt gedaan wat belooft wordt

Alles loopt volgens afspraak

Afspraak is afspraak....

Contact is top daar draait het om

Altijd fijn contact, en goede service even een belletje en het is geregeld!!

Prima geregeld en nette service

Zeker een aanrader om bij hun diensten aan te vragen

Ik ben zeer tevreden met MSB. De medewerkers zijn erg behulpzaam en denken echt met je mee en in oplossingen.

...

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Milieu Service Brabant heeft bij ons ondergrondse containers geplaatst. Snel geregeld door Raymon en zeer netjes gemaakt! Echt een super oplossing deze containers! Nogmaals dank hiervoor!

Gewoon goede service

Was het enige bedrijf waarvan ik een reactie kreeg , netjes verzorgd

ben nog maar kort bij jullie maar tot nu gaat het goed

zie boven

Goeie afspraken,Goeie service

Goeie ervaring

positieve en vriendelijke contacten

aandachtspunt: als we de donderdag bellen om de container te ledigen , dan moeten we wachten tot de volgende donderdag. In principe zou minstens binnen de 3 werkdagen de container moeten kunnen worden geledigd.

Snelle goede levering.

In heel korte tijd 3 containers besteld. 2x een 4m2 en 1x een 2,5m2. De 2,5 was niet beschikbaar dus kreeg ik een 4m2. Super oplossing. Vriendelijke mensen tijdens het plaatsen en ophalen.

Prijs/kwaliteit is goed

Container besteld, bij levering trottoir beschadigd. Hierover gebeld en zou teruggebeld worden, dat is nooit gebeurd. Wisselen van de containers netjes verlopen. Later nog een reservering gedaan maar deze geannuleerd, daarbij goed contact en snel geld terug ontvangen. In algemene zin dus prima ervaring, jammer van de eerste plaatsing en uitblijven van feedback na mijn melding. Verder aan te raden (zeker hij kleinere containers die veel bedrijven niet eens kunnen leveren).

Ik heb gebeld en toen hebben ze me goed uitgelegd hoe ik eea moest bestellen en de volgende dag stond de container er. Fijn is dat!

Goede dienstverlening

Alle afspraken zijn nagekomen en alles wordt opgehaald zonder gezeur. Gewoon niet lullen maar doen. Onze manier van werken.

Komen afspraak na

Netjes op tijd, goede service zoals het hoort.

gewoon goed geregeld

alles is goed geregeld

Komt afspraken na.

Wij hadden containers besteld. Deze worden snel geleverd en na een telefoontje ook weer snel opgehaald. Erg tevreden over dit bedrijf.

Fijn bedrijf

Komt afspraken na

meedenkend in oplossingen

Al 17 jaar wordt ons afval opgehaald door Millieu Service Brabant. Dat zegt meer dan genoeg gezien het feit dat er veel aanbieders zijn in de regio. Zeer tevreden !

Sprendlingvastgoed Oisterwijk

We zijn vanaf 2021 klant bij MSB, vanaf het begin prima. Bij knelpunten wordt er snel gereageerd en komen we tot een gezamenlijke efficiënte oplossing.

Top bedrijf. Nette chauffeurs en snelle plaatsing

Top bedrijf. Nette chauffeurs en snelle plaatsing

Op tijd en correct

Schouwrooi 8 5281RE Boxtel

Over Milieu Service Brabant

Milieu Service Brabant. Uw Brabantse afvalinzamelaar: Bij de totale dienstverlening van alle afvalstromen draait het om u. Voor Bedrijfsafval, Papier/Karton, Glas en meer. Vanuit Boxtel bedient afvalinzamelingbedrijf Milieu Service Brabant de Brabantse markt. Dus ook voor de inzameling van o.a. Gevaarlijk afval, Vertrouwelijk papier, Afgewerkt Frituurvet of het ledigen van uw Vetput en uw Olie, Water en Slib. Uw Ondergrondse container, Rolcontainer en Afzetcontainer: Al 75 jaar staat flexibiliteit en een professioneel serviceniveau centraal. Dat betekent snel, netjes en verzorgd omgaan met alle soorten rol, afzet- en ondergrondse containers voor uiteenlopende afvalstromen. Het plaatsen, legen en wisselen gebeurt volgens de individuele wensen van de klant. Afval aanleveren of laten ophalen op locatie: Milieu Service Brabant loopt voorop in het moderne op- en overslagpark. Blijven vernieuwen in goed materieel is zowel voor de klant als voor de werknemers het beste. Zo blijft de service en continuïteit gewaarborgd. Milieu Service Brabant is dan ook een persoonlijk, dienstverlenend bedrijf waar de klant nog echt centraal blijft staan. U kunt vrijwel alle afvalstromen aanleveren op onze locatie in Boxtel zoals bijvoorbeeld bouw en sloop afval, puin, groenafval, restafval, hout of wij kunnen een afzetcontainer plaatsen op de gewenste locatie voor al uw afvalstromen.