TOP!

Goede service, vriendelijke mensen en komen hun afspraken na.

Perfect bedrijf, we hebben containers op afroep, zodra we deze melden om deze leeg te maken wordt dit direct geregeld zodat we binnen no time weer een lege container ter beschikking hebben

Komen afspraken na

Komen afspraken na

Hele goede service

Altijd op tijd

Niet goed

Ik had een container besteld voor afvoeren zand van 4m3 en kreeg een container met een inhoud van c.a. 2,5m3. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg vertelde dat er 20 cm boven uit mocht steken en dat je zo aan die 4m3 komt. Rekenkundig klopt dit niet. En ook al mag je ongelimiteerd een kop op de container laden dan kom je nog niet aan 4m3 want op een gegeven moment schuift het zand er af. Ik niet anders concluderen dan dat dit misleidend is. Geef dan in je informatie aan dat de inhoud 2,5m3 is dan weet je waar je aan toe bent. Leveren en ophalen ging overigens wel zoals afgesproken.

is ok

adequaat

Verkeerde inhoud gekozen voor een container en daarvoor betaald. Na een telefoontje helemaal geen probleem om dit op te lossen, aan te passen en geld te retourneren. Top!

Prima afspraken.

Ttt

Super tevreden

Altijd goede contact, alles snel geregeld en duidelijk.

Prima service!

Goede dienstverlening en ophaalservice.

prima snelle service

Prima service, makkelijk en snel geregeld

Online bestellen is makkelijk. Leveren en ophalen gaat snel en betaalbaarheid is prima

Topservice

Goede service en komen afspraken na. Ook het telefoongesprek . Top...

Snel geregeld

Super geregeld, via internet besteld en betaald. Bak netjes op tijd geleverd en weer opgehaald. Hoeft er niet eens voor thuis te blijven. Ideaal!

Container geleverd op de afgesproken datum, container na afmelding dezelfde dag nog opgehaald.

Alles goed en snel geregeld

Snel en goede prijs

Geen bijzonderheden, snel geleverd snel opgehaald. En voor een goede prijs / kwaliteit.

Vriendelijke en snelle service

Goed bereikbaar aan de telefoon, altijd vriendelijke medewerkers en meestal dezelfde dag een container.

Op tijd geleverd en weer opgehaald

Prettig en correct contact

Belangrijk: de afvalcontainers werden op de juiste dag en locatie geplaatst. Jammer dat het ophalen niet zo soepel verliep. De eerste ophaal afspraak op woensdag werd niet gehaald. Het werd uiteindelijk vrijdag.

Snelle goede Service tegen nette tarieven

Snel geleverd conform afspraak , snel opgehaald conform afspraak

Je moet wel prettig gestoord zijn om hier te werken

Cerrect

Snel, adequaat, meedenkend, en gewoon betaalbaar.

Erg goede service.

Had mijn twijfels wat voor container ik moest pakken. Dat is met een belletje naar hun toe zo opgelost. Een goede website. En vriendelijke mensen

goed zaken doen !

je belt, word vriendelijk te woord gestaan, aardige mensen!

Over Milieu Service Brabant

Milieu Service Brabant. Uw Brabantse afvalinzamelaar: Bij de totale dienstverlening van alle afvalstromen draait het om u. Voor Bedrijfsafval, Papier/Karton, Glas en meer. Vanuit Boxtel bedient afvalinzamelingbedrijf Milieu Service Brabant de Brabantse markt. Dus ook voor de inzameling van o.a. Gevaarlijk afval, Vertrouwelijk papier, Afgewerkt Frituurvet of het ledigen van uw Vetput en uw Olie, Water en Slib. Uw Ondergrondse container, Rolcontainer en Afzetcontainer: Al 75 jaar staat flexibiliteit en een professioneel serviceniveau centraal. Dat betekent snel, netjes en verzorgd omgaan met alle soorten rol, afzet- en ondergrondse containers voor uiteenlopende afvalstromen. Het plaatsen, legen en wisselen gebeurt volgens de individuele wensen van de klant. Afval aanleveren of laten ophalen op locatie: Milieu Service Brabant loopt voorop in het moderne op- en overslagpark. Blijven vernieuwen in goed materieel is zowel voor de klant als voor de werknemers het beste. Zo blijft de service en continuïteit gewaarborgd. Milieu Service Brabant is dan ook een persoonlijk, dienstverlenend bedrijf waar de klant nog echt centraal blijft staan. U kunt vrijwel alle afvalstromen aanleveren op onze locatie in Boxtel zoals bijvoorbeeld bouw en sloop afval, puin, groenafval, restafval, hout of wij kunnen een afzetcontainer plaatsen op de gewenste locatie voor al uw afvalstromen.