We maken al vele jaren gebruik van de diensten van Technorette. Altijd een eerlijk advies. Zeer klantvriendelijk.

• Plaats: Apeldoorn

Uw monteur ging gedecideerd aan de gang om het euvel van het lek boven te krijgen. Hij vroeg of er wel eens een bonkend geluid is gehoord. Bij bevestiging onzerzijds wist hij meteen de oorzaak van het lekprobleem op te sporen. De volgende dag is de plaatsing van schokbreker gedaan.

• Plaats: Apeldoorn

Zeer vriendelijke kundige mensen met snelle actie en evt vervangende tijdelijke apparatuur tot het nieuwe geplaatst / geleverd is. Wij hebben al 10 jaar ervaring met technorette. Service is hun kracht. Dick Westhof Eerbeek

• Plaats: Eerbeek

Telefonisch erg goed advies over vervanging van oude afwasmachine. Keuze helemaal afgestemd op mijn wensen. Zeer duidelijk over prijs en kosten installatie. Perfect gemonteerd; ook keukendrempel aangepast; naastliggend keukenkastje weer perfect waterpas gehangen; na afloop alles opgeruimd en meegenomen. Tot slot goede uitleg over de machine en daarbij rekening gehouden met de verschillen met mijn oude machine. Oude machine was al meegnomen om te bekijken of die te repareren was; vooraf ook goed uitgelegd wat reparatie zou kosten. Ik heb zelf gekozen voor een nieuwe machine; er was geen enkele verkooptruc bij mijn keuze om toch voor een nieuw apparaat te gaan. Al dertig jaar ervaring met perfecte reparatie van dit bedrijf van mijn was- en afwasmachine.

• Plaats: Arnhem

Kein bedrijf daardoor direkt contact. Er word goed geluistertd naar de klant. Er word direkt gehandeld. Goede sfeer!

• Plaats: Duiven

Super snelle service. Niets dan lof voor Technorette.

• Plaats: Apeldoorn

Super goeie service! Erg tevreden met mijn reparatie!

• Plaats: Arnhem

2 sterren: slechter dan verwacht

Niet als klant behandeld. Vooraf geen informatie gegeven over hoogte reparatie. Na herstel kon monteur slechts hoogte nota en geen specificatie geven. Zeer hoge prijs in vergelijk collega bedrijven bleek achteraf. Getracht in telefoongesprek hierover te praten met bedrijf doch daarin onheus behandeld. Mijn advies:Ga niet in zee met Technorette.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaats: Apeldoorn

Dat dhr P Meurs ergens niet tevreden over is,is vanuit zijn perspectief is nog wel te begrijpen ,maar wanneer hij na uitleg van; de situatie en reparatie de hoorn er op gooit, en dan gefrustreerd en anoniem op internet reageert, ja daar kunnen we toch weinig mee.

Eerst advies voor reparatie gekregen van onze meer dan 10 jaar oude Siemens oven. Helaas kwamen de oude storingen na repartie weer terug. Perfect alternatief advies gekregen voor de nieuwe oven die wij in gedachten hadden. Supersnel geleverd en geinstalleerd. En ........., de reparatiekosten van de oude oven werden volledig in mindering gebracht op de concurrerende prijs van de nieuwe oven. TOP! Inmiddels zeer tevreden over de prestaties van de nieuwe oven. Super.

• Plaats: Twello

Zelfs in ons studentenhuis in Nijmegen is onze wasmachine gerepareerd. Dit alles met de goede hulp van technorette. Top!

• Plaats: nijmegen

Super service

• Plaats: Ugchelen

Kwamen netjes volgens afspraak leveren. Zeer vriendelijke bezorger en gaf netjes uitleg over het apparaat en sloot hem ook voor mij aan.

• Plaats: Deventer

Erg goede service!

• Plaats: Apeldoorn

Vandaag is de monteur bij ons geweest en heeft een gereviseerde ventilator in de 90cm-oven gemonteerd. De oven heeft een leeftijd bereikt waarbij er geen nieuwe onderdelen meer te krijgen zijn, maar dat was voor Technorette geen probleem. Zij hebben het opgelost. Komt nog bij dat ze garantie geven alsof het een nieuw onderdeel betreft. Geen lawaai meer! Kunnen we weer fijn van onze oven gebruik maken en nu zonder herrie aan het hoofd. Dank voor de snelle en goede service.

• Plaats: Apeldoorn

Super service. Machine kon jammer genoeg niet meer gemaakt worden en 's avonds om 10 uur werd er nog ff een nieuwe gebracht. Je bent een topper Auke👍👍👍👍👍👍

• Plaats: Apeldoorn

Wauw, wat een fantastische service!! Vanochtend gebeld dat de wasmachine het niet doet. Aangezien ik vandaag uitgerekend ben, hebben ze mij er tussen gedrukt. En binnen 2 uur de afspraak gemaakt en al geweest en gemaakt. Hij draait weer vrolijk rondt. Nou dikke pluim, wat een super service!!! Nogmaals dank!!

• Plaats: Beekbergen

Afgelopen week ging de vaatwasser kapot. Op woensdag gebeld, donderdag kwam er een monteur langs. Onze dochter die daarvoor thuis moest blijven verwachtte eigenlijk iemand van middelbare leeftijd, maar toen stond er toch ineens een leuke, vrolijke jongen voor de deur! :) Hij vertelde eerlijk dat de kosten van het repareren van de vaatwasser bijna gelijk waren aan die van een nieuwe machine. Omdat de vaatwasser al behoorlijk oud was hebben we besloten een nieuwe te laten plaatsen. Dezelfde jongen heeft dit de volgende ochtend gedaan (dochter vond het héél jammer dat ze niet thuis was op dat moment) en hij werkt prima. Bedankt Technorette, in het bijzonder IJsbrand! Mocht er nog eens een apparaat kapot gaan hier in huis dan weten we waar we moeten zijn.

