geen negatieve ervaring tot nu toe

zeer positief

Prima service, geen klachten

Opvolging speciale zaken soms wat onduidelijk. Bijv. Vraag van klant werd anders uitgevoerd. Resultaat uiteindelijk ok.

volgens afspraak bij aanmelding een snelle reactie, binnen een week was er een container geregeld.

Prima bedrijf

Mooi op tijd.

Keurig op tijd met brengen en halen.

's morgens vroeg op de afgesproken datum werd de container geplaatst, precies op de plek waar het voor mij handig was. Ook het ophalen was keurig voor elkaar. Top service!

Zeer slechte service

Tijdens mijn afwezigheid is er zonder overleg en zonder te melden wanneer ze zouden komen een afval container midden op m'n oprit geplaatst terwijl er naast de oprit ruimte zat was. Gevolg dat ik er niet meer door kan, niet meer in m'n schuur en in m'n garage en niet meer in de achtertuin kan komen met m'n spullen. Vanochtend om 09.30u gelijk gebeld en dan krijg je leuk te horen "zo plaatsen wij altijd onze afval containers" verplaatsen was ook niet mogelijk want er was geen chauffeur beschikbaar. Arrogantie ten top, schijnbaar nog nooit van service gehoord. Nooit hier een afvalcontainer bestellen, dat is vragen om problemen.

Top bedrijf

Goede service, klantvriendelijk en behulpzaam

Dat er netjes en correct wordt gewerkt.

Top.

Betrouwbaar

Ze doen wat ze afspreken

Kan bijna niet makkelijker

Prima geholpen, erg makkelijk allemaal

uitstekend

Ik heb pas een nieuwe locatie laten bijvoegen bij de huidige locatie. Dat was allemaal geen probleem. Alles is vlekkeloos verlopen. Zoals; een mailtje of de offerte is aangekomen, ook een telefoontje of alles duidelijk is in de offerte. met 1 woord: Uitstekend

Een bedrijf dat snel , professioneel en vriendelijk handelt

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn goede en snelle afspraken te regelen

medewerker was weinig behulpzaam. oudere dame vroeg om hulp maar werd niet geholpen door medewerkee!! als hij daaraan gaat beginnen! ik snap dit, maar soms is hierop een uitzondering maken een goede en fijne service!!

netjes en op tijd

container werd netjes op de gevraagde plaats bezorgd. en ook weer opgehaald. uiterst tevreden. het is netjes en goed verlopen

Zoals afgesproken.

KOMEN AFSPRAKEN NA

Alles werkt op goed niveau

Tot op heden geen klachten

Ik zet wekelijks de container klaar en die wordt dan netjes weer gelost en leeg terug gezet

Tot nu toe goed

Ben pas drie mnd. klant, gaat tot nu toe goed.

Goede opvolging en perfecte service.

Prima!

Doen wat ze beloven

Netjes afgeleverd en opgehaald volgens afspraak

Goede service en levering / ophalen volgens afspraak. Aanvullende vragen welke telefonisch gesteld werden zijn ook goed en correct beantwoord,

Prima geregeld!

Perfecte service, vriendelijke chauffeurs.

Wij zijn sinds kort met MSB verbonden, daardoor kunnen we nog geen beeld geven. Tot nu toe goede ervaring.

Container te laat opgehaald

Container werd op de afgesproken dag geleverd echter, is deze pas te laat opgehaald, omdat een vrachtwagen pech zou hebben. Heb meerdere malen telefonisch contact gehad met MSB en uitgelegd dat de plaatsingsvergunning van de container is verlopen en ik deze moet verlengen (en hier extra kosten aan verbonden zullen zijn), er werd toen door de medewerker aangegeven 'ja, wat wil je dat ik dan doe, je moet gewoon wachten'. Kortom, ze denken niet mee en ze zijn vrij onbeschoft.

Fraud

The first 3moths trying period everything is OK, after 3months when the contract official start, all kinds of problem comes. Every quarter, the price is raising. The weight measure, with or without yourself attending can be oddly different. If you refuse to follow their "suggestion" upgrade your contract, they will suddenly stop collect your trash and unilateral end the contract to force you buy the rest. So I strongly suggest, DO NOT FALL IN THIS TRAP!

Over Milieu Service Brabant

Milieu Service Brabant. Uw Brabantse afvalinzamelaar: Bij de totale dienstverlening van alle afvalstromen draait het om u. Voor Bedrijfsafval, Papier/Karton, Glas en meer. Vanuit Boxtel bedient afvalinzamelingbedrijf Milieu Service Brabant de Brabantse markt. Dus ook voor de inzameling van o.a. Gevaarlijk afval, Vertrouwelijk papier, Afgewerkt Frituurvet of het ledigen van uw Vetput en uw Olie, Water en Slib. Uw Ondergrondse container, Rolcontainer en Afzetcontainer: Al 75 jaar staat flexibiliteit en een professioneel serviceniveau centraal. Dat betekent snel, netjes en verzorgd omgaan met alle soorten rol, afzet- en ondergrondse containers voor uiteenlopende afvalstromen. Het plaatsen, legen en wisselen gebeurt volgens de individuele wensen van de klant. Afval aanleveren of laten ophalen op locatie: Milieu Service Brabant loopt voorop in het moderne op- en overslagpark. Blijven vernieuwen in goed materieel is zowel voor de klant als voor de werknemers het beste. Zo blijft de service en continuïteit gewaarborgd. Milieu Service Brabant is dan ook een persoonlijk, dienstverlenend bedrijf waar de klant nog echt centraal blijft staan. U kunt vrijwel alle afvalstromen aanleveren op onze locatie in Boxtel zoals bijvoorbeeld bouw en sloop afval, puin, groenafval, restafval, hout of wij kunnen een afzetcontainer plaatsen op de gewenste locatie voor al uw afvalstromen.