• Plaats: Eerbeek

Defect aan onze betrouwbare wasmachine snel verholpen door een vakkundige service en bedankt voor de handig tips!

• Plaats: arnhem

Snelle reaktie n.a.v. telefonisch contact.Kundig onderzoek en goede oplossing van lekkage wasmachine.Gunstige voorrijdkosten en reparatiekosten. Ik zal Technorette beslist bij anderen aanbevelen!

• Plaats: Huissen

Zelfs voor de feestdagen onze machine nog kunnen laten repareren door Technorette. Uitstekende servcice !

• Plaats: Zwolle

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nadat in 2014 onze wasmachine na jarenlange trouwe dienst was ingestort de Apeldoornse "specialist" gebeld. Zij boden een 2de hands AEG, de beste in zn soort aan kosten 400 euro. Na een half jaar waren de schokdempers al aan vervanging toe. Probleem, wasmachine kan draaien op 1600 toeren, maar mag volgens Technorette niet beter 1400?? In de loop van dat jaar ook issues met strepen op schoon wasgoed. Lag aan de gebruiker door met te koud water te wassen en vloeibaar wasmiddel te gebruiken ipv waspoeder. Machine opgehaald en wat bleek; de spoelunit bleek niet goed te werken, maar het ligt altijd aan de gebruiker. Omdat wij na 1,5 jaar gebruik het vertrouwen waren kwijtgeraakt in onze dure AEG wilden we deze inruilen. Voorstel Technorette was dat we 100 euro terug zouden krijgen dus onze wasmachine was 300 euro minder waard geworden in 1,5 jaar tijd en als reden gaf Technorette op dat er al heel veel was vervangen in deze machine en dus maar 100 euro retour. Wij zijn op zoek naar een droger, maar die gaat zeker niet bij Technorette gekocht worden, want wij voelen ons genept. Ik begrijp niet dat er zoveel positieve beoordelingen zijn kijkende naar bovenstaande. Technorette steekt nooit de hand in eigen boezem

• Plaats: Apeldoorn

Hierbij een toelichting van de gevoerde correspondentie met dhr Hans van Vliet. Hieruit blijken de zaken echter toch anders te liggen dan hij heeft voor doen komen . Wij proberen elke klant te vreden te stellen door een oplossing op maat aan te bieden . Soms wil een klant meer dan reeël is . Ondanks 6-maanden na garantie termijn we hebben getracht een passende oplossing te vinden is dit niet gelukt. uiteindelijk zijn we nu 2-jaar verder en vinden het jammer nu pas deze reactie te krijgen. Het Technorette - Team From: [email protected] To: [email protected] Subject: RE: wasautomaat Date: Wed, 10 Jun 2015 11:19:15 +0200 Beste Hans, Wanneer een klant bij ons een machine aanschaft; betaald hij altijd de machine en de voorrijkosten ; in dit geval de machine 400,00 en de voorrijkosten 35,00 onderzoek en aflevering gratis. De voorrijkosten blijven dus staan. Op de machine 1-jaar garantie Rest dus 400,00 . de machine is toch 1,5 jaar in gebruik geweest . en vandaar een aftrek van 125,00 ( dit is een zeer redelijk bedrag ) we zien het dan ook als service om deze machine weer in te nemen Jullie hebben het er over dat het wasgoed door de machine stinkt ; dit is zeer onwaarschijnlijk. Maar goed we willen wel helpen . Nieuw voorstel Wasautomaat ; Electrolux EWF1494 DNW 9 kg 1400t nieuwe soort trommel, snel programma , 3-schokbrekers , aqua control ,inverter motor ( geen onderhoud)) 10-jaar garantie op motor , 2-jaar op geheel € 699,00 Droger ; Electrolux condens EDC 2086 B-klasse condensor € 599,00 Wasautomaat 699,00 Droger 599,00 \ Totaal 1298,00 Korting 100,00\ 1198,00 Minus inruil 240,00 Eindtotaal 1058,00 Aflevering ,gratis ,2-jaar garantie en t/m 5 jaar bij zwaarwichtige reparaties coulance vanuit technorette , 10-jaar garantie op de motor. Dit is ons voorstel Met vriendelijke groet, Auke Selbach

Onze 18 jaar oude Miele had last van incontinentie hetgeen een dodelijk kortsluiting veroorzaakte. De monteur van Technorette heeft er alles aan gedaan om onze trouwe wasser in het leven te houden. maar er was geen redding meer mogelijk. Na een korte uitvaartplechtigheid namen de uitdragers van Technorette de levenloze machine mee en zetten er een prachtig nieuwe, energieke en energiezuinige wasser voor in de plaats, tegen een hele redelijke prijs. Jongens weer bedankt maar voor de prettige service en de mooie machine!

• Plaats: Apeldoorn

Dikke 10 voor de monteur! Als er weer iets kapot gaat weten we waar we goed terecht kunnen in Apeldoorn.

• Plaats: Apeldoorn

Prettig, betrouwbaar en professioneel bedrijf echt een aanrader!

• Plaats: Epse

Alles wat boven vermeld is met een 10 is geheel in overeenstemming met mijn ervaring met Technorette. Zonder meer aan te bevelen

• Plaats: Zutphen